Natuurlijk snap ik dat uitgaan leuk kan zijn , hell ik ging vroegah soms 4x per week uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef Dennis101 het volgende:
Als je het echt niet snapt valt er weinig aan uit te leggen denk ik.
dan is het bij hem waarschijnlijk blijven hangen... ieder z'n ding toch..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef TripleS het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat uitgaan leuk kan zijn , hell ik ging vroegah soms 4x per week uit
Wat wil je dan nog meer horen? Niet iedereen die ouder wordt verliest de behoefte om uit te gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef TripleS het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat uitgaan leuk kan zijn , hell ik ging vroegah soms 4x per week uit
Laatst sprak ik mijn zusje van 16 en die vertelde dat haar vrienden ook naar feestjes gaat waar mijn vriend dus ook heen gaat. WTF denk ik danquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:38 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
dan is het bij hem waarschijnlijk blijven hangen... ieder z'n ding toch..
Oke , puur de behoefte om uit te gaan dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat wil je dan nog meer horen? Niet iedereen die ouder wordt verliest de behoefte om uit te gaan.
haha dat is wel akward jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:39 schreef TripleS het volgende:
[..]
Laatst sprak ik mijn zusje van 16 en die vertelde dat haar vrienden ook naar feestjes gaat waar mijn vriend dus ook heen gaat. WTF denk ik dan
Elke week komt ie sowieso 1x om half 8 aankakken , nja zal wel aan mij liggen dus dat ik dit niet snapquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
haha dat is wel akward ja.. maarja.. 1 x in de week feesten moet kunnen na mijn idee
Het is ook mijn soort-van-vriend , voor het gemak nu maar even vriendquote:
Aha! Hier komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef TripleS het volgende:
[..]
Het is ook mijn soort-van-vriend , voor het gemak nu maar even vriend
Jaaa, iets met geen verantwoordelijkheden hebben enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Aha! Hier komt de aap uit de mouw
Heb je echt een relatie met em?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef TripleS het volgende:
[..]
Elke week komt ie sowieso 1x om half 8 aankakken , nja zal wel aan mij liggen dus dat ik dit niet snap
Nja , hij experimenteert wel en zijn nieuwe uitgaansmaatjes hebben doorgaans een hele apotheek bij zich. Ik werk in de verslavingszorg dus ik vertel hem veel over soorten drugs en wat het doet en daarom blijft het gelukkig nog bij experimenterenquote:
Friends with benefits maar we wonen momenteel wel samen (lang verhaal)quote:
okquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef TripleS het volgende:
[..]
Friends with benefits maar we wonen momenteel wel samen (lang verhaal)
Inderdaad , maar nog steeds snap ik het niet. Als ik in mijn vriendenkring bijvoorbeeld kijk , daar zitten geen suffe mensen tussen maar elke week stampen op Techno zit er niet bij hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Hexagon het volgende:
Tja als hij het leuk en spannend blijft vinden prima toch?
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen dezelfde interesses heeft?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef TripleS het volgende:
[..]
Inderdaad , maar nog steeds snap ik het niet. Als ik in mijn vriendenkring bijvoorbeeld kijk , daar zitten geen suffe mensen tussen maar elke week stampen op Techno zit er niet bij hoor
Uitgaan zou je dus een hobby kunnen noemen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen dezelfde interesses heeft?
Voor sommigen mensen wellicht wel. Heeft echter niets met mijn opmerking te maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef TripleS het volgende:
[..]
Uitgaan zou je dus een hobby kunnen noemen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Tangledup het volgende:
Soort-van-vriend is binnenkort geen-vriend zo te lezen
Op ongeveer elk dance event van groot tot klein is het publiek 14-45 jaar, niet zo bijzonder dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:39 schreef TripleS het volgende:
[..]
Laatst sprak ik mijn zusje van 16 en die vertelde dat haar vrienden ook naar feestjes gaat waar mijn vriend dus ook heen gaat. WTF denk ik dan
Mja wat vinden mensen leuk aan iedere week kaarten of aan iedere week naar de sauna te gaan oid?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef TripleS het volgende:
[..]
Inderdaad , maar nog steeds snap ik het niet. Als ik in mijn vriendenkring bijvoorbeeld kijk , daar zitten geen suffe mensen tussen maar elke week stampen op Techno zit er niet bij hoor
Bruins?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef slangpie het volgende:
onder de tukkers hier, is er 1 discotheek waar je gerust iedere zondagavond op je 35e nog heen kunt
Hier in Eindhoven heb je het Wilhelminaplein waar je als je 35 bent nog wel erg jong bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef slangpie het volgende:
onder de tukkers hier, is er 1 discotheek waar je gerust iedere zondagavond op je 35e nog heen kunt
Leuke tent.. Vaak gespeeld op zondag en altijd tof publiek !!quote:
33 hier, ga 2-3 keer per week uit. De lol van dansen, losgaan en mensen leren kennen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef TripleS het volgende:
Ik denk , ik plaats het hier maar even ipv KLB , de kans dat ik wat serieuze reacties zal krijgen is dan wat groter
Ik was net lekker uit eten met mijn vriend , hij werd ondertussen gebeld met de vraag of hij vanavond mee gaat naar de feesten in Nijmegen.
Vond ik prima , ik vermaak me wel hier. Maar dat bracht me op dit onderwerp :
Mijn vriend (30) gaat minstens 1x per week naar een feestje en eigenlijk snap ik dat niet zo goed dus vroeg ik hem ' Vertel mij eens wat het zo leuk maakt ? '
Ik heb de uitgaansperiode gehad en dat was allemaal geweldig maar ik moet er nu niet meer aan denken , ben geen suffe muts met een pittig kapsel maar ik zie de lol er niet meer van in .
Vriendlief raakte instant geïrriteerd omdat ik die vraag stelde ondanks dat ik erbij vermeldde dat ik dat puur uit nieuwsgierigheid vraag zonder er een waardeoordeel aan te geven.
Na lang kibbelen kreeg ik dan eindelijk een antwoord : ' Het is leuk , leuke mensen en het helpt me niet aan werk te denken '
Dat punt durfde ik maar niet aan te snijden want mijn vriend is op zijn werk nogal weinig assertief , hij heeft niet eens in de gaten dat zijn werkgever hem nodig heeft omdat de boel anders in elkaar klapt maar ach...dat wil hij niet zien , dus denk ik dan : ' Dan is het je eigen schuld ook '
Maar om weer terug te komen op het onderwerp : Wat is er leuk aan minimaal 1x per week uitgaan als je 25-30jaar en het allemaal al gezien hebt...?
Serieus, ik snap het echt niet. Enlighten me please
18 ongeveer hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef Cue_ het volgende:
Ben 26 en zou er niet aan moeten denken om een week de kroeg over te moeten slaan. Gewoon omdat het gezellig is, ik spreek weer de bekende gezichten, lekker drankje doen, beetje ouwehoeren, evt wat dansen. Heerlijk
Er is meer in het uitgaansleven, dan een kroeg...quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:15 schreef Kevin24 het volgende:
Beetje in zo'n muffe omgeving staan waar de muziek veel te hard staat... Allemaal dronken idioten die zichzelf echt geweldig vinden...
Maar blijkbaar kom je zelden buiten de deur. Want je kwam blijkbaar in de verkeerde tentenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:15 schreef Kevin24 het volgende:
Uitgaan.. bah.. Echt nooit leuk gevonden... Beetje in zo'n muffe omgeving staan waar de muziek veel te hard staat... Allemaal dronken idioten die zichzelf echt geweldig vinden... Als ik hutje mutje wil staan pak ik wel de trein naar Amsterdam in de spits.
(ben niet zo'n verzuurd persoon als dat ik nu over kom hoor)
Op welke manier is dit stuk relevant voor een topic over uitgaan als hobby? Wil je hier stiekem klagen over de houding van je vriend op zijn werk en is het hele verhaal omtrent het uitgaan een soort dekmantel? Je hebt het er namelijk voor niets bijgezet...quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef TripleS het volgende:
Dat punt durfde ik maar niet aan te snijden want mijn vriend is op zijn werk nogal weinig assertief , hij heeft niet eens in de gaten dat zijn werkgever hem nodig heeft omdat de boel anders in elkaar klapt maar ach...dat wil hij niet zien , dus denk ik dan : ' Dan is het je eigen schuld ook '
Ik ben 30 en denk er ook nog zo over. Het uitgaan verandert wel, maar moet er niet aan denken om niet meer te gaan. Thuis op de bank zitten kan ik nog altijd... Ik denk ook niet dat ik die behoefte ooit ga verliezen. Als er ergens iets te doen is, dan ben ik er wel bij. Vind het gewoon heerlijk om tussen de mensen te zijn dan op een ontspannen manier, even lekker afschakelen van de dagelijkse sleur en saaiheid die ze werk noemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef Cue_ het volgende:
Ben 26 en zou er niet aan moeten denken om een week de kroeg over te moeten slaan. Gewoon omdat het gezellig is, ik spreek weer de bekende gezichten, lekker drankje doen, beetje ouwehoeren, evt wat dansen. Heerlijk
dat inderdaad. Heb een tijdje relatief vaak thuisgezeten in het weekend omdat ineens iedereen verhuisd was. Maar ik werd er langzaam gek van. Niet meer in het weekend te kunnen dansen of dom ouwehoeren etc. werd er gewoon chagrijnig van, keek niet meer uit naar het weekend en dat soort gedoe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben 30 en denk er ook nog zo over. Het uitgaan verandert wel, maar moet er niet aan denken om niet meer te gaan. Thuis op de bank zitten kan ik nog altijd... Ik denk ook niet dat ik die behoefte ooit ga verliezen. Als er ergens iets te doen is, dan ben ik er wel bij. Vind het gewoon heerlijk om tussen de mensen te zijn dan op een ontspannen manier, even lekker afschakelen van de dagelijkse sleur en saaiheid die ze werk noemen.
Ik snap juist de mensen niet die op een gegeven moment zeggen: "en nu is het genoeg geweest, vanaf nu blijf ik thuis" en die zie je dan alleen nog op verjaardagen...
Nu zeker in de zomer kijk ik weer heel erg uit naar het weekend inderdaad. Leuke festivalletjes bijvoorbeeld en daar hou ik gewoon heel erg van. Ik voel me gewoon thuis op festivals, dus ik grijp ook elke gelegenheid aan om te gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat inderdaad. Heb een tijdje relatief vaak thuisgezeten in het weekend omdat ineens iedereen verhuisd was. Maar ik werd er langzaam gek van. Niet meer in het weekend te kunnen dansen of dom ouwehoeren etc. werd er gewoon chagrijnig van, keek niet meer uit naar het weekend en dat soort gedoe.
Nu kijk ik weer uit naar het weekend, heb leuke dingen te doen, kennissen erbij etc etc
Denk dat het dat 'nu is het genoeg geweest' vaak automatisch lijkt te komen op het moment dat men een relatie krijgt.
Die zit aan de drugs, let op mijn woorden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef TripleS het volgende:
[..]
Elke week komt ie sowieso 1x om half 8 aankakken , nja zal wel aan mij liggen dus dat ik dit niet snap
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
TS geeft aan dat ze niet snapt WAAROM hij het doet. Niet dat ze er ansich problemen mee heeft DAT hij het doet.
Vind het een beetje verdacht of TS het niet gewoon enorm neerbuigend bracht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind het wel een beetje verdacht dat hij zo geërgerd reageerde op jouw vraag.
Ervan uitgaande dat TS het op een normale manier vroeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind het een beetje verdacht of TS het niet gewoon enorm neerbuigend bracht.
Dat doe ik niet want haar vriend reageerde aangevallen, als ze zich werkelijk niet met zijn leven mag bemoeien is het onderwerp niet enkelt gericht op ''uitgaan als hobby'' maar op haar vriend die niks wilt delen en constant geirriteerd reageert.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat TS het op een normale manier vroeg.
Ik heb het over mensen die qua stappen alleen maar aanwezig zijn om niets te missen. Dat zie je gewoon duidelijk. Mocht de kans er zijn dan willen zo ook maar al te graag aangeven hoe vroeg ze morgen wel niet op moeten. Ik heb het niet over iedereen die gaat stappen op zondag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Neurotisch omdat het in je ritme zit en je het gewoon erg jammer zal vinden als je niet gaat?
Het is net zoiets als op woensdagavond altijd sporten met je maten bv. Het zit in je ritme, je mist het als je het niet doet.
Ik denk dat hij wat 'bozig' reageert omdat hij bang is dat TS het uiteindelijk zal willen verbieden.. of er tussenin gaat zitten, mee wil of wat dan ook. I dunno.
Het is ook wel beetje afhankelijk wat onder dat uitgaan wordt verstaan. Is dit 1x in de week tot half 8 en voor de rest af en toe een kroegje tot 12?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:10 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die qua stappen alleen maar aanwezig zijn om niets te missen. Dat zie je gewoon duidelijk. Mocht de kans er zijn dan willen zo ook maar al te graag aangeven hoe vroeg ze morgen wel niet op moeten. Ik heb het niet over iedereen die gaat stappen op zondag.
TS heeft een relatie met iemand die meerdere keren per week uit moet gaan. En sowieso 1 keer per week pas gaat slapen als het lichaam eindelijk de mogelijkheid heeft om in slaap te vallen. En dat is om 7:30, of later. Als je dan doordeweeks werkt dan heb je maandag en dinsdag al niks aan diegene. Op de zondags ook niet veel + dat diegene 's middags pas (half) *aanwezig* is. Dan heb je de woensdag nog. Als het beeld klopt van wat ik heb dan is er op donderdag, vrijdag en zaterdag een grotere kans dat ie 's avonds op stap is, dan dat je als stel tijd met elkaar door kan brengen.
Ik heb qua stappen meer ervaring met alcohol én drug. En ik denk dat een ieder met ervaring kan beargumenteren dat de dinsdag-dip eerder regel dan uitzondering is. Sowieso als de symptomen tot 7:30 of later stappen is. Dat lukt alleen met uppers. En standaard je serotonine legen zorgt voor een kater van 3 dagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is ook wel beetje afhankelijk wat onder dat uitgaan wordt verstaan. Is dit 1x in de week tot half 8 en voor de rest af en toe een kroegje tot 12?
Ik weet niet hoe lang jij moet bijkomen van je avonturen? Maar als ik tot half 8 doorga en flink drink, ja dan ben ik de dag erna grotendeels brak. Dat klopt. Maar doordeweeks of de avond na het uitgaan ben ik gewoon weer oke.
Daarbij is het geen stel he.. ze wonen samen (lang verhaal), maar zijn geen stel, eerder friends with benefits.
Zoals ik zei, het is geheel afhankelijk wat er onder het uitgaan van die 'vriend' van TS valt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:24 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik heb qua stappen meer ervaring met alcohol én drug. En ik denk dat een ieder met ervaring kan beargumenteren dat de dinsdag-dip eerder regel dan uitzondering is. Sowieso als de symptomen tot 7:30 of later stappen is. Dat lukt alleen met uppers. En standaard je serotonine legen zorgt voor een kater van 3 dagen.
Dat laatste wist ik niet: friends with benefits. Dat doe je doordat (minimaal) 1 van de 2 geen verantwoording wil dragen. Dat het werkt, prima, maar dan moet je inderdaad niet al te veel problemen maken als de ander zich daar aan houdt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is geheel afhankelijk wat er onder het uitgaan van die 'vriend' van TS valt.
Verder hoor ik TS ook niet echt klagen over zijn eventuele dipjes en/of brakzijn. Dus in hoeverre dat momenteel van belang is vraag ik me af.
Technofeestjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef TripleS het volgende:
Ik krijg voornamelijk het idee dat hij zoveel moet stappen ( Lees: technofeestjes afgaan) om niets te missen .
Eerder had ie een vaste vriendengroep waarmee hij naar de kroeg ging maar dat gebeurt nauwelijks meer , andere vrienden waarmee hij nu gaat stappen.
En hij geeft ook duidelijk aan dat hij het doet om niet aan zn werk te hoeven denken , ik denk dan: Ga je daarom al dat geld uitgeven aan bier?
Jullie denken dat ik een suffe muts ben maar integendeel , ik vind stappen ook leuk maar stampen op technobeats is weer niet mijn ding . Samen uitgaan , dat doen we niet meer . Want of ik ben de hele avond aan het dansen met anderen (Lees: mannen) of hij staat de stampen en doet alsof ik er niet ben . Niet echt gezellig dus.
Kabolter heeft het goed verwoord : stappen om niets te missen. En dat is dus wat ik niet snap en daarom vroeg ik dat gisteren voorzichtig , we waren uit eten ,sfeer was goed maar hij werd boos.
Avondje uit was gelijk verpest en na gister merk ik ook dat ik een-gevoel heb gekregen.
We wonen samen maar hebben geen vaste relatie en dat heeft wel met dat vele stappen te maken , hij wilt geen verantwoordelijkheden hebben en doen waar hij zin in heeft.
Dat zijn inderdaad de enige twee opties in het leven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:04 schreef iphoontje het volgende:
1 keer per week uitgaan veel vinden![]()
Wat wou je dan doen, op je 26e al elk weekend als 2 bejaarden op de bank rtl4 kijken en zondag naar de schoonouders?
Het ging me er meer om dat hij/zij deed alsof je na je 26e niet meer uit 'mocht' gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de enige twee opties in het leven.
wtfquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef TripleS het volgende:
[..]
Friends with benefits maar we wonen momenteel wel samen (lang verhaal)
Echt geloof mij, die jongen gaat iedere week maximaal hard op die feesten. Snuiven tot ie er bij neervalt waarschijnlijk. Ik zou maar op je portemonnee passen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef TripleS het volgende:
Ik krijg voornamelijk het idee dat hij zoveel moet stappen ( Lees: technofeestjes afgaan) om niets te missen .
Eerder had ie een vaste vriendengroep waarmee hij naar de kroeg ging maar dat gebeurt nauwelijks meer , andere vrienden waarmee hij nu gaat stappen.
En hij geeft ook duidelijk aan dat hij het doet om niet aan zn werk te hoeven denken , ik denk dan: Ga je daarom al dat geld uitgeven aan bier?
Jullie denken dat ik een suffe muts ben maar integendeel , ik vind stappen ook leuk maar stampen op technobeats is weer niet mijn ding . Samen uitgaan , dat doen we niet meer . Want of ik ben de hele avond aan het dansen met anderen (Lees: mannen) of hij staat de stampen en doet alsof ik er niet ben . Niet echt gezellig dus.
Kabolter heeft het goed verwoord : stappen om niets te missen. En dat is dus wat ik niet snap en daarom vroeg ik dat gisteren voorzichtig , we waren uit eten ,sfeer was goed maar hij werd boos.
Avondje uit was gelijk verpest en na gister merk ik ook dat ik een-gevoel heb gekregen.
We wonen samen maar hebben geen vaste relatie en dat heeft wel met dat vele stappen te maken , hij wilt geen verantwoordelijkheden hebben en doen waar hij zin in heeft.
Zo zie je maar, de meeste problemen lossen zichzelf op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:45 schreef TripleS het volgende:
Nja..het is blijkbaar normaal om 3x per week te feesten tot in de vroege ochtend met een hele apotheek aan drugs .
Wat ben ik een zeikwijf
Als hij daar toch zijn voldoening uit kan halen, waarom niet? Leven en laten leven. Hij klaag toch ook niet over jouw zumba ochtendjes, winkelmiddagjes en rosé avondjes?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:45 schreef TripleS het volgende:
Nja..het is blijkbaar normaal om 3x per week te feesten tot in de vroege ochtend met een hele apotheek aan drugs .
Wat ben ik een zeikwijf
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als hij daar toch zijn voldoening uit kan halen, waarom niet? Leven en laten leven. Hij klaag toch ook niet over jouw zumba ochtendjes, winkelmiddagjes en rosé avondjes?
Zeggen we dat ergens dan? Zo extreem stelde je het zelf ook nergens. Wat is het nu eigenlijk dat je wilt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:45 schreef TripleS het volgende:
Wat ben ik een zeikwijf
Ik vind jou eigenlijk best irritant worden maar goed,en als je dit niet aanstaat dan reageer je toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeggen we dat ergens dan? Zo extreem stelde je het zelf ook nergens. Wat is het nu eigenlijk dat je wilt?
Hele irritante manier van in discussie gaan dit.
Nouja jij vraagt hier om een reden waarom iemand het leuk vind om in het weekend naar technofeesten te gaan. Die heb je gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:03 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk best irritant worden maar goed,en als je dit niet aanstaat dan reageer je toch gewoon niet?
En jij blijft hopen op betere tijden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef TripleS het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja jij vraagt hier om een reden waarom iemand het leuk vind om in het weekend naar technofeesten te gaan. Die heb je gekregen.
Maar vervolgens blijf je de vraag de hele tijd opnieuw stellen en poneer je allerlei stellingen "of het normaal is 3x per week....." die we niet uit de OP kunnen afleiden. Net of je loopt te hengelen naar een antwoord dat je graag wilt horen.
En verder is dit forum er ook om ideeen te ventileren over gedrag dan je niet aanstaat. Dat is het risico van topics openen hier.
Leg het maar nog een keer uit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:10 schreef TripleS het volgende:
[..]. Lees het aub nog eens door , je hebt het blijkbaar niet begrepen
Dit is je vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:10 schreef TripleS het volgende:
[..]. Lees het aub nog eens door , je hebt het blijkbaar niet begrepen
Het antwoord heb je gekregenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef TripleS het volgende:
Maar om weer terug te komen op het onderwerp : Wat is er leuk aan minimaal 1x per week uitgaan als je 25-30jaar en het allemaal al gezien hebt...?
Serieus, ik snap het echt niet. Enlighten me please
Als die gast dat leuk vind, moet hij dat vooral doen. Andere mannen gaan 3 keer in de week naar voetbal, weer een ander wil elke week vissen, noem maar wat. Zolang je er geen last van hebt (op wat voor manier dan ook, ik kan niet eens bedenken waarom je daar last van zou hebben), snap ik echt niet waarom TS zo moeilijk doet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:13 schreef mirannie het volgende:
Bij dit verhaal denk ik ook echt alleen maar: grow up! Niet TS maar die vriend die zo nodig nog elke week tot half 8 moet doorhalen.
Waar maak je je toch druk over.. laat iedereen toch lekker doen wat ie wil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:13 schreef mirannie het volgende:
Bij dit verhaal denk ik ook echt alleen maar: grow up! Niet TS maar die vriend die zo nodig nog elke week tot half 8 moet doorhalen.
Ik heb ook inderdaad het idee dat de afspraken voor wat betreft de "relatie" niet helemaal hetzelfde zijn... Je bent "friends with benefits", dan hoef je geen verantwoording af te leggen naar elkaar, maar toch wil TripleS dat? Ziet TripleS het niet toevallig toch meer als een relatie en die "vriend" van TS niet? Die kerel denkt: geen gezeur, wel de lusten, niet de lasten, maar blijkbaar wil TS toch meer dan dat... Spreek het uit, maar het kan dan wel zijn dat die "benefits" er dan niet meer in zitten...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij blijft hopen op betere tijden?
Ik denk dat je beter eens kunt kijken wat jij eigenlijk uit deze niet-relatie krijgt en hoe dat in lijn ligt met je verwachtingen ipv op zijn stapactiviteiten af te geven.
Blijkbaar vind jij het niet normaal. Maarja wat is normaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:45 schreef TripleS het volgende:
Wat ben ik een zeikwijf
Nouja ik kan me voorstellen dat als je partner echt 3x per week loos gaat zonder jou dat je relatie er wel onder gaat lijden. Maar dan had TS een topic moeten openen met als strekking "Mijn vriend is zoveel bezig met zijn uitgaanshobby dat de relatie er bij inschiet"quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar vind jij het niet normaal. Maarja wat is normaal
Zolang hij het leuk vindt en er verder niemand mee stoort dan is er niets aan de hand.
In een relatie is het natuurlijk anders. Maar ze zijn enkel sort of fuckbuddysquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja ik kan me voorstellen dat als je partner echt 3x per week loos gaat zonder jou dat je relatie er wel onder gaat lijden. Maar dan had TS een topic moeten openen met als strekking "Mijn vriend is zoveel bezig met zijn uitgaanshobby dat de relatie er bij inschiet"
Maar het toverwoord is balans. Zolang hij genoeg tijd vrij maakt voor zijn relatie dan moet hij ook gewoon lekker een avondje in het weekend lekker kunnen feesten.
Het zijn fuckbudddies kerel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja ik kan me voorstellen dat als je partner echt 3x per week loos gaat zonder jou dat je relatie er wel onder gaat lijden. Maar dan had TS een topic moeten openen met als strekking "Mijn vriend is zoveel bezig met zijn uitgaanshobby dat de relatie er bij inschiet"
Maar het toverwoord is balans. Zolang hij genoeg tijd vrij maakt voor zijn relatie dan moet hij ook gewoon lekker een avondje in het weekend lekker kunnen feesten.
Neuh, 16+ tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef Ryon het volgende:
Technofeesten lijken mij sowieso wel een iets oudere doelgroep (25+) aan te trekken. Dus dat is voor die leeftijd een prima ontspanningsplek.
Je moet ook wel de juiste technofeestjes uitkiezen he.. Genoeg technofeestjes waar het publiek nog wel 25+ is.quote:
Nope, 16+, overal waar ik kom.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:25 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Je moet ook wel de juiste technofeestjes uitkiezen he.. Genoeg technofeestjes waar het publiek nog wel 25+ is.
Zal niet zeggen dat er totaal geen 16+ publiek loopt op de technofeestjes waar ik kom, maar die zijn hooguit op 1 hand te tellen hoor. Veruit het meeste toch echt 25+.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, 16+, overal waar ik kom.
Techno is mainstream geworden.
Dit dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:12 schreef Ryon het volgende:
Inderdaad. Kwestie van naar het juiste feestje/festival gaan. Ga je naar een gratis feest in Almere zal je tussen de 15+ havo pubers zitten. Ga je naar een wat hipper, cultureler en/of duurder feestje in Amsterdam dan zit je al snel tussen de 22 - 35 jarigen. Wat wel het meest ontspannen publiek is.
Ik kan ook wel lopen mekkeren dat in de kroegen teveel proleten met oorbelletjes zijn, dikke vadsige wijven en dronken zestien jarigen. Maar dat zegt meer over het type kroeg waar ik heen ga dan wat er allemaal te vinden is.
Of een sandwich doen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen, hem bier laten zuipen en hem een sandwich boetseren als hij zat thuis komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |