abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:14:41 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114364196

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

En... ook gemeet! In augustus willen we graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten facebookpagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn alleen eten bij iemand thuis.

Update: De voorgestelde meetdatum: Zaterdag 18 augustus

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 19-07-2012 23:18:11 ]
pi_114365635
Valt dit topic blijkbaar toch niet onder SC :+
Sarcasme. Herken het.
pi_114368407
Laatst een tijdje rondgekeken op Match4me. Op zich wel een leuke site, echter naar mijn idee veel te klein en veel te weinig nieuwe mensen (lees vrouwen) die zich aanmelden.
Iemand anders ervaring met deze site?

Wel heeft een vriendin van mij daar een partner gevonden voor een serieuze relatie.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:22:27 #4
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_114372038
niet dat ik naar de meet gaat maar waarom heet de drankjes meet koken met hosselkoningen en de kook meet niet :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:25:45 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114372203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Valt dit topic blijkbaar toch niet onder SC :+
hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijt :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:29:19 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114372370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef dyna18 het volgende:
Laatst een tijdje rondgekeken op Match4me. Op zich wel een leuke site, echter naar mijn idee veel te klein en veel te weinig nieuwe mensen (lees vrouwen) die zich aanmelden.
Iemand anders ervaring met deze site?

Wel heeft een vriendin van mij daar een partner gevonden voor een serieuze relatie.
Ik heb in het verleden wel eens op deze site gekeken maar vond het er ook erg rustig. Ik woon ook in een rustige regio en daar stond bijna niemand erop ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:30:03 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114372408
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Re het volgende:

[..]

hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijt :)
We doen er alles aan om de SC te voorkomen anders..
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:31:03 #8
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_114372450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden wel eens op deze site gekeken maar vond het er ook erg rustig. Ik woon ook in een rustige regio en daar stond bijna niemand erop ;)
heel herkenbaar :) en een date met iemand op 2 uur afstand is dan toch minder, het maakt de drempel hoger. Max een uur (en dan ook echt deur tot deur) had ik mijzelf gesteld :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_114372922
Afstand vind ik geen probleem. Ik reis met plezier drie uur voor een leuke date ;)...mits ik het kan combineren met een paar bezoekjes aan vrienden in de rest van het land.
pi_114373108
Verre dates vind ik echt zonde van me tijd. Wel gedaan, maar echt zonde van me tijd en geld.

Oh ja, ver is voor mij langer dan een uur reizen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_114373289
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef Spezza19 het volgende:
Verre dates vind ik echt zonde van me tijd. Wel gedaan, maar echt zonde van me tijd en geld.

Oh ja, ver is voor mij langer dan een uur reizen.
Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?

Ik ben mij er terdege van bewust dat in het Noorden het aanbod een stuk kleiner is, maar zelfs vanuit het westen gezien vind ik dat je jezelf dan aardig beperkt (puur mijn mening hoor). Het kan maar zo zijn dat 'de liefde van je leven' niet direct naast de deur woont.
pi_114373412
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Re het volgende:

[..]

Doe niet zo streng :(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:51:07 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114373419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

We doen er alles aan om de SC te voorkomen anders..
14.gif
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:54:52 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114373590
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Re het volgende:

[..]

14.gif
Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ik :) Ik snap wel wat de bedoeling was denk ik hoor, geeft niet.

Ik vind afstand niet een issue alleen je moet dan wel meer plannen, is gewoon wat meer "gedoe" dus dan moet je iemand wel al vrij leuk vinden, wil je serieus iets aangaan met elkaar.
pi_114373614
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ik :)
:')
pi_114373635
Ik wil nooit meer weg uit mijn huidige woonplaats, dus bij voorkeur date ik binnen mijn stad. Maar ja daar faal ik nu ook al weer miserabel in :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:56:59 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114373684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil nooit meer weg uit mijn huidige woonplaats, dus bij voorkeur date ik binnen mijn stad. Maar ja daar faal ik nu ook al weer miserabel in :')
Hoe ist met jouw date? Goed dus? ;)
pi_114373698
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ik :) Ik snap wel wat de bedoeling was denk ik hoor, geeft niet.

Ik vind afstand niet een issue alleen je moet dan wel meer plannen, is gewoon wat meer "gedoe" dus dan moet je iemand wel al vrij leuk vinden, wil je serieus iets aangaan met elkaar.
Maar je moet wel iemand leren kennen om die persoon leuk te vinden. Als je iemand ivm afstand bij voorbaat geen kans geeft (zeg niet dat jij dat niet doet) gebeurt dat sowieso dus nooit. Ik vind het zonde... kan prima dat net die ene persoon een stukje verder weg woont.
Sarcasme. Herken het.
pi_114373723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe ist met jouw date? Goed dus? ;)
*O* Het gaat erg langzaam allemaal en dat zie ik graag *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:58:40 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114373748
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar je moet wel iemand leren kennen om die persoon leuk te vinden. Als je iemand ivm afstand bij voorbaat geen kans geeft (zeg niet dat jij dat niet doet) gebeurt dat sowieso dus nooit. Ik vind het zonde... kan prima dat net die ene persoon een stukje verder weg woont.
Helemaal mee eens hoor. Geldt ook niet voor mij. Maar het zit dan wel in mijn hoofd: vind ik hem leuk genoeg? Ik waag er bij twijfel zeker nog wel een tweede date aan dan. Want je kunt wel overal over vallen maar het gaat om het totaalplaatje, voel je je goed bij iemand.
pi_114373905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor. Geldt ook niet voor mij. Maar het zit dan wel in mijn hoofd: vind ik hem leuk genoeg? Ik waag er bij twijfel zeker nog wel een tweede date aan dan. Want je kunt wel overal over vallen maar het gaat om het totaalplaatje, voel je je goed bij iemand.
Weet je dat ik me dat eigenlijk niet meer kan herinneren?? Ik bedoel, huidige vriend komt uit Den Haag. Ik heb wel gedate met mannen uit Eindhoven, Rotterdam, zelfs een korte relatie gehad met een man uit Frankfurt. Als het echt leuk is samen, dan is die afstand wel te overzien. Ik stond er nooit zo bij stil waar iemand woonde eigenlijk :@ maar ondertussen als ik op RP zocht vinkte ik wel alleen de provincies in de buurt aan :') Suf eigenlijk..
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:05:28 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114374072
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet je dat ik me dat eigenlijk niet meer kan herinneren?? Ik bedoel, huidige vriend komt uit Den Haag. Ik heb wel gedate met mannen uit Eindhoven, Rotterdam, zelfs een korte relatie gehad met een man uit Frankfurt. Als het echt leuk is samen, dan is die afstand wel te overzien. Ik stond er nooit zo bij stil waar iemand woonde eigenlijk :@ maar ondertussen als ik op RP zocht vinkte ik wel alleen de provincies in de buurt aan :') Suf eigenlijk..
Ha ha, ik heb inmiddels ook al wel mannen van verre gedate en geen probleem mee gehad. Ik heb meer het euvel dat ik een aantal keer iemand met een internationale baan heb gedate en dat is sowieso al lastiger afspraken maken. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk dat ik dan meer tijd voor mezelf heb. Sommige mensen vinden dat ook een dealbreaker, als je niet avond aan avond op de bank kunt zitten ;)
Woont je huidige date ook ver bij je vandaan?
pi_114374402
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha, ik heb inmiddels ook al wel mannen van verre gedate en geen probleem mee gehad. Ik heb meer het euvel dat ik een aantal keer iemand met een internationale baan heb gedate en dat is sowieso al lastiger afspraken maken. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk dat ik dan meer tijd voor mezelf heb. Sommige mensen vinden dat ook een dealbreaker, als je niet avond aan avond op de bank kunt zitten ;)
Woont je huidige date ook ver bij je vandaan?
Je hebt me nota bene op facebook tuttefrut :(

Ik woon dus al sinds januari samen wegens de afstand. Hij woonde in Den Haag maar werkte in Amsterdam en ik woon daar in de buurt. Voor ons was het dus geen moeilijke keuze en is hij al snel bij mij ingetrokken. Maar dit was voor ons dus makkelijk vanwege woon/werk en omdat hij niet gebonden was aan zijn woonplaats. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen een stuk lastiger is.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:22:49 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114374924
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je hebt me nota bene op facebook tuttefrut :(

Ik woon dus al sinds januari samen wegens de afstand. Hij woonde in Den Haag maar werkte in Amsterdam en ik woon daar in de buurt. Voor ons was het dus geen moeilijke keuze en is hij al snel bij mij ingetrokken. Maar dit was voor ons dus makkelijk vanwege woon/werk en omdat hij niet gebonden was aan zijn woonplaats. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen een stuk lastiger is.
Ha ha..zo ver was ik nog niet gekomen :P

Ah, op die manier. Dan is het wel handig inderdaad! Maar het lijkt me bij daten op afstand wel een punt dat veel sneller ter sprake komt, vooral als je op een leeftijd bent dat je ook wat sneller over samenwonen begint.
pi_114375153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha..zo ver was ik nog niet gekomen :P

Ah, op die manier. Dan is het wel handig inderdaad! Maar het lijkt me bij daten op afstand wel een punt dat veel sneller ter sprake komt, vooral als je op een leeftijd bent dat je ook wat sneller over samenwonen begint.
Onnatuurlijk niet-nieuwsgierig nepwijf :{w

Ja absoluut! En als je de ervaring hebt en de mogelijkheid en het voelt zo goed: why wait? Daarom vind ik het ook jammer dat zoveel mensen zich laten tegenhouden door afstand. Ik bedoel, natuurlijk is het mogelijk dat die persoon gebonden is aan zijn/haar woonplaats ivm werk en jij aan de jouwe, maar ik vind het zo jammer dat mensen dan bij voorbaat die andere persoon niet eens willen leren kennen, zonder dit te weten.
Sarcasme. Herken het.
pi_114375455
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?

Ik ben mij er terdege van bewust dat in het Noorden het aanbod een stuk kleiner is, maar zelfs vanuit het westen gezien vind ik dat je jezelf dan aardig beperkt (puur mijn mening hoor). Het kan maar zo zijn dat 'de liefde van je leven' niet direct naast de deur woont.
Mja zoals genoemd is afspreken gewoon kut als je zo ver weg woont. Zeker doordeweeks. En elke keer bleek weer dat het niks werd. Vaak ook omdat ze dan per se (toekomst kijkend) daar wil blijven wonen enzo.

Werkt gewoon niet is mijn ervaring. Dus zoek ook niet buiten die straal. Maar ja, enkele uitzondering daar gelaten kan het nog wel gebeuren.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:43:50 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114375983
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Onnatuurlijk niet-nieuwsgierig nepwijf :{w

Ja absoluut! En als je de ervaring hebt en de mogelijkheid en het voelt zo goed: why wait? Daarom vind ik het ook jammer dat zoveel mensen zich laten tegenhouden door afstand. Ik bedoel, natuurlijk is het mogelijk dat die persoon gebonden is aan zijn/haar woonplaats ivm werk en jij aan de jouwe, maar ik vind het zo jammer dat mensen dan bij voorbaat die andere persoon niet eens willen leren kennen, zonder dit te weten.
Die titel draag ik met trots ;) Ik google dates ook bijna nooit.
Leuk stel trouwens :)

Zeker! Het bedrijf waar ik werk heeft kantoren door heel NL dus dat is geen issue. Ligt inderdaad aan de bereidheid om eens ergens anders te wonen en ook aan hoe makkelijk je ergens aardt en contact legt. Ik zou, mits ik heel gek op iemand ben, best willen verhuizen.
Klopt, maar mensen wijzen wel af om minder belangrijke redenen. Het moet helemaal perfect zijn, dé klik (bestaat die?). Vaak zijn het dan ook smoesjes en vind de ander je gewoon niet leuk genoeg. Of andersom. Ik denk dat dat bij internetdaten sowieso lastiger is.
pi_114376389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Die titel draag ik met trots ;) Ik google dates ook bijna nooit.
Leuk stel trouwens :)

Zeker! Het bedrijf waar ik werk heeft kantoren door heel NL dus dat is geen issue. Ligt inderdaad aan de bereidheid om eens ergens anders te wonen en ook aan hoe makkelijk je ergens aardt en contact legt. Ik zou, mits ik heel gek op iemand ben, best willen verhuizen.
Klopt, maar mensen wijzen wel af om minder belangrijke redenen. Het moet helemaal perfect zijn, dé klik (bestaat die?). Vaak zijn het dan ook smoesjes en vind de ander je gewoon niet leuk genoeg. Of andersom. Ik denk dat dat bij internetdaten sowieso lastiger is.
Ik blijf erbij dat je gewoon niet weet of die persoon leuk genoeg is tot je hem/haar ontmoet. Het niet eens een kans geven vind ik an sich dus al kansloos :P

En als je iemand afwijst om welke reden dan ook, is het voor die persoon blijkbaar wel belangrijk (jaaa jaja ok, ben het met je eensch dat die persoon dan idd gewoon niet leuk genoeg is. Die klik is er dan gewoon niet of niet genoeg.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:55:31 #29
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114376554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Heb je ook vrienden op de weg naar Limburg?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:55:55 #30
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114376568
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat je gewoon niet weet of die persoon leuk genoeg is tot je hem/haar ontmoet. Het niet eens een kans geven vind ik an sich dus al kansloos :P

En als je iemand afwijst om welke reden dan ook, is het voor die persoon blijkbaar wel belangrijk (jaaa jaja ok, ben het met je eensch dat die persoon dan idd gewoon niet leuk genoeg is. Die klik is er dan gewoon niet of niet genoeg.
Tja ik heb wel eens het idee dat mensen die bij voorbaat al apen en beren op de weg zien ook niet echt toe zijn aan een relatie.
Ik vraag me wel af wat nou die mysterieuze "klik" is die mensen op internet soms zoeken.
Het is het idee dat iemand zo is als je hoopt dat hij is. Of hoop je op hetzelfde gevoel als bij eerdere ervaringen? Ik word daar meer moe van dan dat iemand roept: oh nee hoor! Drenthe is veul te ver!
Bij voorbaat zou ik niet iemand om de afstand afwijzen. Al ligt Alaska wat buiten mijn bereik ;)
pi_114377002
Ik zoek het wel op korte afstand. Heb locatie dan ook zwaarder laten wegen bij paiq.

Werd vanochtend trouwens genept door Paiq.. die toonde iemand als zijnde online terwijl dat heul niet zo was, dus ik tegen een muur praten ;( :P
pi_114377873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zoek het wel op korte afstand. Heb locatie dan ook zwaarder laten wegen bij paiq.

Werd vanochtend trouwens genept door Paiq.. die toonde iemand als zijnde online terwijl dat heul niet zo was, dus ik tegen een muur praten ;( :P
Tegen een muur praten, blijf je dan gewoon doorlullen, ook zonder response? Of tikte je gewoon een giga lange reactie?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114378149
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Tegen een muur praten, blijf je dan gewoon doorlullen, ook zonder response? Of tikte je gewoon een giga lange reactie?
Neuh was maar 1 zinnetje :P Bedoelde slechts aan te geven hier dat je niet helemaal af kan gaan op wat paiq weergeeft... systeemglitchjes ofzo. Later stond er weer dat ze gister voor laatst online was.

Heb trouwens 5 matches in de queue om te accepteren, maar heb er nu eigenlijk geen tijd voor. Lijkt er op dat als ze van de pagina 'afvallen' je ze niet meer kan accepteren, of kan je dan scrollen (paiq select)?
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:29:07 #34
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114378254
Ver of dichtbij.... liever dichtbij. :P Huidige date woont 20 km verderop. In 15 minuten er zijn. *O*
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114378341
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Neuh was maar 1 zinnetje :P Bedoelde slechts aan te geven hier dat je niet helemaal af kan gaan op wat paiq weergeeft... systeemglitchjes ofzo. Later stond er weer dat ze gister voor laatst online was.

Heb trouwens 5 matches in de queue om te accepteren, maar heb er nu eigenlijk geen tijd voor. Lijkt er op dat als ze van de pagina 'afvallen' je ze niet meer kan accepteren, of kan je dan scrollen (paiq select)?
Ik gebruik Paiq momenteel niet meer, maar was wel aardig buggy inderdaad. Veel foutmeldingen als je net ingelogd stond bijvoorbeeld.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114379347
Was ik eerder redelijk lyrisch over de huidige internetdate, is het inmiddels al weer afgekoeld helaas.
Nu zo'n 2 weken contact via de chat, maar echt meer is er nog niet vanuit gekomen.
Ik krijg steeds meer het idee dat zij er een lijstje op na houdt..

Wat trouwens ook irritant is aan paiq is het feit dat je ook offline personen als match krijgt. Ik bedoel, wtf? daar kan ik niks mee -O-
pi_114379867
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zou er zwaar depressief van worden als ik geeneens zo'n nerd zou kunnen hosselen ;(
Deze persoon snapt het, dat is omgekeerd hetzelfde als niemand je wil , zelfs dikke puisterige dames niet.
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:08:07 #38
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_114380372
Je hebt serieus een post van 2 dagen geleden opgezocht zodat je weer kan kwijnen in zelfmedelijden?

Respect.
WFPB!
pi_114380655
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Dizorn het volgende:
Je hebt serieus een post van 2 dagen geleden opgezocht zodat je weer kan kwijnen in zelfmedelijden?

Respect.
Soms ook nog wel van weken of maanden geleden ja. Het is een goed voorbeeld dat je er depri van raakt als je niks kan hosselen.
Niks te zeggen hier meer, ik wil jullie plezier niet bederven.
Groeten
pi_114380673
Goed zo poes.
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:16:44 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114380812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Was ik eerder redelijk lyrisch over de huidige internetdate, is het inmiddels al weer afgekoeld helaas.
Nu zo'n 2 weken contact via de chat, maar echt meer is er nog niet vanuit gekomen.
Ik krijg steeds meer het idee dat zij er een lijstje op na houdt..

Wat trouwens ook irritant is aan paiq is het feit dat je ook offline personen als match krijgt. Ik bedoel, wtf? daar kan ik niks mee -O-
Jammer zeg, gewoon doorgaan :)
pi_114380821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Dizorn het volgende:

Respect.
Niks is fijner dan wegkwijnen in zelfmedelijden. Als je eruit komt voel je je beter
pi_114380855
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jammer zeg, gewoon doorgaan :)
Jup, gewoon dom doorgaan ;)
pi_114380934
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Niks is fijner dan wegkwijnen in zelfmedelijden. Als je eruit komt voel je je beter
Dat zeg ik, ik heb er tenminste geen alcohol of drugs voor nodig.
pi_114381020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat zeg ik, ik heb er tenminste geen alcohol of drugs voor nodig.
Ik combineer het, weet ik zeker dat het goed aankomt.
pi_114381166
Waarom zijn er nooit dit soort topics als ik single ben :D
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114382326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:49 schreef Gummiebeer het volgende:

Je wordt echt niet alleen maar gematched als je online bent. Ik krijg altijd mailtjes dat k een nieuwe match heb. Negen van de tien keer is diegene niet online wanneer ik eindelijk een keer weer online kom (reden om mij eigenlijk weer uit te schrijven op Paiq, want eigenlijk vind ik het niks). Je moet dus maar net geluk hebben om elkaar te treffen, en dat geld daarna natuurlijk ook.
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:48:59 #48
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114382579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je wordt echt niet alleen maar gematched als je online bent. Ik krijg altijd mailtjes dat k een nieuwe match heb. Negen van de tien keer is diegene niet online wanneer ik eindelijk een keer weer online kom (reden om mij eigenlijk weer uit te schrijven op Paiq, want eigenlijk vind ik het niks). Je moet dus maar net geluk hebben om elkaar te treffen, en dat geld daarna natuurlijk ook.
Of een online date regelen! Elkaar online treffen op een bepaald tijdstip. En net dan zul je zien dat in één keer alle andere matches ook online zijn. :')
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_114383575
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Of een online date regelen! Elkaar online treffen op een bepaald tijdstip. En net dan zul je zien dat in één keer alle andere matches ook online zijn. :')
Nadeel van Paiq imo. Op een gegeven moment werd ik er gek van, al die matches online en aandacht vragend - het liefst allemaal tegelijk uiteraard... :9

Zit altijd wel zo'n type tussen ala: "ben je bezig?" "test test" "??????"
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_114383666
Ik zet standaard iedereen op offline cheat :@
pi_114383761
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan dat dan zonder ze werkelijk helemaal te blokkeren?
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:07:52 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114383785
quote:
Deed ik ook
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:08:05 #53
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114383800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Kan dat dan zonder ze werkelijk helemaal te blokkeren?
Als je genoeg credits hebt wel
pi_114383854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je genoeg credits hebt wel
Met 11 red ik het dan ws niet... :N
pi_114383866
Ja maar even chatten en je kunt weer beoordelen en dan krijg je weer nieuwe credits, dus dat werkt best goed.
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:09:20 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114383899
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Met 11 red ik het dan ws niet... :N
Doe je even een stuk of wat speeddates en beoordelen. Als je zegt dat iemand totaal niet bij je past krijg je meer credits :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:09:38 #57
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114383919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar even chatten en je kunt weer beoordelen en dan krijg je weer nieuwe credits, dus dat werkt best goed.
ha ha GMTA
pi_114383936
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo blijkt maar weer dat ik helemaal niks van Paiq weet...ben er wel klaar mee. Het is dat ik er nog één wel leuk contact op heb staan, maar hij wil liever over op skype.

Ik wist niet dat het zo werkte met die credits vergaren..
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:11:20 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114384030
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zo blijkt maar weer dat ik helemaal niks van Paiq weet...ben er wel klaar mee. Het is dat ik er nog één wel leuk contact op heb staan, maar hij wil liever over op skype.

Ik wist niet dat het zo werkte met die credits vergaren..
Doen, Skype is heel leuk :)

Ja joh, allemaal trucjes daar om de commercie te omzeilen :)
pi_114384278
Credits voor beoordelen? Alleen voor vrouwen zeker dan? :D
pi_114384314
Nope, het beoordelen van je gesprekspartner he. Niet het foto beoordelen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:16:31 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114384348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef VacaLoca het volgende:
Credits voor beoordelen? Alleen voor vrouwen zeker dan? :D
Nee hoor..Zeiksnor!

Beoordeel deze match/speeddate en dan zeggen wat je ervan vond met een percentage. Moet je gewoon iets langer voor doorkletsen. Als je lang genoeg wacht krijg je zat speeddates.
pi_114384506
Ah oke :)

Dacht even aan foto-beoordelen idd.
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:20:37 #64
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114384595
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef VacaLoca het volgende:
Ah oke :)

Dacht even aan foto-beoordelen idd.
Aan het sparen dan maar :) Kun je foto cheaten ;)
pi_114384842
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Aan het sparen dan maar :) Kun je foto cheaten ;)
Ik ben zo rijk ik heb Paiq Select :6
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:26:37 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114384974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik ben zo rijk ik heb Paiq Select :6
Tering.. nou dat zou ik dus als onderschrift nemen op Paiq, dan kun je maar raak hosselen :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:39:38 #67
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114385695
quote:
Kan je dat doen op Paiq? Moet ik eens even dat knopje zoeken.
Offline cheat lijkt me erg logisch. Ik -als mannetje- kan natuurlijk niet met twee vrouwen tegelijk bezig zijn. Dan haal ik alles doorelkaar!
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:42:52 #68
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114385897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tering.. nou dat zou ik dus als onderschrift nemen op Paiq, dan kun je maar raak hosselen :P
Ik heb geen Paiq select maar ik zou het wel gemakkelijk kunnen betalen :7
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:20:39 #69
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114388515
O ja mormels. Zeg ik even wat en is iedereen er weer vandoor. :(
pi_114389018
Ik vind het match systeem van Paiq echt een beetje vaag.
Maar die offline cheat gebruik ik ook erg vaak, erg handig :Y
pi_114389636
quote:
Stoer hoor.
pi_114390535
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind het match systeem van Paiq echt een beetje vaag.
Maar die offline cheat gebruik ik ook erg vaak, erg handig :Y
Boeit dat wat dan? Het enige wat jij hoeft te doen is dagelijks de vele oneliners accepteren of afwijzen. Helemaal nu je min of meer 1 gratis oneliner per dag kan versturen verwacht ik dat elke vrouw met minstens een redelijk uiterlijk dood wordt gespammed met oneliners.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:48:37 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114390645
ha ha ha even delen. Ik krijg van die buurman-date een sms met: de geit is gemolken..
ha ha ha ha wtf?
pi_114390668
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Boeit dat wat dan? Het enige wat jij hoeft te doen is dagelijks de vele oneliners accepteren of afwijzen. Helemaal nu je min of meer 1 gratis oneliner per dag kan versturen verwacht ik dat elke vrouw met minstens een redelijk uiterlijk dood wordt gespammed met oneliners.
Wat ben jij in een bad mood...probeer je hier nu ook je psychopatentrucje uit?
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:50:16 #75
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114390745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef eefje801 het volgende:
ha ha ha even delen. Ik krijg van die buurman-date een sms met: de geit is gemolken..
ha ha ha ha wtf?
Dat moet je even beter uitleggen :?
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:50:53 #76
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114390795
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dat moet je even beter uitleggen :?
Er valt helaas niks aan uit te leggen wat ik snap het ook niet ;)
Die was vast niet voor mij bedoeld :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:51:39 #77
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114390849
Ja maar wat is de buurman-date?
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:52:01 #78
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114390870
quote:
ha ha ha ha wtf?
Dirty harry... Lijkt een opmerking die refereert naar een bepaald iets.
konichiwa bitches
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:52:10 #79
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114390887
Met "de geit" kan natuurlijk gewoon zijn fallus bedoeld worden.
pi_114390938
quote:
ha ha ha ha wtf?
:D Dat is wel echt een hele vage sms.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:53:01 #81
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114390947
Aha..nou vat ik em.. bijzonder, want we hebben al een tijdje niet gedate meer.
Nou ja, leuk om te weten pfff
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:53:11 #82
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114390960
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

:D Dat is wel echt een hele vage sms.
ja toch?
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:53:26 #83
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114390980
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Er valt helaas niks aan uit te leggen wat ik snap het ook niet ;)
Die was vast niet voor mij bedoeld :P
Misschien wil de buurman je daarmee gewoon laten weten dat het er vanavond niet meer inzit een kopje suiker..euh pap te lenen valt. :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:54:39 #84
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114391055
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Misschien wil de buurman je daarmee gewoon laten weten dat het er vanavond niet meer inzit een kopje suiker..euh pap te lenen valt. :)
Ik had hem niet gesmst. Hij stuurt nu: Da's code, alles verder goed?

Jullie hadden dus gelijk, wat een flapdrol ook
pi_114391150
pi_114391192
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Paiq, ik geloof dat ik het toch prettiger ga vinden als ik eerst foto's zie.
Iemand noemde hier laatst Relatieklik? Ik weet alleen niet meer of dat nu positief of negatief was?

quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jullie hadden dus gelijk, wat een flapdrol
:{ Wat een afknapper.
pi_114391280
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jullie hadden dus gelijk, wat een flapdrol ook
Beetje sneu inderdaad :D :')
pi_114391291
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Paiq, ik geloof dat ik het toch prettiger ga vinden als ik eerst foto's zie.
Iemand noemde hier laatst Relatieklik? Ik weet alleen niet meer of dat nu positief of negatief was?

[..]

:{ Wat een afknapper.
Hoevaak heb je al op kruisje geklikt toen mannelijke foto's in beeld kwamen?
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 22:58:13 #89
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114391299
Apart ik ben paiq ook beu al maanden
What can change the nature of a man?
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:58:29 #90
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114391318
quote:
Iemand noemde hier laatst Relatieklik? Ik weet alleen niet meer of dat nu positief of
Ik had na ander halve maand Paiq ook wel gehad weinig soeps zat er tussen leek het.
konichiwa bitches
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:59:46 #91
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114391397
quote:

[..]

We kunnen hier ook gewoon foto's uit gaan wisselen en dan samen gaan daten.
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:01:43 #92
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114391518
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef Coco98 het volgende:
Apart ik ben paiq ook beu al maanden
same here. De populariteit heeft het een beetje verpest daar denk ik.
pi_114391551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wat ben jij in een bad mood...probeer je hier nu ook je psychopatentrucje uit?
Neuh ik zal niet durven. Hier zijn geen labiele dames. Een beetje dan.. maar niet erg genoeg.
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:02:59 #94
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114391602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef eefje801 het volgende:

[..]

same here. De populariteit heeft het een beetje verpest daar denk ik.
Is het echt zo erg? Dadelijk nog eens even kijken.
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 23:04:30 #95
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114391702
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Neuh ik zal niet durven. Hier zijn geen labiele dames. Een beetje dan.. maar niet erg genoeg.
Fok is een broednest voor labiele dames ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:04:32 #96
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114391705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Is het echt zo erg? Dadelijk nog eens even kijken.
Het is plat gezegd gewoon kut ja.
konichiwa bitches
pi_114391765
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef Spiderpig het volgende:

[..]

Het is plat gezegd gewoon kut ja.
Hmm nog niet gemerkt tot nu toe.. Kom net wel een jongen tegen als match die ik vaak op mn werk zie, ongemakkelijk haha :9
pi_114391857
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoevaak heb je al op kruisje geklikt toen mannelijke foto's in beeld kwamen?
Is dat belangrijk? Zoek je nu bevestiging voor 1 van jouw theorieën?
Sorry, maar die ga je van mij niet krijgen.

Apart dat de mannen er hetzelfde over denken. Vrouwenaanbod daar is dus ook niet zo geweldig. Misschien inderdaad te populair.
Of ik ben gewoon veel te kieskeurig :@

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef Mister1977 het volgende:

[..]
We kunnen hier ook gewoon foto's uit gaan wisselen en dan samen gaan daten.
Denk dat de mensen die hier op Fok! dates zoeken al een fobo met foto's hebben ;)
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 23:07:39 #99
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114391873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hmm nog niet gemerkt tot nu toe.. Kom net wel een jongen tegen als match die ik vaak op mn werk zie, ongemakkelijk haha :9
Mijn eerste date via paiq bleek een dame van plezier te zijn. Dat was pas ongemakkelijk.
pi_114391888
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Fok is een broednest voor labiele dames ;)
Dan moet je in het R&P forum zijn hè....oh wacht :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:07:55 #101
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114391893
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Het is jammer dat ik jou niet op mijn werk tegen kom...

O kut ik heb geen collegas :p
konichiwa bitches
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:09:29 #102
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114391974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Apart dat de mannen er hetzelfde over denken. Vrouwenaanbod daar is dus ook niet zo geweldig. Misschien inderdaad te populair.

[..]

Denk dat de mensen die hier op Fok! dates zoeken al een fobo met foto's hebben ;)
Oh, dus jij zoekt ze niet hier maar wel op Paiq? Dat zegt dus wel iets over Fokmannekes. :D
pi_114391986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

[..]

"Is dat belangrijk? Zoek je nu bevestiging voor 1 van jouw theorieën? "

"Apart dat de mannen er hetzelfde over denken. Vrouwenaanbod daar is dus ook niet zo geweldig. Of ik ben gewoon veel te kieskeurig :@"

Dankje voor het bevestigen van mijn theorie... behoorlijk vaak dus.
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:10:17 #104
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114392016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Mijn eerste date via paiq bleek een dame van plezier te zijn. Dat was pas ongemakkelijk.
Moest je betalen voor een date? :D
pi_114392405
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

"Is dat belangrijk? Zoek je nu bevestiging voor 1 van jouw theorieën? "

"Apart dat de mannen er hetzelfde over denken. Vrouwenaanbod daar is dus ook niet zo geweldig. Of ik ben gewoon veel te kieskeurig :@"

Dankje voor het bevestigen van mijn theorie... behoorlijk vaak dus.
:') Je leest duidelijk alleen wat je wil lezen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Oh, dus jij zoekt ze niet hier maar wel op Paiq? Dat zegt dus wel iets over Fokmannekes. :D
Geloof niet dat Fokkers zo erg zijn, ik weet zeker dat er een paar leuke tussen zitten.
Maar Fok is voor mij gewoon geen vijvertje.
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:20:54 #106
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114392664
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef kieskleurig het volgende:

Geloof niet dat Fokkers zo erg zijn, ik weet zeker dat er een paar leuke tussen zitten.
Dat is te begrijpen. De kans is veel te groot dat je een lelijke aal aan de haak slaat. :D
pi_114392805
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dat is te begrijpen. De kans is veel te groot dat je een lelijke aal aan de haak slaat. :D
Mja ik mag niet klagen met mijn Fok dates... ;)
pi_114393372
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

:') Je leest duidelijk alleen wat je wil lezen.

[..]

Ok als ik eerlijk ben denk ik dat je misschien niet echt kieskeurig bent. Er zitten behoorlijk wat onaantrekkelijke mannen in vele opzichten op die site en het match systeem werkt voor geen meter.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 00:01:06 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114394898
Bruggetje :

Iemand al eens ruzie gemaakt op een eerste date?
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:04:25 #110
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114395048
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:01 schreef Coco98 het volgende:
Bruggetje :

Ik had nog niet eens een date. Maar één of andere mafkees ging ruzie met me maken op een datingsite, blokkeerde me, om me vervolgens op Hyves op te sporen met stalkgedrag 8)7 Mafkezen soms.

Maar een beetje ruzie is nooit verkeerd. Ik zeg; op een eerste date samen een ikea-kastje in elkaar zetten. Als je dat overleeft.. hoppa date twee en de rest volgen vanzelf.
pi_114395114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Ik had nog niet eens een date. Maar één of andere mafkees ging ruzie met me maken op een datingsite, blokkeerde me, om me vervolgens op Hyves op te sporen met stalkgedrag 8)7 Mafkezen soms.

Maar een beetje ruzie is nooit verkeerd. Ik zeg; op een eerste date samen een ikea-kastje in elkaar zetten. Als je dat overleeft.. hoppa date twee en de rest volgen vanzelf.
En anders heb je er toch een leuk kastje aan overgehouden.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 00:08:10 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114395210
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Vrouw van m'n hart.
Op zich wel een interessant testje met ikea kast, leer je snel of de vrouw goed kan luisteren en opdrachten uitvoeren :7
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:00:41 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114402876
ja, SC is ergens anders, leuk dat je dit topic ook om zeep wil brengen maar dat gaat niet lukken dus posts verwijderd en genote. Is het nou zo moeilijk om SC in een SC topic te doen? Dat kunnen jullie best wel, toch?
pi_114403679
Hoi, Ik lees al tijdje op het forum mee, maar nu toch maar eens beginnen met berichten plaatsen. Heb me bijna 4 weken geleden ook ingeschreven op datingsites. Al paar leuke dates gehad, binnenkort nog ene. Leuke manier om nieuwe vrouwen te leren kennen :)
pi_114404890
Samen een IKEA kastje in elkaar zetten is eigenlijk een geniale 1e date.
In ieder geval een doe activiteit.

Hebben mensen trouwens nog meer tips voor doe activiteiten?
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:47:06 #116
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114405478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef dyna18 het volgende:

Had een tijdje terug idd bijna met een fokker iets in elkaar gezet. Zat alleen aan de andere kant van de oceaan, was hulp of afstand :P

Poolen, buitenactiviteiten, wandeling door de stad etc. Van alles om te doen, beetje peilen wat de ander leuk vindt.
  Admin donderdag 19 juli 2012 @ 10:56:40 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114405755
quote:
4s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:00 schreef Re het volgende:
ja, SC is ergens anders, leuk dat je dit topic ook om zeep wil brengen maar dat gaat niet lukken dus posts verwijderd en genote. Is het nou zo moeilijk om SC in een SC topic te doen? Dat kunnen jullie best wel, toch?
^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_114406733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

^O^
Daten? :9~
pi_114406851
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:01 schreef Coco98 het volgende:
Bruggetje :

Ik vraag me af hoe je in vredesnaam ruzie op een date kunt krijgen? Je wilt toch allebei juist je best doen om leuk gevonden te worden door de ander?
Sarcasme. Herken het.
pi_114407042
Ik heb wel eens ruzie gehad op een eerste date. Geen vechterij, maar wel zo erg dat de sfeer verpest was en ik 15 minuten later ongeveer wegging. Was gewoon hier in de stad, een serveerster van een jaar of 17 gooide een glas bier over onze tafel heen. Geen schade aan telefoons, portemonnees etc, maar madame ging toch maar even tekeer tegen dat arme meisje. Die was echt zichtbaar geschrokken en geintimideerd, het arm schaap. Probeerde er eerst tussen te komen met een relativerende opmerking maar date bleef doorgaan, toen heb ik gezegd dat ze normaal moest doen en dat ik het stom vond dat ze zo tekeer ging omdat dat meisje zo haar best deed. Sfeer verpest :')
pi_114421493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef dyna18 het volgende:

Bezoek een klimbaan, dan weet je gelijk of ze een beetje gutsy is.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:13:27 #122
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114421917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef Hristo het volgende:
Ik heb wel eens ruzie gehad op een eerste date. Geen vechterij, maar wel zo erg dat de sfeer verpest was en ik 15 minuten later ongeveer wegging. Was gewoon hier in de stad, een serveerster van een jaar of 17 gooide een glas bier over onze tafel heen. Geen schade aan telefoons, portemonnees etc, maar madame ging toch maar even tekeer tegen dat arme meisje. Die was echt zichtbaar geschrokken en geintimideerd, het arm schaap. Probeerde er eerst tussen te komen met een relativerende opmerking maar date bleef doorgaan, toen heb ik gezegd dat ze normaal moest doen en dat ik het stom vond dat ze zo tekeer ging omdat dat meisje zo haar best deed. Sfeer verpest :')
Dat klinkt niet als de ideale date dus je kunt het als een voordeel zien dat deze situatie zich voordeed.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:28:23 #123
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_114422730
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef Hristo het volgende:
En direct kwam de ware aard van 't beeste naar boven. Beter toch ^O^. Op het moment zelf niet zo leuk maar je weet direct waar je aan toe bent met zo'n trut
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 18:31:50 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114425235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe je in vredesnaam ruzie op een date kunt krijgen? Je wilt toch allebei juist je best doen om leuk gevonden te worden door de ander?
Dat zou ik niet op de eerste plaats zetten. Krijg je schijnheilige praktijken van.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:58:04 #125
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114426270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Bezoek een klimbaan, dan weet je gelijk of ze een beetje gutsy is.
Of naar Diergaarde Blijdorp en je date door Bokito laten keuren.
pi_114426884
Dierentuin is overigens best leuk voor een date... Als die ander daar van houdt tenminste... :)
pi_114429381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
Dierentuin is overigens best leuk voor een date... Als die ander daar van houdt tenminste... :)
Heb ik 1x gedaan als eerste date, als het dan niet klikt duurt een date daar wel erg lang.
Is er wel wat afleiding door dieren te kijken, maar ik zou het toch echt afraden voor een eerste date.
pi_114429538
ik lees even niet alles meer mee (wifi in het hostel *O* ) maar ik wil wel mee meeten! :)

oh en ik ben 2 dagen weg en ik word al gemist. Dit gaat niet goed...
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:33:34 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114430844
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef maen het volgende:
ik lees even niet alles meer mee (wifi in het hostel *O* ) maar ik wil wel mee meeten! :)

Ligt eraan hoe het klikt. Ik zou het ook creepy vinden na één date waarbij het niet zo-zo is.
Maar als de vlammen er vanaf springen. Dan kan dat anders zijn.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114431516
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe het klikt. Ik zou het ook creepy vinden na één date waarbij het niet zo-zo is.
Maar als de vlammen er vanaf springen. Dan kan dat anders zijn.
Uberhaupt wel met dates toch, vastzitten in een restaurant of tijdens een kite lesje is ook niet fijn :)

Bohh vanochtend egodeuk door mijn cijfer op paiq.. Andere foto en hoppa, gefixt :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Perzephone op 19-07-2012 20:52:33 ]
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:54:21 #131
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114432041
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Heb ik 1x gedaan als eerste date, als het dan niet klikt duurt een date daar wel erg lang.
Is er wel wat afleiding door dieren te kijken, maar ik zou het toch echt afraden voor een eerste date.
Als je dan denkt: "die gast, dat wordt hem niet voor mij" dan kun je nog heel enthousiast met apen in hun eigen taal gaan communiceren. Dat druipt hij vanzelf af.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:55:13 #132
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114432094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Uberhaupt wel met dates toch, vastzitten in een restaurant of tijdens een kite lesje is ook niet fijn :)

Bohh vanochtend egodeuk door mijn cijfer op paiq.. Andere foto en hoppa, gefixt :7
Over wat voor cijfer hebben we het bij een egodeuk?
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:56:01 #133
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114432145
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef maen het volgende:

Welk hostel maen?
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:24:51 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114433768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik volg je post niet.... vastzitten in een restaurant?
pi_114433817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik volg je post niet.... vastzitten in een restaurant?
Als je afspreekt om wat te gaan eten? Ik zou het zelf ongemakkelijk vinden om al na 5 min weg te gaan ;)
pi_114433856
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Als je dan denkt: "die gast, dat wordt hem niet voor mij" dan kun je nog heel enthousiast met apen in hun eigen taal gaan communiceren. Dat druipt hij vanzelf af.
Het zou je verbazen waar je mee weg kunt komen als de ander jou wel leuk vindt :D
Maar eerste dates houd ik het liefst gewoon simpel, maar ook bij voorkeur iets anders dan saai aan een tafeltje tegenover elkaar zitten. De locatie kan al erg veel doen, leuk strand of park doet al wonderen.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 21:27:59 #137
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114433941
quote:
12s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het zou je verbazen waar je mee weg kunt komen als de ander jou wel leuk vindt :D
...
I like that way of thinking })
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:28:57 #138
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114433994
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Als je afspreekt om wat te gaan eten? Ik zou het zelf ongemakkelijk vinden om al na 5 min weg te gaan ;)
nou, of nog erger: de hele maaltijd uitzitten of de hele film als het niet klikt ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:32:38 #139
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114434174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik quote op iemand die een sms krijgt dat ze wordt gemist nadat ze met iemand een date gehad hebt en nu 2 dagen pas op vakantie is.

Daarop reageerde ik dat ik dat creepy zou vinden als ik de date zo-zo zou vinden. Als de vonken er vanaf vlogen en je al 2 dates gehad hebt dan snap ik zoiets wel. Dan wil je zoveel mogelijk tijd met elkaar doorbrengen.

Zelf sta ik er wel zo in als 'doe lekker allebei ook nog wat jezelf leuk vindt. :) Maar soms is het gevoel erg sterk in het begin.

Daarom kan ik jou post niet echt rijmen met mijn post. ;) Maar snap dat je ergens anders op reageerde.
pi_114434178
Kroeg hoor! Ideale setting, andere mensen en wijn en vaak openbaar vervoer en taxi's in de buurt :D

Wel ergens waar je wat relaxed kunt zitten en het niet compleet stil is (buiten jij en je date) dus niet elke kroeg is goed. Muziek en andere geluiden moeten dusdanig zijn dat je rustig kunt praten zonder dat de hele kroeg meegeniet, maar weer niet zo hard dat je elkaar niet kunt verstaan.
pi_114434301
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Daarom kan ik jou post niet echt rijmen met mijn post. ;) Maar snap dat je ergens anders op reageerde.
Verkeerd gelezen dan, excuses mr. splash ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:35:15 #142
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114434323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Verkeerd gelezen dan, excuses mr. splash ;)
Ja, ik was ook erg aangedaan door het misverstand.
U bent vergeven. ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:40:49 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114434575
Hier weer wat roering na een tijdje daterust.

Zaterdag date met "de buurman" en misschien volgende week nog een eerste (fok)date.
pi_114434640
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:40 schreef eefje801 het volgende:

Zaterdag date met "de buurman" en misschien volgende week nog een eerste (fok)date.
Vertel vertel!? Dierentuin? ;)
pi_114434685
quote:

Die van de geit?
Maar dat is weer een goed begin qua daten..2 dates :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:44:41 #146
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114434758
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Vertel vertel!? Dierentuin? ;)
Ha ha :D

Buurman is inmiddels al de derde date, gaan even wat drinken in de kroeg want daar kun je rustig praten ;)

Nieuwe date wordt gewoon eerst een kopje koffie drinken als kennismaking.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:46:38 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114434864
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Die van de geit?
Goed onthouden ;) Van de geit, inderdaad :D Heb hem wel flink op zijn lazer gegeven, dat wel.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:47:45 #148
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114434915
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Die van de geit?
Hoe is het met jouw date-avonturen dan?
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:50:23 #149
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114435055
quote:

Leuk! :)
Hoe bevalt de buurman?
pi_114435292
Begrijp ik nu goed dat je nogmaals gaat daten met iemand die je per sms liet weten net succesvol gefapt te hebben? :o
pi_114435305
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw date-avonturen dan?
Erg rustig, ik ben uitgekeken op Paiq. Ik heb daar nog 1 date gehad, maar die was wel heel erg blij met zichzelf. En ik kon alleen maar denken: ieuw kinderhandjes. Hij had echt hele kleine handen.

Verder even gekeken op Relatieklik, maar zag niet echt veel leuke mannen daar op het eerste gezicht.
Dus voorlopig even geen dates vermoed ik :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:55:09 #152
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114435359
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Begrijp ik nu goed dat je nogmaals gaat daten met iemand die je per sms liet weten net succesvol gefapt te hebben? :o
Lurker :P en Yup..want het was niet zo. Hij wilde gewoon een reactie uitlokken omdat ik een tijdje niks had laten horen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:56:18 #153
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114435439
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk! :)
Hoe bevalt de buurman?
Dankje! :)
Het is gezellig :)

En hoe is het met jouw off-topic date?
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:59:07 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114435588
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Erg rustig, ik ben uitgekeken op Paiq. Ik heb daar nog 1 date gehad, maar die was wel heel erg blij met zichzelf. En ik kon alleen maar denken: ieuw kinderhandjes. Hij had echt hele kleine handen.

Verder even gekeken op Relatieklik, maar zag niet echt veel leuke mannen daar op het eerste gezicht.
Dus voorlopig even geen dates vermoed ik :)
Ha ha, kinderhandjes! Dat kwam vast omdat hij zo erg blij met zichzelf was, dat dat je opviel. Net zoiets als van die hele kleine oortjes: iek!

Jammer..maar komt vast wel :) Ik zou bijna zeggen: via fok! Maar daar was je niet zo van hé
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:04:04 #155
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114435854
Ga je nou daten met die "gemolken" buurman? :D
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:08:08 #156
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114436066
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
Ga je nou daten met die "gemolken" buurman? :D
Geen idee of hij al gemolken is, dat zie ik zaterdag wel.
pi_114436128
Ik wil niet eens weten wat er mee bedoeld wordt.... :X
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:10:16 #158
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114436179
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil niet eens weten wat er mee bedoeld wordt.... :X
Daar hebben jullie inderdaad gister al genoeg over geslowchat.
pi_114436238
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Daar hebben jullie inderdaad gister al genoeg over geslowchat.
Ik heul niet :N
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:13:04 #160
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114436359
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Geen idee of hij al gemolken is, dat zie ik zaterdag wel.
Niet dat jij dat dan nog moet doen! :o
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:16:13 #161
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114436538
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Niet dat jij dat dan nog moet doen! :o
Nee zeg..dat moeten we niet hebben. Laat hem dat maar lekker zelf doen.

On topic: ben jij al druk aan het daten geslagen?
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:20:18 #162
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114436781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee zeg..dat moeten we niet hebben. Laat hem dat maar lekker zelf doen.

On topic: ben jij al druk aan het daten geslagen?
Nee, iedereen die mijn foto's ziet, trekt zich terug.
pi_114437157
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha, kinderhandjes! Dat kwam vast omdat hij zo erg blij met zichzelf was, dat dat je opviel. Net zoiets als van die hele kleine oortjes: iek!

Jammer..maar komt vast wel :) Ik zou bijna zeggen: via fok! Maar daar was je niet zo van hé
Handen zijn sowieso al iets waar ik erg op let, maar inderdaad als iemand steeds zo gaat zitten dat je zijn armspieren overdreven aangespannen ziet, dan ga je wel extra op bepaalde dingen letten.
Verder wel een aardige man, maar geen date materiaal voor mij :)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Nee, iedereen die mijn foto's ziet, trekt zich terug.
Hier of op sites als Paiq?
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:26:55 #164
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114437213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dankje! :)
Het is gezellig :)

En hoe is het met jouw off-topic date?
Maar gezellig... of meer als dat?
Gaat erg goed... vonken vliegen er nog van af. Ze is nu bij een reunie, maar ik krijg aandacht. ;)
pi_114437451
ik kwam er pas achter dat op badoo de laatste geuploade foto gebruikt wordt in de lijsten. eff de volgorde veranderd en meteen veel meer profielbezoekers :P
..///
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:32:09 #166
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114437555
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef kieskleurig het volgende:

Bij de vrouwtjes persoonlijk in de mailbox.

Wat een service he? :D
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:41:48 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114438192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Maar gezellig... of meer als dat?
Gaat erg goed... vonken vliegen er nog van af. Ze is nu bij een reunie, maar ik krijg aandacht. ;)
Is nog maar de derde date hé..maw: ben ik nog niet uit. Maar gezellig is het zeker :)
Mooi! Vonken zelfs, super :)
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 22:41:59 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114438208
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Handen zijn sowieso al iets waar ik erg op let, maar inderdaad als iemand steeds zo gaat zitten dat je zijn armspieren overdreven aangespannen ziet, dan ga je wel extra op bepaalde dingen letten.
Verder wel een aardige man, maar geen date materiaal voor mij :)

[..]

Vrouwen met delicate handjes O+
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:46:58 #169
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114438651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Vrouwen met delicate handjes O+
En poezelige voetjes. O+
pi_114438831
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef Herkenbaarheid het volgende:

[..]

En direct kwam de ware aard van 't beeste naar boven. Beter toch ^O^. Op het moment zelf niet zo leuk maar je weet direct waar je aan toe bent met zo'n trut
Idd, vond het absoluut niet erg :)
pi_114438981
ik heb vrij grote handen, dus dames met heeeeeele kleine handjes.... dat voelt zo raar.... * Spezza19 mompelt iets van kinderhandje....
pi_114439447
Tsja, wil je gaan meeten, dan moet je op SingleFriday zijn, volgende week vrijdag:

http://www.singlefriday.nl/

Ik vraag me af of de meerderheid eigenlijk wel single zal zijn.
Wat denken jullie?
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:59:21 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114439520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef JC14 het volgende:
Tsja, wil je gaan meeten, dan moet je op SingleFriday zijn, volgende week vrijdag:

http://www.singlefriday.nl/

Ik vraag me af of de meerderheid eigenlijk wel single zal zijn.
Wat denken jullie?
Spam?

En de meerderheid daar of hier?
pi_114439570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Spam?

En de meerderheid daar of hier?
Ik verzeker je dat dit geen spam is. Echt waar, je kan er op klikken zonder dat er iets gebeurd.

De meerderheid daar. Wellicht zijn er mensen van hier al eens op een soortgelijk feest geweest. Dus vandaar.
pi_114439615
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef JC14 het volgende:

[..]

Ik verzeker je dat dit geen spam is. Echt waar, je kan er op klikken zonder dat er iets gebeurd.
Als er niks gebeurd... waarom zouden we dan klikken? :?
  donderdag 19 juli 2012 @ 23:00:52 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114439639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef JC14 het volgende:

[..]

De definitie van spam ligt net iets genuanceerder dan dat ;)
pi_114439683
quote:
12s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Als er niks gebeurd... waarom zouden we dan klikken? :?
Ik bedoel: zonder dat het spam of een virus zou zijn. Je gaat gewoon naar de website toe.
pi_114439730
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

De definitie van spam ligt net iets genuanceerder dan dat ;)
Hehe, daar ben ik me van bewust. Iig zou het het proberen waard zijn denk je?
pi_114439847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:02 schreef JC14 het volgende:

[..]

Hehe, daar ben ik me van bewust. Iig zou het het proberen waard zijn denk je?
niet geschoten.. gewoon naar toe gaan
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_114439953
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

niet geschoten..
Heb je wel gelijk in. Mij lijkt het opzich wel wat, maar kan net zo goed zijn dat het merendeel geen single is.
Maar idd, zonder het te proberen wordt het het zeker niet. Ik ga dus.
Mijn ervaringen zal ik hier wel melden.
  donderdag 19 juli 2012 @ 23:10:29 #181
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114440312
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Is nog maar de derde date hé..maw: ben ik nog niet uit. Maar gezellig is het zeker :)
Mooi! Vonken zelfs, super :)
Snap ik, maar met mijn huidige date ben ik ook pas bij date 2. Dingen gaan net iets anders atm.
  donderdag 19 juli 2012 @ 23:15:18 #182
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114440633
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:10 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Snap ik, maar met mijn huidige date ben ik ook pas bij date 2. Dingen gaan net iets anders atm.
Oh, absoluut. Tempo kan heel erg verschillen in die dingen.
pi_114441172
:O

mja, tijd voor bed :W
  donderdag 19 juli 2012 @ 23:26:33 #184
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_114441288
Date vandaag gehad, wel gezellig maar niet echt bijzonder. Had me voorgenomen om wat te flirten enz maar uiteraard is daar weer niks van gekomen. Ik weet van haar dat ze ook best verlegen is en waarschijnlijk ook geen stap zal zetten, dus ontstaat er een status quo.

Heb wel nog een sms gestuurd dat ik thuis was gekomen en het gezellig vond, maar heb nog niks vernomen.
Op elke fokker past een bril.
pi_114441582
Zucht.... :N
pi_114441864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Welk hostel maen?
In Edinburgh!

Nee maar ik vind hem wel leuk hoor, maar het is gewoon een beetje snel na 2 dates. Ik wil gewoon rustig aan doen, zeker weten dat het goed zit. En hij is daar nu al van overtuigd, wat ik me niet echt kan voorstellen. Maargoed. Ik geniet van mijn vakantie!
  donderdag 19 juli 2012 @ 23:40:15 #187
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114442007
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef maen het volgende:

[..]

In Edinburgh!

Nee maar ik vind hem wel leuk hoor, maar het is gewoon een beetje snel na 2 dates. Ik wil gewoon rustig aan doen, zeker weten dat het goed zit. En hij is daar nu al van overtuigd, wat ik me niet echt kan voorstellen. Maargoed. Ik geniet van mijn vakantie!
Veel plezier!

Ik snap het wel hoor, heb het zelf wel eens andersom gehad en snap nu wel dat die ander daarvan schrok. Maar aan de andere kant, als het goed voelt wil je soms ook niets liever horen dan dat, dat is ook het lastige. Jij wilt weer zeker weten dat het goed zit en dat kan ook nog niet, na twee dates ;)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 01:35:28 #188
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114446805
Had me nu zelf voor de grap aangemeld bij zo'n dating site, de ene helft is niet aantrekkelijk en de andere helft zijn oppervlakkige macho's. Waar is mijn knappe creatieveling? :(
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:40:34 #189
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114449198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:35 schreef Mishu het volgende:
Had me nu zelf voor de grap aangemeld bij zo'n dating site, de ene helft is niet aantrekkelijk en de andere helft zijn oppervlakkige macho's. Waar is mijn knappe creatieveling? :(
oh nee, dan heb je ze allemaal gehad. Helaas; je zult alleen blijven.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:44:02 #190
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114449255
Vrouwen die klagen over andere mensen maar geen foto posten in het eigen fotoboek zodat we niet kunnen controleren of ze wel terecht klagen dat is bijna net zo lastig lezen als wanneer je geen leestekens gebruikt.
pi_114449467
quote:
Die date ik momenteel :D
pi_114449690
Nou, inmiddels weer een paar dagen verder en al een paar dates op de planning. :P Van het weekend op stap naar Eindhoven en dan tref ik d'r ene. :)

Moet zeggen dat de response op Relatieplanet nogal tegenvalt. Op zich wel leuke meiden die reageren maar vaak woonachtig in de andere kant van het land. :P Op Badoo gaat het echter retesnel moet ik zeggen, heel veel reacties waar ook iets uit te halen valt... :)
pi_114450248
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef -Splash- het volgende:
Vrouwen die klagen over andere mensen maar geen foto posten in het eigen fotoboek zodat we niet kunnen controleren of ze wel terecht klagen dat is bijna net zo lastig lezen als wanneer je geen leestekens gebruikt.
Bij sommigen is het taalniveau echt bedroevend inderdaad. :')
Die sla ik standaard al over.
pi_114450418
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef -Splash- het volgende:
:')

Ik moest lachen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_114450488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:08 schreef Impossibruuu het volgende:
Op Badoo gaat het echter retesnel moet ik zeggen, heel veel reacties waar ook iets uit te halen valt... :)
Wel mooi dat Badoo, oogt een stuk moderner dan Relatieplanet.
En erg handig dat je meteen vrouwen te zien krijgt uit je eigen woonplaats.
٩๏̯͡๏)۶
pi_114450648
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

JIJ!!! Had jij niet een paar topics terug een date met een meisje waar je al een relatie mee had voor je elkaar uberhaupt had ontmoet om vervolgens van de aardbodem te verdwijnen?? Of haal ik nu mensen door elkaar? :?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:47:25 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114450681
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die date ik momenteel :D
Ik heb bijna een uur nagedacht over een reactie. Het woord wat ik zocht was 'feeks' :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114451009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb bijna een uur nagedacht over een reactie. Het woord wat ik zocht was 'feeks' :D
Wheheheh :')
pi_114451125
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

JIJ!!! Had jij niet een paar topics terug een date met een meisje waar je al een relatie mee had voor je elkaar uberhaupt had ontmoet om vervolgens van de aardbodem te verdwijnen?? Of haal ik nu mensen door elkaar? :?
Ik heb ruim een half jaar een lat-relatie gehad, maar dat is sinds kort afgelopen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_114451170
Misschien vanavond maar eens een Badoo account aanmaken.... Kijken of dat wat is.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:24:51 #201
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114453782
quote:
Die zit hier? ;)
konichiwa bitches
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:28:11 #202
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114453910
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:03 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien vanavond maar eens een Badoo account aanmaken.... Kijken of dat wat is.
Dat probeer ik ook maar krijg elke keer ongeldige stad?
konichiwa bitches
pi_114454066
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Systeem werkt ook veel prettiger. Je kunt meteen met elkaar op de chat en nummers e.d. uitwisselen. Bij relatieplanet heb je allerlei beperkingen tenzij je zo'n lidmaatschap op de kop tikt.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:20:10 #204
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114456160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

wat is er zo lol aan
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond mijn 13e date sinds 9 januari met dezelfde meid (ja ik heb het serieus geteld).

Kan wel iets definitiefs worden, maar goed we zien wel...
Je bent gewoon een beetje een rare jongetje Ronaldo. Weet niet precies, maar er is iets met jou.
Wel grappige benadering ook. Als je date met iemand het een LAT-relatie noemen. Op zich klopt het ook wel, want je woont na date0 nog niet samen meestal.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:44:49 #205
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114457245
Paiq chick voor het eerst bij zo'n Battle meteen genext... wat een :X
konichiwa bitches
pi_114458537
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

[..]

Je bent gewoon een beetje een rare jongetje Ronaldo. Weet niet precies, maar er is iets met jou.
Wel grappige benadering ook. Als je date met iemand het een LAT-relatie noemen. Op zich klopt het ook wel, want je woont na date0 nog niet samen meestal.
Na het daten werd het een soort 'friends with benefits' relatie daar is toch niks vreemds aan.

Maar goed, laten we er verder maar niet over doorzeiken.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:53:40 #207
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_114465110
Dames zonder foto op Paiq geef ik 1 kans om een foto te uploaden. Doen of willen ze dit niet klik doei.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 17:43:53 #208
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114469563
Haha, ik kreeg weer wat berichtjes binnen :D
Ik ga er nog even over nadenken of ik er op ga reageren of niet :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114470265
Heb me maar weer afgemeld bij paiq. Vage wijven, meeste zijn absoluut niet mijn smaak. Sowieso werkt t niet prettig. Op naar de volgende...
pi_114471009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Spiderpig het volgende:
Paiq chick voor het eerst bij zo'n Battle meteen genext... wat een :X
Dik met een pittig, kort kapsel? >:)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:57:17 #211
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114473650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dik met een pittig, kort kapsel? >:)
Neuh gewoon totaal niks voor mij, zoals de meeste lijkt het op.
konichiwa bitches
pi_114474019
Vollere vrouwen niks mis mee, maar pittig korte kapsels.... :r
pi_114480140
Mijn date heb ik maar afgeschreven :W Was niet meer teruggekomen op eerdere uitnodiging, hadden nog wel beetje contact gehad en toen even gepeild of ze zin had nog eens af te spreken. Kwam geen reactie op. Doeiiiii :W :')
pi_114480570
Sowieso vrouwen die niet/slecht reageren... Ben ik vrij snel klaar mee...
pi_114480736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso vrouwen die niet/slecht reageren... Ben ik vrij snel klaar mee...
Ik heb er ook een fucking hekel aan. Ik ben zelf helemaal niet zo. Ik moet zeggen dat ik het best stierlijk jammer vind eigenlijk, maar goed. Even balen en weer verder.

En ja, ik zoen liever niet in een volle kroeg, zo heeft iedereen wat :')
pi_114486008
Ik logte sinds lange tijd weer eens in op paiq, toen kreeg ik opeens de voorstel om een speeddate te doen met iemand... ze was 16 jaar :')... Ik klikte toch maar accept. Ze wilde me toch wel toevoegen aan haar lijstje en ze wilde ook cammen, uiteraard niet geaccepteerd en heb haar weer verwijderd uit mijn lijst. Leuk match systeem wel dat paiq om gekoppeld te worden aan iemand die 12 jaar jonger is xD

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 21-07-2012 05:16:52 ]
pi_114489373
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:08 schreef richard_prf het volgende:
Ik logte sinds lange tijd weer eens in op paiq, toen kreeg ik opeens de voorstel om een speeddate te doen met iemand... ze was 16 jaar :')... Ik klikte toch maar accept. Ze wilde me toch wel toevoegen aan haar lijstje en ze wilde ook cammen, uiteraard niet geaccepteerd en heb haar weer verwijderd uit mijn lijst. Leuk match systeem wel dat paiq om gekoppeld te worden aan iemand die 12 jaar jonger is xD
Jij bent toch echt zelf degene die op accept drukt, het is niet Paiq die jullie gematcht heeft.
Bij een speeddate wordt er gekeken naar wie er allemaal online zijn met een bepaalde marge qua leeftijd, waarschijnlijk is die automatisch ingesteld.
Normaal gesproken denk ik ook niet dat mannen van 28 op accept drukken als ze een speeddate aanbod voorbij zien komen van minderjarigen.
Kwestie van je eigen verstand gebruiken, heeft niet veel met Paiq te maken.
pi_114489389
Mmm 16 zei je? O-)

:+
pi_114496012
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:02 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Jij bent toch echt zelf degene die op accept drukt, het is niet Paiq die jullie gematcht heeft.
Bij een speeddate wordt er gekeken naar wie er allemaal online zijn met een bepaalde marge qua leeftijd, waarschijnlijk is die automatisch ingesteld.
Normaal gesproken denk ik ook niet dat mannen van 28 op accept drukken als ze een speeddate aanbod voorbij zien komen van minderjarigen.
16 is wel legaal. :s)
pi_114497585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

16 is wel legaal. :s)
Ze bepleit ook nergens het tegendeel.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:14:21 #221
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114497792
Heeft iemand van jullie ervaring met hoogopgeleidendatingsites? Is dat wat? Of is het vooral duur?
pi_114498795
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef Mister1977 het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met hoogopgeleidendatingsites? Is dat wat? Of is het vooral duur?
edarling is schandalig duur
e-matching is wel goed en betaalbaar
pi_114499197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ze bepleit ook nergens het tegendeel.
Zeg ik dat dan?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 16:37:01 #224
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114500531
-Strawberry- is dat nu Zooey? O+
  Moderator zaterdag 21 juli 2012 @ 16:53:43 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114501159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef Mister1977 het volgende:
-Strawberry- is dat nu Zooey? O+
-Mister1977- is dat nu Daphne?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:14:56 #226
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114502053
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:53 schreef Coco98 het volgende:

[..]

-Mister1977- is dat nu Daphne?
Ja! O+ Mooi he?
pi_114504231
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:02 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo uber serieus te reageren hoor. Als dat zo is mogen ze de marge wel eens verkleinen.
Het was laat en ik had niks beters te doen en zij ook niet. Het was geen serieus gesprek of zo.
pi_114504403
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo uber serieus te reageren hoor. Als dat zo is mogen ze de marge wel eens verkleinen.
Het was laat en ik had niks beters te doen en zij ook niet. Het was geen serieus gesprek of zo.
Ik neem mensen die duidelijk issues hebben altijd erg serieus.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:50:31 #229
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114505172
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:45 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

edarling is schandalig duur
e-matching is wel goed en betaalbaar
Je hebt ooit een lidmaatschap gehad daar? Hoe is het niveau. Is het ook duidelijk hoger dan Fok? :P M.a.w. is het de moeite waard? :P
pi_114505309
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:50 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Je hebt ooit een lidmaatschap gehad daar? Hoe is het niveau. Is het ook duidelijk hoger dan Fok? :P M.a.w. is het de moeite waard? :P
Volgens mij kun je op de meeste sites je gratis inschrijven en in ieder geval even rondkijken.
Kun je voor je gaat betalen en foto's van jezelf gaat plaatsen eerst even kijken of er profielen opstaan die je aanspreken ;)
Of Relatieklik, die site is helemaal gratis, daar kun je ook zonder inschrijving even rondkijken.
pi_114505391
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:19 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik neem mensen die duidelijk issues hebben altijd erg serieus.
Alsof die issues daar iets mee te maken hebben :')

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 21-07-2012 19:09:25 ]
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:11:01 #232
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114505669
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:56 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Volgens mij kun je op de meeste sites je gratis inschrijven en in ieder geval even rondkijken.
Kun je voor je gaat betalen en foto's van jezelf gaat plaatsen eerst even kijken of er profielen opstaan die je aanspreken ;)
Of Relatieklik, die site is helemaal gratis, daar kun je ook zonder inschrijving even rondkijken.
Dank je! Ik ga het eens allemaal bekijken en zie dan wel waar de verstandigste meisjes zitten :P
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:22:12 #233
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114505969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:11 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dank je! Ik ga het eens allemaal bekijken en zie dan wel waar de verstandigste meisjes zitten :P
Verstandige meisjes daten met jou? Zou je het risico dat het anders blijkt willen nemen? Denk aan je ego.... ;)
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:46:33 #234
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114506623
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:22 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Verstandige meisjes daten met jou? Zou je het risico dat het anders blijkt willen nemen? Denk aan je ego.... ;)
Op het moment dat het tot een date zou kunnen komen moet ze natuurlijk wel eerst eventjes een test doen. :s)
pi_114506875
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Op het moment dat het tot een date zou kunnen komen moet ze natuurlijk wel eerst eventjes een test doen. :s)
http://www.123test.nl/iqtest/
pi_114514940
Laatste date was Pepper.nl 7 maanden samen geweest.
ruim 2 maanden bij haar gewoond. Nu weer single :P
pepper is overigens wel 1 van de leukere sites. maar ook schrikbarend duur.
via Knuz ook redelijk wat gedate, zitten ook veel vage dames.

Mijn bevindingen, betaalde sites zitten de serieuze mensen. mist ze paid member zijn.
gratis sites zitten de vage mensen.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_114515075
Mja ik vind pepper niet zo gek duur. Beetje in lijn met RP dacht ik zo.
Helaas op beide sites al maanden geen succes gehad. Ben er daarom ook maar mee gestopt.
pi_114515304
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Spezza19 het volgende:
Mja ik vind pepper niet zo gek duur. Beetje in lijn met RP dacht ik zo.
Helaas op beide sites al maanden geen succes gehad. Ben er daarom ook maar mee gestopt.
Op pepper kun je elke week wel een date hebben.
zal me eerdaags weer eens inschrijven, kijken of het nog wil lukken :P
pi_114516477
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

Op pepper kun je elke week wel een date hebben.
zal me eerdaags weer eens inschrijven, kijken of het nog wil lukken :P
Mja, blijkbaar ben ik dan dus geen date materiaal voor ze
pi_114516538
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, blijkbaar ben ik dan dus geen date materiaal voor ze
je moet je etalage echt volproppen met 1 thema 1 style.
vinden de vrouwen leuk!
pi_114516656
quote:
4s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:21 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

je moet je etalage echt volproppen met 1 thema 1 style.
vinden de vrouwen leuk!
Ah dus daar gaat het mis :')
pi_114516719
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:25 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ah dus daar gaat het mis :')
jah :') hahahaha
man ohh man iedereen weet toch dat vrouwen net bloemen zijn.
ze zijn mooi en aanhankelijk in bepaalde periodes van het jaar.
:P
je kan je etalage nog zo mooi maken, tis gewoon een kansspel :6
pi_114516788
quote:
4s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

jah :') hahahaha
man ohh man iedereen weet toch dat vrouwen net bloemen zijn.
ze zijn mooi en aanhankelijk in bepaalde periodes van het jaar.
:P
je kan je etalage nog zo mooi maken, tis gewoon een kansspel :6
Ja straks moet ik nog kansspelbelasting gaan betalen :X
pi_114516872
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja straks moet ik nog kansspelbelasting gaan betalen :X
klopt.

1 maand ¤ 25 (normaal ¤ 30)
3 maanden ¤ 45 (normaal ¤ 50)
6 maanden ¤ 60 (normaal ¤ 70)

voor dat geld krijg je 3 matches per dag.
en soms zelfs dubbele die jij al een keer geniet geliked hebt.
tis echt gokken.

soms heb je de jackpot en dan ben je weer gekluisterd voor 7 maanden :P
  zondag 22 juli 2012 @ 02:32:32 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114519879
Date met "de buurman" was precies zoals ik al zei: gezellig. Maar meer ook niet. Leuke avond gehad, leuk gekletst maar niet meer voor herhaling vatbaar en wat mij betreft ook niet genoeg chemie.

Nog even voor degenen die mekkerden (oh nee, dat is een schaap ;)) over de geit: is een stukje van Jochem Meijer. Heeft niets met fappen te maken.
pi_114519906
De geit is niet gemolken.
  zondag 22 juli 2012 @ 02:35:15 #247
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114519932
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 02:33 schreef richard_prf het volgende:
De geit is niet gemolken.
Joh..
pi_114519951
Dat stukje van Jochem Meijer stond ook meteen bovenaan in google als je dat geit gebeuren in typte. Zo testte hij waarschijnlijk even je humor.
  zondag 22 juli 2012 @ 02:42:42 #249
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114520060
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 02:36 schreef richard_prf het volgende:
Dat stukje van Jochem Meijer stond ook meteen bovenaan in google als je dat geit gebeuren in typte. Zo testte hij waarschijnlijk even je humor.
Had ik gezien ja en klopt ;)
pi_114520127
Er zijn niet echt sites voor de homo man waar je enkel echt op zoekt kunt naar een serieuze relatie dat bestaat niet snap ook nog steeds niet waarom daar nog niet op ingespeeld word. Losse contacten dat zoeken er veel maar er is ook een grote groep die daar weer geen belang bij heeft.

Jammers.
  zondag 22 juli 2012 @ 02:52:16 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114520218
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 02:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Er zijn niet echt sites voor de homo man waar je enkel echt op zoekt kunt naar een serieuze relatie dat bestaat niet snap ook nog steeds niet waarom daar nog niet op ingespeeld word. Losse contacten dat zoeken er veel maar er is ook een grote groep die daar weer geen belang bij heeft.

Jammers.
Hoe zit dat dan op bijvoorbeeld relatieplanet enzo?
pi_114520806
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan op bijvoorbeeld relatieplanet enzo?
Te weinig aanbod laat ik het zo stellen. En het is gewoon zo Sex Sells! Maar dat is erg lastig als je daar niet zoekende maar bent. Want zo sta je eigenlijk gewoon onderaan de ladder te wachten. Zal ook zeker de leeftijd zijn toch balen.
pi_114522585
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, iemand die me per SMS vertelt net te hebben gefapt of iemand die JM "quote" :D Ik vind JM ontzettend ongrappig :D (Mgihgihg, nee ok, eerlijk is eerlijk, nog 100 keer liever dat dan iemand die uit het niets bericht te hebben gefapt :') )

Ik blijf maar oneliners ontvangen van een kerel die me eens op 3 foto's (mijn foto's zijn best wel divers, omdat ik wil dat ze met z'n 5en een beetje een beeld geven van wie ik ben, dus het is volgens mij als je ze door een stapel andere foto's mixt niet perse direct duidelijk dat het dezelfde persoon is) dezelfde "olijke, spontane" oneliner stuurde. Ik heb bij hem nu echt zo'n beeld van iemand die iedere keer maar weer besluit er eens een tets geld tegenaan te gooien en ALLE LEUKE VROUWEN DIE HIJ ZIET EEN ONELINER TE STUREN. Schieten met hagel poging zeg maar...
  zondag 22 juli 2012 @ 09:18:55 #254
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114522630
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, iemand die me per SMS vertelt net te hebben gefapt of iemand die JM "quote" :D Ik vind JM ontzettend ongrappig :D (Mgihgihg, nee ok, eerlijk is eerlijk, nog 100 keer liever dat dan iemand die uit het niets bericht te hebben gefapt :') )

Ik blijf maar oneliners ontvangen van een kerel die me eens op 3 foto's (mijn foto's zijn best wel divers, omdat ik wil dat ze met z'n 5en een beetje een beeld geven van wie ik ben, dus het is volgens mij als je ze door een stapel andere foto's mixt niet perse direct duidelijk dat het dezelfde persoon is) dezelfde "olijke, spontane" oneliner stuurde. Ik heb bij hem nu echt zo'n beeld van iemand die iedere keer maar weer besluit er eens een tets geld tegenaan te gooien en ALLE LEUKE VROUWEN DIE HIJ ZIET EEN ONELINER TE STUREN. Schieten met hagel poging zeg maar...
Of niet... en wil hij écht alleen alleen met jou een date. What will it be... ;)
pi_114522634
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Of niet... en wil hij écht alleen alleen met jou een date. What will it be... ;)
Mgihgih, ja de inhoudelijkheid van zijn oneliners lijkt daar idd op te duiden :D
  zondag 22 juli 2012 @ 10:45:03 #256
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114523659
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

ha ha, nou ja.. hier hetzelfde ;) Overigens zou ik nou niet echt snel afknappen op wat voor cabaretiér iemand leuk vindt. Alhoewel..Tineke Schouten..

Schieten met hagel ja, net zoiets als mannen die je, met een maand ertussen, twee keer precies hetzelfde bericht sturen.
  zondag 22 juli 2012 @ 10:55:25 #257
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114523869
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 03:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Te weinig aanbod laat ik het zo stellen. En het is gewoon zo Sex Sells! Maar dat is erg lastig als je daar niet zoekende maar bent. Want zo sta je eigenlijk gewoon onderaan de ladder te wachten. Zal ook zeker de leeftijd zijn toch balen.
Dat mensen op zoek zijn naar seks wil niet zeggen dat niet een relatie willen natuurlijk. Maar lijkt me lastig, inderdaad.
pi_114525836
Nou mijn eerste 'dating-week' is ook bijna achter de rug. Gisteren mijn tweede 'first date' gehad en die was erg gezellig. Bij het afscheid nog uitbundig en lang staan te zoenen en kreeg toen ik nog geen uurtje thuis was een tekstmuur via WhatsApp dat ze het super vond en dat ze de volgende keer wel eens m'n kookkunsten (is een van m'n grote hobbies :P) bij mij thuis wil uitproberen. ;)

Vanmiddag heb ik ook nog een date, ga ergens een ijsje met d'r eten (in Epen, voor de Limburgers onder ons :P).

Moet zeggen dat Badoo me wel een beetje érg snel gaat... Ik krijg inmiddels van zoveel dames berichten dat ik er nauwelijks meer meteen op kan reageren (om nog maar te zwijgen over die types waar ik niet eens op WIL reageren :P). M'n 'populariteit' is ook maar constant 'gemiddeld', dus wat moet dat zijn voor de mensen die nog populairder zijn? :P
pi_114529246
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat mensen op zoek zijn naar seks wil niet zeggen dat niet een relatie willen natuurlijk. Maar lijkt me lastig, inderdaad.
Oftewel met allemaal gasten in bed duiken en hopen dat er eentje blijft plakken. Nee dank je :P
pi_114529774
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Oftewel met allemaal gasten in bed duiken en hopen dat er eentje blijft plakken. Nee dank je :P
Dat er niet meteen een relatie in zit wil niet zeggen dat er alleen maar seks overblijft. :P

Ik kom zelf uit een héle lange relatie en ben nu aan het daten voor afleiding, de gezelligheid en voor eens wat nieuw vlees in de kuip te krijgen. ;) Heb tot overmaat van ramp ook nog eens een spiksplinternieuw appartement dus als ik dat niet doe kwijn ik misschien weg van de eenzaamheid. :P Uiteraard heb ik genoeg vrienden om mee op stap te gaan, maar da's toch weer anders. :P

Lang verhaal kort, ik ben niet direct op zoek naar een relatie, maar wil eens wat experimenteren en kijken wat er allemaal op m'n pad komt. :P Doe het ook niet direct voor de seks maar als dat er in zit is het leuk meegenomen natuurlijk. ;)
pi_114529833
Zit net weer eens op Pepper te kijken... dan staan de profielfoto's netjes onder elkaar.... Ligt het aan mij of zijn alle vrouwen gewoon hetzelfde?
Dezelfde boeken, dezelfde CD-hoes, dezelfde "stad-foto",
originaliteit is er niet bij.... :')

Op RP viel mij dat ook al op:
Kluun, DWDD, zeilen en/of paarden, dwangmatig willen reizen

:N
pi_114529866
Jaaaah! Iedereen etaleert zn Lonely planet complex!!

Dat is niet anders voor de mannen die er op staan hoor!
pi_114529902
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
Zit net weer eens op Pepper te kijken... dan staan de profielfoto's netjes onder elkaar.... Ligt het aan mij of zijn alle vrouwen gewoon hetzelfde?

Daarmee willen ze aangeven dat ze heel erg ondernemend en levenslustig zijn. :')

Welke cd-hoes trouwens? Marco Borsato? :7
pi_114530089
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daarmee willen ze aangeven dat ze heel erg ondernemend en levenslustig zijn. :')

Welke cd-hoes trouwens? Marco Borsato? :7
Mja, ik ga ook graag op reis, maar niet op een dwangmatige manier...

CD-hoes ADELE....

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaaah! Iedereen etaleert zn Lonely planet complex!!

Dat is niet anders voor de mannen die er op staan hoor!
Ik etaleer helemaal geen Lonely Planet complex! :N

:6
  zondag 22 juli 2012 @ 14:51:37 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114530099
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet? Daar ben je zelf bij hoor. Als de interesse groot genoeg is en je wil rustig aan doen dan wachten ze wel. Het is echt niet allemaal zwart of wit.
pi_114530134
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, ik ga ook graag op reis, maar niet op een dwangmatige manier...

CD-hoes ADELE....
Och ja, natuurlijk. :|W
Vrouwen zijn vaak weinig origineel qua muzieksmaak, inderdaad. :') Ik hoor natuurlijk niet bij die groep. :7
pi_114530155
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Och ja, natuurlijk. :|W
Vrouwen zijn vaak weinig origineel qua muzieksmaak, inderdaad. :') Ik hoor natuurlijk niet bij die groep. :7
Waarom kom jij dan niet in mijn Pepper matches voorbij? :'(
pi_114530173
quote:
12s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Waarom kom jij dan niet in mijn Pepper matches voorbij? :'(
Ik val niet op mannen. :'( En ik heb geen Pepper. :')
pi_114530187
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik val niet op mannen. :'( En ik heb geen Pepper. :')
Ja goffer, dan wordt het lastig.... :D
  zondag 22 juli 2012 @ 14:59:21 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114530378
Overigens, meetdatum is 18 augustus, plaats wordt hoogstwaarschijnlijk Utrecht.
pi_114530387
Oh haha... Marco Borsato zie ik nu met regelmaat voorbij komen.... Evenals Dexter, foto's van het interieur/balkon :N , The Holiday, een vliegtuig foto, diverse reisboekjes van verre oorden, David Guetta, een foto van een random housefeest podium,
pi_114530406
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef eefje801 het volgende:
Overigens, meetdatum is 18 augustus, plaats wordt hoogstwaarschijnlijk Utrecht.
Ja, doe es ff niet, 18 augustus.... :(
pi_114530797
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Impossibruuu het volgende:
Nou mijn eerste 'dating-week' is ook bijna achter de rug. Gisteren mijn tweede 'first date' gehad en die was erg gezellig. Bij het afscheid nog uitbundig en lang staan te zoenen en kreeg toen ik nog geen uurtje thuis was een tekstmuur via WhatsApp dat ze het super vond en dat ze de volgende keer wel eens m'n kookkunsten (is een van m'n grote hobbies :P) bij mij thuis wil uitproberen. ;)

Vanmiddag heb ik ook nog een date, ga ergens een ijsje met d'r eten (in Epen, voor de Limburgers onder ons :P).

Moet zeggen dat Badoo me wel een beetje érg snel gaat... Ik krijg inmiddels van zoveel dames berichten dat ik er nauwelijks meer meteen op kan reageren (om nog maar te zwijgen over die types waar ik niet eens op WIL reageren :P). M'n 'populariteit' is ook maar constant 'gemiddeld', dus wat moet dat zijn voor de mensen die nog populairder zijn? :P
Denk dat ik binnenkort ook eens een accountje op Badoo ga aanmaken. Sowieso mijn eerste ervaringen op het gebied van online dating. Zijn er nog tips of do en don'ts van de ervaringsdeskundige onder ons zodat ik misschien wat valkuilen kan omzeilen :)
pi_114530824
Ik heb ook een paar foto's van m'n grote doorreis op 'n profielen staan. :@ Maar het levert wel altijd veel gespreksstof op. :) Niet alleen met vrouwen, maar ook op sollicitatiegesprekken en zo. :D
  zondag 22 juli 2012 @ 15:20:14 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114530987
Hij woont toch niet in NL, dus kans is klein dat iemand het herkent. Berichtje op okcupid:

hey there.

okay, well, I have a totally random question, but I'll shoot it anyway :)

let's say, hypothetically, that I reallyyyyyy wanted you to kick me in the balls. is there any incentive I can provide to make this happen?

totally serious here.

Echt, Okcupid blijft een rare site
pi_114531194
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:20 schreef eefje801 het volgende:
Hij woont toch niet in NL, dus kans is klein dat iemand het herkent. Berichtje op okcupid:

hey there.

okay, well, I have a totally random question, but I'll shoot it anyway :)

let's say, hypothetically, that I reallyyyyyy wanted you to kick me in the balls. is there any incentive I can provide to make this happen?

totally serious here.

Echt, Okcupid blijft een rare site
:')!! Wat ga je antwoorden? :9~ Of ga je niet antwoorden?
pi_114531218
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Impossibruuu het volgende:
lol.. kan je iig wel vertellen hoe het is om popularieit op 'low' te hebben; 0 berichten, 1 echte 'want to meet you' (4 maybe's..) en 10 profile visits, waarvan 8 ofzo ik eerst hun profiel had bekeken... na 10 dagen.

Ah ik zie dat je nu foto's in je Fobo hebt.... no homo maar kan me er iets bij voorstellen dat je het goed doet met zulke foto's. Nou foksters...

[ Bericht 2% gewijzigd door VacaLoca op 22-07-2012 15:33:29 ]
  zondag 22 juli 2012 @ 15:33:26 #278
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114531395
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

:')!! Wat ga je antwoorden? :9~ Of ga je niet antwoorden?
Ha ha, is wel verleidelijk ja ;) Geen idee nog wat ik zal antwoorden.
pi_114531868
Op Badoo word ik vooral aangesproken door Duitse meiden. Niet zo gek, want ik woon niet gek ver van de Duitse grens.
pi_114532025
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef Dennisweb het volgende:
Op Badoo word ik vooral aangesproken door Duitse meiden. Niet zo gek, want ik woon niet gek ver van de Duitse grens.
Ja hier ook al. Wel jammer, want 2 daarvan waren echt verdomde lekker. :9~ Als ze nou Engels konden praten okee, maar Duits... :'(
  zondag 22 juli 2012 @ 15:52:47 #281
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114532032
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef Dennisweb het volgende:
Hmm, ik woon ook dicht aan de Duitse grens. Ook eens proberen want een Duitse meid lijkt mij wel wat. Toch een grotere markt ook. :P
pi_114532170
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:52 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Ja hier ook al. Wel jammer, want 2 daarvan waren echt verdomde lekker. :9~ Als ze nou Engels konden praten okee, maar Duits... :'(
Als Groninger is mijn Duits prima. Dus daar heb ik niet zoveel problemen mee, eigenlijk ;). Maar waarom willen jullie allemaal wat beginnen met Duitsers? :)
pi_114532246
Ik kan me verstaanbaar en wegwijs maken in het Duits, en er mijn eten en drinken bestelle. Daar houdt het ook op. :P Limbo trouwens. :)
pi_114532275
Duitsers van vlak over de grens lopen er vaak bij alsof ze uit de jaren 80/90 komen lopen :')
pi_114532334
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
Duitsers van vlak over de grens lopen er vaak bij alsof ze uit de jaren 80/90 komen lopen :')
Hnn, ik kom wel eens in Leer, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt, eigenlijk. Wel die verschrikkelijk vieze zweet/kaaslucht bij sommigen.
pi_114532654
Zitten ongelofelijk veel van die scene/emo typjes tussen trouwens, bij die Duitsers.
pi_114532960
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:02 schreef Dennisweb het volgende:

[..]

Hnn, ik kom wel eens in Leer, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt, eigenlijk. Wel die verschrikkelijk vieze zweet/kaaslucht bij sommigen.
Nijmegen iig heel veel Duitse studenten en daar is het iig heel duidelijk het geval... misschien zuiderlijker minder erg :P
pi_114532973
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

lol.. kan je iig wel vertellen hoe het is om popularieit op 'low' te hebben; 0 berichten, 1 echte 'want to meet you' (4 maybe's..) en 10 profile visits, waarvan 8 ofzo ik eerst hun profiel had bekeken... na 10 dagen.

Ah ik zie dat je nu foto's in je Fobo hebt.... no homo maar kan me er iets bij voorstellen dat je het goed doet met zulke foto's. Nou foksters...
Ach, een schrale troost, met het gros kan ik ook niks. :P Voor een of andere reden voegen mij oko heel veel meiden uit Amsterdam, Rotterdam en Den Haag toe. Is voor mij als Limbo niet echt te doen, om voor wat dates het halve land af te reizen. :P

Ik ben in totaal nu met een zestal echt aan de praat gebleven, en nog 2 op relatieplanet. Voor de rest is het matigjes allemaal.

Hoe lang wachten jullie allemaal met de 'first date' eigenlijk? Waar ik niet van hou is om wékenlang met een meid via de mail of whatsapp of zo contact te hebben. :P
pi_114534059
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

I agree

Overigens zijn mijn datingavonturen (voorlopig) voorbij...ben blijven "plakken" bij 1 van mijn dates..feels very nice *;
  zondag 22 juli 2012 @ 17:30:45 #290
378000 bananenjong
Celebrating what is possible
pi_114535441
ik heb sinds een paar daagies paiq profiel, best wel leuk alleen volgens mij is 9/10 van de gebruikers mannelijk. ;p
  zondag 22 juli 2012 @ 17:56:29 #291
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114536373
Oh muts..dat ik ook ben. Ik moet echt een profiel in het Nederlands maken op okcupid..heb een paar berichtjes heen en weer gemaild in het Engels met iemand om erachter te komen dat we beide Nederlands spreken, ha ha ha!
pi_114537305
Ik heb bij OkCupid al 3 weken geen nieuwe matches gehad. Wel een nepprofiel met foto's van Jenna Shea.
pi_114537457
Op relatieplanet had ik al vrij snel 'reacties'... Maar na mijn antwoord niets meer gehoord. 'ik wil ook wel met jou neuken' blijkt niet te werken... Nee ;) ben benieuwd of ik relatieplanet gaat werken. Paiq, pepper en badoo in ieder geval niet
  zondag 22 juli 2012 @ 18:46:18 #294
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114537914
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:25 schreef Dennisweb het volgende:
Ik heb bij OkCupid al 3 weken geen nieuwe matches gehad. Wel een nepprofiel met foto's van Jenna Shea.
Stuur je zelf wel berichtjes? Ik vind de matches meestal maar niks daar, kijk meer op regio of interesses. Ik vind het wel leuk om te zien op welke punten je daar "matcht" of "botst". Die nepprofielen heb je bij de mannen trouwens ook.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:47:21 #295
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114537943
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef artelligence het volgende:
Op relatieplanet had ik al vrij snel 'reacties'... Maar na mijn antwoord niets meer gehoord. 'ik wil ook wel met jou neuken' blijkt niet te werken... Nee ;) ben benieuwd of ik relatieplanet gaat werken. Paiq, pepper en badoo in ieder geval niet
Het is geen wiskundige formule hé..de site moet het niet voor je doen maar jij zelf ;)
pi_114537982
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Stuur je zelf wel berichtjes? Ik vind de matches meestal maar niks daar, kijk meer op regio of interesses. Ik vind het wel leuk om te zien op welke punten je daar "matcht" of "botst". Die nepprofielen heb je bij de mannen trouwens ook.
Ja, stuur meestal zelf berichtjes. Al is er echt weinig te vinden in de regio. De dichtstbijzijnde woont hier al 70km van me af.
pi_114539020
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Spezza19 het volgende:

Viel mij ook al op. Altijd weer die kwijlmuziek van Adele, of Coldplay. Altijd weer een leuke vakantiefoto, vooral van New York. En een foto van hoe leuk ze met een roseetje op het terras zitten. Die profielen klikte ik altijd weg, wel een keer met zo eentje gedate via Pepper en ze kwam helemaal overeen met het beeld wat je op voorhand hebt. Weinig origineel en weinig te vertellen.

Nu is een steekproef van één nauwelijks representatief te noemen, maar om dergelijke teleurstellingen te voorkomen heb ik verder niet meer op vrouwen met zulke profielen gereageerd en me alleen maar gericht op mensen die iets anders te melden hadden. Daar wel hele leuke dates aan overgehouden :9
pi_114539274
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Viel mij ook al op. Altijd weer die kwijlmuziek van Adele, of Coldplay. Altijd weer een leuke vakantiefoto, vooral van New York. En een foto van hoe leuk ze met een roseetje op het terras zitten. Die profielen klikte ik altijd weg, wel een keer met zo eentje gedate via Pepper en ze kwam helemaal overeen met het beeld wat je op voorhand hebt. Weinig origineel en weinig te vertellen.

Nu is een steekproef van één nauwelijks representatief te noemen, maar om dergelijke teleurstellingen te voorkomen heb ik verder niet meer op vrouwen met zulke profielen gereageerd en me alleen maar gericht op mensen die iets anders te melden hadden. Daar wel hele leuke dates aan overgehouden :9
Mwoah, ik vind dat wel een beetje erg bevooroordeeld. ;) Dan kun je wel 90% van de vrouwen afschrijven denk ik. :P Zou niet weten wat er mis mee is om eens in de zoveel tijd op een terras te gaan zitten. Liever zo'n meid dan zo een die elke week 'moet' gaan clubben en festivals 'moet' bezoeken en zo. :P

Ik werk me het liefst zo snel mogelijk na die eerste date toe, dán leer je ook pas iemand kennen vind ik. :P
pi_114539383
Gatverdamme, een vrouw die interesse toont die eh... niet knap is. Echt totaal niet mijn type.
pi_114539603
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Mwoah, ik vind dat wel een beetje erg bevooroordeeld. ;) Dan kun je wel 90% van de vrouwen afschrijven denk ik. :P Zou niet weten wat er mis mee is om eens in de zoveel tijd op een terras te gaan zitten. Liever zo'n meid dan zo een die elke week 'moet' gaan clubben en festivals 'moet' bezoeken en zo. :P

Ik werk me het liefst zo snel mogelijk na die eerste date toe, dán leer je ook pas iemand kennen vind ik. :P
Ik heb wel liever een type dat veel feestjes en festivals afloopt, dat past meer bij mijn levensstijl. Ik heb heel veel dates gehad om bepaalde types vrouw de kans te geven en alleen maar kunnen concluderen dat ze heel ver bij mij vandaan liggen wat betreft interesses.

Onbevooroordeeld daten heb ik gedaan, maar je gaat wel gemeenschappelijkheden tussen profielen en de uiteindelijke vrouw ontdekken. Op basis daarvan ga ik toch al een schifting maken, om te voorkomen dat ik dates heb met types waarvan ik eigenlijk al had kunnen weten dat ze niet bij mij passen.
pi_114539907
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb wel liever een type dat veel feestjes en festivals afloopt, dat past meer bij mijn levensstijl. Ik heb heel veel dates gehad om bepaalde types vrouw de kans te geven en alleen maar kunnen concluderen dat ze heel ver bij mij vandaan liggen wat betreft interesses.

Onbevooroordeeld daten heb ik gedaan, maar je gaat wel gemeenschappelijkheden tussen profielen en de uiteindelijke vrouw ontdekken. Op basis daarvan ga ik toch al een schifting maken, om te voorkomen dat ik dates heb met types waarvan ik eigenlijk al had kunnen weten dat ze niet bij mij passen.
Hmm, zit wat in inderdaad. Ik ben dan ook pas een 'rookie' die nu net één week bezig is. :) Ik merk inderdaad wél al heel veel overeenkomsten bij heel veel vrouwen, er zijn echt van die opmerkingen die ze echt állemaal maken. :D "Normaal neem ik nooit zo contact met een jongen op. Ik ben heel kieskeurig hoor!" :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')