Het komt aan hequote:
Die vind wel meer niet zo'n strak planquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind mijn chick niet zo'n strak plan, denk ik.

Jezus, allochtoon.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vroegah kon ik ook met m'n dunne armpjes in de stukke postzegelautomaat. M'n tante kocht gewoon alles wat ik eruit haalde, vieze heelster
TR gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vroegah kon ik ook met m'n dunne armpjes in de stukke postzegelautomaat. M'n tante kocht gewoon alles wat ik eruit haalde, vieze heelster
Fffff... hnngggggquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die vind wel meer niet zo'n strak plan [ afbeelding ]
Haha ik zei strak
Hier word ik niet vrolijk van..quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef PretKroket het volgende:
Ik ruik al tosti, maar het tosti-ijzer is nog alleen aan het voorverwarmen. Misschien maar eens even schoonmaken zometeen
Wie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier word ik niet vrolijk van..
Ik hoor het hem al zeggen
Een postzegelautomaat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
hjb midgetquote:
Nou, tis meer dat de mensen die bij het bedrijf werken voordeeltjes hebben en ik niet, mocht niet eens meedoen met de voetbalpoulequote:
Rob Geus natuurlijk.quote:
Officieel zou ik dan 21 cm kleiner moeten zijn.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Officieel zou ik dan 21 cm kleiner moeten zijn.
Maar aangezien jij zo scheel bent dat je dat verschil niet ziet,
sukkeltje.
Ik heb geen idee wie die onderste is hoor..quote:
Je blijft gewoon een midget.. klaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Officieel zou ik dan 21 cm kleiner moeten zijn.
Maar aangezien jij zo scheel bent dat je dat verschil niet ziet,
sukkeltje.
Oh, lekker lullig wel ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, tis meer dat de mensen die bij het bedrijf werken voordeeltjes hebben en ik niet, mocht niet eens meedoen met de voetbalpoule![]()
Zou ik normaal niet zo erg vinden, maar ik kan het niet goed velen dat er na me mensen bij zijn gekomen die gelijk voor t bedrijf werken en dus meteen meedelen in de bonus, mee mogen doen met de voetbalpoule en met bedrijfsuitjes terwijl ze er net n maandje werken en ik niet terwijl ik er al anderhalf jaar zit, dat is gewoon niet leuk, voel me niet gewaardeerd op deze manier.
Maar goed, gemoeg geklaag, nu leuke dingenBijna vakantie
Ik ook niet, lul maar wat raak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die onderste is hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |