Vroeger vaak zat zwart gereden en gekke trucjes uitgehaald met een treinkaartje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:38 schreef PretKroket het volgende:
Stonerfeestje
Ik durf niet zwart te rijden, alleen in de metro
Ja godverquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja godver. Dat komt dus door die UI van jou.. moet er nog aan wennen
Komt omdat je scheel bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja godver. Dat komt dus door die UI van jou.. moet er nog aan wennen
Stonerfeestje, mag ik mee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:38 schreef PretKroket het volgende:
[..]
[..]Stonerfeestje
Ik durf niet zwart te rijden, alleen in de metro
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vaak zat zwart gereden en gekke trucjes uitgehaald met een treinkaartje.
Maar dat doe ik nu niet meer, omdat ik het wel kan betalen
Uhuh, maar dan moet je wel eigen wiet en bier en eten meenemen want in Almere wonen skere mensenquote:
Oke, jij wint en ja dit was een wedstrijd.quote:
quote:
quote:
quote:
Mijn helm bloed van het krabben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, jij wint en ja dit was een wedstrijd.
Het was zo spannend dat ik mijn duim kapot heb gebeten.
Vroeger een keer, treinkaartje van de grond geraapt en tich keer over oude stempel heen. Kwam er een oude man bij omdat hij dacht dat ik problemen had met het afstempelen. Dus zei dat het apparaat 't niet goed deed en 't kaartje er niet uit wou. Kwam later in de trein de controleur met een 'dafuq' look @ kaartje. Neemt die oude knar 't voor me op en zei hij dat hij getuige wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vaak zat zwart gereden en gekke trucjes uitgehaald met een treinkaartje.
Maar dat doe ik nu niet meer, omdat ik het wel kan betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |