Ik geef je groot gelijk. De scouting is het enige onderdeel dat duidelijk achterblijft bij Ajax (niet de jeugdscouting - Denen zat). Op alle andere onderdelen (centjes, lonen, filosofie, clubmensen, lange termijn) gaat het de goede kant op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken over het uitblijven van nieuwe spelers. Ik vind de filosofie van jonge spelers kansen gunnen geweldig, maar een elftal (vol jonge gastjes) heeft ook ervaring nodig. Met Ooijer en Verthongen is er een hoop ervaring in het team / in de basis weggevallen en dat kun je niet opvangen met jeugdspelers, daar moet je de transfermarkt voor op.
ja dat was ikquote:Iemand merkte een paar pagina's geleden op dat Enoh een ouderwetse DCM is. Hij of zij sloeg de spijker precies op zijn bolletje: Anita is de moderne, multifunctionele stofzuiger.
http://www.northup.nl/quote:Met trots stellen we ons voor!
Het is zover, de oproep van die kale voor meer sfeer op Noord heeft zijn vruchten afgeworpen.
Na het beantwoorden van alle e-mails, de sollicitatierondes, diverse telefoongesprekken en meerdere meetings met de inmiddels gevormde selectie en medewerkers van ons aller Ajax zijn we er eindelijk klaar voor.
Wij zijn een collectief sfeerteam op Noord boven (2e ring), een alliantie van sfeer voor de vakken 409 t/m 415. Geen sfeervak zoals het roemruchte vak 410, maar een collectief van tot dusver ongeveer 200 fanatieke Ajax supporters die op een georganiseerde manier voor meer sfeer willen zorgen op Noord boven.
Doordat wij als diverse kleine en iets grotere groepen verspreid staan over de gehele bovenkant van Noord is er gekozen voor een alliantie. Onze hoop, en toekomstmuziek voor de langere termijn is dat deze alliantie uitgroeit tot één geheel.
We hebben vanaf het begin open kaart gespeeld richting Ajax over onze bedoeling: we willen het elftal van Frank de Boer op een positieve manier aanmoedigen in de Arena.
Als gevolg van deze insteek en goede bedoelingen hebben we inmiddels toestemming gekregen van Ajax om aan de slag te gaan. Deze toestemming is wel gerelateerd aan een aantal afspraken die wij onderling hebben gemaakt.
Deze afspraken hebben wij verwerkt in onze eigen huisregels, en het naleven van deze regels zal de rode draad vormen voor ons voortbestaan in de toekomst.
Mocht je jouw steentje willen bijdragen aan meer sfeer op Noord en je willen aanmelden bij onze sfeeralliantie, dan dien je jezelf te conformeren aan de huisregels, op een positieve manier de club te steunen en je clubliefde uit te dragen.
Graag wil de organisatie van North Up Alliance zich voorstellen aan alle belangstellenden en de plannen nader toelichten. Daarom is er gekozen voor een informatiebijeenkomst op donderdag 26 juli a.s. om 19:30 uur in het supportershome. Op deze informatiebijeenkomst is het mogelijk om vragen te stellen en je na afloop eventueel aan te melden als sympathisant. We hopen dat er zoveel mogelijk seizoenkaarthouders van Noord boven aanwezig zullen zijn en zich zullen aanmelden. Seizoenkaarthouders uit andere vakken dan 409 tot en met 415 en andere Ajacieden zijn uiteraard ook van harte welkom op de informatieavond.
Dit is nou juist een hele goede ontwikkeling. Hiermee verklein je de kans op foute aankopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof Frank en/of Het Technische Hart een speler zoeken waar ze het allemaal (drie, vier - Overmars, Frank, Jonk, verder nog iemand?) over eens zijn.
Leuk verhaal, complimenten voor de leuke schrijfstijl en leesbaarheid. Maar je snapt maar weinig van clubgevoel als ik het zo lees. Kijk, ik ben Ajax supporter. Ooit verwend met oogstrelend voetbal vanuit de typische Ajax filosofie. Daarna werd het per trainer minder, onherkenbaar voetbal, zielloos bijna. Geloof me als ik zeg dat ik liever 6e wordt met een selectie vol eigen jeugd dan 1e met een elftal vol spelers die amper weten wat Ajax inhoudt. Ik wil geen type Enoh, ik wil voetbal. Ik wil creativiteit, lef en durf. Anita en Vlaar zijn Feyenoorders en hoe goed ze ook zijn, ik moet ze niet in het Ajax shirt. Maar wellicht is dat als Twente fan moeilijk te begrijpen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. De scouting is het enige onderdeel dat duidelijk achterblijft bij Ajax (niet de jeugdscouting - Denen zat). Op alle andere onderdelen (centjes, lonen, filosofie, clubmensen, lange termijn) gaat het de goede kant op.
Het lijkt erop alsof Frank en/of Het Technische Hart een speler zoeken waar ze het allemaal (drie, vier - Overmars, Frank, Jonk, verder nog iemand?) over eens zijn. Bovendien willen ze dingen als "een Ajax-speler" en "technische perfectie".
Het zou heel goed kunnen dat jeugdtrainers zeggen: "Nee, dat kan die en die wel op lossen. Geef Koppers gewoon een kans en Berrie van Pompensteijn uit de B2 (echte naam, zelf verzonnen), die kan het best, heus wel!
Wie weet vertrouwen ze te veel op:
1) Je moet wel supergraag voor Ajax willen spelen; het is tenslotte een eer. Een Ajax-speler
2) Onwrikbare maxima qua transfer en loonbudget voor een aan te trekken speler
3) Het eens zijn: als iemand niet zeker is, gaat het niet door.
4) Jeugd ten allen tijde voorrang geven. Het afgelopen seizoen kan een vertekend beeld geven.
5) Cruijff. Vage Spanjaarden klinkt fishy, ook al komt het van El Cigarillo.
Ajax heeft nodig:
1) Verdedigende POWER
2) Leiderschap en Ervaring
3) Vieze klootzakken en Zuigers - zoals Jantje V.
De Situatie:
Gebaseerd of afgeopen seizoen kan de invloeden FdB, JC en de kwaliteit van de Toekomst eenvoudig overschat worden, ten koste van gezond verstand. Ajax is kampioen geworden. En dan vergeten we.
1) Dat praktische elke debutant teleurstelde en het niveau niet aankon. van Rhijn speelde leuk, maar ook hij had zijn mindere momenten. Kopper was niet goed genoeg. Ozbiliz niet of nauwelijks gezien (debutant met een verlengsnoer, komt tekort). Ebecilio, één wedstrijd. Ligeon gaat het niet worden. Enoh kun je weg doen. Sulejmani wordt met de dag slechter, niet beter. Derk kan waarschijnlijk nooit meer pijnvrij voluit spelen. Dat brengt me bij
2) Kwaliteitstekort. Eriksen steekt op een goede dag bovenuit. Blind is niet goed genoeg. Copycard Greg is drukker met de freshheid van zijn clubsoda. De Ziggstar kan hooguit 60 minuten spelen. Anita is een openbaring.
3) FdB hield te lang vast aan zijn (naar al snel bleek) waanidee: "wij spelen met onze verdediging op hun middenlijn, dus Theo kan vrij verdelen en krijgt vanzelf de extra tijd die hij nodig heeft" Ik heb als Twentefan even in mijn vuist gevloekt toen hij Frank erachter kwam, want toen viel de verdedigende klik op zijn plaats en kon Vertonghen eindelijk zijn ding doen. Dat het tipping point.
Wat produceert de jeugd van Ajax niet?
1) Verdedigende middenvelders
2) Grote sterke knakkers.
Iemand merkte een paar pagina's geleden op dat Enoh een ouderwetse DCM is. Hij of zij sloeg de spijker precies op zijn bolletje: Anita is de moderne, multifunctionele stofzuiger. Hij kan als back ook gemakkelijk mee de hoeken in omdat hij snapt hoe het daar werkt. Hij kan effectief dribbelen met een bal,terwijl hij vooruit en omhoog blijft kijken, bovendien is hij snel en hij heeft hij een goede pass. En met zijn krokobil duwt hij iedere PL-defender moeiteloos over de reclameborden.
Vertonghen weg = 1/3 van de verdediging, leider, zuiger en klootzak kwijt
Anita = schakel weg, balbezit wordt balverlies. Theo zwemt, Chris zwemt en het team verdrinkt.
Dus:
1) power, lente en genadeloze spieren kopen.
2) slimme klootzak/leider halen. Ervaren zuiger.
3) omschakelaar vinden; manusje van alles. wegcijferaar.
4) persoonlijkheid, kracht, overzicht, inzicht, ervaring.
5) fatsoenlijk verder over de landsgrenzen kijken.
6) niet enkel spelers benaderen die op AH-voetbalplaatjes staan die je al 16 keer dubbel hebt.
7) je scouts onder hun kont schoppen, anders instueren
8) niet vies zijn van mouwopstropers op de minder technische spelers
9) niet altijd alles mooi willen hebben, waardering hebben voor inzet en zweet
10) boksers van 12 en 13 vragen om lekker te komen voetballen op de Toekomst
Mijn suggesties:
De nieuwe Anita: Clasie
De volgende Jan: Vlaar
Kosten: 6 miljoen
Conclusie: koopje
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leuk verhaal, complimenten voor de leuke schrijfstijl en leesbaarheid. Maar je snapt maar weinig van clubgevoel als ik het zo lees. Kijk, ik ben Ajax supporter. Ooit verwend met oogstrelend voetbal vanuit de typische Ajax filosofie. Daarna werd het per trainer minder, onherkenbaar voetbal, zielloos bijna. Geloof me als ik zeg dat ik liever 6e wordt met een selectie vol eigen jeugd dan 1e met een elftal vol spelers die amper weten wat Ajax inhoudt. Ik wil geen type Enoh, ik wil voetbal. Ik wil creativiteit, lef en durf. Anita en Vlaar zijn Feyenoorders en hoe goed ze ook zijn, ik moet ze niet in het Ajax shirt. Maar wellicht is dat als Twente fan moeilijk te begrijpen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Leuk stuk, eindig je met die kakkies....jammer
Haha. Ja, die twist aan het eind is soms vies...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Marsenal het volgende:
Goddomme, goed beargumenteerde mening, prima leeswerk zojuist, maar om nou af te sluiten met twee Feyenoorders.
Gefeliciteerd! Mocht ik het ooit tot een bestuursfunctie bij Ajax schoppen, dan krijg jij de A2.quote:
Die sectie liep onverwacht een stuk uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Tyron het volgende:
Overigens snap ik niet dat de namen Eriksen en Anita genoemd worden bij het kopje kwaliteitstekort.![]()
Ik ben zeer benieuwd, maak me niet druk hoor. Zou die Muniesa wel eens aan het werk willen zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Tyron het volgende:
De middenvelder overgekomen van PSG moet Anita in de toekomst vervangen en Vertonghen tja, Denswil is volgend seizoen wss klaar voor de taak. En wss komt Muniesa, wie weet. Het transferseizoen is nog lang niet afgelopen dus waar maak jij je druk om.
Ik hoop echt dat die Ilan Boccara een goede vervanger voor Anita wordt. Blijkt echt een enorm talent te zijn en ook nog eens half nederlands!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Haha. Ja, die twist aan het eind is soms vies...![]()
Maar ik zal juliie vertellen waarom ik met deze twee namen kom:
1) Het is een knipoog naar het "binnenlands scouten" van Ajax
2) Ik kon binnen NL serieus geen goede vervangers voor Jan & Anita bedenken
3) Vandaar een grapje dus. Ik hoop dat het mij vergeven is. Verder waren het serieuze en opbouwend bedoelde bespiegelingen
4) Conclusie: Ajax moet investeren in beter kijken over de landsgrenzen in de leeftijdscategorie 20+
[..]
Gefeliciteerd! Mocht ik het ooit tot een bestuursfunctie bij Ajax schoppen, dan krijg jij de A2.![]()
Net als Muniesa: één grootquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die Ilan Boccara een goede vervanger voor Anita wordt. Blijkt echt een enorm talent te zijn en ook nog eens half nederlands!
Dat is waar, maar het kan ook leiden tot verlamming: niemand kopen omdat één van de drie toch misschien nog een beetje twijfel over de speler in kwestie heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dit is nou juist een hele goede ontwikkeling. Hiermee verklein je de kans op foute aankopen.
Muniesa heeft wel meer gespeeld, bijvoorbeeld in de CL tegen Bayern Leverkussen waar hij gewoon zijn mannetje stond. Nogmaals, het transferseizoen is nog niet afgelopen en ik vind deze discussie nog wat overbodig, natuurlijk zou ik nu het liefst weten wat onze selectie voor komend seizoen is, maar het is nog geen 31 augustus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Net als Muniesa: één groot![]()
Hopen dat ze goed genoeg zijn, op basis van wedstrijd in de 2e divisie in Spanje en Frankrijk.
Een gok. Het kan geweldig uitpakken, maar als fan moet je gewoon duimen en hopen dat Johan (of wie dan ook) het goed gezien heeft. Bij Theo, afgelopen seizoen, konden we erover twisten of het een goede transfer was. Nu weten we niets.
[..]
Dat is waar, maar het kan ook leiden tot verlamming: niemand kopen omdat één van de drie toch misschien nog een beetje twijfel over de speler in kwestie heeft.
Niet om dik te doen, maar Luuk vertrekt en boem: Luc komt een contract tekenen in Enschede. Zo'n beetje op dezelfde dag. Dat is daadkracht.
Denswil moet nog wel aan de krachttraining.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax heeft Denswil gewoon rondlopen en dus is het onnodig om een Moisander te halen. Daarom kijken ze ook naar tijdelijke opties.
Ach, dat wil elke club natuurlijk, maar daar moet je ook mazzel mee hebben. Voor hetzelfde geld vraagt Inter te veel voor Castaignos, of vraagt Castaignos teveel salaris, lopen de onderhandelingen stroef en dus lang door, of gaat hij liever naar 1 van de andere clubs die hem wilde hebben. Je hebt als club zijnde niet alles zelf in de hand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet om dik te doen, maar Luuk vertrekt en boem: Luc komt een contract tekenen in Enschede. Zo'n beetje op dezelfde dag. Dat is daadkracht.
quote:Narsingh: 'PSV slagvaardiger dan Ajax'
Luciano Narsingh gaat in de VI van deze week verder in op waarom hij bij PSV heeft getekend en niet bij Ajax. 'PSV was slagvaardiger', zegt de aanvaller duidelijk.
'Het verhaal Ajax is heel simpel. Het is een topclub in Nederland en ik heb er een verleden, maar als ze er niet uitkomen met SC Heerenveen dan houdt het natuurlijk op. PSV was slagvaardiger, liet zien dat ze me heel graag wilden hebben. Technisch directeur Marcel Brands bleef me sms'en en Dick Advocaat heeft me zelfs gebeld', zegt Narsingh.
Hij vervolgt. 'Advocaat zei dat hij geen trainer was die normaal een speler belt, maar dat hij zei dat hij heel veel vertrouwen in mij had en mij heel graag aan de spelersgroep wilde toevoegen. Ook Frank de Boer heeft me gebeld, maar Ajax wilde niet verder gaan dan een bepaalde transfersom (3,5 miljoen euro, red.). PSV heeft nooit opgegeven, dat bevalt me wel.'
quote:Overmars: 'Jammer dat Narsingh niet komt'
Directeur Marco Overmars van Ajax vindt het jammer dat Luciano Narsingh niet naar Ajax is gegaan. De 21-jarige vleugelaanvaller maakte deze week de overstap van SC Heerenveen naar PSV.
'Jammer dat Narsingh niet komt, want hij is in mijn ogen een echte Ajax-voetballer', zegt de directeur voetbalzaken in de Voetbal International. 'We richten ons nu op andere opties en die hebben volgens mij hetzelfde niveau.'
Ajax bereikte een principe-akkoord met Narsingh en legde een bod van ruim 3,5 miljoen euro neer bij Heerenveen voor de speler. Narsingh lag nog slechts een jaar vast, maar Heerenveen veegde het bod van Ajax van tafel. Toen PSV langskwam met een bod van circa 4,5 miljoen euro was de deal snel beklonken.
quote:Overmars vernam niets van Newcastle
Marc Overmars laat in Voetbal International weten dat hij nog niets heeft gehoord van Newcastle United sinds de twee weken dat de directeur bij Ajax aan de slag is. Volgens diverse media zouden De Engelsen de middenvelder graag van Ajax over willen nemen.
'Als Frank hem wil behouden, moet Vurnon gewoon bij Ajax blijven', zegt Overmars. 'Zijn contract loopt nog twee jaar door en we zijn zeer tevreden over hem. In de twee weken dat nu bij Ajax werk heb ik zelf trouwens niets vernomen vanuit Newcastle. Over een paar weken komen we erop terug met Vurnon, mocht de situatie dan veranderd zijn.'
quote:Geen gesprek Anita met Overmars
Er is dinsdag geen gesprek geweest tussen Marc Overmars en Vurnon Anita. Sky meldde dat dinsdagavond, omdat Anita erg graag naar Newcastle zou willen, maar dat blijkt niet te kloppen.
'We hebben met Frank de Boer gesproken, en willen nog een gesprek met Overmars, aangezien hij over de centjes gaat. Maar er is niet gisteren een gesprek geweest. Dat klopt niet. Het komt nog, hopelijk binnen een paar weken', zegt Harry Lulofs tegen AjaxLife.nl.
quote:'Anzhi wil Van der Wiel'
Volgens Russische media wil FC Anzhi van Guus Hiddink graag Gregory van der Wiel aantrekken. Er is nog geen contact geweest tussen de clubs.
Van der Wiel meldde zich woensdagmorgen voor het eerst weer sinds zijn vakantie bij Ajax. Hij staat nog een jaar onder contract en de Amsterdammers willen hem daarom verkopen.
quote:'Van der Wiel beste rechtsback van NL'
Eljero Elia noemt Gregory van der Wiel in de Voetbal International de beste rechtsback van Nederland. De Ajacied is woensdag weer begonnen met de training en bij de groep aangesloten.
'Dacht je nou echt dat Greg bij de besprekingen een koptelefoon op zijn hoofd had? Of tijdens de training? Nee, natuurlijk niet. Van der Wiel is de beste rechtsback van Nederland en een uitstekende prof', zegt Elia.
'Als we in de bus zitten, luistert hij inderdaad naar zijn muziek. Mag hij zich op zijn eigen manier voorbereiden? Of moet hij verplicht meekaarten met de rest? Ben je dan plotseling wel goed bezig?'
quote:Ajax wil Bonevacia weer verhuren
Ajax hoopt deze week Roly Bonevacia te verhuren. Dat schrijft Voetbal International in haar nieuwe editie. Afgelopen seizoen werd de Ajacied al verhuurd aan NAC Breda.
De Amsterdammers verwachten hem deze week aan een eredivisieclub te verhuren. Bonevacia staat nog tot medio 2013 onder contract bij Ajax.
quote:De Jong hoopt op ervaren vervanger
Siem de Jong, nieuwbakken aanvoerder van Ajax, hoopt op een ervaren vervanger van Jan Vertonghen. Ajax is echter bezig met Marc Muniesa (20) van FC Barcelona.
'Nu ook Jan is vertrokken, zou het goed zijn als hij vervangen wordt door een ervaren speler. We hebben een relatief jonge achterhoede, het kan geen kwaad als daar iemand bij komt die de boel achterin kan neerzetten', laat hij weten in Voetbal International.
Is dat echt door Cruijff gezongen?quote:
Waarde hechten aan oefenpotjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap.
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Is dat echt door Cruijff gezongen?
Op basis van wat? Zenuwachtige beker wedstrijden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef Pascaltjuh het volgende:
Vermeer eindbaas? Ik prefereer toch echt Cillessen
Ik vraag me dus af of die Cillessen zo goed is. Anders zou frank 'm vorig seizoen in Vermeer z'n faal-periode wel ingebracht hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef Pascaltjuh het volgende:
Heb je Cillessen vorig seizoen zien keepen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef Pascaltjuh het volgende:
Precies, veel te onzeker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je Cillessen vorig seizoen zien keepen?
Ach ook Vermeer maakt vaak net iets teveel fouten...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies, veel te onzeker.
Vermeer heeft het na al de kritiek weer prima opgepakt en geen foutjes meer gemaakt.
Precies in z'n "laatste", in het begin zag het er bij hem ook niet altijd netjes uit. Vermeer is nog jong voor een keeper en zal nog zeker groeien, wellicht groeit hij dit jaar uit tot een echte topkeeper.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach ook Vermeer maakt vaak net iets teveel fouten...
Ik mis Steek in zn laatste +- 3 seizoenen
En hij faalt eindelijk onder druk niet meer, terwijl Cillessen soms wat te nonchalant is aan de bal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, ze maken allebei fouten. Verschil is dat je met Vermeer gewoon twee keer kampioen bent geworden, en Vermeer heeft ook wedstrijden waarbij hij gewoon punten voor je pakt.
Vooral in Utrecht pakte hij de punten voor Ajaxquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, ze maken allebei fouten. Verschil is dat je met Vermeer gewoon twee keer kampioen bent geworden, en Vermeer heeft ook wedstrijden waarbij hij gewoon punten voor je pakt.
Nee gekkie! Dat was juist zijn slechtste wedstrijd! Al snap ik dat het een goede prestatie was vergeleken met wat een Isaksson altijd liet zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vooral in Utrecht pakte hij de punten voor Ajax
psv werd toch 3e, dat is toch knapquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee gekkie! Dat was juist zijn slechtste wedstrijd! Al snap ik dat het een goede prestatie was vergeleken met wat een Isaksson altijd liet zien.
Isaksson is weg pik, met Vermeer zitten jullie nog jaren. Wat een drama.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee gekkie! Dat was juist zijn slechtste wedstrijd! Al snap ik dat het een goede prestatie was vergeleken met wat een Isaksson altijd liet zien.
Meeste geld verneuken van de eredivisie, kampioenswedstrijd spelen, tijdens de winterstop bovenaan staan en dan nog derde worden is heel knap ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
psv werd toch 3e, dat is toch knap
Drama is een groot woord. Snelle leerling die nu gewoon zeker oogt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isaksson is weg pik, met Vermeer zitten jullie nog jaren. Wat een drama.
Jij begon over een wedstrijd van een half jaar terug en een half jaar terug keepte Isaksson nog gewoon. Vermeer heeft het de laatste wedstrijden goed gedaan maar toen wist jij al dat je geen kampioen meer werd en keek je geen voetbal meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isaksson is weg pik, met Vermeer zitten jullie nog jaren. Wat een drama.
Ik heb alles gezien en Vermeer is Ajax-onwaardig. Maar ik vind het prima hoor, mooie kapitaalsvernietiging voor die Cillessen dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij begon over een wedstrijd van een half jaar terug en een half jaar terug keepte Isaksson nog gewoon. Vermeer heeft het de laatste wedstrijden goed gedaan maar toen wist jij al dat je geen kampioen meer werd en keek je geen voetbal meer.
Dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch jammer van Cillessen zo, lekker op de bank weg rotten. Waarom hadden ze niet gewoon Babos gekocht, was misschien nog wel beter ook destijds. Ik dacht dat ze Vermeer zouden verkopen en daarom Cillessen gekocht hebben.
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch jammer van Cillessen zo, lekker op de bank weg rotten. Waarom hadden ze niet gewoon Babos gekocht, was misschien nog wel beter ook destijds. Ik dacht dat ze Vermeer zouden verkopen en daarom Cillessen gekocht hebben.
Seizoen voor afgelopen seizoen waren al onze keepers zo beetje geblesseerd dus we hadden nu een waardige reservekeeper nodig die kan uitgroeien tot vaste keeper, als jij een keeper van 22 jaar (gok ik) nu al als kapitaalsvernietiging ziet, zegt dat veel over jouw voetbalverstand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien en Vermeer is Ajax-onwaardig. Maar ik vind het prima hoor, mooie kapitaalsvernietiging voor die Cillessen dan.
1e.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vooral in Utrecht pakte hij de punten voor Ajax
quote:Bergkamp: 'wij willen toptalenten kweken, toekomstige helden'
Voetbal International heeft deze week een interessant interview over de doorbrekende jeugd van Ajax. Dennis Bergkamp gaat daarin uitgebreid in op de werkwijze van Ajax. 'We kijken deze weken zeer scherp wie we dit seizoen eventueel in het eerste elftal kunnen laten spelen. De meeste talenten zijn fysiek al behoorlijk ver. Ook in dat opzicht kunnen we serieus meestrijden. Maar de lat ligt hoog. Het gaat ons niet om het zomaar laten instromen van jeugdspelers. We willen toptalenten kweken. Toekomstige helden. Dat is de norm.'
De grootste winst is afgelopen seizoen al geboekt door de rust terug te laten keren bij Ajax. 'We kunnen doen waar we goed in denken te zijn, zonder tegenwerking. Er zijn geen verschillende kampen meer. Dat is het grote verschil met een jaar geleden: de rust en duidelijkheid binnen de club.'
quote:Lodeiro voor vier jaar naar Braziliaanse Botafogo
Nicolas Lodeiro vertrekt naar het Braziliaanse Botafogo. Volgens diverse Braziliaanse media heeft de Braziliaanse club het rondkomen van de overgang van de middenvelder inmiddels bevestigd. Nadat Ajax besloot de optie in zijn contract niet te lichten, was hij deze zomer transfervrij. Lodeiro is een contract voor vier seizoenen overeengekomen. In een bliksembezoek van slechts zes uur aan Rio heeft hij een medische keuring en de contractondertekening afgehandeld. Hij moest vervolgens weer terug naar het Olympisch elftal van Uruguay dat in voorbereiding is op deelname aan de Olympische Spelen.
De Boer heeft vertrouwen in Vermeer en dus zal Cillessen amper spelen. Had hem dan lekker bij NEC gelaten. Een talentvolle doelman moet op die leeftijd wekelijks keepen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Seizoen voor afgelopen seizoen waren al onze keepers zo beetje geblesseerd dus we hadden nu een waardige reservekeeper nodig die kan uitgroeien tot vaste keeper, als jij een keeper van 22 jaar (gok ik) nu al als kapitaalsvernietiging ziet, zegt dat veel over jouw voetbalverstand.
Die ga ik onthouden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap dat niet, je gaat toch pas zuigen en trollen als je eigen club het beter doet?
Tompsv kan er niet tegen dat PSV al maanden/jaren voor schut wordt gezet en probeert het nu bij ons. Hij faalt alleen hopeloos.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap dat niet, je gaat toch pas zuigen en trollen als je eigen club het beter doet?
Waar zegt hij geen vertrouwen in Cillessen te hebben? Wat jullie psvers altijd zeggen; bron?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Boer heeft vertrouwen in Vermeer en dus zal Cillessen amper spelen. Had hem dan lekker bij NEC gelaten. Een talentvolle doelman moet op die leeftijd wekelijks keepen.
Dat vind jij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Boer heeft vertrouwen in Vermeer en dus zal Cillessen amper spelen. Had hem dan lekker bij NEC gelaten. Een talentvolle doelman moet op die leeftijd wekelijks keepen.
Nou ja zeker, bij hoge ballen en tijdens het meevoetballen vind ik hem absoluut nog niet zeker. Hij heeft geweldige reflexen, maar daar red je het m.i. als keeper niet mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Drama is een groot woord. Snelle leerling die nu gewoon zeker oogt.
Bij jullie word het weer spannend wie er naast de bal gaat graaien elk seizoen sinds het vertrek van Gomes.
Een vrij normale discussie volgens mij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef ValHallen het volgende:
Je begon over utrecht terwijl we kampioen werden mede dankzij Vermeer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een vrij normale discussie volgens mij.
De Boer heeft op dit moment meer vertrouwen in Vermeer ja. Cillessen zal nog jaaaren bij Ajax blijven, en dus ook de kans krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft al meerdere malen gezegd vast te houden aan Vermeer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar zegt hij geen vertrouwen in Cillessen te hebben? Wat jullie psvers altijd zeggen; bron?
Dat is zeg maar zo'n beetje dé ongeschreven wet van het voetbaltrollen, je onthoud maar een end weg.quote:
Betekent niet dat hij geen vertrouwen heeft in Cil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft al meerdere malen gezegd vast te houden aan Vermeer.
Ondanks Vermeer zou ik het eerder willen noemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je begon over utrecht terwijl we kampioen werden mede dankzij Vermeer.Normaal ja.
Bekerwedstrijden gaat Cillessen sowieso keepen en als hij werkelijk boven Vermeer uitsteekt gaat hij echt wel spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet rouwig als Ken Net voor 5 miljoen word verkocht volgend jaar zomer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja zeker, bij hoge ballen en tijdens het meevoetballen vind ik hem absoluut nog niet zeker. Hij heeft geweldige reflexen, maar daar red je het m.i. als keeper niet mee.
Ja en Ajax wil een topselectie hebben, dat als Vermeer geblesseerd je niet hoeft terug te vallen op Boy fucking Waterman.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Anders had hij hem er wel ingezet na die rij drama wedstrijden van Vermeer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Betekent niet dat hij geen vertrouwen heeft in Cil.
Vind Vermeer ook beter dan Tyton hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet rouwig als Ken Net voor 5 miljoen word verkocht volgend jaar zomer.
Geen enkel probleem mee...neemt niet weg dat Vermeer gewoon zekerder oogt dan Isaksson.
Dat is zeg maar zo'n beetje dé ongeschreven grootste lulkoek die ik gelezen heb. Er is een verschil tussen trollen en trollen. En je maakt nu geen onderscheids tussen de verschillende soorten trollen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is zeg maar zo'n beetje dé ongeschreven wet van het voetbaltrollen, je onthoud maar een end weg.
Dat is juist de kracht van Frankie, hij is zelf een voetballer geweest en weet hoe zwaar kut dat dan voelt. Hij hield vertrouwen in Vermeer en uitendelijk keepte hij weer als een beest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Anders had hij hem er wel ingezet na die rij drama wedstrijden van Vermeer.
De Boer geeft spelers de tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Begin maar de hele tijd over PSV, hele sterke argumenten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en Ajax wil een topselectie hebben, dat als Vermeer geblesseerd je niet hoeft terug te vallen op Boy fucking Waterman.
Mooie gekopieerd van Johan Derksen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik in iemand vertrouwen zou hebben, zou het inderdaad wel FdB zijn jaquote:
Wie weet vond de Boer hem helemaal niet zo slecht spelen? Die rij drama wedstrijden op rij valt wel mee. Het hele elftal speelde slecht en Vermeer had ook niet te veel vertrouwen op dat moment, dus heeft hij er voor gekozen om hem te laten staan. Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nogmaals, ondanks Vermeer kampioen geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mooie gekopieerd van Johan Derksen.
De Boer gelooft dat als je mensen vertrouwen geeft, ze vanzelf weer punten gaan pakken en erbovenop komen.
Wie is er kampioen geworden?
Danku.
Begin maar de hele tijd over PSV? Waar heb jij het over? Ik praat nog steeds over Ajax hoor?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Begin maar de hele tijd over PSV, hele sterke argumenten.
Dat mag jij vinden, wij denken er anders over.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nogmaals, ondanks Vermeer kampioen geworden.
Dat vind jij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bijna iedere Ajacied wilde hem er toen uit hebben, jij zeker toevallig niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie weet vond de Boer hem helemaal niet zo slecht spelen? Die rij drama wedstrijden op rij valt wel mee. Het hele elftal speelde slecht en Vermeer had ook niet te veel vertrouwen op dat moment, dus heeft hij er voor gekozen om hem te laten staan. Niks mis mee.
Liever ondanks Vermeer kampioen worden dan dankzij Isakkson en Tyton derde worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bijna iedere Ajacied wilde hem er toen uit hebben, jij zeker toevallig niet.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bijna iedere Ajacied wilde hem er toen uit hebben, jij zeker toevallig niet.
Laat PSV jonge.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Liever ondanks Vermeer kampioen worden dan dankzij Isakkson en Tyton derde worden.
Op NAC thuis en Utrecht uit na is het een goede keeper. Heeft toch wel in de beslissende periode van het kampioenschap 2011 heel vaak de ballen voor de deur van doem weggehaaldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Guidetti het volgende:
Waarom van keeper wisselen? Vermeer deed/doet het toch goed?
Geen idee. Vermeer doet het prima inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Guidetti het volgende:
Volgens Tom niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Guidetti het volgende:
In de Cl inderdaad wel ja, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, wij denken er anders over.
En niet te vergeten, in de CL deed hij het ook gewoon prima.
En weer over PSV beginnen. Mooi man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Liever ondanks Vermeer kampioen worden dan dankzij Isakkson en Tyton derde worden.
Dat hij zo'n afstand schot van Schilder mist is jammer ja, alleen Schilder had natuurlijk nooit vanaf die positie mogen schieten. Veel fouten begonnen al veel eerder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op NAC thuis en Utrecht uit na is het een goede keeper. Heeft toch wel in de beslissende periode van het kampioenschap 2011 heel vaak de ballen voor de deur van doem weggehaald
Ja, rot dan op met die avatar van jequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En weer over PSV beginnen. Mooi man.
Omdat wat jij zegt gewoon bullshit is, jij vindt Vermeer een kut keeper omdat hij 2/3 wedstrijdjes achter elkaar foutjes maakte en daarna gewoon weer foutloos was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, rot dan op met die avatar van jeJe lokt het uit.
Is het verboden om PSV in een vergelijking te gebruiken ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat hij zo'n afstand schot van Schilder mist is jammer ja, alleen Schilder had natuurlijk nooit vanaf die positie mogen schieten. Veel fouten begonnen al veel eerder.
Waren wel wat meer wedstrijden. Maar ik mag die mening toch hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat wat jij zegt gewoon bullshit is, jij vindt Vermeer een kut keeper omdat hij 2/3 wedstrijdjes achter elkaar foutjes maakte en daarna gewoon weer foutloos was.
Ik kan er nog wel 2 bedenken hoor....quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Reageren op tompsvIedereen weet toch dat dat de grootste droeftoeter van het psv topic is?
Waren absoluut niet meer dan 3 wedstrijden hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waren wel wat meer wedstrijden. Maar ik mag die mening toch hebben?
Is zwak om daar telkens over te beginnen omdat ik voor PSV ben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is het verboden om PSV in een vergelijking te gebruiken ofzo?
Vertonghen was destijds ook erg nonchalant he, een keeper keept veel beter als hij weet dat er een goede defensie voor hem staat.quote:
Ik geef slechts mijn mening. Jammer man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En maar janken dat er veel Ajacieden komen trollen in het PSV-Topic![]()
[ afbeelding ]
Dat speelt natuurlijk mee ja. De communicatie, samenwerking etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vertonghen was destijds ook erg nonchalant he, een keeper keept veel beter als hij weet dat er een goede defensie voor hem staat.
Omdat jullie overal altijd positief over zijn terwijl het bij jullie 30x een grotere kutzooi is dan bij Ajax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is zwak om daar telkens over te beginnen omdat ik voor PSV ben.
Wij geven daar ook onze mening en dat wordt gezien als een trollquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening. Jammer man.
Vind de meeste users daar stiekem wel tof. Er zitten ook een aantal randfiguren tussen, maar die heb je in elk topicquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel 2 bedenken hoor....
In het NEC-Topic zitten geen randfigurenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind de meeste users daar stiekem wel tof. Er zitten ook een aantal randfiguren tussen, maar die heb je in elk topic
Logisch toch. Zij moeten kampioen worden, wij mogen kampioen worden. Wil wedden dat de meeste psv'ers stiekem peultjes schijten voor het komend seizoen want als het weer mis gaat zijn ze de sjaak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er op dit moment te trollen is bij Ajax. Het is nog nooit zo rustig geweest.
Dan gaan ze Glasgow achternaquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Logisch toch. Zij moeten kampioen worden, wij mogen kampioen worden. Wil wedden dat de meeste psv'ers stiekem peultjes schijten voor het komend seizoen want als het weer mis gaat zijn ze de sjaak.
Leuk topic is dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het NEC-Topic zitten geen randfiguren
Klopt. Ze maken het zich wel heel moeilijk daar in Eindhoven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Logisch toch. Zij moeten kampioen worden, wij mogen kampioen worden. Wil wedden dat de meeste psv'ers stiekem peultjes schijten voor het komend seizoen want als het weer mis gaat zijn ze de sjaak.
Zal me geen reet intresseren weetje, Feyenoord moet in de Eredivisie blijven en nog wel wat andere clubs zoals Utrecht en Ado etc. Maar PSV vindt ik toch echt een grafclub.quote:
Onze spelers zeggen niks doms en je kan ons moeilijk pesten met een plaatje momenteel, anders hadden jullie het vast gedaan. Toen we afgelopen winterstop 6de stonden waren jullie ook lekker bezig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik post geen plaatjes en ga niet leuk lopen doen over een uitspraak die een speler van Ajax ooit heeft gedaan. Toch wat anders.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik post geen plaatjes en ga niet leuk lopen doen over een uitspraak die een speler van Ajax ooit heeft gedaan. Toch wat anders.
Een club zonder grandeur ja. Winnen ze eens de Europacup 1, praat niemand er overquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zal me geen reet intresseren weetje, Feyenoord moet in de Eredivisie blijven en nog wel wat andere clubs zoals Utrecht en Ado etc. Maar PSV vindt ik toch echt een grafclub.
Ze denken ook serieus dat iedereen het nog heeft over de 10-0 tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een club zonder grandeur ja. Winnen ze eens de Europacup 1, praat niemand er over
Welke daarvan waren onterecht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aldeweireld doet ook vaak zat van dat soort uitspraken. En in de winterstop heb ik er niet aan meegedaan.
Kom maar met een leuk filmpje van Alderweireld dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aldeweireld doet ook vaak zat van dat soort uitspraken. En in de winterstop heb ik er niet aan meegedaan.
De Feyenoorders die ik ken boeit het ook geen reet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze denken ook serieus dat iedereen het nog heeft over de 10-0 tegen Feyenoord.Nou geloof me, ik ken wat feyenoorders en die lachen zich kapot als je daarover begint aangezien ze dit seizoen gewoon boven dat 'koopclubje' geeindigd zijn.
Wat gezellig, Zullen we Ajax - PSV van dit seizoen terug kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik blijf voor jou gezellig hier, aardig van mij he
Oh? Ik ben benieuwd. Kunnen we je bewijzen spoedig nalezen of moet je het eerst nog bedenken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of die 6-2 van een paar jaar terug?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gezellig, Zullen we Ajax - PSV van dit seizoen terug kijken?
Dat is al van 3 jaar geledenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of die 6-2 van een paar jaar terug?
Of de 31 kampioenswedstrijden van ons?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of die 6-2 van een paar jaar terug?
Ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ga eens ontopic, en negeer tompsv als een normale discussie te lastig is.
Waar moeten we over praten? Het is veel te rustig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Naja, praat dan nergens over, en vervuil dit topic nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar moeten we over praten? Het is veel te rustig.
Goed moment wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Niveau is hier hoog zegt Tyron dus ik geef het topic weer een kans.
Trots zijn op een 4-3 overwinningquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je die 6-2, 4-3 etc ook even posten?
okquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat moet jij als PSV'er hier eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je die 6-2, 4-3 etc ook even posten?
Van Rhijn kan op Alderweireld zijn positie en die van vd Wiel (als hij blijft). Zo blijven ze allemaal lekker scherp.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Vanir het volgende:
[..]
ok
Van der Wiel is teruggekeerd. Ik denk dat zijn toekomst De Boer zijn moeilijkste beslissing wordt deze zomerstop. Het is weer eens wat anders dan bestuurlijke drama's
[ afbeelding ]
Laat blackcard maar lekker gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Vanir het volgende:
[..]
ok
Van der Wiel is teruggekeerd. Ik denk dat zijn toekomst De Boer zijn moeilijkste beslissing wordt deze zomerstop. Het is weer eens wat anders dan bestuurlijke drama's
[ afbeelding ]
Klopt maar zijn contract loopt ook snel af. Dus als hij zijn contract wil uitdienen hoef je hem ook niet meer op te stellen om zijn transferwaarde hoog te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Rhijn kan op Alderweireld zijn positie en die van vd Wiel (als hij blijft). Zo blijven ze allemaal lekker scherp.
Er was interesse uit Rusland (Hiddink), maar ik denk niet dat onze boy daarheen wilt. Dan verliest hij meteen zijn status.quote:
Denk het niet. Lekker ballen met Eto'o en Boussoufa enzo. Zal hem best bevallenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er was interesse uit Rusland (Hiddink), maar ik denk niet dat onze boy daarheen wilt. Dan verliest hij meteen zijn status.
Van Rhijn bedoel je? Eigenlijk zou ik het juist mooi vinden als hij zou kunnen doorgroeien tot centrale verdedigerquote:
Tja, even wachten tot Alderweireld verkocht is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef Vanir het volgende:
[..]
Van Rhijn bedoel je? Eigenlijk zou ik het juist mooi vinden als hij zou kunnen doorgroeien tot centrale verdediger
Er is achterin nog steeds een plekje vrij centraal maar je kunt inderdaad niet het risico nemen hem daar nu blind neer te zetten zonder waardig backup. Tenzij De Boer heel veel vertrouwen heeft in jongens als Denswil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, even wachten tot Alderweireld verkocht is.
Moet een linkspoot he, ik hoop echt op Muniesa en dan daarachter Denswil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef Vanir het volgende:
[..]
Er is achterin nog steeds een plekje vrij centraal maar je kunt inderdaad niet het risico nemen hem daar nu blind neer te zetten zonder waardig backup. Tenzij De Boer heel veel vertrouwen heeft in jongens als Denswil.
Was ie al he, per 1 juli.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Lees net pas dat Lodeiro weg is, vind het prima.
Ik ook, we hebben genoeg andere en wellicht betere opties voor die positie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Lees net pas dat Lodeiro weg is, vind het prima.
Ja dat wel maar ik bedoel dat hij sinds 1 juli al weg is. Transfervrij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kwam er pas vandaag achter dat hij naar Botafago was.
Weetje hoe gelukkig ik mij dan voel als zij dan weer 3e eindigenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 19-07-2012 om 01:27:34Vandaag in De #Telegraaf de mogelijk nieuwe club van Roly #Bonevacia #Ajax reageer retweet
Geduld dus met Muniesa.quote:PEC Zwolle wil Bonevacia
PEC Zwolle heeft zich bij Ajax gemeld om Roly Bonevacia op huurbasis over te nemen. "Roly mag opnieuw worden verhuurd en PEC Zwolle is geïnteresseerd”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars. "Het is nu even kijken of Roly daarheen wil en Zwolle aan de huursom kan voldoen.”
De middenvelder werd afgelopen seizoen uitgeleend aan NAC Breda. In de voorbereiding kreeg hij de kans om zich vast in de selectie van Frank de Boer te spelen.
Muniesa
Overmars kreeg nog geen groen licht vanuit Barcelona voor de overgang van Marc Muniesa Martinez. De centrale verdediger is de beoogde opvolger van Jan Vertonghen. "Maar de onderhandelingen tussen FC Barcelona en hem over de verlenging van zijn contract zitten even op slot. We moeten even geduld hebben”, aldus de Ajax-directeur.
70 wedstrijden bij Barcelona B in de benen, geen onaardige competitie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:26 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze niet beter op zoek naar een centrale verdediger met ervaring? Het wordt wel heel jong zo allemaal
Heitinga, Chivu? Komen niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:26 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze niet beter op zoek naar een centrale verdediger met ervaring? Het wordt wel heel jong zo allemaal
En speelt ook nog bij Spanje o21 als ik me niet vergisquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
70 wedstrijden bij Barcelona B in de benen, geen onaardige competitie.
Is toch geen geld voor..quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:26 schreef marcb1974 het volgende:
Geld zat, maar ze slaan zoals altijd bij Ajax weer eens volledig doorquote:
Barcelona B is niet slecht nee, de rest is PEC Zwolle.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
70 wedstrijden bij Barcelona B in de benen, geen onaardige competitie.
dat valt ook wel mee... Maar als je een goede verdediger wil, ben je 6-10 miljoen kwijt en dan nog eens 1.5-2miljoen per jaar.. En dan moet je nog iemand vinden..quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geld zat, maar ze slaan zoals altijd bij Ajax weer eens volledig door.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geld zat, maar ze slaan zoals altijd bij Ajax weer eens volledig door.
En als je Moisander voor dat geld gaat kopen, dan heb je 2 grote risico'squote:Op donderdag 19 juli 2012 09:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat valt ook wel mee... Maar als je een goede verdediger wil, ben je 6-10 miljoen kwijt en dan nog eens 1.5-2miljoen per jaar.. En dan moet je nog iemand vinden..
Juah, zo heeeel goed is hij ook weer niet. Daarbij is die na 1 goed seizoen ook zo weer weg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je Moisander voor dat geld gaat kopen, dan heb je 2 grote risico's
God er is ook echt he-le-maal niets dat jij snapt he? Alles is 100% zwart/wit, enig sarcasme of begrijpend lezen is je echt te veel he?quote:
Lijst met mislukte "ervaren" verdedigers is lang, heel langquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:26 schreef marcb1974 het volgende:
Van mij niet. We hebben nog geen kampioenwaardig team. Moet nog een CV bij, waarschijnlijk een vervanger voor Anita en een buitenspelert. Die moeten ook nog wat op elkaar ingespeeld raken. Dus het die voorbereiding mag nog wel even duren wat mij betreft. Niet dat weer in het begin achterop raken zoals de afgelopen jarenquote:
Anita gaat niet weg. Anita gaat niet weg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Van mij niet. We hebben nog geen kampioenwaardig team. Moet nog een CV bij, waarschijnlijk een vervanger voor Anita en een buitenspelert. Die moeten ook nog wat op elkaar ingespeeld raken. Dus het die voorbereiding mag nog wel even duren wat mij betreft. Niet dat weer in het begin achterop raken zoals de afgelopen jaren
Enige realisme heb jij niet, wel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita gaat niet weg. Anita gaat niet weg.
Muniesa komt. Muniesa komt.
quote:SC Heerenveen acht kans op transfer Assaidi 'heel groot'
19/07/2012 10:14
Na Luciano Narsingh en Bas Dost is Oussama Assaidi de volgende aanvaller die SC Heerenveen gaat verlaten. Galatasaray moet alleen nog met de Marokkaan rond komen.
De ontmanteling van de succesvolle Friese voorhoede van vorig jaar nadert zijn voltooiing. SC Heerenveen incasseerde al bij twaalf miljoen euro voor Dost en Narsingh, die vertrokken naar respectievelijk VfL Wolfsburg en PSV.
'Ik acht de kans heel groot dat Oussama weggaat, normaliter naar Galatasaray', zegt voorzitter Robert Veenstra in Voetbal International. 'Wij hebben al twee weken een akkoord met die club, dus aan ons ligt het niet. Volgens mij kan het voor zowel ons als Oussama een goede transfer worden, maar hij is aan zet.'
quote:'Ajax-target Poulsen tekent bij AC Milan'
Simon Poulsen staat op het punt om een absolute droomtransfer te maken. Volgens diverse Deense media is de linksback namelijk in Italië om zijn overstap naar AC Milan af te ronden.
Poulsen heeft een sterk seizoen achter de rug bij AZ, dat dan ook graag wilde verlengen met de linksback. De Deen besloot echter om zijn contract af te laten lopen zodat hij transfervrij op zoek kon gaan naar een nieuwe werkgever. Ajax en Deportivo la Coruña waren concreet, maar haakten af door het lange treuzelen van de speler.
De afwachtende houding van Poulsen lijkt nu zijn vruchten af te werpen. Het met zware financiële problemen kampende AC Milan ziet namelijk wel brood in de Deense international en onderhandelt momenteel met diens zaakwaarnemer om tot een akkoord te komen. In Milaan moet Poulsen dan de concurrentie aangaan met Urby Emanuelson en Luca Antonini.
http://www.voetbalprimeur(...)-tekent-bij-ac-milan
quote:'Hiddink wil Van der Wiel naar Anzhi halen'
Anzhi Makhachkala biedt Ajax en Gregory van der Wiel wellicht de transfer waar beide partijen naar op zoek zijn. Guus Hiddink wil de rechtsback naar Rusland halen, melden media in dat land.
De 24-jarige Van der Wiel is in Amsterdam in het bezit van een contract dat volgend jaar afloopt. De club heeft de international reeds de keuze gesteld: bijtekenen of vertrekken. Zo niet, dan belandt hij wellicht op de bank, zo is hem al dreigend verteld.
Het Anzhi van Hiddink is voornemens om op korte termijn de onderhandelingen te starten. Van der Wiel zou zo'n negen miljoen euro moeten kosten. Zaakwaarnemer Hakim Slimani onthult intussen dat de belangstelling groot is. "Clubs uit nagenoeg heel Europa tonen interesse. We gaan alle opties bekijken", aldus Slimani.
http://www.voetbalprimeur(...)iel-naar-anzhi-halen
quote:Ajax wacht op Muniesa: "Onderhandelingen zitten op slot"
Ajax is in afwachting van de ontwikkelingen tussen FC Barcelona en Marc Muniesa. Het is de bedoeling dat de verdediger op huurbasis naar Amsterdam komt, maar dan zal hij wel eerst een nieuw contract moeten tekenen.
Ajax heeft plaatsgenomen in de wachtkamer. "De onderhandelingen tussen FC Barcelona en hem over de verlenging van zijn contract zitten even op slot", aldus directeur voetbalzaken Marc Overmars in De Telegraaf. "We moeten even geduld hebben."
De twintigjarige Muniesa is bij de landskampioen in beeld als opvolger van Jan Vertonghen. Trainer Frank de Boer omschreef het Spaanse talent al als 'een echte Ajax-voetballer'. De club kijkt echter ook nog naar andere opties.
http://www.voetbalprimeur(...)ingen-zitten-op-slot
Zolang het niet op twitter staat geloof ik niks van het gerucht dat Hiddink hem wil.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
Alles boven de 5 mil voor Greg accepteren. Strik erom en uitzwaaien
Ik ben benieuwd. De Amsterdam Arena is helaas geen Ibiza, Miami of Jimmy Woo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Wiel kan ook gewoon geprikkeld worden.
Lijkt me wel dat dit gebeurt als Greg blijft inderdaad. Is al verschillende keren aangegeven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon
1 Van Rhijn
2 Van der Wiel
Van der Wiel kan ook gewoon geprikkeld worden. Haalt hij weer eens zijn niveautje van 2009/2010
quote:Bergkamp geniet van rust: 'Geen kampen meer'
De rust bij Ajax is teruggekeerd. Waar het grote delen van vorig seizoen oorlog was op de burelen van de Arena en zelfs in de rechtszaal, is dat nu compleet anders.
Dennis Bergkamp, lid van het technisch hart van Ajax, spint garen bij de ontspannen sfeer. "We kunnen doen waar we goed in denken te zijn, zonder tegenwerking. Er zijn geen verschillende kampen meer", zegt hij in het blad Voetbal International.
"Dat is het grote verschil met een jaar geleden: de rust en duidelijkheid binnen de club. We zijn er nog niet, maar we hebben al enkele belangrijke stappen kunnen maken", merkt Bergkamp, die in de voorbereiding druk is met het inpassen van jonge spelers. "We kijken deze weken zeer scherp wie we dit seizoen eventueel in het eerste elftal kunnen laten spelen."
"De meeste talenten zijn fysiek al behoorlijk ver. Ook in dat opzicht kunnen we serieus meestrijden. Maar de lat ligt hoog. Het gaat ons niet om het zomaar laten instromen van jeugdspelers. We willen toptalenten kweken. Toekomstige helden. Dat is de norm."
http://www.voetbalprimeur(...)ust-geen-kampen-meer
gohquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef stoeltafel het volgende:
'Anita gaat vertrekken of bijtekenen'
Door sv, 19 juli 2012 10:37, 250 views, Bron: Goal.com |
VRAAGPRIJS ONBEKEND - Vurnon Anita zal over twee weken een gesprek met Marc Overmars aangaan met de intentie om bij te tekenen of te vertrekken bij Ajax. Dat zegt zijn belangenbehartiger Harry Lulofs tegen Goal.com.
Idd, er zit geen Pina Colada in de bidons bij de trainingquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. De Amsterdam Arena is helaas geen Ibiza, Miami of Jimmy Woo.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat voor faalfoto ze nu weer op mijn SCC plakken. Bij mijn vorige was het goed gelukt
quote:Gregory van der Wiel is weer vrijgezel
woensdag 18 juli 2012 | 15:19
Ajacied Gregory van der Wiel begeeft zich weer op de vrijgezellenmarkt. Zijn relatie met Maxine Ashley de Wit is gestrand.
Shownieuws kreeg het nieuws woensdag bevestigd. De 24-jarige voetballer en zijn vriendin hadden volgens Shownieuws 2 jaar lang een relatie en zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. Een bron van Story vertelt dat de relatie al voor het Europees kampioenschap voetbal strandde. Na de uitschakeling van Oranje zou Gregory in zijn eentje naar New York en Miami zijn gegaan.
Maxine werd in juni in een onderzoek van Maurice de Hond nog aangewezen als mooiste voetbalvrouw van Nederland. Woensdag meldde Gregory zich weer in Amsterdam en hervatte de rechtsback zijn training bij Ajax.
greg zit nu weer vol testosteronquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef TIM-846 het volgende:
Zou dit nog van invloed zijn op Greg's voetballende prestaties?
[..]
Vast wel, maar dan zal hij alsnog moeten verlengen als De Boer voet bij stuk houdt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Of dat was de reden waarom hij er niks van bakte.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
Onzin, Greg bakt er al 2 jaar niks van namelijk.
quote:Shownieuws kreeg het nieuws woensdag bevestigd. De 24-jarige voetballer en zijn vriendin hadden volgens Shownieuws 2 jaar lang een relatie en zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. Een bron van Story vertelt dat de relatie al voor het Europees kampioenschap voetbal strandde. Na de uitschakeling van Oranje zou Gregory in zijn eentje naar New York en Miami zijn gegaan.
Snap die BTL clubs echt niet... Vaak gaat het fout en worden er miljoenen over de balk gesmeten. Elia naar Juventus bijv... Of die jongen uit de Ajax jeugd, die willen ze nu alweer als ruilmiddel gebruiken in Turijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
1 jaartje goed spelen is echt tranfergarantie tegenwoordig, achterlijk.
quote:Babbel: 'Voor Babel wordt het bij 1899 Hoffenheim lastig'
19/07/2012 14:16
Ryan Babel gaat bij 1899 Hoffenheim een moeilijke periode tegemoet. De Oranje-international moet ernstig rekening houden met een rol op het tweede plan.
Markus Babbel voorziet dat Babel weinig aan spelen toe zal komen. 'Voor hem gaat het lastig worden', zegt de trainer in Kicker. 'De concurrentie is groot. Hij toont betrokkenheid, maar zoals ik al zei: het wordt moeilijk voor hem.'
Dat Babel weinig perspectieven meer heeft bij 1899 Hoffenheim, komt niet als een groet verrassing. De 25-jarige aanvaller heeft nimmer aan de verwachtingen kunnen voldoen die werden gewekt bij zijn transfer in januari 2011 voor zeven miljoen euro. Daarnaast kwam hij afgelopen seizoen ook in aanvaring met Babbel, onder andere vanwege tegenvallende prestaties.
Babel maakt zich niet al te druk over de conclusie van Babbel. 'Dat is ook logisch als je nog een contract voor één jaar hebt', twittert hij. 'We zien wel hoe het seizoen loopt.'
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
Daar is onze oplossing voor op de flanken
[..]
NEE, ik heb een SCC in de hoek 2e ring. Dat is zelfmoord met Babel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
Daar is onze oplossing voor op de flanken
[..]
Geen winst en geen verlies. Het is niet dat Babel ons kampioen zou maken. Ja, als het doel in de rechter bovenhoek van de ArenA hingquote:
Als je goed genoeg bent slaag je gewoon bij Liverpool hoor, met die clubkeuze heeft het weinig te maken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef davihaa het volgende:
Ten Cate had wel gelijk, die pik had alles in zich om een wereldspeler te worden. Superschot, goede eerste aanname, passeerbeweging, voorzet noem maar op. Had nooit naar Liverpool moeten gaan.
Nee want systeem/faaltrainer noem maar op. Kreeg ook te weinig speeltijd om zich door te ontwikkelen als jonge speler. Is hetzelfde als Huntelaar verwijten dat het niet bij AC Milan wilde lukken, nu een van de beste spitsen ter wereld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent slaag je gewoon bij Liverpool hoor, met die clubkeuze heeft het weinig te maken.
Juist heel verschillend, want Babel heeft het alsnog niet gered bij Hoffenheimquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef davihaa het volgende:
[..]
Nee want systeem/faaltrainer noem maar op. Kreeg ook te weinig speeltijd om zich door te ontwikkelen als jonge speler. Is hetzelfde als Huntelaar verwijten dat het niet bij AC Milan wilde lukken, nu een van de beste spitsen ter wereld.
Ja nu is hij oud. Ik wil alleen maar zeggen dat hij in de jaren dat hij zich had moeten ontwikkelen dat niet gedaan heeft/kunnen doen. Vanenburg heeft ook zijn carriere verkracht/laten verkrachten door eerst de aanvoerdersband te krijgen om vervolgens naar PSV(quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist heel verschillend, want Babel heeft het alsnog niet gered bij Hoffenheim. Als Babel goed genoeg was geweest had hij zijn plaats bij Liverpool veroverd of zich kunnen aanpassen aan de plaats die hij had gekregen.
Jorgen Colin ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Whehe Babel, als ik er 1 niet terug hoef. Geef mij dan nog maar Atouba.
Of hoe heet die gast nou die er werkelijk NIKS van bakte, pfoeh paar jaar geleden ofzo. Is uiteindelijk maar gedumpt bij een Engelse 2e league club. Maar die gozer kon echt weinig...via een proefperiode erin gerold ofzo.
Ja maar, ja maar, hij is wel snel en zulksquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het enige waar hij goed in was heeft hij zichzelf op een gegeven moment afgeleerd toch?
Gaat z'n transfer niet door?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Buttner is ook weer beschikbaar als potentiele linksback... haal die ook maar op
Nee Southampton doet raar... dus als ik Overmars was zou ik even bellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat z'n transfer niet door?
Blind naar het centrum, en Buttner op linksback
4,5 miljoen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Southampton doet raar... dus als ik Overmars was zou ik even bellen
Het lijkt me wel een speler waar je over een paar jaar het dubbele voor kunt vangenquote:
Ajax liet Narsingh en Dost al lopen voor een paar ton.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een speler waar je over een paar jaar het dubbele voor kunt vangen
Ik denk dat het met name ook gaat om de entourage rond die spelers heen waarvan Ajax tabak heeft... de Raiola's van deze maatschappij...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax liet Narsingh en Dost al lopen voor een paar ton.
Raiolaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het met name ook gaat om de entourage rond die spelers heen waarvan Ajax tabak heeft... de Raiola's van deze maatschappij...
Ben ik wel met je eens, maar als speler is het wel prettig zo'n manager die alles eruit weet te halen, het zijn de clubs die de grenzen bepalenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Raiola
Vieze vuile zakkenvuller dat het is
Zaakwaarnemers zijn het kanker voor het voetbal. Over die achterlijke sjeiks maar te zwijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar als speler is het wel prettig zo'n manager die alles eruit weet te halen, het zijn de clubs die de grenzen bepalen
Uiteindelijk zijn het de clubs die er in meegaan, ik vind niet dat je spelers kan verwijten zoveel mogelijk te willen verdienen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers zijn het kanker voor het voetbal. Over die achterlijke sjeiks maar te zwijgen.
Ik zeg ook niks over de spelersquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het de clubs die er in meegaan, ik vind niet dat je spelers kan verwijten zoveel mogelijk te willen verdienen.
En zaakwaarnemers mogen niet zo veel mogelijk willen verdienen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks over de spelersIk zal precies hetzelfde hebben gedaan als de spelers
Als het een beetje meezit, en je heb het talent om je binnen 5 jaar financieel onafhankelijk te voetballen, waarom niet?
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En zaakwaarnemers mogen niet zo veel mogelijk willen verdienen?
Voor een of twee toppers in hun stal gaat dit op. Met die andere spelers hebben ze veel meer werkquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
NeeMiljoenen krijgen voor een paar uurtjes werk
Als er inderdaad zaakwaarnemers zijn die nu al honderd miljoen verdiend hebben gaat dat niet op nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor een of twee toppers in hun stal gaat dit op. Met die andere spelers hebben ze veel meer werk
Dat is echt niet een paar uurtjes werk. Daarbij zijn ze het waard (voor de voetballers). Zonder zaakwaarnemer tekende zlatan een contract bij ajax dat hem de minst verdienende speler maakte, ondanks dat hij de duurste aankoop ooit was. Met zaakwaarnemer bemoeit een minister in frankrijk zich met zijn 15 miljoen per jaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
NeeMiljoenen krijgen voor een paar uurtjes werk
Goed zijn boek gelezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is echt niet een paar uurtjes werk. Daarbij zijn ze het waard (voor de voetballers). Zonder zaakwaarnemer tekende zlatan een contract bij ajax dat hem de minst verdienende speler maakte, ondanks dat hij de duurste aankoop ooit was. Met zaakwaarnemer bemoeit een minister in frankrijk zich met zijn 15 miljoen per jaar.
Ik mis misschien gewoon de goede oude tijd dat spelers niet voor het geld, maar voor de eer naar een club vertrekken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is echt niet een paar uurtjes werk. Daarbij zijn ze het waard (voor de voetballers). Zonder zaakwaarnemer tekende zlatan een contract bij ajax dat hem de minst verdienende speler maakte, ondanks dat hij de duurste aankoop ooit was. Met zaakwaarnemer bemoeit een minister in frankrijk zich met zijn 15 miljoen per jaar.
hoeveel jaar BC was dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis misschien gewoon de goede oude tijd dat spelers niet voor het geld, maar voor de eer naar een club vertrekken.
Nee hoor dat was al een tijdje eerder, op het moment dat geld zijn intrede deed was van eer gaan sprake meerquote:
Dmitriy vertrekt, en naar wat voor 'n kutclubquote:FC Twente wil niet één maar twee spitsen halen. Dat vertelde Steve McClaren donderdag voorafgaand aan het duel met FC Inter Turku in de Europa League. De Tukkers zijn sowieso op zoek naar een opvolger van Luuk de Jong, die deze week zijn droomtransfer naar Borussia Mönchengladbach in Duitsland kreeg.
"Ik wil graag een talentvolle spits en een ervaren spits om achter de hand te hebben", verzekert McClaren. "Of Luc Castaignos een optie is? Hij is één van de vele spelers waar we contact mee gehad hebben. Ik denk dat er snel duidelijkheid komt. We praten met veel spelers. Castaignos is een goede speler, maar ook iemand waarvoor veel belangstelling is. We zullen zien hoe het gaat."
FC Twente maakt vrijdag bekend wie de ervaren spits gaat worden. Voorzitter Joop Munsterman hoopt vanavond de gesprekken af te ronden. Op Twitter circuleert het gerucht dat Dimitri Bulykin, ex-speler van Ajax en ADO Den Haag, in beeld is. "Castaignos is een hele goede optie, maar we moeten natuurlijk nog met Internazionale praten. Dat gaan we deze week nog doen", zegt de preses over Castaignos.
Twente grootste stink club van Nederland.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dmitriy vertrekt, en naar wat voor 'n kutclub
Mooi stuk wat mij beftreftquote:Het juk van de jonge Ajax-aanvoerder
Zelfs gesprekjes met als voornaamste vraag 'wat vond je van de wedstrijd' wil hij nalezen. De nieuwe aanvoerder van Ajax presenteert zich nog steeds als 'n uiterst behoedzaam type.
Door Bart Vlietstra
Een felle uithaal naar zijn club, zoals zijn wildere broertje Luuk zich permitteerde, kun je je bij hem niet voorstellen.
Siem de Jong is 'n aardige, betrouwbare vent. Doet nog geen fruitvlieg kwaad. Maakt zelden een harde overtreding. Nimmer verheft hij zijn stem. De kastanjes laat hij liever door anderen uit het vuur halen. Dat is althans het beeld dat van hem bestaat.
Idealiter had de 23-jarige Achterhoeker zich nog even op die anonieme manier doorontwikkeld in de hoofdstad.
Laat André Ooijer maar de brutaaltjes corrigeren, laat Jan Vertonghen met de scheidsrechter praten, laat Jeroen Verhoeven nadenken over het premiestelsel en laat Christian Eriksen en Theo Janssen bepalen wie de vrije trappen moeten nemen.
Minder natuurlijk talent
De Jong hobbelde daar tussendoor, zocht zijn weg om toch belangrijk te worden ondanks aanzienlijk minder natuurlijk talent in zijn voeten dan Eriksen, Vertonghen en Janssen.
Na aansporing van zijn trainer is De Jong zich sinds een paar maanden meer gaan roeren in de groep. Frank de Boer wist toen al dat Vertonghen, Ooijer en Verhoeven zouden vertrekken.
Het gat in zijn kern laten opvullen door de routinier met wie hij vorig seizoen een paar keer flink in de clinch lag, Theo Janssen, stond hem niet aan. Ook de eigenzinnige international Gregory van der Wiel maakte geen kans op de band. Hij moet zelfs weg.
In de voorbereiding probeert De Jong die leiderslijn door te trekken. Lorenzo Ebecilio krijgt de wind van voren als hij op de training een dramatische breedtepass verstuurt. Met De Boer overlegt hij tijdens de oefenwedstrijden na wat wissels.
Het laatste gaat de intelligente middenvelder ogenschijnlijk natuurlijker af dan het eerste. Ebecilio is maar ietsje jonger, De Jong mist natuurlijk overwicht. Een ge-wel-dig seizoen heeft hij nog niet op zijn cv. Mede door zijn voortdurende zwerftocht door het elftal.
Natuurlijk, ook voorganger Vertonghen bulkte niet van de ervaring. Maar de Belgische verdediger had zich al lang en breed bewezen als toptalent, was een vaste waarde in de Belgische selectie, kan een ratje zijn en had de aanvoerdersband al vele malen om de biceps gevoeld toen hij deze een jaar geleden definitief kreeg toegeworpen.
Even leek hij te bezwijken onder het juk van de zwaarste band van 't land. Zoals eerder Rafael van der Vaart en John Heitinga overkwam. Maar Vertonghen, wat ouder dan Van der Vaart en Heitinga destijds, kwam bovendrijven.
Uitholling
De landskampioen heeft (nog) niet in de buidel getast om diens vertrek naar Spurs te compenseren. En met een salarisgrens van één miljoen euro zal een speler van dergelijk kaliber ook niet aanmeren in de Arena.
Nóg iets meer dan in voorgaande jaren gokt Ajax op de jeugd. Door de uitholling van de eredivisie hoeft een smalle, jonge kern niet fataal te zijn voor de potjes in eigen land. Indruk maken in de Champions League wordt een heel ander verhaal, vermoed ik.
Daar zijn nog 'n tikkeltje bleue aanvoerders van 23 jaar met één interland achter hun naam een zeldzaamheid. Als dat maar goed gaat...
© NUsport/Bart Vlietstra
Galasek tikke breed tikkie terug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
We hebben toch ook nog even Galásek als aanvoerder gehad na het tijdperk Chivu? Had ook geen grote bek en was toch een baas. Komt wel goed met Siemetje.. lijkt me een slimme jongen.
Van Bommel heeft ook nooit wat anders gedaan dan dat, waar die gast toch al dat krediet vandaan heeft zeg. Matige voetballer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Galasek tikke breed tikkie terug.
Ik zie het ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Bommel heeft ook nooit wat anders gedaan dan dat, waar die gast toch al dat krediet vandaan heeft zeg. Matige voetballer.
In die zin vind ik het ook stil, afgeronde transfersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:17 schreef Catch22- het volgende:
Beter toch. Dat spastische gedoe altijd. Laat ze maar gewoon werken en we horen t wel als t rond is.
Ik gok op een deadline voor muniesa. Dat ze daarna verder kijken
zo had ik er nog niet eens over nagedacht.. maar hij heeft wel gelijk lijkt me.. ik kan me in mijn omgeving geen homo voor de geest halen waarvan ik denk: "hmm die zou eventueel wel kunnen voetballen"quote:
ja..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Reemi het volgende:
Zometeen live persconferentie van Frank op Ajax Exclusive TV (betaald dus), iemand interesse in een stream?
Ja daarom maakte Frits Barend in 1988 het programma . Met in de hoofdrol oa Johan Cruiff en Marco van Basten, waarbij de overeenkomsten tussen dans en voetbal bekeken worden en de conclusie getrokken werd dat het eigenlijk aanverwante kunstvormen waren. Laat dans nou net een sport zijn waarbij homo's veel vertegenwoordigd zijn. Een sport overigens die zich op atletisch gebied makkelijk kan meten met voetbal.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
zo had ik er nog niet eens over nagedacht.. maar hij heeft wel gelijk lijkt me.. ik kan me in mijn omgeving geen homo voor de geest halen waarvan ik denk: "hmm die zou eventueel wel kunnen voetballen"
gelul.. ballet is niet tot het gaatje strijden tot het eind power en kracht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja daarom maakte Frits Barend in 1988 het programma . Met in de hoofdrol oa Johan Cruiff en Marco van Basten, waarbij de overeenkomsten tussen dans en voetbal bekeken worden en de conclusie getrokken werd dat het eigenlijk aanverwante kunstvormen waren. Laat dans nou net een sport zijn waarbij homo's veel vertegenwoordigd zijn. Een sport overigens die zich op atletisch gebied makkelijk kan meten met voetbal.
De uitspraken van de Boer zijn kortzichtig, ingegeven door onwetendheid en beledigend. Niet zozeer discriminerend want doelbewust is het niet volgens mij. Maar het gebrek aan kennis laat wel zien dat het goed is om er aandacht aan te besteden. Dit soort kortzichtige uitspraken zorgen ervoor dat homoacceptatie eerder verder weg is dan dat het dichterbij komt. Want waarom zou je voor je sexuele geaardheid uitkomen als een coach je bijvoorbaat al ongeschikt acht.
Het was volgens mij Hans van Manen die Marco van Basten de beste voetballer ooit noemde, omdat de manier waarop hij op het veld bewoog als een ballet was.
Niet voor niets wil Ajax niet dat het filmpje wordt uitgezonden.
Ja want de ballet wereld is helemaal niet competitief, zo kost het geen enkele moeite om tot de top van de wereld te horen, is het helemaal niet nodig om te beschikken over een uiterste controle van het lichaam en komt kracht er al helemaal niet bij kijken. Homo's hebben geen wil om te winnen? Aanname van jezelf of kan je dat ook ergens mee ondersteunen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
gelul.. ballet is niet tot het gaatje strijden tot het eind power en kracht.
de bewegingen zijn sierlijk.. maar als Marco in z'n leven niet volle poelen een duel aan was gegaan dan was ie nooit zo ver gekomen.homo's hebben vermoedelijk ook die wil om te winnen niet zo erg, vinden het niet zo erg als een ander een keer beter is.
homo's zijn gewoon anders.. kun je leuk vinden kun je niet leuk vinden maar het is zo. en ze zijn zo anders dat ze waarschijnlijk minder geschikt zijn voor bepaalde sporten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja want de ballet wereld is helemaal niet competitief, zo kost het geen enkele moeite om tot de top van de wereld te horen, is het helemaal niet nodig om te beschikken over een uiterste controle van het lichaam en komt kracht er al helemaal niet bij kijken. Homo's hebben geen wil om te winnen? Aanname van jezelf of kan je dat ook ergens mee ondersteunen?
Gareth Thomas Homosexuele Rugby speler oa aanvoerder van Wales geweest. Qua voetballers heb je Anton Hysén en David Testo. Tennis heeft er vele waar onder Martina Navratilova meeste titels ooit (zowel mannen als vrouwen) waaronder 9 Wimbeldon overwinningen. Maar tuurlijk je hebt gelijk, Homo's zijn niet geschikt voor voetbal want ze missen de drive om te winnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
homo's zijn gewoon anders.. kun je leuk vinden kun je niet leuk vinden maar het is zo. en ze zijn zo anders dat ze waarschijnlijk minder geschikt zijn voor bepaalde sporten.
mooi dat je enkele voorbeelden kunt noemen. Het is dan ook over het algemeen, lesbi's zijn volgens mij beter geschikt voor bepaalde sporten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gareth Thomas Homosexuele Rugby speler oa aanvoerder van Wales geweest. Qua voetballers heb je Anton Hysén en David Testo. Tennis heeft er vele waar onder Martina Navratilova meeste titels ooit (zowel mannen als vrouwen) waaronder 9 Wimbeldon overwinningen. Maar tuurlijk je hebt gelijk, Homo's zijn niet geschikt voor voetbal want ze missen de drive om te winnen.
Even voor degenen die met koemleit discussieren, onderstaand topic is zo'n beetje z'n niveau.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
mooi dat je enkele voorbeelden kunt noemen. Het is dan ook over het algemeen, lesbi's zijn volgens mij beter geschikt voor bepaalde sporten.
edit: we moeten eens afstappen van het idee dat het enige verschil tussen homo's en hetero's hun geaardheid is. Hoe kan het anders dat je vaak een homo er zo tussenuit vist? moet ie toch wel nog wat anders, anders hebben dan alleen dat hij op mannen valt
Hij is begonnen, met de kwaliteit die we gewend zijn van Ajax TV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |