Maar goed.. is maar voor 19 weken en ik ben al aan het aftellenquote:
Ook goed tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik werk voor uitzendbureau, krijg gewoon de uren uitbetaald die ik werk.
1 keer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Nog steeds beter als van 6 tot 5 moeten werken gvd das was slecht zeg.
Schiet het al een beetje op?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed.. is maar voor 19 weken en ik ben al aan het aftellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Muh, ik werk normaal op di, do en vr van half 9 tot 3, op ma van half 9 tot kwart over 4 en op wo van half 9 tot half 6.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op?Nee, niet echt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleurstellend eigenlijk.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Hahaha, heel goed JB.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Muh, ik werk normaal op di, do en vr van half 9 tot 3, op ma van half 9 tot kwart over 4 en op wo van half 9 tot half 6.
Nooit van half 9 tot 5" goed he.
Kijk naar de pi schelequote:
Ik leef met je mee, hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niet echt..
Teleurstellend eigenlijk.
Dit dus. Want Zosk zijn UI wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mag niet, mijn UI mocht ook niet. Dus ik doe vanaf nu altijd een TR.
SEHR GUTquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Muh, ik werk normaal op di, do en vr van half 9 tot 3, op ma van half 9 tot kwart over 4 en op wo van half 9 tot half 6.
Nooit van half 9 tot 5" goed he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |