dit is wel ergquote:
Ik heb zoiets zelfs in m'n kleding laten naaien.quote:
voor je holle rug tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb zoiets zelfs in m'n kleding laten naaien.
Dat ook, ja.quote:
Dit dusquote:
Het lukte bij mij ook niet..quote:
ik kan nie zo kijkenquote:
Scheel?quote:
Bobbehhquote:
Nope werkt nietquote:
Ik wel.. word continu schele genoemd..quote:
quote:
* Rent al gillend weg.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.. word continu schele genoemd..
JESSICAAAAAAAAAAAAAHHHHHquote:
En sukkeltje ..quote:
je bent zelf jessicaquote:
Wel handig, ben je in 1x klaarquote:
but biiiiiiieeeeeehhhhheeeehlquote:
Geen idee.. Vinden ze leuk, denk ik.quote:
Ok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee.. Vinden ze leuk, denk ik.
quote:
quote:
quote:
Teringhond is hetquote:
Is een uil toch?quote:
quote:
Ik begin het nu al te wordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou de rest van de week misselijk zijn.
quote:
Nogal ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Ogen zijn wel apart toch?
Kut..quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef PretKroket het volgende:
Verdomme, ik moet zo naar Almere fietsen omdat ik geen geld heb voor de trein of bus(22km)
haha skere lifequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef PretKroket het volgende:
Verdomme, ik moet zo naar Almere fietsen omdat ik geen geld heb voor de trein of bus(22km)
Fietsen? Gek, met mooi weer is 22 km prima te doen maar nu? gewoon zwartrijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef PretKroket het volgende:
Naar je ouders?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:35 schreef PretKroket het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fietsen? Gek, met mooi weer is 22 km prima te doen maar nu? gewoon zwartrijden
quote:
Vroeger vaak zat zwart gereden en gekke trucjes uitgehaald met een treinkaartje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:38 schreef PretKroket het volgende:
Stonerfeestje
Ik durf niet zwart te rijden, alleen in de metro
Ja godverquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja godver. Dat komt dus door die UI van jou.. moet er nog aan wennen
Komt omdat je scheel bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja godver. Dat komt dus door die UI van jou.. moet er nog aan wennen
Stonerfeestje, mag ik mee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:38 schreef PretKroket het volgende:
[..]
[..]Stonerfeestje
Ik durf niet zwart te rijden, alleen in de metro
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vaak zat zwart gereden en gekke trucjes uitgehaald met een treinkaartje.
Maar dat doe ik nu niet meer, omdat ik het wel kan betalen
Uhuh, maar dan moet je wel eigen wiet en bier en eten meenemen want in Almere wonen skere mensenquote:
Oke, jij wint en ja dit was een wedstrijd.quote:
quote:
quote:
quote:
Mijn helm bloed van het krabben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, jij wint en ja dit was een wedstrijd.
Het was zo spannend dat ik mijn duim kapot heb gebeten.
Vroeger een keer, treinkaartje van de grond geraapt en tich keer over oude stempel heen. Kwam er een oude man bij omdat hij dacht dat ik problemen had met het afstempelen. Dus zei dat het apparaat 't niet goed deed en 't kaartje er niet uit wou. Kwam later in de trein de controleur met een 'dafuq' look @ kaartje. Neemt die oude knar 't voor me op en zei hij dat hij getuige wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vaak zat zwart gereden en gekke trucjes uitgehaald met een treinkaartje.
Maar dat doe ik nu niet meer, omdat ik het wel kan betalen
Heb jij eigenlijk een sixpack fetish?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:42 schreef PretKroket het volgende:
[..]Ik krijg het al Spaans benauwd als de conducteur langskomt, en ik wel gewoon ingecheckt heb
![]()
Tevens, 22km voor den sixpack
TFMIquote:
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een sixpack fetish?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Vroeger een keer, treinkaartje van de grond geraapt en tich keer over oude stempel heen. Kwam er een oude man bij omdat hij dacht dat ik problemen had met het afstempelen. Dus zei dat het apparaat 't niet goed deed en 't kaartje er niet uit wou. Kwam later in de trein de controleur met een 'dafuq' look @ kaartje. Neemt die oude knar 't voor me op en zei hij dat hij getuige was
Ja, dacht ik al.quote:
Too fucking much information.quote:
quote:
quote:
Ohhhh echt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Too fucking much information.
Heerlijk dat soort dagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt.
Half negen begonnen, 8 uur klaar.![]()
Overwerk
Was je vroegah een rotkind?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Mja zulke trucjes haalde ik dus ook uit.
Gewoon kaartje zonder datum kopen, onderkant stempelen..
Als je niet gecontroleerd was, nog een keer gebruiken..
Ik zei vroeger tegen dikke mensen dat ze dik waren, dus ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg dat nu nog steeds.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei vroeger tegen dikke mensen dat ze dik waren, dus ja.
Overwerkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt.
Overwerk
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef PretKroket het volgende:
[..]TR gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Eind van de maand ben je er wel blij mee tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt.
Overwerk
quote:
quote:
Vanaf september heb ik een van 8 tot 5 mentaliteit.quote:
FYL.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanaf september heb ik een van 8 tot 5 mentaliteit.
FML
Ja, dat zeg je toch niet..quote:
Ja, verdorie..quote:
Nee, ik werk voor uitzendbureau, krijg gewoon de uren uitbetaald die ik werk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eind van de maand ben je er wel blij mee toch?
Tandjes heequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel. Dat vinden ze leuk, want ze lachen altijd zo ongemakkelijk daarna.
Maar goed.. is maar voor 19 weken en ik ben al aan het aftellenquote:
Ook goed tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik werk voor uitzendbureau, krijg gewoon de uren uitbetaald die ik werk.
1 keer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Nog steeds beter als van 6 tot 5 moeten werken gvd das was slecht zeg.
Schiet het al een beetje op?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed.. is maar voor 19 weken en ik ben al aan het aftellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Muh, ik werk normaal op di, do en vr van half 9 tot 3, op ma van half 9 tot kwart over 4 en op wo van half 9 tot half 6.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op?Nee, niet echt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleurstellend eigenlijk.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Hahaha, heel goed JB.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Muh, ik werk normaal op di, do en vr van half 9 tot 3, op ma van half 9 tot kwart over 4 en op wo van half 9 tot half 6.
Nooit van half 9 tot 5" goed he.
Kijk naar de pi schelequote:
Ik leef met je mee, hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niet echt..
Teleurstellend eigenlijk.
Dit dus. Want Zosk zijn UI wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mag niet, mijn UI mocht ook niet. Dus ik doe vanaf nu altijd een TR.
SEHR GUTquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Muh, ik werk normaal op di, do en vr van half 9 tot 3, op ma van half 9 tot kwart over 4 en op wo van half 9 tot half 6.
Nooit van half 9 tot 5" goed he.
Nou ja, Ik zu best wat meer willen hoorquote:
Dan mag je huidige UI ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mag niet, mijn UI mocht ook niet. Dus ik doe vanaf nu altijd een TR.
Inderdaad, moet gewoon kunnen zo'n kontje. Boobies van die huppeltrut mogen ook.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei vroeger tegen dikke mensen dat ze dik waren, dus ja.
Doet ze nu nog hoorquote:
Iedereen wil meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, Ik zu best wat meer willen hoor![]()
Bovendien voel ik me nogal tekort gedaan tov mn collegas die wel bij t bedrijf zelf werken, ben dus niet echt tevreden
Troela.quote:
158 kilo is idd iets tequote:
schele sukkeltjequote:
Ja, dat dacht ik al, hoor.quote:
Dat zeg jij dan weer hequote:
Ja, sorry hoor.quote:
Midgetquote:
Oh ja !quote:
Vind mijn chick niet zo'n strak plan, denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
24/7 Chicks aan je paal rijgen.
Het komt aan hequote:
Die vind wel meer niet zo'n strak planquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind mijn chick niet zo'n strak plan, denk ik.

Jezus, allochtoon.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vroegah kon ik ook met m'n dunne armpjes in de stukke postzegelautomaat. M'n tante kocht gewoon alles wat ik eruit haalde, vieze heelster
TR gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vroegah kon ik ook met m'n dunne armpjes in de stukke postzegelautomaat. M'n tante kocht gewoon alles wat ik eruit haalde, vieze heelster
Fffff... hnngggggquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die vind wel meer niet zo'n strak plan [ afbeelding ]
Haha ik zei strak
Hier word ik niet vrolijk van..quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef PretKroket het volgende:
Ik ruik al tosti, maar het tosti-ijzer is nog alleen aan het voorverwarmen. Misschien maar eens even schoonmaken zometeen
Wie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier word ik niet vrolijk van..
Ik hoor het hem al zeggen
Een postzegelautomaat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
hjb midgetquote:
Nou, tis meer dat de mensen die bij het bedrijf werken voordeeltjes hebben en ik niet, mocht niet eens meedoen met de voetbalpoulequote:
Rob Geus natuurlijk.quote:
Officieel zou ik dan 21 cm kleiner moeten zijn.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Officieel zou ik dan 21 cm kleiner moeten zijn.
Maar aangezien jij zo scheel bent dat je dat verschil niet ziet,
sukkeltje.
Ik heb geen idee wie die onderste is hoor..quote:
Je blijft gewoon een midget.. klaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Officieel zou ik dan 21 cm kleiner moeten zijn.
Maar aangezien jij zo scheel bent dat je dat verschil niet ziet,
sukkeltje.
Oh, lekker lullig wel ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, tis meer dat de mensen die bij het bedrijf werken voordeeltjes hebben en ik niet, mocht niet eens meedoen met de voetbalpoule![]()
Zou ik normaal niet zo erg vinden, maar ik kan het niet goed velen dat er na me mensen bij zijn gekomen die gelijk voor t bedrijf werken en dus meteen meedelen in de bonus, mee mogen doen met de voetbalpoule en met bedrijfsuitjes terwijl ze er net n maandje werken en ik niet terwijl ik er al anderhalf jaar zit, dat is gewoon niet leuk, voel me niet gewaardeerd op deze manier.
Maar goed, gemoeg geklaag, nu leuke dingenBijna vakantie
Ik ook niet, lul maar wat raak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die onderste is hoor..
Niks nieuwsquote:
Nou goeie comeback hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een midget.. klaar
Het is gewoon de waarheid sukkeltjequote:
Alweerquote:
Met je roze handtas..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid sukkeltje
Nou en wat is het dan, want ik zie het niet.quote:
Paraplu tegen je hoofdquote:
Ja, inb4 fucking scheel ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en wat is het dan, want ik zie het niet.
Tevens ben je zelf ook al 100 keer voorbijgekomen..
Kijk eens goed schelequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ben er altijd maar even.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig joh, zo'n plu in het ov..quote:
Oh ja tuurlijk.quote:
Zo'n hater ben je wel ja. En zeker niet alleen in het OV?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig joh, zo'n plu in het ov..![]()
Ik hou er mensen mee op afstand.. die spietsen zichzelf tegen dat ding
Klinkt anders niet echt geloofwaardig deze post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk.
Ik geloof je direct.
Ik haat op alles wat beweegt, dat zou je nu wel eens mogen weten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo'n hater ben je wel ja. En zeker niet alleen in het OV?
Was hij ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt anders niet echt geloofwaardig deze post.
Maar jij beweegt toch niet veelquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat op alles wat beweegt, dat zou je nu wel eens mogen weten.
Ik ga maar even op mijn handen zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij beweegt toch niet veel?
Jij ook niet, snap je haar post niet of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij beweegt toch niet veel?
Hoor ik wel vakerquote:
Doe eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar even op mijn handen zitten!
Jawel, snap je die van mij ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij ook niet, snap je haar post niet of zo?
Dat heb je met sukkeltjes, die snappen niet zo veel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij ook niet, snap je haar post niet of zo?
Oh dat dan weer welquote:
En schele zien niet zo veelquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb je met sukkeltjes, die snappen niet zo veel.
Blijkbaar inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb je met sukkeltjes, die snappen niet zo veel.
Ben ik blij mee Nickquote:
quote:
quote:
Die hingen aan de gevel - vaak in de buurt van een winkel. Daar stopte je geld (florijnen) in en kon je er een rits postzegels uit trekken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een postzegelautomaat?
Ik ben 12 en wat is dat?
quote:
Florijnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die hingen aan de gevel - vaak in de buurt van een winkel. Daar stopte je geld (florijnen) in en kon je er een rits postzegels uit trekken.
Of deze: oude PTT telefooncellen. Wanneer je met de hoorn keihard tegen de telefoon sloeg kwam er geld uit
Waarom zo'n PI eikelquote:
Bitch pls, welke battlequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelieve niet mijn posts te gebruiken in jullie battle, bedankt.
Oh was dit een battle dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelieve niet mijn posts te gebruiken in jullie battle, bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |