Dus de aankomende trein op Schiphol is ook direct de terugkerende trein? Dan hebben ze maar een minuut keertijd volgens de planner, wat natuurlijk nogal aan de krappe kant is.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:02 schreef Igen het volgende:
De missie is verder geslaagd. Dit keer geen wisselstoring of andere ellende en dus kan ik met trots het resultaat presenteren:
Treinserie 3100 keert op zichzelf.
In het archief van het Somda-forum vond ik onlangs een recente post waarin werd beweerd dat treinseries 3100 en 3500 op elkaar keren, maar die mafketel had het dus gewoon fout en ik had het nog bijna geloofd ook.
Hoe dan ook, ik kan i.i.g. weer verder met het maken van de dienstregeling voor m'n simulatieprogramma.
Nee, hij keert op de trein van een half uur later. In de tussentijd rijdt 'ie naar het opstelterrein bij Hoofddorp en wacht daar een kwartiertje.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dus de aankomende trein op Schiphol is ook direct de terugkerende trein? Dan hebben ze maar een minuut keertijd volgens de planner, wat natuurlijk nogal aan de krappe kant is.
asbest krijg je er gratis bijquote:Op zondag 22 juli 2012 19:49 schreef greavy het volgende:
Komt dat zien! Op 13 september kun je rijtuigen kopen!
Gaat wel om deze barrels...
Omschrijving
1 treinwagon met registratienummer 61847170916-1
1 treinwagon met registratienummer 61847170913-8
1 treinwagon met registratienummer 61847170915-3
1 treinwagon met registratienummer 61847170914-6
[ afbeelding ]
http://www.gerechtsdeurwa(...)ek_id=7&item_id=5289
PS: Voordat u de rijtuigen betreed, stuur wel even een dierenverdelger langs... Matrassen enal zitten er nog in na meer dan 3 jaar...
En wat verwachten jullie nu?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef DriekOplopers het volgende:
Zeau. Een open brief op poten aan Bert Meerstadt over de belabberde kwaliteit van de Beneluxtrein:
http://www.voorbeterov.nl/120722.php
Volgend jaar rijdt er vast nog steeds wel een trein naar Brussel, en aan de prestaties van de Fyra naar Breda te zien zal het er wel niet beter op worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En wat verwachten jullie nu?
"Ja, we gooien 'm volgend jaar toch uit de dienstregeling, maar we zullen nu nog even gauw ons best doen er wat van te maken"
Ik zag dat ze die krengen afgelopen vrijdag eindelijk hadden verplaatst.quote:
NS is nogal beducht voor imagoschade. Deze uitbrander zal ze geen plezier doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En wat verwachten jullie nu?
"Ja, we gooien 'm volgend jaar toch uit de dienstregeling, maar we zullen nu nog even gauw ons best doen er wat van te maken"
Nice Dennisquote:Op zondag 22 juli 2012 16:59 schreef dennistd het volgende:
Zo, even een fotootje van de Eifelquerbahn op een paar honderd meter van het vakantiehuisje:
[ afbeelding ]
Als we nou met alle Fok!kers uit het treinentopic wat geld opzij zetten... beginnen we mooi ons eigen spoorbedrijfquote:Op zondag 22 juli 2012 19:49 schreef greavy het volgende:
Komt dat zien! Op 13 september kun je rijtuigen kopen!
Gaat wel om deze barrels...
Omschrijving
1 treinwagon met registratienummer 61847170916-1
1 treinwagon met registratienummer 61847170913-8
1 treinwagon met registratienummer 61847170915-3
1 treinwagon met registratienummer 61847170914-6
[ afbeelding ]
http://www.gerechtsdeurwa(...)ek_id=7&item_id=5289
PS: Voordat u de rijtuigen betreed, stuur wel even een dierenverdelger langs... Matrassen enal zitten er nog in na meer dan 3 jaar...
Valt nog niet mee. Zonder loc. Zonder attest. Met afgekeurde, smerige, niet-rijvaardige rijtuigen. Zonder personeel.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als we nou met alle Fok!kers uit het treinentopic wat geld opzij zetten... beginnen we mooi ons eigen spoorbedrijf
Goedemorgen, die trein is al ruim 5 jaar kut met peren.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef DriekOplopers het volgende:
Zeau. Een open brief op poten aan Bert Meerstadt over de belabberde kwaliteit van de Beneluxtrein:
http://www.voorbeterov.nl/120722.php
Klopt. Maar het wordt steeds erger.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Goedemorgen, die trein is al ruim 5 jaar kut met peren.
Allang uitgezocht. Het is wel te doen, maar je moet wel een hele lange adem hebben i.v.m. de vele, vele regeltjes en voorwaarden. Het wordt helemaal leuk als je in meerdere landen wilt rijden.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:33 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Valt nog niet mee. Zonder loc. Zonder attest. Met afgekeurde, smerige, niet-rijvaardige rijtuigen. Zonder personeel.
De Beneluxtrein is toch al een tijdje in beeld als de slechtst presterende treindienst van Nederland? En als het mooiste voorbeeld van het resultaat van aanbestedingsfalen: wij pesten je deze trein uit, zodat je onze dure Fyra neemt. Hetzelfde met de dienstregeling van dit jaar: zonder overstappen van Rotterdam naar Schiphol alleen nog met de dure Fyra van ons zusterbedrijf NSHaatspeed.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
NS is nogal beducht voor imagoschade. Deze uitbrander zal ze geen plezier doen.
Het bespelen van de publieke opinie is voor een belangengroep een belangrijk instrument.
Die HSL komt er nog weleens.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef JDude het volgende:
De website van het nieuwe station Breda houdt hoop op een HSL-Oost:
http://www.bredacentraal.nl/blz/algemeen/bereikbaarheid.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |