een aanval op wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef QBay het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Israël (samen met de VS) nu alles aan het voorbereiden zijn voor een aanval.
Het regime in Iran. Het huidige Iraanse regime is het doorn in het oog van zowel Israël als de VS. Zoiets als dit geeft ze een 'legitieme reden' om wraak te nemen. Ik hoop voor de onschuldige burgers in Iran dat het niet gaat gebeuren, maar hét gaat uiteindelijk een keer gebeurenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
een aanval op wat?
het kernwapenprogramma????
lijkt me niet hoor
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef QBay het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Israël (samen met de VS) nu alles aan het voorbereiden zijn voor een aanval.
niet om een opgeblazen bus in Bulgarijequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:33 schreef QBay het volgende:
[..]
Het regime in Iran. Het huidige Iraanse regime is het doorn in het oog van zowel Israël als de VS. Zoiets als dit geeft ze een 'legitieme reden' om wraak te nemen. Ik hoop voor de onschuldige burgers in Iran dat het niet gaat gebeuren, maar hét gaat uiteindelijk een keer gebeuren.
Als er één iemand het niet goed voorheeft met de wereld is het Netanyahu wel, de nationalistische lul.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Ludd het volgende:
Netanyahu weet al wel erg snel te vertellen dat Iran er achter zit. Die kunnen blijkbaar erg snel gedegen onderzoek voeren daar.
Ja Hezbollah in Mexico heeft het gedaan. In opdracht van Ahmadinejad zijn achterneef.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Ludd het volgende:
Netanyahu weet al wel erg snel te vertellen dat Iran er achter zit. Die kunnen blijkbaar erg snel gedegen onderzoek voeren daar.
Beetje opvallend inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Ludd het volgende:
Netanyahuquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Ludd het volgende:
Klopt me zusje zit atm in Israel en die mailde dat ze eerst dacht dat ze vuurwerk zag, maar dat dat gewoon raketten waren. Ze zit er nu nog om vakantie te vieren, maar ze gaat over ander halve week vrijwilligers werk doen op een militaire basis, dus ik hoop dat het echt rustig blijft in Israel.quote:
Jouw zus is een über-christenen die vrijwilligerswerk doet voor het uitverkoren volk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Klopt me zusje zit atm in Israel en die mailde dat ze eerst dacht dat ze vuurwerk zag, maar dat dat gewoon raketten waren. Ze zit er nu nog om vakantie te vieren, maar ze gaat over ander halve week vrijwilligers werk doen op een militaire basis, dus ik hoop dat het echt rustig blijft in Israel.
Nee niet eens, haar vriend ook niet die mee is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Jouw zus is een über-christenen die vrijwilligerswerk doet voor het uitverkoren volk?
Moet toch heerlijk zijn, zo'n achterlijke kijk op de wereld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Jouw zus is een über-christenen die vrijwilligerswerk doet voor het uitverkoren volk?
Dit was als reactie op de 'aanslag' op de school in Toulouse.quote:Moslimcoalitie tegen Joden en Israëliërs
Volgens Nitzan Nuriel, het voormalige hoofd van het Israëlische bureau voor contraterrorisme, proberen jihadistische organisaties steeds vaker Joodse en Israëlische doelwitten in het buitenland te treffen. Hij waarschuwde dat islamitische organisaties een coalitie hebben gevormd die besloten heeft overal ter wereld Joden en Israëliërs aan te vallen, ongeacht hun positie of afkomst. Hoewel hij niet uitsloot dat de aanslag van vandaag niets met moslimterreur te maken heeft, wees hij wel op de recente bomaanslagen op Joodse doelen in India, Georgië, Thailand en Azerbeidjan (4).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |