hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Valt dit topic blijkbaar toch niet onder SC
Ik heb in het verleden wel eens op deze site gekeken maar vond het er ook erg rustig. Ik woon ook in een rustige regio en daar stond bijna niemand eropquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef dyna18 het volgende:
Laatst een tijdje rondgekeken op Match4me. Op zich wel een leuke site, echter naar mijn idee veel te klein en veel te weinig nieuwe mensen (lees vrouwen) die zich aanmelden.
Iemand anders ervaring met deze site?
Wel heeft een vriendin van mij daar een partner gevonden voor een serieuze relatie.
We doen er alles aan om de SC te voorkomen anders..quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijt
heel herkenbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel eens op deze site gekeken maar vond het er ook erg rustig. Ik woon ook in een rustige regio en daar stond bijna niemand erop
Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef Spezza19 het volgende:
Verre dates vind ik echt zonde van me tijd. Wel gedaan, maar echt zonde van me tijd en geld.
Oh ja, ver is voor mij langer dan een uur reizen.
Doe niet zo strengquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijt
14.gifquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We doen er alles aan om de SC te voorkomen anders..
Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ikquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ik![]()
Hoe ist met jouw date? Goed dus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil nooit meer weg uit mijn huidige woonplaats, dus bij voorkeur date ik binnen mijn stad. Maar ja daar faal ik nu ook al weer miserabel in
Maar je moet wel iemand leren kennen om die persoon leuk te vinden. Als je iemand ivm afstand bij voorbaat geen kans geeft (zeg niet dat jij dat niet doet) gebeurt dat sowieso dus nooit. Ik vind het zonde... kan prima dat net die ene persoon een stukje verder weg woont.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ikIk snap wel wat de bedoeling was denk ik hoor, geeft niet.
Ik vind afstand niet een issue alleen je moet dan wel meer plannen, is gewoon wat meer "gedoe" dus dan moet je iemand wel al vrij leuk vinden, wil je serieus iets aangaan met elkaar.
quote:
Helemaal mee eens hoor. Geldt ook niet voor mij. Maar het zit dan wel in mijn hoofd: vind ik hem leuk genoeg? Ik waag er bij twijfel zeker nog wel een tweede date aan dan. Want je kunt wel overal over vallen maar het gaat om het totaalplaatje, voel je je goed bij iemand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je moet wel iemand leren kennen om die persoon leuk te vinden. Als je iemand ivm afstand bij voorbaat geen kans geeft (zeg niet dat jij dat niet doet) gebeurt dat sowieso dus nooit. Ik vind het zonde... kan prima dat net die ene persoon een stukje verder weg woont.
Weet je dat ik me dat eigenlijk niet meer kan herinneren?? Ik bedoel, huidige vriend komt uit Den Haag. Ik heb wel gedate met mannen uit Eindhoven, Rotterdam, zelfs een korte relatie gehad met een man uit Frankfurt. Als het echt leuk is samen, dan is die afstand wel te overzien. Ik stond er nooit zo bij stil waar iemand woonde eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Geldt ook niet voor mij. Maar het zit dan wel in mijn hoofd: vind ik hem leuk genoeg? Ik waag er bij twijfel zeker nog wel een tweede date aan dan. Want je kunt wel overal over vallen maar het gaat om het totaalplaatje, voel je je goed bij iemand.
Ha ha, ik heb inmiddels ook al wel mannen van verre gedate en geen probleem mee gehad. Ik heb meer het euvel dat ik een aantal keer iemand met een internationale baan heb gedate en dat is sowieso al lastiger afspraken maken. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk dat ik dan meer tijd voor mezelf heb. Sommige mensen vinden dat ook een dealbreaker, als je niet avond aan avond op de bank kunt zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je dat ik me dat eigenlijk niet meer kan herinneren?? Ik bedoel, huidige vriend komt uit Den Haag. Ik heb wel gedate met mannen uit Eindhoven, Rotterdam, zelfs een korte relatie gehad met een man uit Frankfurt. Als het echt leuk is samen, dan is die afstand wel te overzien. Ik stond er nooit zo bij stil waar iemand woonde eigenlijkmaar ondertussen als ik op RP zocht vinkte ik wel alleen de provincies in de buurt aan
Suf eigenlijk..
Je hebt me nota bene op facebook tuttefrutquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, ik heb inmiddels ook al wel mannen van verre gedate en geen probleem mee gehad. Ik heb meer het euvel dat ik een aantal keer iemand met een internationale baan heb gedate en dat is sowieso al lastiger afspraken maken. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk dat ik dan meer tijd voor mezelf heb. Sommige mensen vinden dat ook een dealbreaker, als je niet avond aan avond op de bank kunt zitten
Woont je huidige date ook ver bij je vandaan?
Ha ha..zo ver was ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt me nota bene op facebook tuttefrut![]()
Ik woon dus al sinds januari samen wegens de afstand. Hij woonde in Den Haag maar werkte in Amsterdam en ik woon daar in de buurt. Voor ons was het dus geen moeilijke keuze en is hij al snel bij mij ingetrokken. Maar dit was voor ons dus makkelijk vanwege woon/werk en omdat hij niet gebonden was aan zijn woonplaats. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen een stuk lastiger is.
Onnatuurlijk niet-nieuwsgierig nepwijfquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha..zo ver was ik nog niet gekomen
Ah, op die manier. Dan is het wel handig inderdaad! Maar het lijkt me bij daten op afstand wel een punt dat veel sneller ter sprake komt, vooral als je op een leeftijd bent dat je ook wat sneller over samenwonen begint.
Mja zoals genoemd is afspreken gewoon kut als je zo ver weg woont. Zeker doordeweeks. En elke keer bleek weer dat het niks werd. Vaak ook omdat ze dan per se (toekomst kijkend) daar wil blijven wonen enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?
Ik ben mij er terdege van bewust dat in het Noorden het aanbod een stuk kleiner is, maar zelfs vanuit het westen gezien vind ik dat je jezelf dan aardig beperkt (puur mijn mening hoor). Het kan maar zo zijn dat 'de liefde van je leven' niet direct naast de deur woont.
Die titel draag ik met trotsquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onnatuurlijk niet-nieuwsgierig nepwijf![]()
Ja absoluut! En als je de ervaring hebt en de mogelijkheid en het voelt zo goed: why wait? Daarom vind ik het ook jammer dat zoveel mensen zich laten tegenhouden door afstand. Ik bedoel, natuurlijk is het mogelijk dat die persoon gebonden is aan zijn/haar woonplaats ivm werk en jij aan de jouwe, maar ik vind het zo jammer dat mensen dan bij voorbaat die andere persoon niet eens willen leren kennen, zonder dit te weten.
Ik blijf erbij dat je gewoon niet weet of die persoon leuk genoeg is tot je hem/haar ontmoet. Het niet eens een kans geven vind ik an sich dus al kansloosquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die titel draag ik met trotsIk google dates ook bijna nooit.
Leuk stel trouwens
Zeker! Het bedrijf waar ik werk heeft kantoren door heel NL dus dat is geen issue. Ligt inderdaad aan de bereidheid om eens ergens anders te wonen en ook aan hoe makkelijk je ergens aardt en contact legt. Ik zou, mits ik heel gek op iemand ben, best willen verhuizen.
Klopt, maar mensen wijzen wel af om minder belangrijke redenen. Het moet helemaal perfect zijn, dé klik (bestaat die?). Vaak zijn het dan ook smoesjes en vind de ander je gewoon niet leuk genoeg. Of andersom. Ik denk dat dat bij internetdaten sowieso lastiger is.
Heb je ook vrienden op de weg naar Limburg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?
Ik ben mij er terdege van bewust dat in het Noorden het aanbod een stuk kleiner is, maar zelfs vanuit het westen gezien vind ik dat je jezelf dan aardig beperkt (puur mijn mening hoor). Het kan maar zo zijn dat 'de liefde van je leven' niet direct naast de deur woont.
Tja ik heb wel eens het idee dat mensen die bij voorbaat al apen en beren op de weg zien ook niet echt toe zijn aan een relatie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je gewoon niet weet of die persoon leuk genoeg is tot je hem/haar ontmoet. Het niet eens een kans geven vind ik an sich dus al kansloos![]()
En als je iemand afwijst om welke reden dan ook, is het voor die persoon blijkbaar wel belangrijk (jaaa jaja ok, ben het met je eensch dat die persoon dan idd gewoon niet leuk genoeg is. Die klik is er dan gewoon niet of niet genoeg.
Tegen een muur praten, blijf je dan gewoon doorlullen, ook zonder response? Of tikte je gewoon een giga lange reactie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zoek het wel op korte afstand. Heb locatie dan ook zwaarder laten wegen bij paiq.
Werd vanochtend trouwens genept door Paiq.. die toonde iemand als zijnde online terwijl dat heul niet zo was, dus ik tegen een muur praten![]()
Neuh was maar 1 zinnetjequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tegen een muur praten, blijf je dan gewoon doorlullen, ook zonder response? Of tikte je gewoon een giga lange reactie?
Ik gebruik Paiq momenteel niet meer, maar was wel aardig buggy inderdaad. Veel foutmeldingen als je net ingelogd stond bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh was maar 1 zinnetjeBedoelde slechts aan te geven hier dat je niet helemaal af kan gaan op wat paiq weergeeft... systeemglitchjes ofzo. Later stond er weer dat ze gister voor laatst online was.
Heb trouwens 5 matches in de queue om te accepteren, maar heb er nu eigenlijk geen tijd voor. Lijkt er op dat als ze van de pagina 'afvallen' je ze niet meer kan accepteren, of kan je dan scrollen (paiq select)?
Deze persoon snapt het, dat is omgekeerd hetzelfde als niemand je wil , zelfs dikke puisterige dames niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er zwaar depressief van worden als ik geeneens zo'n nerd zou kunnen hosselen
Soms ook nog wel van weken of maanden geleden ja. Het is een goed voorbeeld dat je er depri van raakt als je niks kan hosselen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Dizorn het volgende:
Je hebt serieus een post van 2 dagen geleden opgezocht zodat je weer kan kwijnen in zelfmedelijden?
Respect.
Jammer zeg, gewoon doorgaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Was ik eerder redelijk lyrisch over de huidige internetdate, is het inmiddels al weer afgekoeld helaas.
Nu zo'n 2 weken contact via de chat, maar echt meer is er nog niet vanuit gekomen.
Ik krijg steeds meer het idee dat zij er een lijstje op na houdt..
Wat trouwens ook irritant is aan paiq is het feit dat je ook offline personen als match krijgt. Ik bedoel, wtf? daar kan ik niks mee
Niks is fijner dan wegkwijnen in zelfmedelijden. Als je eruit komt voel je je beterquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Dizorn het volgende:
Je hebt serieus een post van 2 dagen geleden opgezocht zodat je weer kan kwijnen in zelfmedelijden?
Respect.
Dat zeg ik, ik heb er tenminste geen alcohol of drugs voor nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niks is fijner dan wegkwijnen in zelfmedelijden. Als je eruit komt voel je je beter
Ik combineer het, weet ik zeker dat het goed aankomt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik heb er tenminste geen alcohol of drugs voor nodig.
Je wordt echt niet alleen maar gematched als je online bent. Ik krijg altijd mailtjes dat k een nieuwe match heb. Negen van de tien keer is diegene niet online wanneer ik eindelijk een keer weer online kom (reden om mij eigenlijk weer uit te schrijven op Paiq, want eigenlijk vind ik het niks). Je moet dus maar net geluk hebben om elkaar te treffen, en dat geld daarna natuurlijk ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat trouwens ook irritant is aan paiq is het feit dat je ook offline personen als match krijgt. Ik bedoel, wtf? daar kan ik niks mee
Of een online date regelen! Elkaar online treffen op een bepaald tijdstip. En net dan zul je zien dat in één keer alle andere matches ook online zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je wordt echt niet alleen maar gematched als je online bent. Ik krijg altijd mailtjes dat k een nieuwe match heb. Negen van de tien keer is diegene niet online wanneer ik eindelijk een keer weer online kom (reden om mij eigenlijk weer uit te schrijven op Paiq, want eigenlijk vind ik het niks). Je moet dus maar net geluk hebben om elkaar te treffen, en dat geld daarna natuurlijk ook.
Nadeel van Paiq imo. Op een gegeven moment werd ik er gek van, al die matches online en aandacht vragend - het liefst allemaal tegelijk uiteraard...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Of een online date regelen! Elkaar online treffen op een bepaald tijdstip. En net dan zul je zien dat in één keer alle andere matches ook online zijn.
Kan dat dan zonder ze werkelijk helemaal te blokkeren?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zet standaard iedereen op offline cheat
Deed ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je genoeg credits hebt welquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kan dat dan zonder ze werkelijk helemaal te blokkeren?
Doe je even een stuk of wat speeddates en beoordelen. Als je zegt dat iemand totaal niet bij je past krijg je meer creditsquote:
ha ha GMTAquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar even chatten en je kunt weer beoordelen en dan krijg je weer nieuwe credits, dus dat werkt best goed.
Zo blijkt maar weer dat ik helemaal niks van Paiq weet...ben er wel klaar mee. Het is dat ik er nog één wel leuk contact op heb staan, maar hij wil liever over op skype.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar even chatten en je kunt weer beoordelen en dan krijg je weer nieuwe credits, dus dat werkt best goed.
Doen, Skype is heel leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat ik helemaal niks van Paiq weet...ben er wel klaar mee. Het is dat ik er nog één wel leuk contact op heb staan, maar hij wil liever over op skype.
Ik wist niet dat het zo werkte met die credits vergaren..
Nee hoor..Zeiksnor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef VacaLoca het volgende:
Credits voor beoordelen? Alleen voor vrouwen zeker dan?
Aan het sparen dan maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef VacaLoca het volgende:
Ah oke![]()
Dacht even aan foto-beoordelen idd.
Ik ben zo rijk ik heb Paiq Selectquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aan het sparen dan maarKun je foto cheaten
Kan je dat doen op Paiq? Moet ik eens even dat knopje zoeken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb geen Paiq select maar ik zou het wel gemakkelijk kunnen betalenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tering.. nou dat zou ik dus als onderschrift nemen op Paiq, dan kun je maar raak hosselen
Stoer hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeit dat wat dan? Het enige wat jij hoeft te doen is dagelijks de vele oneliners accepteren of afwijzen. Helemaal nu je min of meer 1 gratis oneliner per dag kan versturen verwacht ik dat elke vrouw met minstens een redelijk uiterlijk dood wordt gespammed met oneliners.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind het match systeem van Paiq echt een beetje vaag.
Maar die offline cheat gebruik ik ook erg vaak, erg handig
Wat ben jij in een bad mood...probeer je hier nu ook je psychopatentrucje uit?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Boeit dat wat dan? Het enige wat jij hoeft te doen is dagelijks de vele oneliners accepteren of afwijzen. Helemaal nu je min of meer 1 gratis oneliner per dag kan versturen verwacht ik dat elke vrouw met minstens een redelijk uiterlijk dood wordt gespammed met oneliners.
Dat moet je even beter uitleggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef eefje801 het volgende:
ha ha ha even delen. Ik krijg van die buurman-date een sms met: de geit is gemolken..
ha ha ha ha wtf?
Er valt helaas niks aan uit te leggen wat ik snap het ook nietquote:
Dirty harry... Lijkt een opmerking die refereert naar een bepaald iets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef eefje801 het volgende:
ha ha ha even delen. Ik krijg van die buurman-date een sms met: de geit is gemolken..
ha ha ha ha wtf?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef eefje801 het volgende:
ha ha ha ha wtf?
ja toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef kieskleurig het volgende:
[..]Dat is wel echt een hele vage sms.
Misschien wil de buurman je daarmee gewoon laten weten dat het er vanavond niet meer inzit een kopje suiker..euh pap te lenen valt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er valt helaas niks aan uit te leggen wat ik snap het ook niet
Die was vast niet voor mij bedoeld
Ik had hem niet gesmst. Hij stuurt nu: Da's code, alles verder goed?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien wil de buurman je daarmee gewoon laten weten dat het er vanavond niet meer inzit een kopje suiker..euh pap te lenen valt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had hem niet gesmst. Hij stuurt nu: Da's code, alles verder goed?
Jullie hadden dus gelijk, wat een flapdrol
Beetje sneu inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had hem niet gesmst. Hij stuurt nu: Da's code, alles verder goed?
Jullie hadden dus gelijk, wat een flapdrol ook
Hoevaak heb je al op kruisje geklikt toen mannelijke foto's in beeld kwamen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Paiq, ik geloof dat ik het toch prettiger ga vinden als ik eerst foto's zie.
Iemand noemde hier laatst Relatieklik? Ik weet alleen niet meer of dat nu positief of negatief was?
[..]Wat een afknapper.
Ik had na ander halve maand Paiq ook wel gehad weinig soeps zat er tussen leek het.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Paiq, ik geloof dat ik het toch prettiger ga vinden als ik eerst foto's zie.
Iemand noemde hier laatst Relatieklik? Ik weet alleen niet meer of dat nu positief of
We kunnen hier ook gewoon foto's uit gaan wisselen en dan samen gaan daten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef kieskleurig het volgende:
Iemand noemde hier laatst Relatieklik? Ik weet alleen niet meer of dat nu positief of negatief was?
[..]
Neuh ik zal niet durven. Hier zijn geen labiele dames. Een beetje dan.. maar niet erg genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat ben jij in een bad mood...probeer je hier nu ook je psychopatentrucje uit?
Is het echt zo erg? Dadelijk nog eens even kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
same here. De populariteit heeft het een beetje verpest daar denk ik.
Fok is een broednest voor labiele damesquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Neuh ik zal niet durven. Hier zijn geen labiele dames. Een beetje dan.. maar niet erg genoeg.
Het is plat gezegd gewoon kut ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is het echt zo erg? Dadelijk nog eens even kijken.
Hmm nog niet gemerkt tot nu toe.. Kom net wel een jongen tegen als match die ik vaak op mn werk zie, ongemakkelijk hahaquote:
Is dat belangrijk? Zoek je nu bevestiging voor 1 van jouw theorieën?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoevaak heb je al op kruisje geklikt toen mannelijke foto's in beeld kwamen?
Denk dat de mensen die hier op Fok! dates zoeken al een fobo met foto's hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
We kunnen hier ook gewoon foto's uit gaan wisselen en dan samen gaan daten.
Mijn eerste date via paiq bleek een dame van plezier te zijn. Dat was pas ongemakkelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hmm nog niet gemerkt tot nu toe.. Kom net wel een jongen tegen als match die ik vaak op mn werk zie, ongemakkelijk haha
Dan moet je in het R&P forum zijn hè....oh wachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Fok is een broednest voor labiele dames
Het is jammer dat ik jou niet op mijn werk tegen kom...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hmm nog niet gemerkt tot nu toe.. Kom net wel een jongen tegen als match die ik vaak op mn werk zie, ongemakkelijk haha
Oh, dus jij zoekt ze niet hier maar wel op Paiq? Dat zegt dus wel iets over Fokmannekes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is dat belangrijk? Zoek je nu bevestiging voor 1 van jouw theorieën?
Sorry, maar die ga je van mij niet krijgen.
Apart dat de mannen er hetzelfde over denken. Vrouwenaanbod daar is dus ook niet zo geweldig. Misschien inderdaad te populair.
Of ik ben gewoon veel te kieskeurig
[..]
Denk dat de mensen die hier op Fok! dates zoeken al een fobo met foto's hebben
"Is dat belangrijk? Zoek je nu bevestiging voor 1 van jouw theorieën? "quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is dat belangrijk? Zoek je nu bevestiging voor 1 van jouw theorieën?
Sorry, maar die ga je van mij niet krijgen.
Apart dat de mannen er hetzelfde over denken. Vrouwenaanbod daar is dus ook niet zo geweldig. Misschien inderdaad te populair.
Of ik ben gewoon veel te kieskeurig
[..]
Denk dat de mensen die hier op Fok! dates zoeken al een fobo met foto's hebben
Moest je betalen voor een date?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mijn eerste date via paiq bleek een dame van plezier te zijn. Dat was pas ongemakkelijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
"Is dat belangrijk? Zoek je nu bevestiging voor 1 van jouw theorieën? "
"Apart dat de mannen er hetzelfde over denken. Vrouwenaanbod daar is dus ook niet zo geweldig. Of ik ben gewoon veel te kieskeurig"
Dankje voor het bevestigen van mijn theorie... behoorlijk vaak dus.
Geloof niet dat Fokkers zo erg zijn, ik weet zeker dat er een paar leuke tussen zitten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, dus jij zoekt ze niet hier maar wel op Paiq? Dat zegt dus wel iets over Fokmannekes.
Dat is te begrijpen. De kans is veel te groot dat je een lelijke aal aan de haak slaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef kieskleurig het volgende:
Geloof niet dat Fokkers zo erg zijn, ik weet zeker dat er een paar leuke tussen zitten.
Maar Fok is voor mij gewoon geen vijvertje.
Mja ik mag niet klagen met mijn Fok dates...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is te begrijpen. De kans is veel te groot dat je een lelijke aal aan de haak slaat.
Ok als ik eerlijk ben denk ik dat je misschien niet echt kieskeurig bent. Er zitten behoorlijk wat onaantrekkelijke mannen in vele opzichten op die site en het match systeem werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]Je leest duidelijk alleen wat je wil lezen.
[..]
Geloof niet dat Fokkers zo erg zijn, ik weet zeker dat er een paar leuke tussen zitten.
Maar Fok is voor mij gewoon geen vijvertje.
Ik had nog niet eens een date. Maar één of andere mafkees ging ruzie met me maken op een datingsite, blokkeerde me, om me vervolgens op Hyves op te sporen met stalkgedragquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:01 schreef Coco98 het volgende:
Bruggetje :
Iemand al eens ruzie gemaakt op een eerste date?
En anders heb je er toch een leuk kastje aan overgehouden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens een date. Maar één of andere mafkees ging ruzie met me maken op een datingsite, blokkeerde me, om me vervolgens op Hyves op te sporen met stalkgedragMafkezen soms.
Maar een beetje ruzie is nooit verkeerd. Ik zeg; op een eerste date samen een ikea-kastje in elkaar zetten. Als je dat overleeft.. hoppa date twee en de rest volgen vanzelf.
Vrouw van m'n hart.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Maar een beetje ruzie is nooit verkeerd. Ik zeg; op een eerste date samen een ikea-kastje in elkaar zetten. Als je dat overleeft.. hoppa date twee en de rest volgen vanzelf.
Had een tijdje terug idd bijna met een fokker iets in elkaar gezet. Zat alleen aan de andere kant van de oceaan, was hulp of afstandquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef dyna18 het volgende:
Samen een IKEA kastje in elkaar zetten is eigenlijk een geniale 1e date.
In ieder geval een doe activiteit.
Hebben mensen trouwens nog meer tips voor doe activiteiten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:00 schreef Re het volgende:
ja, SC is ergens anders, leuk dat je dit topic ook om zeep wil brengen maar dat gaat niet lukken dus posts verwijderd en genote. Is het nou zo moeilijk om SC in een SC topic te doen? Dat kunnen jullie best wel, toch?
Ik vraag me af hoe je in vredesnaam ruzie op een date kunt krijgen? Je wilt toch allebei juist je best doen om leuk gevonden te worden door de ander?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:01 schreef Coco98 het volgende:
Bruggetje :
Iemand al eens ruzie gemaakt op een eerste date?
Bezoek een klimbaan, dan weet je gelijk of ze een beetje gutsy is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef dyna18 het volgende:
Samen een IKEA kastje in elkaar zetten is eigenlijk een geniale 1e date.
In ieder geval een doe activiteit.
Hebben mensen trouwens nog meer tips voor doe activiteiten?
Dat klinkt niet als de ideale date dus je kunt het als een voordeel zien dat deze situatie zich voordeed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef Hristo het volgende:
Ik heb wel eens ruzie gehad op een eerste date. Geen vechterij, maar wel zo erg dat de sfeer verpest was en ik 15 minuten later ongeveer wegging. Was gewoon hier in de stad, een serveerster van een jaar of 17 gooide een glas bier over onze tafel heen. Geen schade aan telefoons, portemonnees etc, maar madame ging toch maar even tekeer tegen dat arme meisje. Die was echt zichtbaar geschrokken en geintimideerd, het arm schaap. Probeerde er eerst tussen te komen met een relativerende opmerking maar date bleef doorgaan, toen heb ik gezegd dat ze normaal moest doen en dat ik het stom vond dat ze zo tekeer ging omdat dat meisje zo haar best deed. Sfeer verpest
En direct kwam de ware aard van 't beeste naar boven. Beter tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef Hristo het volgende:
Ik heb wel eens ruzie gehad op een eerste date. Geen vechterij, maar wel zo erg dat de sfeer verpest was en ik 15 minuten later ongeveer wegging. Was gewoon hier in de stad, een serveerster van een jaar of 17 gooide een glas bier over onze tafel heen. Geen schade aan telefoons, portemonnees etc, maar madame ging toch maar even tekeer tegen dat arme meisje. Die was echt zichtbaar geschrokken en geintimideerd, het arm schaap. Probeerde er eerst tussen te komen met een relativerende opmerking maar date bleef doorgaan, toen heb ik gezegd dat ze normaal moest doen en dat ik het stom vond dat ze zo tekeer ging omdat dat meisje zo haar best deed. Sfeer verpest
Dat zou ik niet op de eerste plaats zetten. Krijg je schijnheilige praktijken van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je in vredesnaam ruzie op een date kunt krijgen? Je wilt toch allebei juist je best doen om leuk gevonden te worden door de ander?
Of naar Diergaarde Blijdorp en je date door Bokito laten keuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Bezoek een klimbaan, dan weet je gelijk of ze een beetje gutsy is.
Heb ik 1x gedaan als eerste date, als het dan niet klikt duurt een date daar wel erg lang.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
Dierentuin is overigens best leuk voor een date... Als die ander daar van houdt tenminste...
Ligt eraan hoe het klikt. Ik zou het ook creepy vinden na één date waarbij het niet zo-zo is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef maen het volgende:
ik lees even niet alles meer mee (wifi in het hostel) maar ik wil wel mee meeten!
oh en ik ben 2 dagen weg en ik word al gemist. Dit gaat niet goed...
Uberhaupt wel met dates toch, vastzitten in een restaurant of tijdens een kite lesje is ook niet fijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het klikt. Ik zou het ook creepy vinden na één date waarbij het niet zo-zo is.
Maar als de vlammen er vanaf springen. Dan kan dat anders zijn.
Als je dan denkt: "die gast, dat wordt hem niet voor mij" dan kun je nog heel enthousiast met apen in hun eigen taal gaan communiceren. Dat druipt hij vanzelf af.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Heb ik 1x gedaan als eerste date, als het dan niet klikt duurt een date daar wel erg lang.
Is er wel wat afleiding door dieren te kijken, maar ik zou het toch echt afraden voor een eerste date.
Over wat voor cijfer hebben we het bij een egodeuk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Uberhaupt wel met dates toch, vastzitten in een restaurant of tijdens een kite lesje is ook niet fijn![]()
Bohh vanochtend egodeuk door mijn cijfer op paiq.. Andere foto en hoppa, gefixt
Welk hostel maen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef maen het volgende:
ik lees even niet alles meer mee (wifi in het hostel) maar ik wil wel mee meeten!
oh en ik ben 2 dagen weg en ik word al gemist. Dit gaat niet goed...
Ik volg je post niet.... vastzitten in een restaurant?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Uberhaupt wel met dates toch, vastzitten in een restaurant of tijdens een kite lesje is ook niet fijn![]()
Bohh vanochtend egodeuk door mijn cijfer op paiq.. Andere foto en hoppa, gefixt
Als je afspreekt om wat te gaan eten? Ik zou het zelf ongemakkelijk vinden om al na 5 min weg te gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik volg je post niet.... vastzitten in een restaurant?
Het zou je verbazen waar je mee weg kunt komen als de ander jou wel leuk vindtquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als je dan denkt: "die gast, dat wordt hem niet voor mij" dan kun je nog heel enthousiast met apen in hun eigen taal gaan communiceren. Dat druipt hij vanzelf af.
I like that way of thinkingquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het zou je verbazen waar je mee weg kunt komen als de ander jou wel leuk vindt![]()
...
nou, of nog erger: de hele maaltijd uitzitten of de hele film als het niet kliktquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Als je afspreekt om wat te gaan eten? Ik zou het zelf ongemakkelijk vinden om al na 5 min weg te gaan
Ik quote op iemand die een sms krijgt dat ze wordt gemist nadat ze met iemand een date gehad hebt en nu 2 dagen pas op vakantie is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Als je afspreekt om wat te gaan eten? Ik zou het zelf ongemakkelijk vinden om al na 5 min weg te gaan
Verkeerd gelezen dan, excuses mr. splashquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daarom kan ik jou post niet echt rijmen met mijn post.Maar snap dat je ergens anders op reageerde.
Ja, ik was ook erg aangedaan door het misverstand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen dan, excuses mr. splash
Vertel vertel!? Dierentuin?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:40 schreef eefje801 het volgende:
Hier weer wat roering na een tijdje daterust.
Zaterdag date met "de buurman" en misschien volgende week nog een eerste (fok)date.
Die van de geit?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:40 schreef eefje801 het volgende:
Zaterdag date met "de buurman" en misschien volgende week nog een eerste (fok)date.
Ha haquote:
Goed onthoudenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die van de geit?
Maar dat is weer een goed begin qua daten..2 dates
Hoe is het met jouw date-avonturen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die van de geit?
Maar dat is weer een goed begin qua daten..2 dates
Leuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:40 schreef eefje801 het volgende:
Erg rustig, ik ben uitgekeken op Paiq. Ik heb daar nog 1 date gehad, maar die was wel heel erg blij met zichzelf. En ik kon alleen maar denken: ieuw kinderhandjes. Hij had echt hele kleine handen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw date-avonturen dan?
Lurkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Begrijp ik nu goed dat je nogmaals gaat daten met iemand die je per sms liet weten net succesvol gefapt te hebben?
Ha ha, kinderhandjes! Dat kwam vast omdat hij zo erg blij met zichzelf was, dat dat je opviel. Net zoiets als van die hele kleine oortjes: iek!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Erg rustig, ik ben uitgekeken op Paiq. Ik heb daar nog 1 date gehad, maar die was wel heel erg blij met zichzelf. En ik kon alleen maar denken: ieuw kinderhandjes. Hij had echt hele kleine handen.
Verder even gekeken op Relatieklik, maar zag niet echt veel leuke mannen daar op het eerste gezicht.
Dus voorlopig even geen dates vermoed ik
Geen idee of hij al gemolken is, dat zie ik zaterdag wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
Ga je nou daten met die "gemolken" buurman?
Daar hebben jullie inderdaad gister al genoeg over geslowchat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil niet eens weten wat er mee bedoeld wordt....
Ik heul nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar hebben jullie inderdaad gister al genoeg over geslowchat.
Niet dat jij dat dan nog moet doen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geen idee of hij al gemolken is, dat zie ik zaterdag wel.
Nee zeg..dat moeten we niet hebben. Laat hem dat maar lekker zelf doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Niet dat jij dat dan nog moet doen!
Nee, iedereen die mijn foto's ziet, trekt zich terug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee zeg..dat moeten we niet hebben. Laat hem dat maar lekker zelf doen.
On topic: ben jij al druk aan het daten geslagen?
Handen zijn sowieso al iets waar ik erg op let, maar inderdaad als iemand steeds zo gaat zitten dat je zijn armspieren overdreven aangespannen ziet, dan ga je wel extra op bepaalde dingen letten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, kinderhandjes! Dat kwam vast omdat hij zo erg blij met zichzelf was, dat dat je opviel. Net zoiets als van die hele kleine oortjes: iek!
Jammer..maar komt vast welIk zou bijna zeggen: via fok! Maar daar was je niet zo van hé
Hier of op sites als Paiq?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee, iedereen die mijn foto's ziet, trekt zich terug.
Maar gezellig... of meer als dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dankje!
Het is gezellig
En hoe is het met jouw off-topic date?
Bij de vrouwtjes persoonlijk in de mailbox.quote:
Is nog maar de derde date hé..maw: ben ik nog niet uit. Maar gezellig is het zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar gezellig... of meer als dat?
Gaat erg goed... vonken vliegen er nog van af. Ze is nu bij een reunie, maar ik krijg aandacht.
Vrouwen met delicate handjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Handen zijn sowieso al iets waar ik erg op let, maar inderdaad als iemand steeds zo gaat zitten dat je zijn armspieren overdreven aangespannen ziet, dan ga je wel extra op bepaalde dingen letten.
Verder wel een aardige man, maar geen date materiaal voor mij
[..]
Hier of op sites als Paiq?
En poezelige voetjes.quote:
Idd, vond het absoluut niet ergquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
En direct kwam de ware aard van 't beeste naar boven. Beter toch. Op het moment zelf niet zo leuk maar je weet direct waar je aan toe bent met zo'n trut
Spam?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef JC14 het volgende:
Tsja, wil je gaan meeten, dan moet je op SingleFriday zijn, volgende week vrijdag:
http://www.singlefriday.nl/
Ik vraag me af of de meerderheid eigenlijk wel single zal zijn.
Wat denken jullie?
Ik verzeker je dat dit geen spam is. Echt waar, je kan er op klikken zonder dat er iets gebeurd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Spam?
En de meerderheid daar of hier?
Als er niks gebeurd... waarom zouden we dan klikken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat dit geen spam is. Echt waar, je kan er op klikken zonder dat er iets gebeurd.
De definitie van spam ligt net iets genuanceerder dan datquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat dit geen spam is. Echt waar, je kan er op klikken zonder dat er iets gebeurd.
Ik bedoel: zonder dat het spam of een virus zou zijn. Je gaat gewoon naar de website toe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als er niks gebeurd... waarom zouden we dan klikken?
Hehe, daar ben ik me van bewust. Iig zou het het proberen waard zijn denk je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De definitie van spam ligt net iets genuanceerder dan dat
niet geschoten.. gewoon naar toe gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:02 schreef JC14 het volgende:
[..]
Hehe, daar ben ik me van bewust. Iig zou het het proberen waard zijn denk je?
Heb je wel gelijk in. Mij lijkt het opzich wel wat, maar kan net zo goed zijn dat het merendeel geen single is.quote:
Snap ik, maar met mijn huidige date ben ik ook pas bij date 2. Dingen gaan net iets anders atm.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is nog maar de derde date hé..maw: ben ik nog niet uit. Maar gezellig is het zeker
Mooi! Vonken zelfs, super
Oh, absoluut. Tempo kan heel erg verschillen in die dingen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik, maar met mijn huidige date ben ik ook pas bij date 2. Dingen gaan net iets anders atm.
In Edinburgh!quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef maen het volgende:
[..]
In Edinburgh!
Nee maar ik vind hem wel leuk hoor, maar het is gewoon een beetje snel na 2 dates. Ik wil gewoon rustig aan doen, zeker weten dat het goed zit. En hij is daar nu al van overtuigd, wat ik me niet echt kan voorstellen. Maargoed. Ik geniet van mijn vakantie!
oh nee, dan heb je ze allemaal gehad. Helaas; je zult alleen blijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:35 schreef Mishu het volgende:
Had me nu zelf voor de grap aangemeld bij zo'n dating site, de ene helft is niet aantrekkelijk en de andere helft zijn oppervlakkige macho's. Waar is mijn knappe creatieveling?
Die date ik momenteelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:35 schreef Mishu het volgende:
Had me nu zelf voor de grap aangemeld bij zo'n dating site, de ene helft is niet aantrekkelijk en de andere helft zijn oppervlakkige macho's. Waar is mijn knappe creatieveling?
Bij sommigen is het taalniveau echt bedroevend inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef -Splash- het volgende:
Vrouwen die klagen over andere mensen maar geen foto posten in het eigen fotoboek zodat we niet kunnen controleren of ze wel terecht klagen dat is bijna net zo lastig lezen als wanneer je geen leestekens gebruikt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef -Splash- het volgende:
Vrouwen die klagen over andere mensen maar geen foto posten in het eigen fotoboek zodat we niet kunnen controleren of ze wel terecht klagen dat is bijna net zo lastig lezen als wanneer je geen leestekens gebruikt.
Wel mooi dat Badoo, oogt een stuk moderner dan Relatieplanet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:08 schreef Impossibruuu het volgende:
Op Badoo gaat het echter retesnel moet ik zeggen, heel veel reacties waar ook iets uit te halen valt...
JIJ!!! Had jij niet een paar topics terug een date met een meisje waar je al een relatie mee had voor je elkaar uberhaupt had ontmoet om vervolgens van de aardbodem te verdwijnen?? Of haal ik nu mensen door elkaar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wel mooi dat Badoo, oogt een stuk moderner dan Relatieplanet.
En erg handig dat je meteen vrouwen te zien krijgt uit je eigen woonplaats.
Ik heb bijna een uur nagedacht over een reactie. Het woord wat ik zocht was 'feeks'quote:
Whehehehquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb bijna een uur nagedacht over een reactie. Het woord wat ik zocht was 'feeks'
Ik heb ruim een half jaar een lat-relatie gehad, maar dat is sinds kort afgelopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIJ!!! Had jij niet een paar topics terug een date met een meisje waar je al een relatie mee had voor je elkaar uberhaupt had ontmoet om vervolgens van de aardbodem te verdwijnen?? Of haal ik nu mensen door elkaar?
Die zit hier?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:35 schreef Mishu het volgende:
Dat probeer ik ook maar krijg elke keer ongeldige stad?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:03 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien vanavond maar eens een Badoo account aanmaken.... Kijken of dat wat is.
Systeem werkt ook veel prettiger. Je kunt meteen met elkaar op de chat en nummers e.d. uitwisselen. Bij relatieplanet heb je allerlei beperkingen tenzij je zo'n lidmaatschap op de kop tikt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wel mooi dat Badoo, oogt een stuk moderner dan Relatieplanet.
En erg handig dat je meteen vrouwen te zien krijgt uit je eigen woonplaats.
quote:
Je bent gewoon een beetje een rare jongetje Ronaldo. Weet niet precies, maar er is iets met jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond mijn 13e date sinds 9 januari met dezelfde meid (ja ik heb het serieus geteld).
Kan wel iets definitiefs worden, maar goed we zien wel...
Na het daten werd het een soort 'friends with benefits' relatie daar is toch niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon een beetje een rare jongetje Ronaldo. Weet niet precies, maar er is iets met jou.
Wel grappige benadering ook. Als je date met iemand het een LAT-relatie noemen. Op zich klopt het ook wel, want je woont na date0 nog niet samen meestal.
Dik met een pittig, kort kapsel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Spiderpig het volgende:
Paiq chick voor het eerst bij zo'n Battle meteen genext... wat een
Ik heb er ook een fucking hekel aan. Ik ben zelf helemaal niet zo. Ik moet zeggen dat ik het best stierlijk jammer vind eigenlijk, maar goed. Even balen en weer verder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso vrouwen die niet/slecht reageren... Ben ik vrij snel klaar mee...
Jij bent toch echt zelf degene die op accept drukt, het is niet Paiq die jullie gematcht heeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:08 schreef richard_prf het volgende:
Ik logte sinds lange tijd weer eens in op paiq, toen kreeg ik opeens de voorstel om een speeddate te doen met iemand... ze was 16 jaar... Ik klikte toch maar accept. Ze wilde me toch wel toevoegen aan haar lijstje en ze wilde ook cammen, uiteraard niet geaccepteerd en heb haar weer verwijderd uit mijn lijst. Leuk match systeem wel dat paiq om gekoppeld te worden aan iemand die 12 jaar jonger is xD
16 is wel legaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jij bent toch echt zelf degene die op accept drukt, het is niet Paiq die jullie gematcht heeft.
Bij een speeddate wordt er gekeken naar wie er allemaal online zijn met een bepaalde marge qua leeftijd, waarschijnlijk is die automatisch ingesteld.
Normaal gesproken denk ik ook niet dat mannen van 28 op accept drukken als ze een speeddate aanbod voorbij zien komen van minderjarigen.
Kwestie van je eigen verstand gebruiken, heeft niet veel met Paiq te maken.
edarling is schandalig duurquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef Mister1977 het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met hoogopgeleidendatingsites? Is dat wat? Of is het vooral duur?
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ze bepleit ook nergens het tegendeel.
Ja!quote:
Je hoeft niet zo uber serieus te reageren hoor. Als dat zo is mogen ze de marge wel eens verkleinen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jij bent toch echt zelf degene die op accept drukt, het is niet Paiq die jullie gematcht heeft.
Bij een speeddate wordt er gekeken naar wie er allemaal online zijn met een bepaalde marge qua leeftijd, waarschijnlijk is die automatisch ingesteld.
Normaal gesproken denk ik ook niet dat mannen van 28 op accept drukken als ze een speeddate aanbod voorbij zien komen van minderjarigen.
Kwestie van je eigen verstand gebruiken, heeft niet veel met Paiq te maken.
Ik neem mensen die duidelijk issues hebben altijd erg serieus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo uber serieus te reageren hoor. Als dat zo is mogen ze de marge wel eens verkleinen.
Het was laat en ik had niks beters te doen en zij ook niet. Het was geen serieus gesprek of zo.
Je hebt ooit een lidmaatschap gehad daar? Hoe is het niveau. Is het ook duidelijk hoger dan Fok?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
edarling is schandalig duur
e-matching is wel goed en betaalbaar
Volgens mij kun je op de meeste sites je gratis inschrijven en in ieder geval even rondkijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je hebt ooit een lidmaatschap gehad daar? Hoe is het niveau. Is het ook duidelijk hoger dan Fok?M.a.w. is het de moeite waard?
Alsof die issues daar iets mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik neem mensen die duidelijk issues hebben altijd erg serieus.
Dank je! Ik ga het eens allemaal bekijken en zie dan wel waar de verstandigste meisjes zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Volgens mij kun je op de meeste sites je gratis inschrijven en in ieder geval even rondkijken.
Kun je voor je gaat betalen en foto's van jezelf gaat plaatsen eerst even kijken of er profielen opstaan die je aanspreken![]()
Of Relatieklik, die site is helemaal gratis, daar kun je ook zonder inschrijving even rondkijken.
Verstandige meisjes daten met jou? Zou je het risico dat het anders blijkt willen nemen? Denk aan je ego....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ga het eens allemaal bekijken en zie dan wel waar de verstandigste meisjes zitten
Op het moment dat het tot een date zou kunnen komen moet ze natuurlijk wel eerst eventjes een test doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Verstandige meisjes daten met jou? Zou je het risico dat het anders blijkt willen nemen? Denk aan je ego....
http://www.123test.nl/iqtest/quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op het moment dat het tot een date zou kunnen komen moet ze natuurlijk wel eerst eventjes een test doen.
Op pepper kun je elke week wel een date hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Spezza19 het volgende:
Mja ik vind pepper niet zo gek duur. Beetje in lijn met RP dacht ik zo.
Helaas op beide sites al maanden geen succes gehad. Ben er daarom ook maar mee gestopt.
Mja, blijkbaar ben ik dan dus geen date materiaal voor zequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Op pepper kun je elke week wel een date hebben.
zal me eerdaags weer eens inschrijven, kijken of het nog wil lukken
je moet je etalage echt volproppen met 1 thema 1 style.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar ben ik dan dus geen date materiaal voor ze
Ah dus daar gaat het misquote:Op zondag 22 juli 2012 00:21 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
je moet je etalage echt volproppen met 1 thema 1 style.
vinden de vrouwen leuk!
jahquote:
Ja straks moet ik nog kansspelbelasting gaan betalenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
jahhahahaha
man ohh man iedereen weet toch dat vrouwen net bloemen zijn.
ze zijn mooi en aanhankelijk in bepaalde periodes van het jaar.
![]()
je kan je etalage nog zo mooi maken, tis gewoon een kansspel
klopt.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja straks moet ik nog kansspelbelasting gaan betalen
Had ik gezien ja en kloptquote:Op zondag 22 juli 2012 02:36 schreef richard_prf het volgende:
Dat stukje van Jochem Meijer stond ook meteen bovenaan in google als je dat geit gebeuren in typte. Zo testte hij waarschijnlijk even je humor.
Hoe zit dat dan op bijvoorbeeld relatieplanet enzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 02:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Er zijn niet echt sites voor de homo man waar je enkel echt op zoekt kunt naar een serieuze relatie dat bestaat niet snap ook nog steeds niet waarom daar nog niet op ingespeeld word. Losse contacten dat zoeken er veel maar er is ook een grote groep die daar weer geen belang bij heeft.
Jammers.
Te weinig aanbod laat ik het zo stellen. En het is gewoon zo Sex Sells! Maar dat is erg lastig als je daar niet zoekende maar bent. Want zo sta je eigenlijk gewoon onderaan de ladder te wachten. Zal ook zeker de leeftijd zijn toch balen.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan op bijvoorbeeld relatieplanet enzo?
Of niet... en wil hij écht alleen alleen met jou een date. What will it be...quote:Op zondag 22 juli 2012 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, iemand die me per SMS vertelt net te hebben gefapt of iemand die JM "quote"Ik vind JM ontzettend ongrappig
(Mgihgihg, nee ok, eerlijk is eerlijk, nog 100 keer liever dat dan iemand die uit het niets bericht te hebben gefapt
)
Ik blijf maar oneliners ontvangen van een kerel die me eens op 3 foto's (mijn foto's zijn best wel divers, omdat ik wil dat ze met z'n 5en een beetje een beeld geven van wie ik ben, dus het is volgens mij als je ze door een stapel andere foto's mixt niet perse direct duidelijk dat het dezelfde persoon is) dezelfde "olijke, spontane" oneliner stuurde. Ik heb bij hem nu echt zo'n beeld van iemand die iedere keer maar weer besluit er eens een tets geld tegenaan te gooien en ALLE LEUKE VROUWEN DIE HIJ ZIET EEN ONELINER TE STUREN. Schieten met hagel poging zeg maar...
Mgihgih, ja de inhoudelijkheid van zijn oneliners lijkt daar idd op te duidenquote:Op zondag 22 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of niet... en wil hij écht alleen alleen met jou een date. What will it be...
ha ha, nou ja.. hier hetzelfdequote:Op zondag 22 juli 2012 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, iemand die me per SMS vertelt net te hebben gefapt of iemand die JM "quote"Ik vind JM ontzettend ongrappig
(Mgihgihg, nee ok, eerlijk is eerlijk, nog 100 keer liever dat dan iemand die uit het niets bericht te hebben gefapt
)
Ik blijf maar oneliners ontvangen van een kerel die me eens op 3 foto's (mijn foto's zijn best wel divers, omdat ik wil dat ze met z'n 5en een beetje een beeld geven van wie ik ben, dus het is volgens mij als je ze door een stapel andere foto's mixt niet perse direct duidelijk dat het dezelfde persoon is) dezelfde "olijke, spontane" oneliner stuurde. Ik heb bij hem nu echt zo'n beeld van iemand die iedere keer maar weer besluit er eens een tets geld tegenaan te gooien en ALLE LEUKE VROUWEN DIE HIJ ZIET EEN ONELINER TE STUREN. Schieten met hagel poging zeg maar...
Dat mensen op zoek zijn naar seks wil niet zeggen dat niet een relatie willen natuurlijk. Maar lijkt me lastig, inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Te weinig aanbod laat ik het zo stellen. En het is gewoon zo Sex Sells! Maar dat is erg lastig als je daar niet zoekende maar bent. Want zo sta je eigenlijk gewoon onderaan de ladder te wachten. Zal ook zeker de leeftijd zijn toch balen.
Oftewel met allemaal gasten in bed duiken en hopen dat er eentje blijft plakken. Nee dank jequote:Op zondag 22 juli 2012 10:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat mensen op zoek zijn naar seks wil niet zeggen dat niet een relatie willen natuurlijk. Maar lijkt me lastig, inderdaad.
Dat er niet meteen een relatie in zit wil niet zeggen dat er alleen maar seks overblijft.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Oftewel met allemaal gasten in bed duiken en hopen dat er eentje blijft plakken. Nee dank je
Daarmee willen ze aangeven dat ze heel erg ondernemend en levenslustig zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
Zit net weer eens op Pepper te kijken... dan staan de profielfoto's netjes onder elkaar.... Ligt het aan mij of zijn alle vrouwen gewoon hetzelfde?
Dezelfde boeken, dezelfde CD-hoes, dezelfde "stad-foto",
originaliteit is er niet bij....
Op RP viel mij dat ook al op:
Kluun, DWDD, zeilen en/of paarden, dwangmatig willen reizen
Mja, ik ga ook graag op reis, maar niet op een dwangmatige manier...quote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daarmee willen ze aangeven dat ze heel erg ondernemend en levenslustig zijn.![]()
Welke cd-hoes trouwens? Marco Borsato?
Ik etaleer helemaal geen Lonely Planet complex!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaaah! Iedereen etaleert zn Lonely planet complex!!
Dat is niet anders voor de mannen die er op staan hoor!
Dat zeg ik toch helemaal niet? Daar ben je zelf bij hoor. Als de interesse groot genoeg is en je wil rustig aan doen dan wachten ze wel. Het is echt niet allemaal zwart of wit.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Oftewel met allemaal gasten in bed duiken en hopen dat er eentje blijft plakken. Nee dank je
Och ja, natuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ga ook graag op reis, maar niet op een dwangmatige manier...
CD-hoes ADELE....
Waarom kom jij dan niet in mijn Pepper matches voorbij?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk.![]()
Vrouwen zijn vaak weinig origineel qua muzieksmaak, inderdaad.Ik hoor natuurlijk niet bij die groep.
Ik val niet op mannen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom kom jij dan niet in mijn Pepper matches voorbij?
Ja goffer, dan wordt het lastig....quote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen.En ik heb geen Pepper.
Ja, doe es ff niet, 18 augustus....quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef eefje801 het volgende:
Overigens, meetdatum is 18 augustus, plaats wordt hoogstwaarschijnlijk Utrecht.
Denk dat ik binnenkort ook eens een accountje op Badoo ga aanmaken. Sowieso mijn eerste ervaringen op het gebied van online dating. Zijn er nog tips of do en don'ts van de ervaringsdeskundige onder ons zodat ik misschien wat valkuilen kan omzeilenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Impossibruuu het volgende:
Nou mijn eerste 'dating-week' is ook bijna achter de rug. Gisteren mijn tweede 'first date' gehad en die was erg gezellig. Bij het afscheid nog uitbundig en lang staan te zoenen en kreeg toen ik nog geen uurtje thuis was een tekstmuur via WhatsApp dat ze het super vond en dat ze de volgende keer wel eens m'n kookkunsten (is een van m'n grote hobbies) bij mij thuis wil uitproberen.
![]()
Vanmiddag heb ik ook nog een date, ga ergens een ijsje met d'r eten (in Epen, voor de Limburgers onder ons).
Moet zeggen dat Badoo me wel een beetje érg snel gaat... Ik krijg inmiddels van zoveel dames berichten dat ik er nauwelijks meer meteen op kan reageren (om nog maar te zwijgen over die types waar ik niet eens op WIL reageren). M'n 'populariteit' is ook maar constant 'gemiddeld', dus wat moet dat zijn voor de mensen die nog populairder zijn?
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:20 schreef eefje801 het volgende:
Hij woont toch niet in NL, dus kans is klein dat iemand het herkent. Berichtje op okcupid:
hey there.
okay, well, I have a totally random question, but I'll shoot it anyway
let's say, hypothetically, that I reallyyyyyy wanted you to kick me in the balls. is there any incentive I can provide to make this happen?
totally serious here.
Echt, Okcupid blijft een rare site
lol.. kan je iig wel vertellen hoe het is om popularieit op 'low' te hebben; 0 berichten, 1 echte 'want to meet you' (4 maybe's..) en 10 profile visits, waarvan 8 ofzo ik eerst hun profiel had bekeken... na 10 dagen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Impossibruuu het volgende:
Moet zeggen dat Badoo me wel een beetje érg snel gaat... Ik krijg inmiddels van zoveel dames berichten dat ik er nauwelijks meer meteen op kan reageren (om nog maar te zwijgen over die types waar ik niet eens op WIL reageren). M'n 'populariteit' is ook maar constant 'gemiddeld', dus wat moet dat zijn voor de mensen die nog populairder zijn?
Ha ha, is wel verleidelijk jaquote:Op zondag 22 juli 2012 15:26 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Wat ga je antwoorden?
Of ga je niet antwoorden?
Ja hier ook al. Wel jammer, want 2 daarvan waren echt verdomde lekker.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef Dennisweb het volgende:
Op Badoo word ik vooral aangesproken door Duitse meiden. Niet zo gek, want ik woon niet gek ver van de Duitse grens.
Hmm, ik woon ook dicht aan de Duitse grens. Ook eens proberen want een Duitse meid lijkt mij wel wat. Toch een grotere markt ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef Dennisweb het volgende:
Op Badoo word ik vooral aangesproken door Duitse meiden. Niet zo gek, want ik woon niet gek ver van de Duitse grens.
Als Groninger is mijn Duits prima. Dus daar heb ik niet zoveel problemen mee, eigenlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 15:52 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Ja hier ook al. Wel jammer, want 2 daarvan waren echt verdomde lekker.Als ze nou Engels konden praten okee, maar Duits...
Hnn, ik kom wel eens in Leer, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt, eigenlijk. Wel die verschrikkelijk vieze zweet/kaaslucht bij sommigen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
Duitsers van vlak over de grens lopen er vaak bij alsof ze uit de jaren 80/90 komen lopen
Nijmegen iig heel veel Duitse studenten en daar is het iig heel duidelijk het geval... misschien zuiderlijker minder ergquote:Op zondag 22 juli 2012 16:02 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Hnn, ik kom wel eens in Leer, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt, eigenlijk. Wel die verschrikkelijk vieze zweet/kaaslucht bij sommigen.
Ach, een schrale troost, met het gros kan ik ook niks.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
lol.. kan je iig wel vertellen hoe het is om popularieit op 'low' te hebben; 0 berichten, 1 echte 'want to meet you' (4 maybe's..) en 10 profile visits, waarvan 8 ofzo ik eerst hun profiel had bekeken... na 10 dagen.
Ah ik zie dat je nu foto's in je Fobo hebt.... no homo maar kan me er iets bij voorstellen dat je het goed doet met zulke foto's. Nou foksters...
I agreequote:Op zondag 22 juli 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je nu foto's in je Fobo hebt.... no homo maar kan me er iets bij voorstellen dat je het goed doet met zulke foto's. Nou foksters...
Stuur je zelf wel berichtjes? Ik vind de matches meestal maar niks daar, kijk meer op regio of interesses. Ik vind het wel leuk om te zien op welke punten je daar "matcht" of "botst". Die nepprofielen heb je bij de mannen trouwens ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:25 schreef Dennisweb het volgende:
Ik heb bij OkCupid al 3 weken geen nieuwe matches gehad. Wel een nepprofiel met foto's van Jenna Shea.
Het is geen wiskundige formule hé..de site moet het niet voor je doen maar jij zelfquote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef artelligence het volgende:
Op relatieplanet had ik al vrij snel 'reacties'... Maar na mijn antwoord niets meer gehoord. 'ik wil ook wel met jou neuken' blijkt niet te werken... Neeben benieuwd of ik relatieplanet gaat werken. Paiq, pepper en badoo in ieder geval niet
Ja, stuur meestal zelf berichtjes. Al is er echt weinig te vinden in de regio. De dichtstbijzijnde woont hier al 70km van me af.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stuur je zelf wel berichtjes? Ik vind de matches meestal maar niks daar, kijk meer op regio of interesses. Ik vind het wel leuk om te zien op welke punten je daar "matcht" of "botst". Die nepprofielen heb je bij de mannen trouwens ook.
Viel mij ook al op. Altijd weer die kwijlmuziek van Adele, of Coldplay. Altijd weer een leuke vakantiefoto, vooral van New York. En een foto van hoe leuk ze met een roseetje op het terras zitten. Die profielen klikte ik altijd weg, wel een keer met zo eentje gedate via Pepper en ze kwam helemaal overeen met het beeld wat je op voorhand hebt. Weinig origineel en weinig te vertellen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
Zit net weer eens op Pepper te kijken... dan staan de profielfoto's netjes onder elkaar.... Ligt het aan mij of zijn alle vrouwen gewoon hetzelfde?
Dezelfde boeken, dezelfde CD-hoes, dezelfde "stad-foto",
originaliteit is er niet bij....
Op RP viel mij dat ook al op:
Kluun, DWDD, zeilen en/of paarden, dwangmatig willen reizen
Mwoah, ik vind dat wel een beetje erg bevooroordeeld.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Altijd weer die kwijlmuziek van Adele, of Coldplay. Altijd weer een leuke vakantiefoto, vooral van New York. En een foto van hoe leuk ze met een roseetje op het terras zitten. Die profielen klikte ik altijd weg, wel een keer met zo eentje gedate via Pepper en ze kwam helemaal overeen met het beeld wat je op voorhand hebt. Weinig origineel en weinig te vertellen.
Nu is een steekproef van één nauwelijks representatief te noemen, maar om dergelijke teleurstellingen te voorkomen heb ik verder niet meer op vrouwen met zulke profielen gereageerd en me alleen maar gericht op mensen die iets anders te melden hadden. Daar wel hele leuke dates aan overgehouden
Ik heb wel liever een type dat veel feestjes en festivals afloopt, dat past meer bij mijn levensstijl. Ik heb heel veel dates gehad om bepaalde types vrouw de kans te geven en alleen maar kunnen concluderen dat ze heel ver bij mij vandaan liggen wat betreft interesses.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat wel een beetje erg bevooroordeeld.Dan kun je wel 90% van de vrouwen afschrijven denk ik.
Zou niet weten wat er mis mee is om eens in de zoveel tijd op een terras te gaan zitten. Liever zo'n meid dan zo een die elke week 'moet' gaan clubben en festivals 'moet' bezoeken en zo.
Ik werk me het liefst zo snel mogelijk na die eerste date toe, dán leer je ook pas iemand kennen vind ik.
Hmm, zit wat in inderdaad. Ik ben dan ook pas een 'rookie' die nu net één week bezig is.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel liever een type dat veel feestjes en festivals afloopt, dat past meer bij mijn levensstijl. Ik heb heel veel dates gehad om bepaalde types vrouw de kans te geven en alleen maar kunnen concluderen dat ze heel ver bij mij vandaan liggen wat betreft interesses.
Onbevooroordeeld daten heb ik gedaan, maar je gaat wel gemeenschappelijkheden tussen profielen en de uiteindelijke vrouw ontdekken. Op basis daarvan ga ik toch al een schifting maken, om te voorkomen dat ik dates heb met types waarvan ik eigenlijk al had kunnen weten dat ze niet bij mij passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |