Ik vond het interview erg goed gedaan door Bosbeetle. Helaas bestaat de band uit onverschilligheid spelende arrogante Engelsen imiterende snobs.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:25 schreef Trashcanman het volgende:
Hmm... Ik meende dat ze hun bandnaam uit een nummer van Mudhoney vandaan hadden (aldus de Tivoli site), vraag me af hoe serieus ze dan op de serieuzere vragen in zijn gegaan.
Het enige antwoord van ze dat ik serieus neem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:56 schreef Darkestrah het volgende:
Er had dan best bij de dilemma's van tong mijn patat/friet-vraag kunnen staan.
Volgensmij zijn ze vrij serieus op de serieuze vragen ingegaan...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:25 schreef Trashcanman het volgende:
Hmm... Ik meende dat ze hun bandnaam uit een nummer van Mudhoney vandaan hadden (aldus de Tivoli site), vraag me af hoe serieus ze dan op de serieuzere vragen in zijn gegaan.
Die staat bij de serieuzere vragenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:56 schreef Darkestrah het volgende:
Er had dan best bij de dilemma's van tong mijn patat/friet-vraag kunnen staan.
Dat is inderdaad wel een eerlijk antwoord maar ik ben het wel redelijk met tong eens over het beeld wat ze over zichzelf neerzetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij zijn ze vrij serieus op de serieuze vragen ingegaan...
Dit lijkt me namelijk behoorlijk eerlijk :
En hoe irritant is het om dit soort interviews te doen?
Vergelijkbaar met je belastingshit invullen.als ligt het ook aan de vraagstelling natuurlijk
Ohja, ik was naar een extreem korte vraag aan het kijken. Dit gaat voor spanningen in de band zorgen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die staat bij de serieuzere vragen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:48 schreef ranja het volgende:
Wat vind je van de huidige Nederlandse muziekscene?
Underground altijd interessant, oppervlakte is saai.
Dus ze vinden zichzelf saai geworden?
Hieronder een sfeer impressie gemaakt door Ali Vivalaquote:Vlak voor de Jägerland Tour in Den Haag in alle hevigheid losbarstte, viel de laatste druppel regen. Doeken konden weg, grote TV schermen kwamen uit hun doos en de band Rats on Rafts namen plaats op hun buiten podium. Let the fun begin! De nieuwe videoclip, behorend bij de single Patient, werd heel enthousiast ontvangen door het gekomen publiek. Meteen daarna begon de band te spleen en was de toon voor de avond gezet. Goede muziek, nog betere drank en een kampvuur.
Doe maar geen acties meer als deze, als je toch de vragen van de users niet allemaal steltquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Het interview staat online:
http://frontpage.fok.nl/s(...)k-rats-on-rafts.html
Sorry maanvisquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe maar geen acties meer als deze, als je toch de vragen van de users niet allemaal stelt
Nu hebben we ook weinig reacties gehad. Jij hebt je best gedaan. Maar je kunt nog zo'n goede ruiter zijn. Met een dood hobbelpaard valt het moeilijk hoogspringen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sorry maanvisals we alle vragen gesteld zouden hebben dan hadden we waarschijnlijk geen reactie gehad. (jouw vraag had er nog wel tussen gekunt maar ik heb hem over het hoofd gezien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |