Niks nieuwsquote:
Nou goeie comeback hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een midget.. klaar
Het is gewoon de waarheid sukkeltjequote:
Alweerquote:
Met je roze handtas..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid sukkeltje
Nou en wat is het dan, want ik zie het niet.quote:
Paraplu tegen je hoofdquote:
Ja, inb4 fucking scheel ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en wat is het dan, want ik zie het niet.
Tevens ben je zelf ook al 100 keer voorbijgekomen..
Kijk eens goed schelequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ben er altijd maar even.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig joh, zo'n plu in het ov..quote:
Oh ja tuurlijk.quote:
Zo'n hater ben je wel ja. En zeker niet alleen in het OV?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig joh, zo'n plu in het ov..![]()
Ik hou er mensen mee op afstand.. die spietsen zichzelf tegen dat ding
Klinkt anders niet echt geloofwaardig deze post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk.
Ik geloof je direct.
Ik haat op alles wat beweegt, dat zou je nu wel eens mogen weten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo'n hater ben je wel ja. En zeker niet alleen in het OV?
Was hij ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt anders niet echt geloofwaardig deze post.
Maar jij beweegt toch niet veelquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat op alles wat beweegt, dat zou je nu wel eens mogen weten.
Ik ga maar even op mijn handen zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij beweegt toch niet veel?
Jij ook niet, snap je haar post niet of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij beweegt toch niet veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |