Ik hoop dat ze iets hebben geleerd van new-wave. Iets... ??quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:00 schreef tong80 het volgende:
Hechten jullie aan image/uiterlijk ?
Hoe zijn jullie aan het platencontract gekomen. Zijn jullie gevraagd door optredens of zoiets als een demo ingestuurd ?
Kauwen jullie je voedsel wel goed zodat het gelijkmatig in je bloed komt ?
Geloven jullie in de mythe van sex-drugs & rock 'n' roll ?
Wat is voor ieder van jullie het beste concert dat je hebt gezien ?
Klassieker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iets hebben geleerd van new-wave. Iets... ??
Baseer je dit op al hun nummers of alleen op die KIEM cover in OP?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
mjah mjah.....iets knaagt er. Lyrics konden wel beter.
De OP... ik heb verder niet gezocht... je kent de band iets beter. My fault.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Baseer je dit op al hun nummers of alleen op die KIEM cover in OP?
Ok.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Vragen kunnen tot en met maandag ingedient worden.
Die vraag brandde bij mij ook op de lippen. Vond hem echter net iets te persoonlijk en te confronterend.quote:
Beetje in dezelfde stijl als onze vragen dus dat komt wel goedquote:Op zondag 22 juli 2012 19:24 schreef ralfseltje het volgende:
Succes met het interview trouwens, volgens mij zijn ze er dol op
Wat is er mis met mijn vragen ?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Beetje in dezelfde stijl als onze vragen dus dat komt wel goed
Nietsquote:
Ik heb wel je dilemma concept gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb wel je dilemma concept gebruikt
Leuk Erg goed gedaan Bosgieterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Het interview staat online:
http://frontpage.fok.nl/s(...)k-rats-on-rafts.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |