hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Valt dit topic blijkbaar toch niet onder SC
Ik heb in het verleden wel eens op deze site gekeken maar vond het er ook erg rustig. Ik woon ook in een rustige regio en daar stond bijna niemand eropquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef dyna18 het volgende:
Laatst een tijdje rondgekeken op Match4me. Op zich wel een leuke site, echter naar mijn idee veel te klein en veel te weinig nieuwe mensen (lees vrouwen) die zich aanmelden.
Iemand anders ervaring met deze site?
Wel heeft een vriendin van mij daar een partner gevonden voor een serieuze relatie.
We doen er alles aan om de SC te voorkomen anders..quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijt
heel herkenbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel eens op deze site gekeken maar vond het er ook erg rustig. Ik woon ook in een rustige regio en daar stond bijna niemand erop
Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef Spezza19 het volgende:
Verre dates vind ik echt zonde van me tijd. Wel gedaan, maar echt zonde van me tijd en geld.
Oh ja, ver is voor mij langer dan een uur reizen.
Doe niet zo strengquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
hij staat op de misschien lijst dus ga vooral door met SCen dan ben je hem kwijt
14.gifquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We doen er alles aan om de SC te voorkomen anders..
Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ikquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ik![]()
Hoe ist met jouw date? Goed dus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil nooit meer weg uit mijn huidige woonplaats, dus bij voorkeur date ik binnen mijn stad. Maar ja daar faal ik nu ook al weer miserabel in
Maar je moet wel iemand leren kennen om die persoon leuk te vinden. Als je iemand ivm afstand bij voorbaat geen kans geeft (zeg niet dat jij dat niet doet) gebeurt dat sowieso dus nooit. Ik vind het zonde... kan prima dat net die ene persoon een stukje verder weg woont.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal goed gegaan, geloof ikIk snap wel wat de bedoeling was denk ik hoor, geeft niet.
Ik vind afstand niet een issue alleen je moet dan wel meer plannen, is gewoon wat meer "gedoe" dus dan moet je iemand wel al vrij leuk vinden, wil je serieus iets aangaan met elkaar.
quote:
Helemaal mee eens hoor. Geldt ook niet voor mij. Maar het zit dan wel in mijn hoofd: vind ik hem leuk genoeg? Ik waag er bij twijfel zeker nog wel een tweede date aan dan. Want je kunt wel overal over vallen maar het gaat om het totaalplaatje, voel je je goed bij iemand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je moet wel iemand leren kennen om die persoon leuk te vinden. Als je iemand ivm afstand bij voorbaat geen kans geeft (zeg niet dat jij dat niet doet) gebeurt dat sowieso dus nooit. Ik vind het zonde... kan prima dat net die ene persoon een stukje verder weg woont.
Weet je dat ik me dat eigenlijk niet meer kan herinneren?? Ik bedoel, huidige vriend komt uit Den Haag. Ik heb wel gedate met mannen uit Eindhoven, Rotterdam, zelfs een korte relatie gehad met een man uit Frankfurt. Als het echt leuk is samen, dan is die afstand wel te overzien. Ik stond er nooit zo bij stil waar iemand woonde eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Geldt ook niet voor mij. Maar het zit dan wel in mijn hoofd: vind ik hem leuk genoeg? Ik waag er bij twijfel zeker nog wel een tweede date aan dan. Want je kunt wel overal over vallen maar het gaat om het totaalplaatje, voel je je goed bij iemand.
Ha ha, ik heb inmiddels ook al wel mannen van verre gedate en geen probleem mee gehad. Ik heb meer het euvel dat ik een aantal keer iemand met een internationale baan heb gedate en dat is sowieso al lastiger afspraken maken. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk dat ik dan meer tijd voor mezelf heb. Sommige mensen vinden dat ook een dealbreaker, als je niet avond aan avond op de bank kunt zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je dat ik me dat eigenlijk niet meer kan herinneren?? Ik bedoel, huidige vriend komt uit Den Haag. Ik heb wel gedate met mannen uit Eindhoven, Rotterdam, zelfs een korte relatie gehad met een man uit Frankfurt. Als het echt leuk is samen, dan is die afstand wel te overzien. Ik stond er nooit zo bij stil waar iemand woonde eigenlijkmaar ondertussen als ik op RP zocht vinkte ik wel alleen de provincies in de buurt aan
Suf eigenlijk..
Je hebt me nota bene op facebook tuttefrutquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, ik heb inmiddels ook al wel mannen van verre gedate en geen probleem mee gehad. Ik heb meer het euvel dat ik een aantal keer iemand met een internationale baan heb gedate en dat is sowieso al lastiger afspraken maken. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk dat ik dan meer tijd voor mezelf heb. Sommige mensen vinden dat ook een dealbreaker, als je niet avond aan avond op de bank kunt zitten
Woont je huidige date ook ver bij je vandaan?
Ha ha..zo ver was ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt me nota bene op facebook tuttefrut![]()
Ik woon dus al sinds januari samen wegens de afstand. Hij woonde in Den Haag maar werkte in Amsterdam en ik woon daar in de buurt. Voor ons was het dus geen moeilijke keuze en is hij al snel bij mij ingetrokken. Maar dit was voor ons dus makkelijk vanwege woon/werk en omdat hij niet gebonden was aan zijn woonplaats. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen een stuk lastiger is.
Onnatuurlijk niet-nieuwsgierig nepwijfquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha..zo ver was ik nog niet gekomen
Ah, op die manier. Dan is het wel handig inderdaad! Maar het lijkt me bij daten op afstand wel een punt dat veel sneller ter sprake komt, vooral als je op een leeftijd bent dat je ook wat sneller over samenwonen begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |