abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114372576
pi_114372591
Op naar de 32 landstitels _O_ .
pi_114372760
Sigi topscoorder _O_
Eriksen meeste assists _O_
Eriksen speler van het jaar _O_
Vermeer meeste cleansheets _O_
Van Rhijn steunpilaar in defensie _O_
Frank de Boer coach van het jaar _O_
pi_114372861
* Marsenal zit te wachten totdat de CL weer eens begint. :(
-nee-
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:44:08 #6
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114373089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken over het uitblijven van nieuwe spelers. Ik vind de filosofie van jonge spelers kansen gunnen geweldig, maar een elftal (vol jonge gastjes) heeft ook ervaring nodig. Met Ooijer en Verthongen is er een hoop ervaring in het team / in de basis weggevallen en dat kun je niet opvangen met jeugdspelers, daar moet je de transfermarkt voor op.
Ik geef je groot gelijk. De scouting is het enige onderdeel dat duidelijk achterblijft bij Ajax (niet de jeugdscouting - Denen zat). Op alle andere onderdelen (centjes, lonen, filosofie, clubmensen, lange termijn) gaat het de goede kant op.

Het lijkt erop alsof Frank en/of Het Technische Hart een speler zoeken waar ze het allemaal (drie, vier - Overmars, Frank, Jonk, verder nog iemand?) over eens zijn. Bovendien willen ze dingen als "een Ajax-speler" en "technische perfectie".

Het zou heel goed kunnen dat jeugdtrainers zeggen: "Nee, dat kan die en die wel op lossen. Geef Koppers gewoon een kans en Berrie van Pompensteijn uit de B2 (echte naam, zelf verzonnen), die kan het best, heus wel!

Wie weet vertrouwen ze te veel op:

1) Je moet wel supergraag voor Ajax willen spelen; het is tenslotte een eer. Een Ajax-speler
2) Onwrikbare maxima qua transfer en loonbudget voor een aan te trekken speler
3) Het eens zijn: als iemand niet zeker is, gaat het niet door.
4) Jeugd ten allen tijde voorrang geven. Het afgelopen seizoen kan een vertekend beeld geven.
5) Cruijff. Vage Spanjaarden klinkt fishy, ook al komt het van El Cigarillo.

Ajax heeft nodig:

1) Verdedigende POWER
2) Leiderschap en Ervaring
3) Vieze klootzakken en Zuigers - zoals Jantje V.

De Situatie:

Gebaseerd of afgeopen seizoen kan de invloeden FdB, JC en de kwaliteit van de Toekomst eenvoudig overschat worden, ten koste van gezond verstand. Ajax is kampioen geworden. En dan vergeten we.

1) Dat praktische elke debutant teleurstelde en het niveau niet aankon. van Rhijn speelde leuk, maar ook hij had zijn mindere momenten. Kopper was niet goed genoeg. Ozbiliz niet of nauwelijks gezien (debutant met een verlengsnoer, komt tekort). Ebecilio, één wedstrijd. Ligeon gaat het niet worden. Enoh kun je weg doen. Sulejmani wordt met de dag slechter, niet beter. Derk kan waarschijnlijk nooit meer pijnvrij voluit spelen. Dat brengt me bij
2) Kwaliteitstekort. Eriksen steekt op een goede dag bovenuit. Blind is niet goed genoeg. Copycard Greg is drukker met de freshheid van zijn clubsoda. De Ziggstar kan hooguit 60 minuten spelen. Anita is een openbaring.
3) FdB hield te lang vast aan zijn (naar al snel bleek) waanidee: "wij spelen met onze verdediging op hun middenlijn, dus Theo kan vrij verdelen en krijgt vanzelf de extra tijd die hij nodig heeft" Ik heb als Twentefan even in mijn vuist gevloekt toen hij Frank erachter kwam, want toen viel de verdedigende klik op zijn plaats en kon Vertonghen eindelijk zijn ding doen. Dat het tipping point.

Wat produceert de jeugd van Ajax niet?

1) Verdedigende middenvelders
2) Grote sterke knakkers.

Iemand merkte een paar pagina's geleden op dat Enoh een ouderwetse DCM is. Hij of zij sloeg de spijker precies op zijn bolletje: Anita is de moderne, multifunctionele stofzuiger. Hij kan als back ook gemakkelijk mee de hoeken in omdat hij snapt hoe het daar werkt. Hij kan effectief dribbelen met een bal,terwijl hij vooruit en omhoog blijft kijken, bovendien is hij snel en hij heeft hij een goede pass. En met zijn krokobil duwt hij iedere PL-defender moeiteloos over de reclameborden.

Vertonghen weg = 1/3 van de verdediging, leider, zuiger en klootzak kwijt
Anita = schakel weg, balbezit wordt balverlies. Theo zwemt, Chris zwemt en het team verdrinkt.

Dus:

1) power, lente en genadeloze spieren kopen.
2) slimme klootzak/leider halen. Ervaren zuiger.
3) omschakelaar vinden; manusje van alles. wegcijferaar.
4) persoonlijkheid, kracht, overzicht, inzicht, ervaring.
5) fatsoenlijk verder over de landsgrenzen kijken.
6) niet enkel spelers benaderen die op AH-voetbalplaatjes staan die je al 16 keer dubbel hebt.
7) je scouts onder hun kont schoppen, anders instueren
8) niet vies zijn van mouwopstropers op de minder technische spelers
9) niet altijd alles mooi willen hebben, waardering hebben voor inzet en zweet
10) boksers van 12 en 13 vragen om lekker te komen voetballen op de Toekomst

Mijn suggesties:

De nieuwe Anita: Clasie

De volgende Jan: Vlaar

Kosten: 6 miljoen

Conclusie: koopje

*)
Look behind you! It's your ass!
  Redactie Games woensdag 18 juli 2012 @ 17:50:07 #7
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_114373368
Leuk stuk, eindig je met die kakkies....jammer
.....Kennedy
pi_114373417
Goddomme, goed beargumenteerde mening, prima leeswerk zojuist, maar om nou af te sluiten met twee Feyenoorders. :')
-nee-
pi_114373421
quote:
Iemand merkte een paar pagina's geleden op dat Enoh een ouderwetse DCM is. Hij of zij sloeg de spijker precies op zijn bolletje: Anita is de moderne, multifunctionele stofzuiger.
ja dat was ik :W
pi_114373427
quote:
Met trots stellen we ons voor!

Het is zover, de oproep van die kale voor meer sfeer op Noord heeft zijn vruchten afgeworpen.
Na het beantwoorden van alle e-mails, de sollicitatierondes, diverse telefoongesprekken en meerdere meetings met de inmiddels gevormde selectie en medewerkers van ons aller Ajax zijn we er eindelijk klaar voor.

Wij zijn een collectief sfeerteam op Noord boven (2e ring), een alliantie van sfeer voor de vakken 409 t/m 415. Geen sfeervak zoals het roemruchte vak 410, maar een collectief van tot dusver ongeveer 200 fanatieke Ajax supporters die op een georganiseerde manier voor meer sfeer willen zorgen op Noord boven.

Doordat wij als diverse kleine en iets grotere groepen verspreid staan over de gehele bovenkant van Noord is er gekozen voor een alliantie. Onze hoop, en toekomstmuziek voor de langere termijn is dat deze alliantie uitgroeit tot één geheel.

We hebben vanaf het begin open kaart gespeeld richting Ajax over onze bedoeling: we willen het elftal van Frank de Boer op een positieve manier aanmoedigen in de Arena.
Als gevolg van deze insteek en goede bedoelingen hebben we inmiddels toestemming gekregen van Ajax om aan de slag te gaan. Deze toestemming is wel gerelateerd aan een aantal afspraken die wij onderling hebben gemaakt.
Deze afspraken hebben wij verwerkt in onze eigen huisregels, en het naleven van deze regels zal de rode draad vormen voor ons voortbestaan in de toekomst.
Mocht je jouw steentje willen bijdragen aan meer sfeer op Noord en je willen aanmelden bij onze sfeeralliantie, dan dien je jezelf te conformeren aan de huisregels, op een positieve manier de club te steunen en je clubliefde uit te dragen.

Graag wil de organisatie van North Up Alliance zich voorstellen aan alle belangstellenden en de plannen nader toelichten. Daarom is er gekozen voor een informatiebijeenkomst op donderdag 26 juli a.s. om 19:30 uur in het supportershome. Op deze informatiebijeenkomst is het mogelijk om vragen te stellen en je na afloop eventueel aan te melden als sympathisant. We hopen dat er zoveel mogelijk seizoenkaarthouders van Noord boven aanwezig zullen zijn en zich zullen aanmelden. Seizoenkaarthouders uit andere vakken dan 409 tot en met 415 en andere Ajacieden zijn uiteraard ook van harte welkom op de informatieavond.
http://www.northup.nl/
pi_114373504
Overigens snap ik niet dat de namen Eriksen en Anita genoemd worden bij het kopje kwaliteitstekort. :')

De middenvelder overgekomen van PSG moet Anita in de toekomst vervangen en Vertonghen tja, Denswil is volgend seizoen wss klaar voor de taak. En wss komt Muniesa, wie weet. Het transferseizoen is nog lang niet afgelopen dus waar maak jij je druk om.
pi_114373549
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Het lijkt erop alsof Frank en/of Het Technische Hart een speler zoeken waar ze het allemaal (drie, vier - Overmars, Frank, Jonk, verder nog iemand?) over eens zijn.
Dit is nou juist een hele goede ontwikkeling. Hiermee verklein je de kans op foute aankopen.
pi_114373564
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik geef je groot gelijk. De scouting is het enige onderdeel dat duidelijk achterblijft bij Ajax (niet de jeugdscouting - Denen zat). Op alle andere onderdelen (centjes, lonen, filosofie, clubmensen, lange termijn) gaat het de goede kant op.

Het lijkt erop alsof Frank en/of Het Technische Hart een speler zoeken waar ze het allemaal (drie, vier - Overmars, Frank, Jonk, verder nog iemand?) over eens zijn. Bovendien willen ze dingen als "een Ajax-speler" en "technische perfectie".

Het zou heel goed kunnen dat jeugdtrainers zeggen: "Nee, dat kan die en die wel op lossen. Geef Koppers gewoon een kans en Berrie van Pompensteijn uit de B2 (echte naam, zelf verzonnen), die kan het best, heus wel!

Wie weet vertrouwen ze te veel op:

1) Je moet wel supergraag voor Ajax willen spelen; het is tenslotte een eer. Een Ajax-speler
2) Onwrikbare maxima qua transfer en loonbudget voor een aan te trekken speler
3) Het eens zijn: als iemand niet zeker is, gaat het niet door.
4) Jeugd ten allen tijde voorrang geven. Het afgelopen seizoen kan een vertekend beeld geven.
5) Cruijff. Vage Spanjaarden klinkt fishy, ook al komt het van El Cigarillo.

Ajax heeft nodig:

1) Verdedigende POWER
2) Leiderschap en Ervaring
3) Vieze klootzakken en Zuigers - zoals Jantje V.

De Situatie:

Gebaseerd of afgeopen seizoen kan de invloeden FdB, JC en de kwaliteit van de Toekomst eenvoudig overschat worden, ten koste van gezond verstand. Ajax is kampioen geworden. En dan vergeten we.

1) Dat praktische elke debutant teleurstelde en het niveau niet aankon. van Rhijn speelde leuk, maar ook hij had zijn mindere momenten. Kopper was niet goed genoeg. Ozbiliz niet of nauwelijks gezien (debutant met een verlengsnoer, komt tekort). Ebecilio, één wedstrijd. Ligeon gaat het niet worden. Enoh kun je weg doen. Sulejmani wordt met de dag slechter, niet beter. Derk kan waarschijnlijk nooit meer pijnvrij voluit spelen. Dat brengt me bij
2) Kwaliteitstekort. Eriksen steekt op een goede dag bovenuit. Blind is niet goed genoeg. Copycard Greg is drukker met de freshheid van zijn clubsoda. De Ziggstar kan hooguit 60 minuten spelen. Anita is een openbaring.
3) FdB hield te lang vast aan zijn (naar al snel bleek) waanidee: "wij spelen met onze verdediging op hun middenlijn, dus Theo kan vrij verdelen en krijgt vanzelf de extra tijd die hij nodig heeft" Ik heb als Twentefan even in mijn vuist gevloekt toen hij Frank erachter kwam, want toen viel de verdedigende klik op zijn plaats en kon Vertonghen eindelijk zijn ding doen. Dat het tipping point.

Wat produceert de jeugd van Ajax niet?

1) Verdedigende middenvelders
2) Grote sterke knakkers.

Iemand merkte een paar pagina's geleden op dat Enoh een ouderwetse DCM is. Hij of zij sloeg de spijker precies op zijn bolletje: Anita is de moderne, multifunctionele stofzuiger. Hij kan als back ook gemakkelijk mee de hoeken in omdat hij snapt hoe het daar werkt. Hij kan effectief dribbelen met een bal,terwijl hij vooruit en omhoog blijft kijken, bovendien is hij snel en hij heeft hij een goede pass. En met zijn krokobil duwt hij iedere PL-defender moeiteloos over de reclameborden.

Vertonghen weg = 1/3 van de verdediging, leider, zuiger en klootzak kwijt
Anita = schakel weg, balbezit wordt balverlies. Theo zwemt, Chris zwemt en het team verdrinkt.

Dus:

1) power, lente en genadeloze spieren kopen.
2) slimme klootzak/leider halen. Ervaren zuiger.
3) omschakelaar vinden; manusje van alles. wegcijferaar.
4) persoonlijkheid, kracht, overzicht, inzicht, ervaring.
5) fatsoenlijk verder over de landsgrenzen kijken.
6) niet enkel spelers benaderen die op AH-voetbalplaatjes staan die je al 16 keer dubbel hebt.
7) je scouts onder hun kont schoppen, anders instueren
8) niet vies zijn van mouwopstropers op de minder technische spelers
9) niet altijd alles mooi willen hebben, waardering hebben voor inzet en zweet
10) boksers van 12 en 13 vragen om lekker te komen voetballen op de Toekomst

Mijn suggesties:

De nieuwe Anita: Clasie

De volgende Jan: Vlaar

Kosten: 6 miljoen

Conclusie: koopje

*)
Leuk verhaal, complimenten voor de leuke schrijfstijl en leesbaarheid. Maar je snapt maar weinig van clubgevoel als ik het zo lees. Kijk, ik ben Ajax supporter. Ooit verwend met oogstrelend voetbal vanuit de typische Ajax filosofie. Daarna werd het per trainer minder, onherkenbaar voetbal, zielloos bijna. Geloof me als ik zeg dat ik liever 6e wordt met een selectie vol eigen jeugd dan 1e met een elftal vol spelers die amper weten wat Ajax inhoudt. Ik wil geen type Enoh, ik wil voetbal. Ik wil creativiteit, lef en durf. Anita en Vlaar zijn Feyenoorders en hoe goed ze ook zijn, ik moet ze niet in het Ajax shirt. Maar wellicht is dat als Twente fan moeilijk te begrijpen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_114373598
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Leuk verhaal, complimenten voor de leuke schrijfstijl en leesbaarheid. Maar je snapt maar weinig van clubgevoel als ik het zo lees. Kijk, ik ben Ajax supporter. Ooit verwend met oogstrelend voetbal vanuit de typische Ajax filosofie. Daarna werd het per trainer minder, onherkenbaar voetbal, zielloos bijna. Geloof me als ik zeg dat ik liever 6e wordt met een selectie vol eigen jeugd dan 1e met een elftal vol spelers die amper weten wat Ajax inhoudt. Ik wil geen type Enoh, ik wil voetbal. Ik wil creativiteit, lef en durf. Anita en Vlaar zijn Feyenoorders en hoe goed ze ook zijn, ik moet ze niet in het Ajax shirt. Maar wellicht is dat als Twente fan moeilijk te begrijpen.
:?
pi_114373617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:55 schreef Tyron het volgende:

[..]

:?
Clasie. Je snapt wat ik bedoel.
pi_114373655
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:55 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Clasie. Je snapt wat ik bedoel.
Ben het wel eens met je.
pi_114374050
Eerlijk gezegd vind ik het vertrek van Vertonghen nog niet eens zo'n enorm probleem. Tuurlijk, er moet vervanging voor komen, maar ik denk dat de niet-voetbal-kwaliteiten van Vertonghen zoals leiderschap en dergelijke worden opgevangen door Siem, Janssen en met een beetje mazzel, een uit zijn schulp kruipende Alderweireld. Die kan nu echt vooruit, nu hij niet in Jan zijn schaduw hoeft te bikkelen.
Het wegvallen van Anita erbij maakt het wat lastiger, hoop dat hij blijft.

Maar ik denk dat de grootste zorgen voor aankomend seizoen liggen in het gebrek aan ontwikkeling bij de vleugelspelers. Allemaal jongens met veel potentie, die regelmatig mooie dingen laten zien, maar nog geen enkele zekerheid. Ja Micky, ik kijk vooral naar jou. :{w

En hoewel ik overtuigd ben van het talent en potentie van Eriksen, moet het nu toch echt wel iets meer worden dan alleen talent en potentie. Als hij nu zijn zevenmijlslaarzen niet aantrekt, gaat hij geen grote stappen maken. :|W

Anyways, ondanks dit al, nog steeds snoeihard kampioen dit jaar, zo'n 4 wedstrijden voor het einde van de competitie.

En Fischer word een held.
-nee-
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:12:55 #18
302138 HuffTheTalbot
pi_114374411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Leuk stuk, eindig je met die kakkies....jammer
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Marsenal het volgende:
Goddomme, goed beargumenteerde mening, prima leeswerk zojuist, maar om nou af te sluiten met twee Feyenoorders. :')
Haha. Ja, die twist aan het eind is soms vies... ;)

Maar ik zal juliie vertellen waarom ik met deze twee namen kom:

1) Het is een knipoog naar het "binnenlands scouten" van Ajax
2) Ik kon binnen NL serieus geen goede vervangers voor Jan & Anita bedenken
3) Vandaar een grapje dus. Ik hoop dat het mij vergeven is. Verder waren het serieuze en opbouwend bedoelde bespiegelingen
4) Conclusie: Ajax moet investeren in beter kijken over de landsgrenzen in de leeftijdscategorie 20+

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

ja dat was ik :W
Gefeliciteerd! Mocht ik het ooit tot een bestuursfunctie bij Ajax schoppen, dan krijg jij de A2. :s)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Tyron het volgende:
Overigens snap ik niet dat de namen Eriksen en Anita genoemd worden bij het kopje kwaliteitstekort. :')
Die sectie liep onverwacht een stuk uit.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Tyron het volgende:

De middenvelder overgekomen van PSG moet Anita in de toekomst vervangen en Vertonghen tja, Denswil is volgend seizoen wss klaar voor de taak. En wss komt Muniesa, wie weet. Het transferseizoen is nog lang niet afgelopen dus waar maak jij je druk om.
Ik ben zeer benieuwd, maak me niet druk hoor. Zou die Muniesa wel eens aan het werk willen zien. ^O^
pi_114374655
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

[..]

Haha. Ja, die twist aan het eind is soms vies... ;)

Maar ik zal juliie vertellen waarom ik met deze twee namen kom:

1) Het is een knipoog naar het "binnenlands scouten" van Ajax
2) Ik kon binnen NL serieus geen goede vervangers voor Jan & Anita bedenken
3) Vandaar een grapje dus. Ik hoop dat het mij vergeven is. Verder waren het serieuze en opbouwend bedoelde bespiegelingen
4) Conclusie: Ajax moet investeren in beter kijken over de landsgrenzen in de leeftijdscategorie 20+

[..]

Gefeliciteerd! Mocht ik het ooit tot een bestuursfunctie bij Ajax schoppen, dan krijg jij de A2. :s)
Ik hoop echt dat die Ilan Boccara een goede vervanger voor Anita wordt. Blijkt echt een enorm talent te zijn en ook nog eens half nederlands!
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:19:17 #20
302138 HuffTheTalbot
pi_114374743
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat die Ilan Boccara een goede vervanger voor Anita wordt. Blijkt echt een enorm talent te zijn en ook nog eens half nederlands!
Net als Muniesa: één groot :?

Hopen dat ze goed genoeg zijn, op basis van wedstrijden in de 2e divisie in Spanje en Frankrijk.

Een gok. Het kan geweldig uitpakken, maar als fan moet je gewoon duimen en hopen dat Johan (of wie dan ook) het goed gezien heeft. Bij Theo, afgelopen seizoen, konden we erover twisten of het een goede transfer was. Nu weten we niets.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Dit is nou juist een hele goede ontwikkeling. Hiermee verklein je de kans op foute aankopen.
Dat is waar, maar het kan ook leiden tot verlamming: niemand kopen omdat één van de drie toch misschien nog een beetje twijfel over de speler in kwestie heeft.

Niet om dik te doen, maar Luuk vertrekt en boem: Luc komt een contract tekenen in Enschede. Zo'n beetje op dezelfde dag. Dat is daadkracht.

[ Bericht 9% gewijzigd door HuffTheTalbot op 18-07-2012 18:24:26 ]
pi_114375032
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Net als Muniesa: één groot :?

Hopen dat ze goed genoeg zijn, op basis van wedstrijd in de 2e divisie in Spanje en Frankrijk.

Een gok. Het kan geweldig uitpakken, maar als fan moet je gewoon duimen en hopen dat Johan (of wie dan ook) het goed gezien heeft. Bij Theo, afgelopen seizoen, konden we erover twisten of het een goede transfer was. Nu weten we niets.

[..]

Dat is waar, maar het kan ook leiden tot verlamming: niemand kopen omdat één van de drie toch misschien nog een beetje twijfel over de speler in kwestie heeft.

Niet om dik te doen, maar Luuk vertrekt en boem: Luc komt een contract tekenen in Enschede. Zo'n beetje op dezelfde dag. Dat is daadkracht.
Muniesa heeft wel meer gespeeld, bijvoorbeeld in de CL tegen Bayern Leverkussen waar hij gewoon zijn mannetje stond. Nogmaals, het transferseizoen is nog niet afgelopen en ik vind deze discussie nog wat overbodig, natuurlijk zou ik nu het liefst weten wat onze selectie voor komend seizoen is, maar het is nog geen 31 augustus.
pi_114375068
Ajax heeft Denswil gewoon rondlopen en dus is het onnodig om een Moisander te halen. Daarom kijken ze ook naar tijdelijke opties. :)
pi_114375160
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax heeft Denswil gewoon rondlopen en dus is het onnodig om een Moisander te halen. Daarom kijken ze ook naar tijdelijke opties. :)
Denswil moet nog wel aan de krachttraining.
pi_114375803
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ach, dat wil elke club natuurlijk, maar daar moet je ook mazzel mee hebben. Voor hetzelfde geld vraagt Inter te veel voor Castaignos, of vraagt Castaignos teveel salaris, lopen de onderhandelingen stroef en dus lang door, of gaat hij liever naar 1 van de andere clubs die hem wilde hebben. Je hebt als club zijnde niet alles zelf in de hand.

Ajax had Moisander in gedachten als vervanger voor Vertonghen, maar vond dat AZ te veel vraagt. Dan moet je verder zoeken.
pi_114375932
quote:
Narsingh: 'PSV slagvaardiger dan Ajax'

Luciano Narsingh gaat in de VI van deze week verder in op waarom hij bij PSV heeft getekend en niet bij Ajax. 'PSV was slagvaardiger', zegt de aanvaller duidelijk.

'Het verhaal Ajax is heel simpel. Het is een topclub in Nederland en ik heb er een verleden, maar als ze er niet uitkomen met SC Heerenveen dan houdt het natuurlijk op. PSV was slagvaardiger, liet zien dat ze me heel graag wilden hebben. Technisch directeur Marcel Brands bleef me sms'en en Dick Advocaat heeft me zelfs gebeld', zegt Narsingh.

Hij vervolgt. 'Advocaat zei dat hij geen trainer was die normaal een speler belt, maar dat hij zei dat hij heel veel vertrouwen in mij had en mij heel graag aan de spelersgroep wilde toevoegen. Ook Frank de Boer heeft me gebeld, maar Ajax wilde niet verder gaan dan een bepaalde transfersom (3,5 miljoen euro, red.). PSV heeft nooit opgegeven, dat bevalt me wel.'
quote:
Overmars: 'Jammer dat Narsingh niet komt'

Directeur Marco Overmars van Ajax vindt het jammer dat Luciano Narsingh niet naar Ajax is gegaan. De 21-jarige vleugelaanvaller maakte deze week de overstap van SC Heerenveen naar PSV.

'Jammer dat Narsingh niet komt, want hij is in mijn ogen een echte Ajax-voetballer', zegt de directeur voetbalzaken in de Voetbal International. 'We richten ons nu op andere opties en die hebben volgens mij hetzelfde niveau.'

Ajax bereikte een principe-akkoord met Narsingh en legde een bod van ruim 3,5 miljoen euro neer bij Heerenveen voor de speler. Narsingh lag nog slechts een jaar vast, maar Heerenveen veegde het bod van Ajax van tafel. Toen PSV langskwam met een bod van circa 4,5 miljoen euro was de deal snel beklonken.
quote:
Overmars vernam niets van Newcastle

Marc Overmars laat in Voetbal International weten dat hij nog niets heeft gehoord van Newcastle United sinds de twee weken dat de directeur bij Ajax aan de slag is. Volgens diverse media zouden De Engelsen de middenvelder graag van Ajax over willen nemen.

'Als Frank hem wil behouden, moet Vurnon gewoon bij Ajax blijven', zegt Overmars. 'Zijn contract loopt nog twee jaar door en we zijn zeer tevreden over hem. In de twee weken dat nu bij Ajax werk heb ik zelf trouwens niets vernomen vanuit Newcastle. Over een paar weken komen we erop terug met Vurnon, mocht de situatie dan veranderd zijn.'
quote:
Geen gesprek Anita met Overmars

Er is dinsdag geen gesprek geweest tussen Marc Overmars en Vurnon Anita. Sky meldde dat dinsdagavond, omdat Anita erg graag naar Newcastle zou willen, maar dat blijkt niet te kloppen.

'We hebben met Frank de Boer gesproken, en willen nog een gesprek met Overmars, aangezien hij over de centjes gaat. Maar er is niet gisteren een gesprek geweest. Dat klopt niet. Het komt nog, hopelijk binnen een paar weken', zegt Harry Lulofs tegen AjaxLife.nl.
quote:
'Anzhi wil Van der Wiel'

Volgens Russische media wil FC Anzhi van Guus Hiddink graag Gregory van der Wiel aantrekken. Er is nog geen contact geweest tussen de clubs.

Van der Wiel meldde zich woensdagmorgen voor het eerst weer sinds zijn vakantie bij Ajax. Hij staat nog een jaar onder contract en de Amsterdammers willen hem daarom verkopen.
quote:
'Van der Wiel beste rechtsback van NL'

Eljero Elia noemt Gregory van der Wiel in de Voetbal International de beste rechtsback van Nederland. De Ajacied is woensdag weer begonnen met de training en bij de groep aangesloten.

'Dacht je nou echt dat Greg bij de besprekingen een koptelefoon op zijn hoofd had? Of tijdens de training? Nee, natuurlijk niet. Van der Wiel is de beste rechtsback van Nederland en een uitstekende prof', zegt Elia.

'Als we in de bus zitten, luistert hij inderdaad naar zijn muziek. Mag hij zich op zijn eigen manier voorbereiden? Of moet hij verplicht meekaarten met de rest? Ben je dan plotseling wel goed bezig?'
quote:
Ajax wil Bonevacia weer verhuren

Ajax hoopt deze week Roly Bonevacia te verhuren. Dat schrijft Voetbal International in haar nieuwe editie. Afgelopen seizoen werd de Ajacied al verhuurd aan NAC Breda.

De Amsterdammers verwachten hem deze week aan een eredivisieclub te verhuren. Bonevacia staat nog tot medio 2013 onder contract bij Ajax.
quote:
De Jong hoopt op ervaren vervanger

Siem de Jong, nieuwbakken aanvoerder van Ajax, hoopt op een ervaren vervanger van Jan Vertonghen. Ajax is echter bezig met Marc Muniesa (20) van FC Barcelona.

'Nu ook Jan is vertrokken, zou het goed zijn als hij vervangen wordt door een ervaren speler. We hebben een relatief jonge achterhoede, het kan geen kwaad als daar iemand bij komt die de boel achterin kan neerzetten', laat hij weten in Voetbal International.
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:01:20 #26
302138 HuffTheTalbot
pi_114376808
pi_114382988
quote:
Is dat echt door Cruijff gezongen?
pi_114383352
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap.
  Forum Admin woensdag 18 juli 2012 @ 21:02:50 #29
35723 crew  GGMM
pi_114383487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap.
Waarde hechten aan oefenpotjes :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:04:14 #30
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_114383554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef bert_van_dirkjan het volgende:

[..]

Is dat echt door Cruijff gezongen?
Ja
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_114384279
Vermeer eindbaas? Ik prefereer toch echt Cillessen ^O^
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:50:03 #32
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_114386354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef Pascaltjuh het volgende:
Op basis van wat? Zenuwachtige beker wedstrijden?
So confused when you're lost in the groove
pi_114386699
quote:
Ik vraag me dus af of die Cillessen zo goed is. Anders zou frank 'm vorig seizoen in Vermeer z'n faal-periode wel ingebracht hebben?
pi_114387305

Kijk hoe die baas op de foto staat _O_
pi_114387737
quote:
Heb je Cillessen vorig seizoen zien keepen?
★★★
pi_114388243
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Heb je Cillessen vorig seizoen zien keepen?
Precies, veel te onzeker.

Vermeer heeft het na al de kritiek weer prima opgepakt en geen foutjes meer gemaakt.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:18:34 #37
334746 The_Groove
pi_114388387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Tyron het volgende:

[..]

Precies, veel te onzeker.

Vermeer heeft het na al de kritiek weer prima opgepakt en geen foutjes meer gemaakt.
Ach ook Vermeer maakt vaak net iets teveel fouten...

Ik mis Steek in zn laatste +- 3 seizoenen
pi_114388482
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ach ook Vermeer maakt vaak net iets teveel fouten...

Ik mis Steek in zn laatste +- 3 seizoenen
Precies in z'n "laatste", in het begin zag het er bij hem ook niet altijd netjes uit. Vermeer is nog jong voor een keeper en zal nog zeker groeien, wellicht groeit hij dit jaar uit tot een echte topkeeper. ^O^
pi_114388641
Achja, ze maken allebei fouten. Verschil is dat je met Vermeer gewoon twee keer kampioen bent geworden, en Vermeer heeft ook wedstrijden waarbij hij gewoon punten voor je pakt.
★★★
pi_114389078
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, ze maken allebei fouten. Verschil is dat je met Vermeer gewoon twee keer kampioen bent geworden, en Vermeer heeft ook wedstrijden waarbij hij gewoon punten voor je pakt.
En hij faalt eindelijk onder druk niet meer, terwijl Cillessen soms wat te nonchalant is aan de bal.
pi_114389437
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Vooral in Utrecht pakte hij de punten voor Ajax
pi_114389714
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Nee gekkie! Dat was juist zijn slechtste wedstrijd! Al snap ik dat het een goede prestatie was vergeleken met wat een Isaksson altijd liet zien.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:37:01 #43
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114389733
Oeps
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114389746
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee gekkie! Dat was juist zijn slechtste wedstrijd! Al snap ik dat het een goede prestatie was vergeleken met wat een Isaksson altijd liet zien.
psv werd toch 3e, dat is toch knap :?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_114389835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:

[..]

Isaksson is weg pik, met Vermeer zitten jullie nog jaren. Wat een drama.
pi_114389873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

psv werd toch 3e, dat is toch knap :?
Meeste geld verneuken van de eredivisie, kampioenswedstrijd spelen, tijdens de winterstop bovenaan staan en dan nog derde worden is heel knap ja.
pi_114389898
Ah, de Utrecht wedstrijd. Laten we het daar nog eens over hebben. Als Utrechtse ajaxsupporter zit ik ieder keer in de Galgenwaard tussen net niet utrechthooligans die de rest van het jaar mijn vrienden zijn te wachten tot de 90 minuten dolle pret voorbij zijn en we weer naar huis kunnen. Dit seizoen zal ajax zich revancheren, en nu durf ik niet te gaan.
-nee-
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:39:36 #48
334746 The_Groove
pi_114389922
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Drama is een groot woord. Snelle leerling die nu gewoon zeker oogt.

Bij jullie word het weer spannend wie er naast de bal gaat graaien elk seizoen sinds het vertrek van Gomes.
pi_114389929
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jij begon over een wedstrijd van een half jaar terug en een half jaar terug keepte Isaksson nog gewoon. Vermeer heeft het de laatste wedstrijden goed gedaan maar toen wist jij al dat je geen kampioen meer werd en keek je geen voetbal meer. ;)
pi_114390058
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Tyron het volgende:

[..]

Jij begon over een wedstrijd van een half jaar terug en een half jaar terug keepte Isaksson nog gewoon. Vermeer heeft het de laatste wedstrijden goed gedaan maar toen wist jij al dat je geen kampioen meer werd en keek je geen voetbal meer. ;)
Ik heb alles gezien en Vermeer is Ajax-onwaardig. Maar ik vind het prima hoor, mooie kapitaalsvernietiging voor die Cillessen dan.
pi_114390081
Toch jammer van Cillessen zo, lekker op de bank weg rotten. Waarom hadden ze niet gewoon Babos gekocht, was misschien nog wel beter ook destijds. Ik dacht dat ze Vermeer zouden verkopen en daarom Cillessen gekocht hebben.
pi_114390111
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch jammer van Cillessen zo, lekker op de bank weg rotten. Waarom hadden ze niet gewoon Babos gekocht, was misschien nog wel beter ook destijds. Ik dacht dat ze Vermeer zouden verkopen en daarom Cillessen gekocht hebben.
Dit.
-nee-
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:42:43 #53
334746 The_Groove
pi_114390152
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat niet is kan nog komen.
Cillessen is 22 ofzo, dat is nog zo ontzettend jong voor een keeper, die kan nog 18 jaar prof voetbal spelen...
pi_114390173
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik heb alles gezien en Vermeer is Ajax-onwaardig. Maar ik vind het prima hoor, mooie kapitaalsvernietiging voor die Cillessen dan.
Seizoen voor afgelopen seizoen waren al onze keepers zo beetje geblesseerd dus we hadden nu een waardige reservekeeper nodig die kan uitgroeien tot vaste keeper, als jij een keeper van 22 jaar (gok ik) nu al als kapitaalsvernietiging ziet, zegt dat veel over jouw voetbalverstand.
pi_114390180
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

1e.
3e.

sssssshhhtt ^O^
★★★
pi_114390242
quote:
Bergkamp: 'wij willen toptalenten kweken, toekomstige helden'

Voetbal International heeft deze week een interessant interview over de doorbrekende jeugd van Ajax. Dennis Bergkamp gaat daarin uitgebreid in op de werkwijze van Ajax. 'We kijken deze weken zeer scherp wie we dit seizoen eventueel in het eerste elftal kunnen laten spelen. De meeste talenten zijn fysiek al behoorlijk ver. Ook in dat opzicht kunnen we serieus meestrijden. Maar de lat ligt hoog. Het gaat ons niet om het zomaar laten instromen van jeugdspelers. We willen toptalenten kweken. Toekomstige helden. Dat is de norm.'

De grootste winst is afgelopen seizoen al geboekt door de rust terug te laten keren bij Ajax. 'We kunnen doen waar we goed in denken te zijn, zonder tegenwerking. Er zijn geen verschillende kampen meer. Dat is het grote verschil met een jaar geleden: de rust en duidelijkheid binnen de club.'
quote:
Lodeiro voor vier jaar naar Braziliaanse Botafogo

Nicolas Lodeiro vertrekt naar het Braziliaanse Botafogo. Volgens diverse Braziliaanse media heeft de Braziliaanse club het rondkomen van de overgang van de middenvelder inmiddels bevestigd. Nadat Ajax besloot de optie in zijn contract niet te lichten, was hij deze zomer transfervrij. Lodeiro is een contract voor vier seizoenen overeengekomen. In een bliksembezoek van slechts zes uur aan Rio heeft hij een medische keuring en de contractondertekening afgehandeld. Hij moest vervolgens weer terug naar het Olympisch elftal van Uruguay dat in voorbereiding is op deelname aan de Olympische Spelen.
pi_114390261
Ik snap dat niet, je gaat toch pas zuigen en trollen als je eigen club het beter doet?
pi_114390312
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:

[..]

Seizoen voor afgelopen seizoen waren al onze keepers zo beetje geblesseerd dus we hadden nu een waardige reservekeeper nodig die kan uitgroeien tot vaste keeper, als jij een keeper van 22 jaar (gok ik) nu al als kapitaalsvernietiging ziet, zegt dat veel over jouw voetbalverstand.
De Boer heeft vertrouwen in Vermeer en dus zal Cillessen amper spelen. Had hem dan lekker bij NEC gelaten. Een talentvolle doelman moet op die leeftijd wekelijks keepen.
pi_114390314
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap dat niet, je gaat toch pas zuigen en trollen als je eigen club het beter doet?
Die ga ik onthouden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114390322
quote:
Tompsv kan er niet tegen dat PSV al maanden/jaren voor schut wordt gezet en probeert het nu bij ons. Hij faalt alleen hopeloos. :')
pi_114390374
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

De Boer heeft vertrouwen in Vermeer en dus zal Cillessen amper spelen. Had hem dan lekker bij NEC gelaten. Een talentvolle doelman moet op die leeftijd wekelijks keepen.
Waar zegt hij geen vertrouwen in Cillessen te hebben? Wat jullie psvers altijd zeggen; bron?
pi_114390379
quote:

[..]

Dat vind jij.
pi_114390390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Drama is een groot woord. Snelle leerling die nu gewoon zeker oogt.

Bij jullie word het weer spannend wie er naast de bal gaat graaien elk seizoen sinds het vertrek van Gomes.
Nou ja zeker, bij hoge ballen en tijdens het meevoetballen vind ik hem absoluut nog niet zeker. Hij heeft geweldige reflexen, maar daar red je het m.i. als keeper niet mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_114390403
quote:
Een vrij normale discussie volgens mij.
pi_114390439
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Een vrij normale discussie volgens mij.
Je begon over utrecht terwijl we kampioen werden mede dankzij Vermeer. :') Normaal ja.
pi_114390446
quote:

[..]

De Boer heeft op dit moment meer vertrouwen in Vermeer ja. Cillessen zal nog jaaaren bij Ajax blijven, en dus ook de kans krijgen.

Op lange termijn wordt het ons 1e keeper. Al had ik zelf ook liever een goedkope keeper gehad.
★★★
pi_114390462
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:

[..]

Waar zegt hij geen vertrouwen in Cillessen te hebben? Wat jullie psvers altijd zeggen; bron?
Heeft al meerdere malen gezegd vast te houden aan Vermeer.
pi_114390476
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die ga ik onthouden.
Dat is zeg maar zo'n beetje dé ongeschreven wet van het voetbaltrollen, je onthoud maar een end weg.
pi_114390510
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Betekent niet dat hij geen vertrouwen heeft in Cil.
★★★
pi_114390519
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Je begon over utrecht terwijl we kampioen werden mede dankzij Vermeer. :') Normaal ja.
Ondanks Vermeer zou ik het eerder willen noemen
pi_114390528
quote:

[..]

Bekerwedstrijden gaat Cillessen sowieso keepen en als hij werkelijk boven Vermeer uitsteekt gaat hij echt wel spelen. ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:47:26 #72
334746 The_Groove
pi_114390542
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja zeker, bij hoge ballen en tijdens het meevoetballen vind ik hem absoluut nog niet zeker. Hij heeft geweldige reflexen, maar daar red je het m.i. als keeper niet mee.
Ja, ik ben ook niet rouwig als Ken Net voor 5 miljoen word verkocht volgend jaar zomer.
Geen enkel probleem mee...neemt niet weg dat Vermeer gewoon zekerder oogt dan Isaksson.
pi_114390577
quote:

[..]

Ja en Ajax wil een topselectie hebben, dat als Vermeer geblesseerd je niet hoeft terug te vallen op Boy fucking Waterman. :')
pi_114390585
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Betekent niet dat hij geen vertrouwen heeft in Cil.
Anders had hij hem er wel ingezet na die rij drama wedstrijden van Vermeer.
pi_114390586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook niet rouwig als Ken Net voor 5 miljoen word verkocht volgend jaar zomer.
Geen enkel probleem mee...neemt niet weg dat Vermeer gewoon zekerder oogt dan Isaksson.
Vind Vermeer ook beter dan Tyton hoor.
pi_114390609
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat is zeg maar zo'n beetje dé ongeschreven wet van het voetbaltrollen, je onthoud maar een end weg.
Dat is zeg maar zo'n beetje dé ongeschreven grootste lulkoek die ik gelezen heb. Er is een verschil tussen trollen en trollen. En je maakt nu geen onderscheids tussen de verschillende soorten trollen.
:{w
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114390637
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat is juist de kracht van Frankie, hij is zelf een voetballer geweest en weet hoe zwaar kut dat dan voelt. Hij hield vertrouwen in Vermeer en uitendelijk keepte hij weer als een beest.
pi_114390644
quote:

[..]

De Boer geeft spelers de tijd. ;)
★★★
pi_114390661
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja en Ajax wil een topselectie hebben, dat als Vermeer geblesseerd je niet hoeft terug te vallen op Boy fucking Waterman. :')
Begin maar de hele tijd over PSV, hele sterke argumenten.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:48:54 #80
334746 The_Groove
pi_114390663
quote:

[..]

Mooie gekopieerd van Johan Derksen.

De Boer gelooft dat als je mensen vertrouwen geeft, ze vanzelf weer punten gaan pakken en erbovenop komen.

Wie is er kampioen geworden?

Danku.
pi_114390699
Persoonlijk denk ik ook dat Cillessen meer potentie heeft dan Vermeer. Maar goed Vermeer is inderdaad een baas maar zou het absoluut niet erg vinden als hij zou worden verkocht voor miljoen of 4 .
pi_114390718
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

De Boer geeft spelers de tijd. ;)
Als ik in iemand vertrouwen zou hebben, zou het inderdaad wel FdB zijn ja :Y
pi_114390725
quote:

[..]

Wie weet vond de Boer hem helemaal niet zo slecht spelen? Die rij drama wedstrijden op rij valt wel mee. Het hele elftal speelde slecht en Vermeer had ook niet te veel vertrouwen op dat moment, dus heeft hij er voor gekozen om hem te laten staan. Niks mis mee.
pi_114390732
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Mooie gekopieerd van Johan Derksen.

De Boer gelooft dat als je mensen vertrouwen geeft, ze vanzelf weer punten gaan pakken en erbovenop komen.

Wie is er kampioen geworden?

Danku.
Nogmaals, ondanks Vermeer kampioen geworden.
pi_114390753
Owjah, en ik zou dus geen vertrouwen in Cillesen hebben.
pi_114390765
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Begin maar de hele tijd over PSV, hele sterke argumenten.
Begin maar de hele tijd over PSV? Waar heb jij het over? Ik praat nog steeds over Ajax hoor?
pi_114390793
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, wij denken er anders over.

En niet te vergeten, in de CL deed hij het ook gewoon prima.
★★★
pi_114390803
quote:

[..]

Dat vind jij.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:51:00 #89
334746 The_Groove
pi_114390805
quote:

[..]

Bullshit.

Als je zegt ondanks de blessure van Sulejmani, Sigthorsson en Boilesen kampioen geworden, dan sla je de spijker op de kop.

Vermeer heeft meer punten gepakt dan verloren dit seizoen, zo simpel is het en daar gaat het uiteindelijk om.
pi_114390811
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wie weet vond de Boer hem helemaal niet zo slecht spelen? Die rij drama wedstrijden op rij valt wel mee. Het hele elftal speelde slecht en Vermeer had ook niet te veel vertrouwen op dat moment, dus heeft hij er voor gekozen om hem te laten staan. Niks mis mee.
Bijna iedere Ajacied wilde hem er toen uit hebben, jij zeker toevallig niet.
pi_114390838
Waarom van keeper wisselen? Vermeer deed/doet het toch goed?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_114390867
quote:

[..]

Liever ondanks Vermeer kampioen worden dan dankzij Isakkson en Tyton derde worden.
pi_114390871
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken?
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:52:28 #94
334746 The_Groove
pi_114390907
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Onze trainer is nogal eigenwijs en tot nog toe pakt dat eigenlijk altijd goed uit gek genoeg.
Ik heb vertrouwen dat Frank daarin niet doorslaat want hij heeft nu 4 mannen om zich heen verzameld die samen zeker 300 wedstrijden voor Oranje hebben gespeeld en misschien wel 900 voor Ajax.

Wij hebben vertrouwen.
pi_114390909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

Liever ondanks Vermeer kampioen worden dan dankzij Isakkson en Tyton derde worden.
Laat PSV jonge. ;)

we moeten niet de PSV users na gaan doen.
★★★
pi_114390924
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Guidetti het volgende:
Op NAC thuis en Utrecht uit na is het een goede keeper. Heeft toch wel in de beslissende periode van het kampioenschap 2011 heel vaak de ballen voor de deur van doem weggehaald
pi_114390926
quote:
Geen idee. Vermeer doet het prima inderdaad. :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:52:50 #98
334746 The_Groove
pi_114390934
quote:
Volgens Tom niet.
pi_114390941
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, wij denken er anders over.

En niet te vergeten, in de CL deed hij het ook gewoon prima.
In de Cl inderdaad wel ja, daar heb je gelijk in.
pi_114390978
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Volgens Tom niet.
Maar Tom is een PSV'er die heeft zijn eigen kijk
pi_114391000
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

En weer over PSV beginnen. Mooi man.
pi_114391051
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op NAC thuis en Utrecht uit na is het een goede keeper. Heeft toch wel in de beslissende periode van het kampioenschap 2011 heel vaak de ballen voor de deur van doem weggehaald
Dat hij zo'n afstand schot van Schilder mist is jammer ja, alleen Schilder had natuurlijk nooit vanaf die positie mogen schieten. Veel fouten begonnen al veel eerder.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:54:40 #103
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_114391056
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ja, rot dan op met die avatar van je :') Je lokt het uit.
Deathlift or Die.
pi_114391059
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]
deur van doem
Jij hebt altijd van die rare uitdrukkingen _O_
pi_114391067
quote:

[..]

Omdat wat jij zegt gewoon bullshit is, jij vindt Vermeer een kut keeper omdat hij 2/3 wedstrijdjes achter elkaar foutjes maakte en daarna gewoon weer foutloos was.
pi_114391118
quote:
13s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja, rot dan op met die avatar van je :') Je lokt het uit.
Nee
pi_114391135
quote:

[..]

Is het verboden om PSV in een vergelijking te gebruiken ofzo?
pi_114391141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat hij zo'n afstand schot van Schilder mist is jammer ja, alleen Schilder had natuurlijk nooit vanaf die positie mogen schieten. Veel fouten begonnen al veel eerder.
Dat is wel zo ja. :{
pi_114391148
Reageren op tompsv :') Iedereen weet toch dat dat de grootste droeftoeter van het psv topic is?
pi_114391162
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Tyron het volgende:

[..]

Omdat wat jij zegt gewoon bullshit is, jij vindt Vermeer een kut keeper omdat hij 2/3 wedstrijdjes achter elkaar foutjes maakte en daarna gewoon weer foutloos was.
Waren wel wat meer wedstrijden. Maar ik mag die mening toch hebben?
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:56:35 #111
334746 The_Groove
pi_114391172
quote:
5s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Reageren op tompsv :') Iedereen weet toch dat dat de grootste droeftoeter van het psv topic is?
Ik kan er nog wel 2 bedenken hoor.... :D
pi_114391190
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Nee
En maar janken dat er veel Ajacieden komen trollen in het PSV-Topic :')

14.gif
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:56:52 #113
334746 The_Groove
pi_114391198
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Waren wel wat meer wedstrijden. Maar ik mag die mening toch hebben?
Waren absoluut niet meer dan 3 wedstrijden hoor...
pi_114391201
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Is het verboden om PSV in een vergelijking te gebruiken ofzo?
Is zwak om daar telkens over te beginnen omdat ik voor PSV ben.
pi_114391210
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is wel zo ja. :{
Vertonghen was destijds ook erg nonchalant he, een keeper keept veel beter als hij weet dat er een goede defensie voor hem staat.
pi_114391242
Ik snap sowieso niet wat er op dit moment te trollen is bij Ajax. Het is nog nooit zo rustig geweest. _O_
★★★
pi_114391272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En maar janken dat er veel Ajacieden komen trollen in het PSV-Topic :')

[ afbeelding ]
Ik geef slechts mijn mening. Jammer man.
pi_114391276
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

Vertonghen was destijds ook erg nonchalant he, een keeper keept veel beter als hij weet dat er een goede defensie voor hem staat.
Dat speelt natuurlijk mee ja. De communicatie, samenwerking etc.
pi_114391284
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Is zwak om daar telkens over te beginnen omdat ik voor PSV ben.
Omdat jullie overal altijd positief over zijn terwijl het bij jullie 30x een grotere kutzooi is dan bij Ajax.
pi_114391332
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik geef slechts mijn mening. Jammer man.
Wij geven daar ook onze mening en dat wordt gezien als een troll

14.gif
pi_114391349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ik kan er nog wel 2 bedenken hoor.... :D
Vind de meeste users daar stiekem wel tof. Er zitten ook een aantal randfiguren tussen, maar die heb je in elk topic :')
pi_114391375
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Vind de meeste users daar stiekem wel tof. Er zitten ook een aantal randfiguren tussen, maar die heb je in elk topic :')
In het NEC-Topic zitten geen randfiguren

:{
pi_114391427
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er op dit moment te trollen is bij Ajax. Het is nog nooit zo rustig geweest. _O_
Logisch toch. Zij moeten kampioen worden, wij mogen kampioen worden. Wil wedden dat de meeste psv'ers stiekem peultjes schijten voor het komend seizoen want als het weer mis gaat zijn ze de sjaak.
pi_114391479
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Logisch toch. Zij moeten kampioen worden, wij mogen kampioen worden. Wil wedden dat de meeste psv'ers stiekem peultjes schijten voor het komend seizoen want als het weer mis gaat zijn ze de sjaak.
Dan gaan ze Glasgow achterna :')
pi_114391482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In het NEC-Topic zitten geen randfiguren

:{
Leuk topic is dat.
pi_114391490
quote:

[..]

Klopt. Ze maken het zich wel heel moeilijk daar in Eindhoven.
★★★
pi_114391527
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan gaan ze Glasgow achterna :')
Zal me geen reet intresseren weetje, Feyenoord moet in de Eredivisie blijven en nog wel wat andere clubs zoals Utrecht en Ado etc. Maar PSV vindt ik toch echt een grafclub. :r
pi_114391575
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik post geen plaatjes en ga niet leuk lopen doen over een uitspraak die een speler van Ajax ooit heeft gedaan. Toch wat anders.
Onze spelers zeggen niks doms en je kan ons moeilijk pesten met een plaatje momenteel, anders hadden jullie het vast gedaan. Toen we afgelopen winterstop 6de stonden waren jullie ook lekker bezig.
pi_114391594
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik post geen plaatjes en ga niet leuk lopen doen over een uitspraak die een speler van Ajax ooit heeft gedaan. Toch wat anders.
:') .
Heb jij sinds frank de boer ooit een Ajacied zo'n idiote uitspraak zien doen muv Hamlap?
pi_114391596
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Zal me geen reet intresseren weetje, Feyenoord moet in de Eredivisie blijven en nog wel wat andere clubs zoals Utrecht en Ado etc. Maar PSV vindt ik toch echt een grafclub. :r
Een club zonder grandeur ja. Winnen ze eens de Europacup 1, praat niemand er over _O-
pi_114391661
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Een club zonder grandeur ja. Winnen ze eens de Europacup 1, praat niemand er over _O-
Ze denken ook serieus dat iedereen het nog heeft over de 10-0 tegen Feyenoord. :') Nou geloof me, ik ken wat feyenoorders en die lachen zich kapot als je daarover begint aangezien ze dit seizoen gewoon boven dat 'koopclubje' geeindigd zijn.
pi_114391678
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Aldeweireld doet ook vaak zat van dat soort uitspraken. En in de winterstop heb ik er niet aan meegedaan.
Welke daarvan waren onterecht?
pi_114391685
quote:

[..]

Aldeweireld doet ook vaak zat van dat soort uitspraken. En in de winterstop heb ik er niet aan meegedaan.
Kom maar met een leuk filmpje van Alderweireld dan.
pi_114391751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ze denken ook serieus dat iedereen het nog heeft over de 10-0 tegen Feyenoord. :') Nou geloof me, ik ken wat feyenoorders en die lachen zich kapot als je daarover begint aangezien ze dit seizoen gewoon boven dat 'koopclubje' geeindigd zijn.
De Feyenoorders die ik ken boeit het ook geen reet meer.
pi_114391836
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:06 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Geen idee.
Zoek het dan nu snel uit.
pi_114391918
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zit op iPad, dus beter morgen.
Ik hou je er aan
pi_114391942
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:08 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik blijf voor jou gezellig hier, aardig van mij he
Wat gezellig, Zullen we Ajax - PSV van dit seizoen terug kijken? c_/
pi_114391951
quote:

[..]

Oh? Ik ben benieuwd. Kunnen we je bewijzen spoedig nalezen of moet je het eerst nog bedenken.
pi_114391969
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat gezellig, Zullen we Ajax - PSV van dit seizoen terug kijken? c_/
Of die 6-2 van een paar jaar terug?
pi_114391985
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat is al van 3 jaar geleden :{w
pi_114391992
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Of de 31 kampioenswedstrijden van ons?
pi_114392023
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is al van 3 jaar geleden :{w
Nou en. Leuk wedstrijdje hoor.
pi_114392024
:')

Ga eens ontopic, en negeer tompsv als een normale discussie te lastig is.
★★★
pi_114392067
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:

Dit
pi_114392082
quote:

Waar moeten we over praten? Het is veel te rustig. _O_
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:11:52 #146
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_114392115
Niveau is hier hoog zegt Tyron dus ik geef het topic weer een kans.
AFCA!
pi_114392116
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef Tyron het volgende:

[..]

Waar moeten we over praten? Het is veel te rustig. _O_
Naja, praat dan nergens over, en vervuil dit topic niet ;)
★★★
pi_114392130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Niveau is hier hoog zegt Tyron dus ik geef het topic weer een kans.
Goed moment wel.
pi_114392171
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Kan je die 6-2, 4-3 etc ook even posten?
Trots zijn op een 4-3 overwinning :')
pi_114392172
quote:

ok

Van der Wiel is teruggekeerd. Ik denk dat zijn toekomst De Boer zijn moeilijkste beslissing wordt deze zomerstop. Het is weer eens wat anders dan bestuurlijke drama's :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:13:11 #151
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_114392205
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Kan je die 6-2, 4-3 etc ook even posten?
Wat moet jij als PSV'er hier eigenlijk?

Heb het een kans gegeven, maar..
AFCA!
pi_114392215
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Vanir het volgende:

[..]

ok

Van der Wiel is teruggekeerd. Ik denk dat zijn toekomst De Boer zijn moeilijkste beslissing wordt deze zomerstop. Het is weer eens wat anders dan bestuurlijke drama's :)
[ afbeelding ]
Van Rhijn kan op Alderweireld zijn positie en die van vd Wiel (als hij blijft). Zo blijven ze allemaal lekker scherp. ^O^
  Forum Admin woensdag 18 juli 2012 @ 23:13:48 #153
35723 crew  GGMM
pi_114392241
Getroll verwijderd, ga weg als je niks toe te voegen hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_114392265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Vanir het volgende:

[..]

ok

[ afbeelding ]
Laat blackcard maar lekker gaan.
pi_114392294
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:

[..]

Van Rhijn kan op Alderweireld zijn positie en die van vd Wiel (als hij blijft). Zo blijven ze allemaal lekker scherp. ^O^
Klopt maar zijn contract loopt ook snel af. Dus als hij zijn contract wil uitdienen hoef je hem ook niet meer op te stellen om zijn transferwaarde hoog te houden.
pi_114392318
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Er was interesse uit Rusland (Hiddink), maar ik denk niet dat onze boy daarheen wilt. Dan verliest hij meteen zijn status.
pi_114392326
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Rikkerdo onze leidse stadsheld _O_
pi_114392419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

Er was interesse uit Rusland (Hiddink), maar ik denk niet dat onze boy daarheen wilt. Dan verliest hij meteen zijn status.
Denk het niet. Lekker ballen met Eto'o en Boussoufa enzo. Zal hem best bevallen
pi_114392451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Rikkerdo onze leidse stadsheld _O_
Van Rhijn bedoel je? Eigenlijk zou ik het juist mooi vinden als hij zou kunnen doorgroeien tot centrale verdediger
pi_114392525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef Vanir het volgende:

[..]

Van Rhijn bedoel je? Eigenlijk zou ik het juist mooi vinden als hij zou kunnen doorgroeien tot centrale verdediger
Tja, even wachten tot Alderweireld verkocht is. :)
pi_114392597
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:18 schreef Tyron het volgende:

[..]

Tja, even wachten tot Alderweireld verkocht is. :)
Er is achterin nog steeds een plekje vrij centraal maar je kunt inderdaad niet het risico nemen hem daar nu blind neer te zetten zonder waardig backup. Tenzij De Boer heel veel vertrouwen heeft in jongens als Denswil.
pi_114392634
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef Vanir het volgende:

[..]

Er is achterin nog steeds een plekje vrij centraal maar je kunt inderdaad niet het risico nemen hem daar nu blind neer te zetten zonder waardig backup. Tenzij De Boer heel veel vertrouwen heeft in jongens als Denswil.
Moet een linkspoot he, ik hoop echt op Muniesa en dan daarachter Denswil.
pi_114394884
Narsingh heeft zijn eerste prijs verloren bij PSV

Weg lichtstad bokaal
pi_114395526
Lees net pas dat Lodeiro weg is, vind het prima. ;)
★★★
pi_114395762
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Was ie al he, per 1 juli.
pi_114395770
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ook, we hebben genoeg andere en wellicht betere opties voor die positie.
pi_114395793
Lodeiro en Seedorf in 1 team :D
pi_114395857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Had ik even gemist.
★★★
pi_114395897
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik kwam er pas vandaag achter dat hij naar Botafago was. :P
pi_114395992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:22 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik kwam er pas vandaag achter dat hij naar Botafago was. :P
Ja dat wel maar ik bedoel dat hij sinds 1 juli al weg is. Transfervrij.
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:25:29 #171
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_114396107
quote:

[..]

Weetje hoe gelukkig ik mij dan voel als zij dan weer 3e eindigen :D _O-
pi_114398836
MikeVerweij twitterde op donderdag 19-07-2012 om 01:27:34 Vandaag in De #Telegraaf de mogelijk nieuwe club van Roly #Bonevacia #Ajax reageer retweet
pi_114399233
Wil is een x echt nieuws lezen. Buitenspeler erbij zou leuk zijn.
pi_114401061
quote:
PEC Zwolle wil Bonevacia

PEC Zwolle heeft zich bij Ajax gemeld om Roly Bonevacia op huurbasis over te nemen. "Roly mag opnieuw worden verhuurd en PEC Zwolle is geïnteresseerd”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars. "Het is nu even kijken of Roly daarheen wil en Zwolle aan de huursom kan voldoen.”

De middenvelder werd afgelopen seizoen uitgeleend aan NAC Breda. In de voorbereiding kreeg hij de kans om zich vast in de selectie van Frank de Boer te spelen.

Muniesa

Overmars kreeg nog geen groen licht vanuit Barcelona voor de overgang van Marc Muniesa Martinez. De centrale verdediger is de beoogde opvolger van Jan Vertonghen. "Maar de onderhandelingen tussen FC Barcelona en hem over de verlenging van zijn contract zitten even op slot. We moeten even geduld hebben”, aldus de Ajax-directeur.
Geduld dus met Muniesa.
  donderdag 19 juli 2012 @ 06:26:34 #175
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_114401086
Kunnen ze niet beter op zoek naar een centrale verdediger met ervaring? Het wordt wel heel jong zo allemaal -O-
stupidity has become as common as common sense was before
pi_114401208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 06:26 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze niet beter op zoek naar een centrale verdediger met ervaring? Het wordt wel heel jong zo allemaal -O-
70 wedstrijden bij Barcelona B in de benen, geen onaardige competitie.
pi_114403122
quote:
Heitinga, Chivu? Komen niet.
pi_114403194
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 06:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En speelt ook nog bij Spanje o21 als ik me niet vergis
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:19:13 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114403235
quote:
Is toch geen geld voor..
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:20:17 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114403262
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Is toch geen geld voor..
Geld zat, maar ze slaan zoals altijd bij Ajax weer eens volledig door :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Games donderdag 19 juli 2012 @ 09:20:24 #181
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_114403263
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 06:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Barcelona B is niet slecht nee, de rest is PEC Zwolle.
.....Kennedy
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:24:14 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114403362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

dat valt ook wel mee... Maar als je een goede verdediger wil, ben je 6-10 miljoen kwijt en dan nog eens 1.5-2miljoen per jaar.. En dan moet je nog iemand vinden..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114403372
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:|W
pi_114403385
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:24 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat valt ook wel mee... Maar als je een goede verdediger wil, ben je 6-10 miljoen kwijt en dan nog eens 1.5-2miljoen per jaar.. En dan moet je nog iemand vinden..
En als je Moisander voor dat geld gaat kopen, dan heb je 2 grote risico's
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:26:51 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114403420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En als je Moisander voor dat geld gaat kopen, dan heb je 2 grote risico's
Juah, zo heeeel goed is hij ook weer niet. Daarbij is die na 1 goed seizoen ook zo weer weg.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:27:53 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114403432
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:|W
God er is ook echt he-le-maal niets dat jij snapt he? Alles is 100% zwart/wit, enig sarcasme of begrijpend lezen is je echt te veel he? :').
Get woke, go broke!
pi_114403478
quote:
Lijst met mislukte "ervaren" verdedigers is lang, heel lang :')

Wielaert anyone?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_114403483
Van mij mag de competitie weer beginnen w/ .
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:32:09 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114403500
we moeten niet vergeten dat Alderweireld al best wat wedstrijden heeft gespeeld. Hij is nooit een "leider" geweest, omdat hij zich naast Jantje moest schikken. Ik denk dat je hem best de rol van verdedigingsleider kan geven
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114405409
'Anita gaat vertrekken of bijtekenen'
Door sv, 19 juli 2012 10:37, 250 views, Bron: Goal.com |
VRAAGPRIJS ONBEKEND - Vurnon Anita zal over twee weken een gesprek met Marc Overmars aangaan met de intentie om bij te tekenen of te vertrekken bij Ajax. Dat zegt zijn belangenbehartiger Harry Lulofs tegen Goal.com.

'Wij denken in oplossingen en willen in ieder geval voorkomen dat er volgend jaar dezelfde situatie ontstaat als met Gregory van der Wiel. Dat hij per se moet vertrekken. Dan is het beter om nu te vertrekken of dat hij een langdurig contract krijgt bij Ajax. Over twee weken hebben we een gesprek met Overmars en dan zal dat aan bod komen', zegt Lulofs.

Newcastle is concreet voor de middenvelder. 'Newcastle is een mooie club, speelt in de topvijf van Engeland en ze willen de Champions League in. Het is bovendien een mooie stad. Ik denk ook dat hij klaar is voor een stap naar Engeland. Hij leeft voor zijn sport, is een vechter, beheerst het one-touch-voetbal, heeft inzicht. Aan de andere kant is Vurnon nog maar 23. Met Ajax gaat hij ook de Champions League in. Het is geen straf om bij Ajax te blijven.'

Volgens Lulofs heeft Ajax nooit een vraagprijs genoemd en hebben ze ook niet aan hem doorgegeven hoeveel Newcastle heeft geboden. Ajax verbiedt Anita met Newcastle te praten. Een vraagprijs van negen miljon euro lijkt de zaakwaarnemer reëel. 'Als mijn informatie klopt, is dat ook het transferbedrag voor Jan Vertonghen geweest. Vurnon is een middenvelder, dus dan lijkt me een soortgelijk bedrag reëel. Maar het is een gekke markt. Is Ola John vijf of vijftien miljoen waard? Rafael van der Vaart, in mijn ogen de beste Nederlandse speler van de afgelopen jaren, ging destijds voor een schijntje, tussen de drie en vier miljoen euro, naar Hamburger SV.'

http://www.ajaxshowtime.c(...)-of-bijtekenen-.html
pi_114405446
Hoop toch dat hij bijtekent. ;(
pi_114405477
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:31 schreef Devv het volgende:
Van mij mag de competitie weer beginnen w/ .
Van mij niet. We hebben nog geen kampioenwaardig team. Moet nog een CV bij, waarschijnlijk een vervanger voor Anita en een buitenspelert. Die moeten ook nog wat op elkaar ingespeeld raken. Dus het die voorbereiding mag nog wel even duren wat mij betreft. Niet dat weer in het begin achterop raken zoals de afgelopen jaren :{w
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:47:42 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114405492
1 jaartje goed spelen is echt tranfergarantie tegenwoordig, achterlijk.
Get woke, go broke!
pi_114405503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Van mij niet. We hebben nog geen kampioenwaardig team. Moet nog een CV bij, waarschijnlijk een vervanger voor Anita en een buitenspelert. Die moeten ook nog wat op elkaar ingespeeld raken. Dus het die voorbereiding mag nog wel even duren wat mij betreft. Niet dat weer in het begin achterop raken zoals de afgelopen jaren :{w
Anita gaat niet weg. Anita gaat niet weg.
Muniesa komt. Muniesa komt.
pi_114405535
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Anita gaat niet weg. Anita gaat niet weg.
Muniesa komt. Muniesa komt.
Enige realisme heb jij niet, wel?
pi_114405603
Precies niet naar Ajax? -O-
quote:
SC Heerenveen acht kans op transfer Assaidi 'heel groot'
19/07/2012 10:14
Na Luciano Narsingh en Bas Dost is Oussama Assaidi de volgende aanvaller die SC Heerenveen gaat verlaten. Galatasaray moet alleen nog met de Marokkaan rond komen.

De ontmanteling van de succesvolle Friese voorhoede van vorig jaar nadert zijn voltooiing. SC Heerenveen incasseerde al bij twaalf miljoen euro voor Dost en Narsingh, die vertrokken naar respectievelijk VfL Wolfsburg en PSV.

'Ik acht de kans heel groot dat Oussama weggaat, normaliter naar Galatasaray', zegt voorzitter Robert Veenstra in Voetbal International. 'Wij hebben al twee weken een akkoord met die club, dus aan ons ligt het niet. Volgens mij kan het voor zowel ons als Oussama een goede transfer worden, maar hij is aan zet.'
pi_114405663
Kom op, al dat negatieve gestress hier omdat het team nog niet kwaliteitsvol genoeg is.

In 2011 werden we ook kampioen met een aanval: ''Ebecilio, De Jong en Sulejmani''. Hadden we Blind in de verdediging, en was Stekelenburg geblesseerd met Vermeer als vervanger. Toen kwam het ook goed.
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:55:46 #198
302138 HuffTheTalbot
pi_114405721
quote:
'Ajax-target Poulsen tekent bij AC Milan'

Simon Poulsen staat op het punt om een absolute droomtransfer te maken. Volgens diverse Deense media is de linksback namelijk in Italië om zijn overstap naar AC Milan af te ronden.

Poulsen heeft een sterk seizoen achter de rug bij AZ, dat dan ook graag wilde verlengen met de linksback. De Deen besloot echter om zijn contract af te laten lopen zodat hij transfervrij op zoek kon gaan naar een nieuwe werkgever. Ajax en Deportivo la Coruña waren concreet, maar haakten af door het lange treuzelen van de speler.

De afwachtende houding van Poulsen lijkt nu zijn vruchten af te werpen. Het met zware financiële problemen kampende AC Milan ziet namelijk wel brood in de Deense international en onderhandelt momenteel met diens zaakwaarnemer om tot een akkoord te komen. In Milaan moet Poulsen dan de concurrentie aangaan met Urby Emanuelson en Luca Antonini.

http://www.voetbalprimeur(...)-tekent-bij-ac-milan
quote:
'Hiddink wil Van der Wiel naar Anzhi halen'

Anzhi Makhachkala biedt Ajax en Gregory van der Wiel wellicht de transfer waar beide partijen naar op zoek zijn. Guus Hiddink wil de rechtsback naar Rusland halen, melden media in dat land.

De 24-jarige Van der Wiel is in Amsterdam in het bezit van een contract dat volgend jaar afloopt. De club heeft de international reeds de keuze gesteld: bijtekenen of vertrekken. Zo niet, dan belandt hij wellicht op de bank, zo is hem al dreigend verteld.

Het Anzhi van Hiddink is voornemens om op korte termijn de onderhandelingen te starten. Van der Wiel zou zo'n negen miljoen euro moeten kosten. Zaakwaarnemer Hakim Slimani onthult intussen dat de belangstelling groot is. "Clubs uit nagenoeg heel Europa tonen interesse. We gaan alle opties bekijken", aldus Slimani.

http://www.voetbalprimeur(...)iel-naar-anzhi-halen
quote:
Ajax wacht op Muniesa: "Onderhandelingen zitten op slot"

Ajax is in afwachting van de ontwikkelingen tussen FC Barcelona en Marc Muniesa. Het is de bedoeling dat de verdediger op huurbasis naar Amsterdam komt, maar dan zal hij wel eerst een nieuw contract moeten tekenen.

Ajax heeft plaatsgenomen in de wachtkamer. "De onderhandelingen tussen FC Barcelona en hem over de verlenging van zijn contract zitten even op slot", aldus directeur voetbalzaken Marc Overmars in De Telegraaf. "We moeten even geduld hebben."

De twintigjarige Muniesa is bij de landskampioen in beeld als opvolger van Jan Vertonghen. Trainer Frank de Boer omschreef het Spaanse talent al als 'een echte Ajax-voetballer'. De club kijkt echter ook nog naar andere opties.

http://www.voetbalprimeur(...)ingen-zitten-op-slot
pi_114405822
Alles boven de 5 mil voor Greg accepteren. Strik erom en uitzwaaien :W
pi_114405963
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
Alles boven de 5 mil voor Greg accepteren. Strik erom en uitzwaaien :W
Zolang het niet op twitter staat geloof ik niks van het gerucht dat Hiddink hem wil. :{w
pi_114406000
Gewoon
1 Van Rhijn
2 Van der Wiel

Van der Wiel kan ook gewoon geprikkeld worden. Haalt hij weer eens zijn niveautje van 2009/2010
pi_114406313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Wiel kan ook gewoon geprikkeld worden.
Ik ben benieuwd. De Amsterdam Arena is helaas geen Ibiza, Miami of Jimmy Woo.
pi_114406365
Dit is sowieso een goed moment om met anita te gaan praten over een contractverlenging. Een situatie met een contract dat nog 1 jaar doorloopt is voor ajax onwenselijk. Kost je altijd miljoenen in de uiteindelijke verkoopprijs. Dus als ie echt vertrouwen in deze jongen hebt zou ik een contract tot 2016 of 2017 aanbieden tegen het huidige salarisplafond.
pi_114406419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon
1 Van Rhijn
2 Van der Wiel

Van der Wiel kan ook gewoon geprikkeld worden. Haalt hij weer eens zijn niveautje van 2009/2010
Lijkt me wel dat dit gebeurt als Greg blijft inderdaad. Is al verschillende keren aangegeven.
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:37:43 #205
302138 HuffTheTalbot
pi_114407161
quote:
Bergkamp geniet van rust: 'Geen kampen meer'

De rust bij Ajax is teruggekeerd. Waar het grote delen van vorig seizoen oorlog was op de burelen van de Arena en zelfs in de rechtszaal, is dat nu compleet anders.

Dennis Bergkamp, lid van het technisch hart van Ajax, spint garen bij de ontspannen sfeer. "We kunnen doen waar we goed in denken te zijn, zonder tegenwerking. Er zijn geen verschillende kampen meer", zegt hij in het blad Voetbal International.

"Dat is het grote verschil met een jaar geleden: de rust en duidelijkheid binnen de club. We zijn er nog niet, maar we hebben al enkele belangrijke stappen kunnen maken", merkt Bergkamp, die in de voorbereiding druk is met het inpassen van jonge spelers. "We kijken deze weken zeer scherp wie we dit seizoen eventueel in het eerste elftal kunnen laten spelen."

"De meeste talenten zijn fysiek al behoorlijk ver. Ook in dat opzicht kunnen we serieus meestrijden. Maar de lat ligt hoog. Het gaat ons niet om het zomaar laten instromen van jeugdspelers. We willen toptalenten kweken. Toekomstige helden. Dat is de norm."

http://www.voetbalprimeur(...)ust-geen-kampen-meer
pi_114407211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef stoeltafel het volgende:
'Anita gaat vertrekken of bijtekenen'
Door sv, 19 juli 2012 10:37, 250 views, Bron: Goal.com |
VRAAGPRIJS ONBEKEND - Vurnon Anita zal over twee weken een gesprek met Marc Overmars aangaan met de intentie om bij te tekenen of te vertrekken bij Ajax. Dat zegt zijn belangenbehartiger Harry Lulofs tegen Goal.com.
goh :') Verhelderend bericht.
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:41:15 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114407273
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:14 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. De Amsterdam Arena is helaas geen Ibiza, Miami of Jimmy Woo.
Idd, er zit geen Pina Colada in de bidons bij de training :{w.
Get woke, go broke!
pi_114407308
vurnon reageert in het filmpje van enoh als reporter, als enige ook serieus :') en 20 seconden later wordt hij precies hetzelfde gevraagd en verteld hij met enthousiasme precies hetzelfde verhaal :D
pi_114407375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:39 schreef 16meter het volgende:

[..]

goh :') Verhelderend bericht.
In ieder geval niet blijven en zorgen voor een ongemakkelijke situatie volgend jaar.
pi_114407512
Ik ben trouwens benieuwd wat voor faalfoto ze nu weer op mijn SCC plakken. Bij mijn vorige was het goed gelukt :')
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:00:29 #211
302138 HuffTheTalbot
pi_114407993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat voor faalfoto ze nu weer op mijn SCC plakken. Bij mijn vorige was het goed gelukt :')
pi_114408267
Zou dit nog van invloed zijn op Greg's voetballende prestaties? :7
quote:
Gregory van der Wiel is weer vrijgezel
woensdag 18 juli 2012 | 15:19

Ajacied Gregory van der Wiel begeeft zich weer op de vrijgezellenmarkt. Zijn relatie met Maxine Ashley de Wit is gestrand.

Shownieuws kreeg het nieuws woensdag bevestigd. De 24-jarige voetballer en zijn vriendin hadden volgens Shownieuws 2 jaar lang een relatie en zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. Een bron van Story vertelt dat de relatie al voor het Europees kampioenschap voetbal strandde. Na de uitschakeling van Oranje zou Gregory in zijn eentje naar New York en Miami zijn gegaan.

Maxine werd in juni in een onderzoek van Maurice de Hond nog aangewezen als mooiste voetbalvrouw van Nederland. Woensdag meldde Gregory zich weer in Amsterdam en hervatte de rechtsback zijn training bij Ajax.
pi_114408748
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

greg zit nu weer vol testosteron
pi_114409076
quote:

[..]

Vast wel, maar dan zal hij alsnog moeten verlengen als De Boer voet bij stuk houdt.
pi_114409191
quote:

[..]

Of dat was de reden waarom hij er niks van bakte.
pi_114409419
Onzin, Greg bakt er al 2 jaar niks van namelijk.
pi_114409478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
Onzin, Greg bakt er al 2 jaar niks van namelijk.
quote:
Shownieuws kreeg het nieuws woensdag bevestigd. De 24-jarige voetballer en zijn vriendin hadden volgens Shownieuws 2 jaar lang een relatie en zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. Een bron van Story vertelt dat de relatie al voor het Europees kampioenschap voetbal strandde. Na de uitschakeling van Oranje zou Gregory in zijn eentje naar New York en Miami zijn gegaan.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_114409523
Greg kan nu weer achter de mannen aan!
Narf!
pi_114409671
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
1 jaartje goed spelen is echt tranfergarantie tegenwoordig, achterlijk.
Snap die BTL clubs echt niet... Vaak gaat het fout en worden er miljoenen over de balk gesmeten. Elia naar Juventus bijv... Of die jongen uit de Ajax jeugd, die willen ze nu alweer als ruilmiddel gebruiken in Turijn.
pi_114410423
Anzhi wou Greg hoorde ik haha
pi_114413985
quote:
12s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef M.rak het volgende:

[..]

[..]

greg gaat weer knallen dit jaar
pi_114414171
Daar is onze oplossing voor op de flanken :D
quote:
Babbel: 'Voor Babel wordt het bij 1899 Hoffenheim lastig'
19/07/2012 14:16

Ryan Babel gaat bij 1899 Hoffenheim een moeilijke periode tegemoet. De Oranje-international moet ernstig rekening houden met een rol op het tweede plan.

Markus Babbel voorziet dat Babel weinig aan spelen toe zal komen. 'Voor hem gaat het lastig worden', zegt de trainer in Kicker. 'De concurrentie is groot. Hij toont betrokkenheid, maar zoals ik al zei: het wordt moeilijk voor hem.'

Dat Babel weinig perspectieven meer heeft bij 1899 Hoffenheim, komt niet als een groet verrassing. De 25-jarige aanvaller heeft nimmer aan de verwachtingen kunnen voldoen die werden gewekt bij zijn transfer in januari 2011 voor zeven miljoen euro. Daarnaast kwam hij afgelopen seizoen ook in aanvaring met Babbel, onder andere vanwege tegenvallende prestaties.

Babel maakt zich niet al te druk over de conclusie van Babbel. 'Dat is ook logisch als je nog een contract voor één jaar hebt', twittert hij. 'We zien wel hoe het seizoen loopt.'
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:35:24 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114414328
Die moeten samen verkassen, Babbel en Babel bij Basel ofzo :').
Get woke, go broke!
pi_114414515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

pi_114415325
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

NEE, ik heb een SCC in de hoek 2e ring. Dat is zelfmoord met Babel!
pi_114415389
Ryan Babel. :D Kan ik weer gestolen ballen verkopen op Marktplaats.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_114415513
ArenA is ook niet blij met al die deuken die in het dak geschoten worden..
pi_114417447
Misschien moet Ajax Ryan Babel weer terughalen... die bloedt ook overal dood, nu weer bij Hoffenheim
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_114417467
Oh jullie waren ook al zo ver :D
pi_114419690
Gewoon ¤18.000.000,- voor gekregen 😳
pi_114421959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef Cavalier het volgende:
Gewoon ¤18.000.000,- voor gekregen 😳
en binnen no-time verdampt
pi_114422578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

en binnen no-time verdampt
Geen winst en geen verlies. Het is niet dat Babel ons kampioen zou maken. Ja, als het doel in de rechter bovenhoek van de ArenA hing :')
pi_114424146
Ten Cate had wel gelijk, die pik had alles in zich om een wereldspeler te worden. Superschot, goede eerste aanname, passeerbeweging, voorzet noem maar op. Had nooit naar Liverpool moeten gaan.

pi_114424251
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef davihaa het volgende:
Ten Cate had wel gelijk, die pik had alles in zich om een wereldspeler te worden. Superschot, goede eerste aanname, passeerbeweging, voorzet noem maar op. Had nooit naar Liverpool moeten gaan.

Als je goed genoeg bent slaag je gewoon bij Liverpool hoor, met die clubkeuze heeft het weinig te maken.
pi_114424278
Ik heb nooit wat in hem gezien. Voor in de Eredivisie is het leuk, maar daarbuiten wordt het al snel lastig voor hem.
★★★
pi_114424336
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als je goed genoeg bent slaag je gewoon bij Liverpool hoor, met die clubkeuze heeft het weinig te maken.
Nee want systeem/faaltrainer noem maar op. Kreeg ook te weinig speeltijd om zich door te ontwikkelen als jonge speler. Is hetzelfde als Huntelaar verwijten dat het niet bij AC Milan wilde lukken, nu een van de beste spitsen ter wereld.
pi_114424809
Toch zou ik het niet erg als Ajax hem haalt bij Hoffenheim. Moet ie niet teveel kosten natuurlijk.
Komt wel dreiging van af en bij Liverpool heeft ie het net niet gered maar heeft wel enkele belangrijke doelpunten gemaakt.
Wat ie het laatste jaar gedaan heeft heb ik niet zo veel zicht in gehad maar zo slecht zal ie toch niet zijn geworden ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_114424816
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef davihaa het volgende:

[..]

Nee want systeem/faaltrainer noem maar op. Kreeg ook te weinig speeltijd om zich door te ontwikkelen als jonge speler. Is hetzelfde als Huntelaar verwijten dat het niet bij AC Milan wilde lukken, nu een van de beste spitsen ter wereld.
Juist heel verschillend, want Babel heeft het alsnog niet gered bij Hoffenheim :'). Als Babel goed genoeg was geweest had hij zijn plaats bij Liverpool veroverd of zich kunnen aanpassen aan de plaats die hij had gekregen.
pi_114424929
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Juist heel verschillend, want Babel heeft het alsnog niet gered bij Hoffenheim :'). Als Babel goed genoeg was geweest had hij zijn plaats bij Liverpool veroverd of zich kunnen aanpassen aan de plaats die hij had gekregen.
Ja nu is hij oud. Ik wil alleen maar zeggen dat hij in de jaren dat hij zich had moeten ontwikkelen dat niet gedaan heeft/kunnen doen. Vanenburg heeft ook zijn carriere verkracht/laten verkrachten door eerst de aanvoerdersband te krijgen om vervolgens naar PSV( :') ) te gaan en te blijven.
pi_114425563
Babel mist vooral intelligentie en de juiste mentaliteit. Liep vanaf dag 1 bij Liverpool te zeiken dat hij in de spits wilde spelen en niet op de vleugel. Had een totaal gebrek aan inzet tijdens training en wedstrijden, Deed ook praktisch geen verdedigend werk, en maakte veel te weinig meters wanneer niet aan de bal. Aan de bal was het vaak een blind paard, voortdurend naar de bal kijkend waardoor hij regelmatig recht tegen verdedigers aanliep. Verloor veel te vaak de bal, totaal niet balvast. Was ook altijd voorspelbaar, alleen maar naar binnen kappen want met links kon hij niks. Maar mist de kwaliteiten van bijvoorbeeld een Robben om daar mee weg te komen.
  Redactie Games donderdag 19 juli 2012 @ 18:40:15 #241
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_114425600
Whehe Babel, als ik er 1 niet terug hoef. Geef mij dan nog maar Atouba.

Of hoe heet die gast nou die er werkelijk NIKS van bakte, pfoeh paar jaar geleden ofzo. Is uiteindelijk maar gedumpt bij een Engelse 2e league club. Maar die gozer kon echt weinig...via een proefperiode erin gerold ofzo.
.....Kennedy
pi_114426024
Heupschot van Babel. _O_
pi_114426096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Whehe Babel, als ik er 1 niet terug hoef. Geef mij dan nog maar Atouba.

Of hoe heet die gast nou die er werkelijk NIKS van bakte, pfoeh paar jaar geleden ofzo. Is uiteindelijk maar gedumpt bij een Engelse 2e league club. Maar die gozer kon echt weinig...via een proefperiode erin gerold ofzo.
Jorgen Colin ?
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_114427864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef DJWeisz het volgende:

[..]

Jorgen Colin ?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_114427865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Heupschot van Babel. _O_
Het enige waar hij goed in was heeft hij zichzelf op een gegeven moment afgeleerd toch? :')
pi_114427895
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het enige waar hij goed in was heeft hij zichzelf op een gegeven moment afgeleerd toch? :')
Ja maar, ja maar, hij is wel snel en zulks :')

En hij kan goed rappen! _O_
pi_114429036
Buttner is ook weer beschikbaar als potentiele linksback... haal die ook maar op :P
pi_114429228
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Buttner is ook weer beschikbaar als potentiele linksback... haal die ook maar op :P
Gaat z'n transfer niet door?

Blind naar het centrum, en Buttner op linksback _O_
pi_114429284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gaat z'n transfer niet door?

Blind naar het centrum, en Buttner op linksback _O_
Nee Southampton doet raar... dus als ik Overmars was zou ik even bellen :P
pi_114429457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee Southampton doet raar... dus als ik Overmars was zou ik even bellen :P
4,5 miljoen...
pi_114429517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

4,5 miljoen...
Het lijkt me wel een speler waar je over een paar jaar het dubbele voor kunt vangen
pi_114429698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het lijkt me wel een speler waar je over een paar jaar het dubbele voor kunt vangen
Ajax liet Narsingh en Dost al lopen voor een paar ton.
pi_114429874
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ajax liet Narsingh en Dost al lopen voor een paar ton.
Ik denk dat het met name ook gaat om de entourage rond die spelers heen waarvan Ajax tabak heeft... de Raiola's van deze maatschappij...
pi_114429924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat het met name ook gaat om de entourage rond die spelers heen waarvan Ajax tabak heeft... de Raiola's van deze maatschappij...
Raiola :r

Vieze vuile zakkenvuller dat het is :r
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:17:55 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114430004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Raiola :r

Vieze vuile zakkenvuller dat het is :r
Ben ik wel met je eens, maar als speler is het wel prettig zo'n manager die alles eruit weet te halen, het zijn de clubs die de grenzen bepalen
pi_114430069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, maar als speler is het wel prettig zo'n manager die alles eruit weet te halen, het zijn de clubs die de grenzen bepalen
Zaakwaarnemers zijn het kanker voor het voetbal. Over die achterlijke sjeiks maar te zwijgen. :N
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:22:07 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114430240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zaakwaarnemers zijn het kanker voor het voetbal. Over die achterlijke sjeiks maar te zwijgen. :N
Uiteindelijk zijn het de clubs die er in meegaan, ik vind niet dat je spelers kan verwijten zoveel mogelijk te willen verdienen.
pi_114430340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn het de clubs die er in meegaan, ik vind niet dat je spelers kan verwijten zoveel mogelijk te willen verdienen.
Ik zeg ook niks over de spelers ;) Ik zal precies hetzelfde hebben gedaan als de spelers :) Als het een beetje meezit, en je heb het talent om je binnen 5 jaar financieel onafhankelijk te voetballen, waarom niet?
pi_114430856
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niks over de spelers ;) Ik zal precies hetzelfde hebben gedaan als de spelers :) Als het een beetje meezit, en je heb het talent om je binnen 5 jaar financieel onafhankelijk te voetballen, waarom niet?
En zaakwaarnemers mogen niet zo veel mogelijk willen verdienen?
pi_114430917
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En zaakwaarnemers mogen niet zo veel mogelijk willen verdienen?
Nee :{w Miljoenen krijgen voor een paar uurtjes werk :r
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:39:47 #261
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_114431181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Voor een of twee toppers in hun stal gaat dit op. Met die andere spelers hebben ze veel meer werk
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:48:13 #262
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_114431649
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Voor een of twee toppers in hun stal gaat dit op. Met die andere spelers hebben ze veel meer werk
Als er inderdaad zaakwaarnemers zijn die nu al honderd miljoen verdiend hebben gaat dat niet op nee.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_114432199
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is echt niet een paar uurtjes werk. Daarbij zijn ze het waard (voor de voetballers). Zonder zaakwaarnemer tekende zlatan een contract bij ajax dat hem de minst verdienende speler maakte, ondanks dat hij de duurste aankoop ooit was. Met zaakwaarnemer bemoeit een minister in frankrijk zich met zijn 15 miljoen per jaar.
  Redactie Games donderdag 19 juli 2012 @ 20:57:47 #264
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_114432232
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is echt niet een paar uurtjes werk. Daarbij zijn ze het waard (voor de voetballers). Zonder zaakwaarnemer tekende zlatan een contract bij ajax dat hem de minst verdienende speler maakte, ondanks dat hij de duurste aankoop ooit was. Met zaakwaarnemer bemoeit een minister in frankrijk zich met zijn 15 miljoen per jaar.
Goed zijn boek gelezen :P ?
.....Kennedy
pi_114432272
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik mis misschien gewoon de goede oude tijd dat spelers niet voor het geld, maar voor de eer naar een club vertrekken.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:58:59 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114432298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik mis misschien gewoon de goede oude tijd dat spelers niet voor het geld, maar voor de eer naar een club vertrekken.
hoeveel jaar BC was dat?
pi_114432380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoeveel jaar BC was dat?
1995
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:05:29 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114432661
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

1995
Nee hoor dat was al een tijdje eerder, op het moment dat geld zijn intrede deed was van eer gaan sprake meer
pi_114432954
quote:
FC Twente wil niet één maar twee spitsen halen. Dat vertelde Steve McClaren donderdag voorafgaand aan het duel met FC Inter Turku in de Europa League. De Tukkers zijn sowieso op zoek naar een opvolger van Luuk de Jong, die deze week zijn droomtransfer naar Borussia Mönchengladbach in Duitsland kreeg.

"Ik wil graag een talentvolle spits en een ervaren spits om achter de hand te hebben", verzekert McClaren. "Of Luc Castaignos een optie is? Hij is één van de vele spelers waar we contact mee gehad hebben. Ik denk dat er snel duidelijkheid komt. We praten met veel spelers. Castaignos is een goede speler, maar ook iemand waarvoor veel belangstelling is. We zullen zien hoe het gaat."

FC Twente maakt vrijdag bekend wie de ervaren spits gaat worden. Voorzitter Joop Munsterman hoopt vanavond de gesprekken af te ronden. Op Twitter circuleert het gerucht dat Dimitri Bulykin, ex-speler van Ajax en ADO Den Haag, in beeld is. "Castaignos is een hele goede optie, maar we moeten natuurlijk nog met Internazionale praten. Dat gaan we deze week nog doen", zegt de preses over Castaignos.
Dmitriy vertrekt, en naar wat voor 'n kutclub :r
  Redactie Games donderdag 19 juli 2012 @ 21:14:13 #270
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_114433161
Had het er vandaag op mijn werk nog over. Tadic van links en verhoek van rechts, dan scoort Buly er zo 20 daar...
.....Kennedy
pi_114434013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dmitriy vertrekt, en naar wat voor 'n kutclub :r
Twente grootste stink club van Nederland.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:29:48 #272
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_114434038
quote:
Het juk van de jonge Ajax-aanvoerder

Zelfs gesprekjes met als voornaamste vraag 'wat vond je van de wedstrijd' wil hij nalezen. De nieuwe aanvoerder van Ajax presenteert zich nog steeds als 'n uiterst behoedzaam type.

Door Bart Vlietstra

Een felle uithaal naar zijn club, zoals zijn wildere broertje Luuk zich permitteerde, kun je je bij hem niet voorstellen.

Siem de Jong is 'n aardige, betrouwbare vent. Doet nog geen fruitvlieg kwaad. Maakt zelden een harde overtreding. Nimmer verheft hij zijn stem. De kastanjes laat hij liever door anderen uit het vuur halen. Dat is althans het beeld dat van hem bestaat.

Idealiter had de 23-jarige Achterhoeker zich nog even op die anonieme manier doorontwikkeld in de hoofdstad.

Laat André Ooijer maar de brutaaltjes corrigeren, laat Jan Vertonghen met de scheidsrechter praten, laat Jeroen Verhoeven nadenken over het premiestelsel en laat Christian Eriksen en Theo Janssen bepalen wie de vrije trappen moeten nemen.

Minder natuurlijk talent

De Jong hobbelde daar tussendoor, zocht zijn weg om toch belangrijk te worden ondanks aanzienlijk minder natuurlijk talent in zijn voeten dan Eriksen, Vertonghen en Janssen.

Na aansporing van zijn trainer is De Jong zich sinds een paar maanden meer gaan roeren in de groep. Frank de Boer wist toen al dat Vertonghen, Ooijer en Verhoeven zouden vertrekken.

Het gat in zijn kern laten opvullen door de routinier met wie hij vorig seizoen een paar keer flink in de clinch lag, Theo Janssen, stond hem niet aan. Ook de eigenzinnige international Gregory van der Wiel maakte geen kans op de band. Hij moet zelfs weg.

In de voorbereiding probeert De Jong die leiderslijn door te trekken. Lorenzo Ebecilio krijgt de wind van voren als hij op de training een dramatische breedtepass verstuurt. Met De Boer overlegt hij tijdens de oefenwedstrijden na wat wissels.

Het laatste gaat de intelligente middenvelder ogenschijnlijk natuurlijker af dan het eerste. Ebecilio is maar ietsje jonger, De Jong mist natuurlijk overwicht. Een ge-wel-dig seizoen heeft hij nog niet op zijn cv. Mede door zijn voortdurende zwerftocht door het elftal.

Natuurlijk, ook voorganger Vertonghen bulkte niet van de ervaring. Maar de Belgische verdediger had zich al lang en breed bewezen als toptalent, was een vaste waarde in de Belgische selectie, kan een ratje zijn en had de aanvoerdersband al vele malen om de biceps gevoeld toen hij deze een jaar geleden definitief kreeg toegeworpen.

Even leek hij te bezwijken onder het juk van de zwaarste band van 't land. Zoals eerder Rafael van der Vaart en John Heitinga overkwam. Maar Vertonghen, wat ouder dan Van der Vaart en Heitinga destijds, kwam bovendrijven.

Uitholling

De landskampioen heeft (nog) niet in de buidel getast om diens vertrek naar Spurs te compenseren. En met een salarisgrens van één miljoen euro zal een speler van dergelijk kaliber ook niet aanmeren in de Arena.

Nóg iets meer dan in voorgaande jaren gokt Ajax op de jeugd. Door de uitholling van de eredivisie hoeft een smalle, jonge kern niet fataal te zijn voor de potjes in eigen land. Indruk maken in de Champions League wordt een heel ander verhaal, vermoed ik.

Daar zijn nog 'n tikkeltje bleue aanvoerders van 23 jaar met één interland achter hun naam een zeldzaamheid. Als dat maar goed gaat...
© NUsport/Bart Vlietstra
Mooi stuk wat mij beftreft :)
Snelle Egel
pi_114434405
We hebben toch ook nog even Galásek als aanvoerder gehad na het tijdperk Chivu? Had ook geen grote bek en was toch een baas. Komt wel goed met Siemetje.. lijkt me een slimme jongen.
pi_114434932
Als Bulyking maar niet naar twentr gaat
pi_114439168
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
We hebben toch ook nog even Galásek als aanvoerder gehad na het tijdperk Chivu? Had ook geen grote bek en was toch een baas. Komt wel goed met Siemetje.. lijkt me een slimme jongen.
Galasek tikke breed tikkie terug.
pi_114441553
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Galasek tikke breed tikkie terug.
Van Bommel heeft ook nooit wat anders gedaan dan dat, waar die gast toch al dat krediet vandaan heeft zeg. Matige voetballer. :')
pi_114447121
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Van Bommel heeft ook nooit wat anders gedaan dan dat, waar die gast toch al dat krediet vandaan heeft zeg. Matige voetballer. :')
Ik zie het ook niet :') Anti-held is het :r
pi_114448148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Goed zijn boek gelezen :P ?
Ben nu bij het laatste hoofdstuk :P. Maar wel koppeling met actualiteit alles
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:57:20 #279
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_114449462
Waar blijft die verdediger nou! }:|
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:15:51 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114449877
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:57 schreef J2T het volgende:
Waar blijft die verdediger nou! }:|
Het is wel ijzig stil op het transfer front
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:17:09 #281
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114449910
Beter toch. Dat spastische gedoe altijd. Laat ze maar gewoon werken en we horen t wel als t rond is.

Ik gok op een deadline voor muniesa. Dat ze daarna verder kijken
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:51:17 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114450802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:17 schreef Catch22- het volgende:
Beter toch. Dat spastische gedoe altijd. Laat ze maar gewoon werken en we horen t wel als t rond is.

Ik gok op een deadline voor muniesa. Dat ze daarna verder kijken
In die zin vind ik het ook stil, afgeronde transfers
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:21:21 #283
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_114451681
Real Mallorca wil flink zaken doen met Barcelona en daarvan wordt Ajax mogelijk de dupe. Naast jongelingen als Marc Bartra, Andreu Fontàs en Jonathan dos Santos staat namelijk ook Marc Muniesa in de belangstelling van de eilandbewoners. De twintigjarige Spanjaard wordt begeerd door Ajax, dat in hem de opvolger van Jan Vertonghen ziet. Het is aan de jonge Catalaan om te beslissen. (Ultima Hora)
pi_114452200
mido terughalen!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:39:21 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114454513
quote:
zo had ik er nog niet eens over nagedacht.. maar hij heeft wel gelijk lijkt me.. ik kan me in mijn omgeving geen homo voor de geest halen waarvan ik denk: "hmm die zou eventueel wel kunnen voetballen"
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:48:06 #287
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_114454747
Zometeen live persconferentie van Frank op Ajax Exclusive TV (betaald dus), iemand interesse in een stream? :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_114455022
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef Reemi het volgende:
Zometeen live persconferentie van Frank op Ajax Exclusive TV (betaald dus), iemand interesse in een stream? :P
ja..
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:58:36 #289
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_114455191
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja..
http://justin.tv/reeemi
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:05:56 #291
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_114455504
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef koemleit het volgende:

[..]

zo had ik er nog niet eens over nagedacht.. maar hij heeft wel gelijk lijkt me.. ik kan me in mijn omgeving geen homo voor de geest halen waarvan ik denk: "hmm die zou eventueel wel kunnen voetballen"
Ja daarom maakte Frits Barend in 1988 het programma . Met in de hoofdrol oa Johan Cruiff en Marco van Basten, waarbij de overeenkomsten tussen dans en voetbal bekeken worden en de conclusie getrokken werd dat het eigenlijk aanverwante kunstvormen waren. Laat dans nou net een sport zijn waarbij homo's veel vertegenwoordigd zijn. Een sport overigens die zich op atletisch gebied makkelijk kan meten met voetbal.

De uitspraken van de Boer zijn kortzichtig, ingegeven door onwetendheid en beledigend. Niet zozeer discriminerend want doelbewust is het niet volgens mij. Maar het gebrek aan kennis laat wel zien dat het goed is om er aandacht aan te besteden. Dit soort kortzichtige uitspraken zorgen ervoor dat homoacceptatie eerder verder weg is dan dat het dichterbij komt. Want waarom zou je voor je sexuele geaardheid uitkomen als een coach je bijvoorbaat al ongeschikt acht.

Het was volgens mij Hans van Manen die Marco van Basten de beste voetballer ooit noemde, omdat de manier waarop hij op het veld bewoog als een ballet was.

Niet voor niets wil Ajax niet dat het filmpje wordt uitgezonden.
pi_114455576
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ja daarom maakte Frits Barend in 1988 het programma . Met in de hoofdrol oa Johan Cruiff en Marco van Basten, waarbij de overeenkomsten tussen dans en voetbal bekeken worden en de conclusie getrokken werd dat het eigenlijk aanverwante kunstvormen waren. Laat dans nou net een sport zijn waarbij homo's veel vertegenwoordigd zijn. Een sport overigens die zich op atletisch gebied makkelijk kan meten met voetbal.

De uitspraken van de Boer zijn kortzichtig, ingegeven door onwetendheid en beledigend. Niet zozeer discriminerend want doelbewust is het niet volgens mij. Maar het gebrek aan kennis laat wel zien dat het goed is om er aandacht aan te besteden. Dit soort kortzichtige uitspraken zorgen ervoor dat homoacceptatie eerder verder weg is dan dat het dichterbij komt. Want waarom zou je voor je sexuele geaardheid uitkomen als een coach je bijvoorbaat al ongeschikt acht.

Het was volgens mij Hans van Manen die Marco van Basten de beste voetballer ooit noemde, omdat de manier waarop hij op het veld bewoog als een ballet was.

Niet voor niets wil Ajax niet dat het filmpje wordt uitgezonden.
gelul.. ballet is niet tot het gaatje strijden tot het eind power en kracht.

de bewegingen zijn sierlijk.. maar als Marco in z'n leven niet volle poelen een duel aan was gegaan dan was ie nooit zo ver gekomen.homo's hebben vermoedelijk ook die wil om te winnen niet zo erg, vinden het niet zo erg als een ander een keer beter is.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:11:35 #293
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_114455734
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef koemleit het volgende:

[..]

gelul.. ballet is niet tot het gaatje strijden tot het eind power en kracht.

de bewegingen zijn sierlijk.. maar als Marco in z'n leven niet volle poelen een duel aan was gegaan dan was ie nooit zo ver gekomen.homo's hebben vermoedelijk ook die wil om te winnen niet zo erg, vinden het niet zo erg als een ander een keer beter is.
Ja want de ballet wereld is helemaal niet competitief, zo kost het geen enkele moeite om tot de top van de wereld te horen, is het helemaal niet nodig om te beschikken over een uiterste controle van het lichaam en komt kracht er al helemaal niet bij kijken. Homo's hebben geen wil om te winnen? Aanname van jezelf of kan je dat ook ergens mee ondersteunen?
pi_114455772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ja want de ballet wereld is helemaal niet competitief, zo kost het geen enkele moeite om tot de top van de wereld te horen, is het helemaal niet nodig om te beschikken over een uiterste controle van het lichaam en komt kracht er al helemaal niet bij kijken. Homo's hebben geen wil om te winnen? Aanname van jezelf of kan je dat ook ergens mee ondersteunen?
homo's zijn gewoon anders.. kun je leuk vinden kun je niet leuk vinden maar het is zo. en ze zijn zo anders dat ze waarschijnlijk minder geschikt zijn voor bepaalde sporten.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:20:53 #295
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_114456194
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:12 schreef koemleit het volgende:

[..]

homo's zijn gewoon anders.. kun je leuk vinden kun je niet leuk vinden maar het is zo. en ze zijn zo anders dat ze waarschijnlijk minder geschikt zijn voor bepaalde sporten.
Gareth Thomas Homosexuele Rugby speler oa aanvoerder van Wales geweest. Qua voetballers heb je Anton Hysén en David Testo. Tennis heeft er vele waar onder Martina Navratilova meeste titels ooit (zowel mannen als vrouwen) waaronder 9 Wimbeldon overwinningen. Maar tuurlijk je hebt gelijk, Homo's zijn niet geschikt voor voetbal want ze missen de drive om te winnen.
  Redactie Games vrijdag 20 juli 2012 @ 12:21:12 #296
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_114456215
Domme opmerking van De Boer...
.....Kennedy
pi_114456241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Tweek het volgende:

[..]

Gareth Thomas Homosexuele Rugby speler oa aanvoerder van Wales geweest. Qua voetballers heb je Anton Hysén en David Testo. Tennis heeft er vele waar onder Martina Navratilova meeste titels ooit (zowel mannen als vrouwen) waaronder 9 Wimbeldon overwinningen. Maar tuurlijk je hebt gelijk, Homo's zijn niet geschikt voor voetbal want ze missen de drive om te winnen.
mooi dat je enkele voorbeelden kunt noemen. Het is dan ook over het algemeen, lesbi's zijn volgens mij beter geschikt voor bepaalde sporten.

edit: we moeten eens afstappen van het idee dat het enige verschil tussen homo's en hetero's hun geaardheid is. Hoe kan het anders dat je vaak een homo er zo tussenuit vist? moet ie toch wel nog wat anders, anders hebben dan alleen dat hij op mannen valt
pi_114456411
Die kwaliteit. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_114456475
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef koemleit het volgende:

[..]

mooi dat je enkele voorbeelden kunt noemen. Het is dan ook over het algemeen, lesbi's zijn volgens mij beter geschikt voor bepaalde sporten.

edit: we moeten eens afstappen van het idee dat het enige verschil tussen homo's en hetero's hun geaardheid is. Hoe kan het anders dat je vaak een homo er zo tussenuit vist? moet ie toch wel nog wat anders, anders hebben dan alleen dat hij op mannen valt
Even voor degenen die met koemleit discussieren, onderstaand topic is zo'n beetje z'n niveau.

grote hoeveelheid benzine ingekocht en nu?

:Y)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:28:09 #300
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_114456526
quote:
Hij is begonnen, met de kwaliteit die we gewend zijn van Ajax TV. :')
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_114456620
Dit slaat echt nergens meer op hoor, kom op hey. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')