abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:14:41 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114364196

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

En... ook gemeet! In augustus willen we graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten facebookpagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn alleen eten bij iemand thuis.

Update: De voorgestelde meetdatum: Zaterdag 18 augustus

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 19-07-2012 23:18:11 ]
pi_114365635
Valt dit topic blijkbaar toch niet onder SC :+
Sarcasme. Herken het.
pi_114368407
Laatst een tijdje rondgekeken op Match4me. Op zich wel een leuke site, echter naar mijn idee veel te klein en veel te weinig nieuwe mensen (lees vrouwen) die zich aanmelden.
Iemand anders ervaring met deze site?

Wel heeft een vriendin van mij daar een partner gevonden voor een serieuze relatie.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:22:27 #4
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_114372038
niet dat ik naar de meet gaat maar waarom heet de drankjes meet koken met hosselkoningen en de kook meet niet :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:25:45 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114372203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Valt dit topic blijkbaar toch niet onder SC :+
hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijt :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:29:19 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114372370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef dyna18 het volgende:
Laatst een tijdje rondgekeken op Match4me. Op zich wel een leuke site, echter naar mijn idee veel te klein en veel te weinig nieuwe mensen (lees vrouwen) die zich aanmelden.
Iemand anders ervaring met deze site?

Wel heeft een vriendin van mij daar een partner gevonden voor een serieuze relatie.
Ik heb in het verleden wel eens op deze site gekeken maar vond het er ook erg rustig. Ik woon ook in een rustige regio en daar stond bijna niemand erop ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:30:03 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114372408
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Re het volgende:

[..]

hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijt :)
We doen er alles aan om de SC te voorkomen anders..
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:31:03 #8
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_114372450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden wel eens op deze site gekeken maar vond het er ook erg rustig. Ik woon ook in een rustige regio en daar stond bijna niemand erop ;)
heel herkenbaar :) en een date met iemand op 2 uur afstand is dan toch minder, het maakt de drempel hoger. Max een uur (en dan ook echt deur tot deur) had ik mijzelf gesteld :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_114372922
Afstand vind ik geen probleem. Ik reis met plezier drie uur voor een leuke date ;)...mits ik het kan combineren met een paar bezoekjes aan vrienden in de rest van het land.
pi_114373108
Verre dates vind ik echt zonde van me tijd. Wel gedaan, maar echt zonde van me tijd en geld.

Oh ja, ver is voor mij langer dan een uur reizen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_114373289
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef Spezza19 het volgende:
Verre dates vind ik echt zonde van me tijd. Wel gedaan, maar echt zonde van me tijd en geld.

Oh ja, ver is voor mij langer dan een uur reizen.
Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?

Ik ben mij er terdege van bewust dat in het Noorden het aanbod een stuk kleiner is, maar zelfs vanuit het westen gezien vind ik dat je jezelf dan aardig beperkt (puur mijn mening hoor). Het kan maar zo zijn dat 'de liefde van je leven' niet direct naast de deur woont.
pi_114373412
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Re het volgende:

[..]

Doe niet zo streng :(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:51:07 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114373419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

We doen er alles aan om de SC te voorkomen anders..
14.gif
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:54:52 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114373590
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Re het volgende:

[..]

14.gif
Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ik :) Ik snap wel wat de bedoeling was denk ik hoor, geeft niet.

Ik vind afstand niet een issue alleen je moet dan wel meer plannen, is gewoon wat meer "gedoe" dus dan moet je iemand wel al vrij leuk vinden, wil je serieus iets aangaan met elkaar.
pi_114373614
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ik :)
:')
pi_114373635
Ik wil nooit meer weg uit mijn huidige woonplaats, dus bij voorkeur date ik binnen mijn stad. Maar ja daar faal ik nu ook al weer miserabel in :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:56:59 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114373684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil nooit meer weg uit mijn huidige woonplaats, dus bij voorkeur date ik binnen mijn stad. Maar ja daar faal ik nu ook al weer miserabel in :')
Hoe ist met jouw date? Goed dus? ;)
pi_114373698
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ik :) Ik snap wel wat de bedoeling was denk ik hoor, geeft niet.

Ik vind afstand niet een issue alleen je moet dan wel meer plannen, is gewoon wat meer "gedoe" dus dan moet je iemand wel al vrij leuk vinden, wil je serieus iets aangaan met elkaar.
Maar je moet wel iemand leren kennen om die persoon leuk te vinden. Als je iemand ivm afstand bij voorbaat geen kans geeft (zeg niet dat jij dat niet doet) gebeurt dat sowieso dus nooit. Ik vind het zonde... kan prima dat net die ene persoon een stukje verder weg woont.
Sarcasme. Herken het.
pi_114373723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe ist met jouw date? Goed dus? ;)
*O* Het gaat erg langzaam allemaal en dat zie ik graag *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:58:40 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114373748
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar je moet wel iemand leren kennen om die persoon leuk te vinden. Als je iemand ivm afstand bij voorbaat geen kans geeft (zeg niet dat jij dat niet doet) gebeurt dat sowieso dus nooit. Ik vind het zonde... kan prima dat net die ene persoon een stukje verder weg woont.
Helemaal mee eens hoor. Geldt ook niet voor mij. Maar het zit dan wel in mijn hoofd: vind ik hem leuk genoeg? Ik waag er bij twijfel zeker nog wel een tweede date aan dan. Want je kunt wel overal over vallen maar het gaat om het totaalplaatje, voel je je goed bij iemand.
pi_114373905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor. Geldt ook niet voor mij. Maar het zit dan wel in mijn hoofd: vind ik hem leuk genoeg? Ik waag er bij twijfel zeker nog wel een tweede date aan dan. Want je kunt wel overal over vallen maar het gaat om het totaalplaatje, voel je je goed bij iemand.
Weet je dat ik me dat eigenlijk niet meer kan herinneren?? Ik bedoel, huidige vriend komt uit Den Haag. Ik heb wel gedate met mannen uit Eindhoven, Rotterdam, zelfs een korte relatie gehad met een man uit Frankfurt. Als het echt leuk is samen, dan is die afstand wel te overzien. Ik stond er nooit zo bij stil waar iemand woonde eigenlijk :@ maar ondertussen als ik op RP zocht vinkte ik wel alleen de provincies in de buurt aan :') Suf eigenlijk..
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:05:28 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114374072
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet je dat ik me dat eigenlijk niet meer kan herinneren?? Ik bedoel, huidige vriend komt uit Den Haag. Ik heb wel gedate met mannen uit Eindhoven, Rotterdam, zelfs een korte relatie gehad met een man uit Frankfurt. Als het echt leuk is samen, dan is die afstand wel te overzien. Ik stond er nooit zo bij stil waar iemand woonde eigenlijk :@ maar ondertussen als ik op RP zocht vinkte ik wel alleen de provincies in de buurt aan :') Suf eigenlijk..
Ha ha, ik heb inmiddels ook al wel mannen van verre gedate en geen probleem mee gehad. Ik heb meer het euvel dat ik een aantal keer iemand met een internationale baan heb gedate en dat is sowieso al lastiger afspraken maken. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk dat ik dan meer tijd voor mezelf heb. Sommige mensen vinden dat ook een dealbreaker, als je niet avond aan avond op de bank kunt zitten ;)
Woont je huidige date ook ver bij je vandaan?
pi_114374402
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha, ik heb inmiddels ook al wel mannen van verre gedate en geen probleem mee gehad. Ik heb meer het euvel dat ik een aantal keer iemand met een internationale baan heb gedate en dat is sowieso al lastiger afspraken maken. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk dat ik dan meer tijd voor mezelf heb. Sommige mensen vinden dat ook een dealbreaker, als je niet avond aan avond op de bank kunt zitten ;)
Woont je huidige date ook ver bij je vandaan?
Je hebt me nota bene op facebook tuttefrut :(

Ik woon dus al sinds januari samen wegens de afstand. Hij woonde in Den Haag maar werkte in Amsterdam en ik woon daar in de buurt. Voor ons was het dus geen moeilijke keuze en is hij al snel bij mij ingetrokken. Maar dit was voor ons dus makkelijk vanwege woon/werk en omdat hij niet gebonden was aan zijn woonplaats. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen een stuk lastiger is.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:22:49 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114374924
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je hebt me nota bene op facebook tuttefrut :(

Ik woon dus al sinds januari samen wegens de afstand. Hij woonde in Den Haag maar werkte in Amsterdam en ik woon daar in de buurt. Voor ons was het dus geen moeilijke keuze en is hij al snel bij mij ingetrokken. Maar dit was voor ons dus makkelijk vanwege woon/werk en omdat hij niet gebonden was aan zijn woonplaats. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen een stuk lastiger is.
Ha ha..zo ver was ik nog niet gekomen :P

Ah, op die manier. Dan is het wel handig inderdaad! Maar het lijkt me bij daten op afstand wel een punt dat veel sneller ter sprake komt, vooral als je op een leeftijd bent dat je ook wat sneller over samenwonen begint.
pi_114375153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha..zo ver was ik nog niet gekomen :P

Ah, op die manier. Dan is het wel handig inderdaad! Maar het lijkt me bij daten op afstand wel een punt dat veel sneller ter sprake komt, vooral als je op een leeftijd bent dat je ook wat sneller over samenwonen begint.
Onnatuurlijk niet-nieuwsgierig nepwijf :{w

Ja absoluut! En als je de ervaring hebt en de mogelijkheid en het voelt zo goed: why wait? Daarom vind ik het ook jammer dat zoveel mensen zich laten tegenhouden door afstand. Ik bedoel, natuurlijk is het mogelijk dat die persoon gebonden is aan zijn/haar woonplaats ivm werk en jij aan de jouwe, maar ik vind het zo jammer dat mensen dan bij voorbaat die andere persoon niet eens willen leren kennen, zonder dit te weten.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')