abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2012 @ 02:52:16 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114520218
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 02:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Er zijn niet echt sites voor de homo man waar je enkel echt op zoekt kunt naar een serieuze relatie dat bestaat niet snap ook nog steeds niet waarom daar nog niet op ingespeeld word. Losse contacten dat zoeken er veel maar er is ook een grote groep die daar weer geen belang bij heeft.

Jammers.
Hoe zit dat dan op bijvoorbeeld relatieplanet enzo?
pi_114520806
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan op bijvoorbeeld relatieplanet enzo?
Te weinig aanbod laat ik het zo stellen. En het is gewoon zo Sex Sells! Maar dat is erg lastig als je daar niet zoekende maar bent. Want zo sta je eigenlijk gewoon onderaan de ladder te wachten. Zal ook zeker de leeftijd zijn toch balen.
pi_114522585
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, iemand die me per SMS vertelt net te hebben gefapt of iemand die JM "quote" :D Ik vind JM ontzettend ongrappig :D (Mgihgihg, nee ok, eerlijk is eerlijk, nog 100 keer liever dat dan iemand die uit het niets bericht te hebben gefapt :') )

Ik blijf maar oneliners ontvangen van een kerel die me eens op 3 foto's (mijn foto's zijn best wel divers, omdat ik wil dat ze met z'n 5en een beetje een beeld geven van wie ik ben, dus het is volgens mij als je ze door een stapel andere foto's mixt niet perse direct duidelijk dat het dezelfde persoon is) dezelfde "olijke, spontane" oneliner stuurde. Ik heb bij hem nu echt zo'n beeld van iemand die iedere keer maar weer besluit er eens een tets geld tegenaan te gooien en ALLE LEUKE VROUWEN DIE HIJ ZIET EEN ONELINER TE STUREN. Schieten met hagel poging zeg maar...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 22 juli 2012 @ 09:18:55 #254
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114522630
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, iemand die me per SMS vertelt net te hebben gefapt of iemand die JM "quote" :D Ik vind JM ontzettend ongrappig :D (Mgihgihg, nee ok, eerlijk is eerlijk, nog 100 keer liever dat dan iemand die uit het niets bericht te hebben gefapt :') )

Ik blijf maar oneliners ontvangen van een kerel die me eens op 3 foto's (mijn foto's zijn best wel divers, omdat ik wil dat ze met z'n 5en een beetje een beeld geven van wie ik ben, dus het is volgens mij als je ze door een stapel andere foto's mixt niet perse direct duidelijk dat het dezelfde persoon is) dezelfde "olijke, spontane" oneliner stuurde. Ik heb bij hem nu echt zo'n beeld van iemand die iedere keer maar weer besluit er eens een tets geld tegenaan te gooien en ALLE LEUKE VROUWEN DIE HIJ ZIET EEN ONELINER TE STUREN. Schieten met hagel poging zeg maar...
Of niet... en wil hij écht alleen alleen met jou een date. What will it be... ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114522634
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Of niet... en wil hij écht alleen alleen met jou een date. What will it be... ;)
Mgihgih, ja de inhoudelijkheid van zijn oneliners lijkt daar idd op te duiden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 22 juli 2012 @ 10:45:03 #256
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114523659
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

ha ha, nou ja.. hier hetzelfde ;) Overigens zou ik nou niet echt snel afknappen op wat voor cabaretiér iemand leuk vindt. Alhoewel..Tineke Schouten..

Schieten met hagel ja, net zoiets als mannen die je, met een maand ertussen, twee keer precies hetzelfde bericht sturen.
  zondag 22 juli 2012 @ 10:55:25 #257
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114523869
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 03:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Te weinig aanbod laat ik het zo stellen. En het is gewoon zo Sex Sells! Maar dat is erg lastig als je daar niet zoekende maar bent. Want zo sta je eigenlijk gewoon onderaan de ladder te wachten. Zal ook zeker de leeftijd zijn toch balen.
Dat mensen op zoek zijn naar seks wil niet zeggen dat niet een relatie willen natuurlijk. Maar lijkt me lastig, inderdaad.
pi_114525836
Nou mijn eerste 'dating-week' is ook bijna achter de rug. Gisteren mijn tweede 'first date' gehad en die was erg gezellig. Bij het afscheid nog uitbundig en lang staan te zoenen en kreeg toen ik nog geen uurtje thuis was een tekstmuur via WhatsApp dat ze het super vond en dat ze de volgende keer wel eens m'n kookkunsten (is een van m'n grote hobbies :P) bij mij thuis wil uitproberen. ;)

Vanmiddag heb ik ook nog een date, ga ergens een ijsje met d'r eten (in Epen, voor de Limburgers onder ons :P).

Moet zeggen dat Badoo me wel een beetje érg snel gaat... Ik krijg inmiddels van zoveel dames berichten dat ik er nauwelijks meer meteen op kan reageren (om nog maar te zwijgen over die types waar ik niet eens op WIL reageren :P). M'n 'populariteit' is ook maar constant 'gemiddeld', dus wat moet dat zijn voor de mensen die nog populairder zijn? :P
pi_114529246
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat mensen op zoek zijn naar seks wil niet zeggen dat niet een relatie willen natuurlijk. Maar lijkt me lastig, inderdaad.
Oftewel met allemaal gasten in bed duiken en hopen dat er eentje blijft plakken. Nee dank je :P
pi_114529774
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Oftewel met allemaal gasten in bed duiken en hopen dat er eentje blijft plakken. Nee dank je :P
Dat er niet meteen een relatie in zit wil niet zeggen dat er alleen maar seks overblijft. :P

Ik kom zelf uit een héle lange relatie en ben nu aan het daten voor afleiding, de gezelligheid en voor eens wat nieuw vlees in de kuip te krijgen. ;) Heb tot overmaat van ramp ook nog eens een spiksplinternieuw appartement dus als ik dat niet doe kwijn ik misschien weg van de eenzaamheid. :P Uiteraard heb ik genoeg vrienden om mee op stap te gaan, maar da's toch weer anders. :P

Lang verhaal kort, ik ben niet direct op zoek naar een relatie, maar wil eens wat experimenteren en kijken wat er allemaal op m'n pad komt. :P Doe het ook niet direct voor de seks maar als dat er in zit is het leuk meegenomen natuurlijk. ;)
pi_114529833
Zit net weer eens op Pepper te kijken... dan staan de profielfoto's netjes onder elkaar.... Ligt het aan mij of zijn alle vrouwen gewoon hetzelfde?
Dezelfde boeken, dezelfde CD-hoes, dezelfde "stad-foto",
originaliteit is er niet bij.... :')

Op RP viel mij dat ook al op:
Kluun, DWDD, zeilen en/of paarden, dwangmatig willen reizen

:N
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_114529866
Jaaaah! Iedereen etaleert zn Lonely planet complex!!

Dat is niet anders voor de mannen die er op staan hoor!
pi_114529902
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
Zit net weer eens op Pepper te kijken... dan staan de profielfoto's netjes onder elkaar.... Ligt het aan mij of zijn alle vrouwen gewoon hetzelfde?
Dezelfde boeken, dezelfde CD-hoes, dezelfde "stad-foto",
originaliteit is er niet bij.... :')

Op RP viel mij dat ook al op:
Kluun, DWDD, zeilen en/of paarden, dwangmatig willen reizen

:N
Daarmee willen ze aangeven dat ze heel erg ondernemend en levenslustig zijn. :')

Welke cd-hoes trouwens? Marco Borsato? :7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114530089
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daarmee willen ze aangeven dat ze heel erg ondernemend en levenslustig zijn. :')

Welke cd-hoes trouwens? Marco Borsato? :7
Mja, ik ga ook graag op reis, maar niet op een dwangmatige manier...

CD-hoes ADELE....

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaaah! Iedereen etaleert zn Lonely planet complex!!

Dat is niet anders voor de mannen die er op staan hoor!
Ik etaleer helemaal geen Lonely Planet complex! :N

:6
  zondag 22 juli 2012 @ 14:51:37 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114530099
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet? Daar ben je zelf bij hoor. Als de interesse groot genoeg is en je wil rustig aan doen dan wachten ze wel. Het is echt niet allemaal zwart of wit.
pi_114530134
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, ik ga ook graag op reis, maar niet op een dwangmatige manier...

CD-hoes ADELE....
Och ja, natuurlijk. :|W
Vrouwen zijn vaak weinig origineel qua muzieksmaak, inderdaad. :') Ik hoor natuurlijk niet bij die groep. :7
pi_114530155
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Och ja, natuurlijk. :|W
Vrouwen zijn vaak weinig origineel qua muzieksmaak, inderdaad. :') Ik hoor natuurlijk niet bij die groep. :7
Waarom kom jij dan niet in mijn Pepper matches voorbij? :'(
pi_114530173
quote:
12s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Waarom kom jij dan niet in mijn Pepper matches voorbij? :'(
Ik val niet op mannen. :'( En ik heb geen Pepper. :')
pi_114530187
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik val niet op mannen. :'( En ik heb geen Pepper. :')
Ja goffer, dan wordt het lastig.... :D
  zondag 22 juli 2012 @ 14:59:21 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114530378
Overigens, meetdatum is 18 augustus, plaats wordt hoogstwaarschijnlijk Utrecht.
pi_114530387
Oh haha... Marco Borsato zie ik nu met regelmaat voorbij komen.... Evenals Dexter, foto's van het interieur/balkon :N , The Holiday, een vliegtuig foto, diverse reisboekjes van verre oorden, David Guetta, een foto van een random housefeest podium,
pi_114530406
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef eefje801 het volgende:
Overigens, meetdatum is 18 augustus, plaats wordt hoogstwaarschijnlijk Utrecht.
Ja, doe es ff niet, 18 augustus.... :(
pi_114530797
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Impossibruuu het volgende:
Nou mijn eerste 'dating-week' is ook bijna achter de rug. Gisteren mijn tweede 'first date' gehad en die was erg gezellig. Bij het afscheid nog uitbundig en lang staan te zoenen en kreeg toen ik nog geen uurtje thuis was een tekstmuur via WhatsApp dat ze het super vond en dat ze de volgende keer wel eens m'n kookkunsten (is een van m'n grote hobbies :P) bij mij thuis wil uitproberen. ;)

Vanmiddag heb ik ook nog een date, ga ergens een ijsje met d'r eten (in Epen, voor de Limburgers onder ons :P).

Moet zeggen dat Badoo me wel een beetje érg snel gaat... Ik krijg inmiddels van zoveel dames berichten dat ik er nauwelijks meer meteen op kan reageren (om nog maar te zwijgen over die types waar ik niet eens op WIL reageren :P). M'n 'populariteit' is ook maar constant 'gemiddeld', dus wat moet dat zijn voor de mensen die nog populairder zijn? :P
Denk dat ik binnenkort ook eens een accountje op Badoo ga aanmaken. Sowieso mijn eerste ervaringen op het gebied van online dating. Zijn er nog tips of do en don'ts van de ervaringsdeskundige onder ons zodat ik misschien wat valkuilen kan omzeilen :)
pi_114530824
Ik heb ook een paar foto's van m'n grote doorreis op 'n profielen staan. :@ Maar het levert wel altijd veel gespreksstof op. :) Niet alleen met vrouwen, maar ook op sollicitatiegesprekken en zo. :D
  zondag 22 juli 2012 @ 15:20:14 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114530987
Hij woont toch niet in NL, dus kans is klein dat iemand het herkent. Berichtje op okcupid:

hey there.

okay, well, I have a totally random question, but I'll shoot it anyway :)

let's say, hypothetically, that I reallyyyyyy wanted you to kick me in the balls. is there any incentive I can provide to make this happen?

totally serious here.

Echt, Okcupid blijft een rare site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')