Datingsite ervaringen is wel redelijk specifiek maar zou nog in een versierensc kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Datingsite-ervaringen #217: Met ballen
[SC Hosselen #643] Steven en Mono in de boom :$
De kunst van het loslaten van je ex #208 - De regenachtige zomer
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #15
[Uitelkaar/gedumpt SC] #179 Openen geen nieuwe!
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #108 42!
[Singles] Massagestaven voor je wang en houten degens.
Ik zou dat allemaal bij elkaar doen alsin versieren/contacten.
yvonne heeft vast zat andere dingen om te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dar zit ook een probleem maar dat is voor Yvonne om dat aan te pakken wat wel nodig is.
20?quote:
HA! leg nu nog meer eens uit waarom ik nog geen FA benquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvonne heeft vast zat andere dingen om te doen.
Het gaat om het modden van de serieuze topicsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
Een sc staat niet garant voor drama hior
en als dat wel is moet je voor staf dicht
opgelost
Loslaten van ex is geen SC. Gedumpt komt daar uit voort omdat dat juist niet samen ging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Datingsite ervaringen is wel redelijk specifiek maar zou nog in een versierensc kunnen.
Loslaten van ex en gedumpt sc kunnen wel makkelijk bij elkaar maar liever niet in een versierensc om daar de boel een beetje te lopen deprimeren.
Verder kunnen singles en versieren vast ook wel bij elkaar.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Skv het volgende:
Ik ga gewoon in allebei de topics meeposten.
Naarmate je meer mensen in een topic krijgt, krijg je ook meer gedonder. Alle sc'ers versprijden over de rest van fok! gaat niet ineens gedoe op magische wijze oplossen of zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Modden is makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb het hier ook weleens zien ontsporen en dan is er geen houden aan hoor
Dan een van je collega's...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvonne heeft vast zat andere dingen om te doen.
En dat is ook waar. Waar zijn de mods eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
De mods mogen ook wel strenger daarin zijn zelfs feedback was sc
En ik ga exact dezelfde posts in beide topics plaatsen. Op elk heel uur. Met een scriptje ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
En als die magnetron zijn voldoening haalt uit dat soort reeksen, leuk voor hem toch dan
de vraag is: waarom kunnen er niet meerdere SC's zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om het modden van de serieuze topics
stoer hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
En ik ga exact dezelfde posts in beide topics plaatsen. Op elk heel uur. Met een scriptje ofzo.
Net zoals m'n mailbom van vroegerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
En ik ga exact dezelfde posts in beide topics plaatsen. Op elk heel uur. Met een scriptje ofzo.
Maar waarom is dat een probleem dan volgens jou?quote:
SC's modderen? die lopen altijd zelf wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vraag is: waarom kunnen er niet meerdere SC's zijn?
angel dinges zegt: moeilijk modden
ik zeg: etc lees maar terug
Omdat er 15 elkaar overlappen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar waarom is dat een probleem dan volgens jou?
Ok, ik heb er nog nooit gekeken maar wat het uitgangspunt van mijn post was is dat je niet zomaar alles bij elkaar kan flikkeren indien de sfeer van de topics totaal anders is. Bedrijven kunnen ook geen andere bedrijven overnemen en daar hun cultuur zomaar opdringen, die moeten al enigszins bij elkaar liggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Loslaten van ex is geen SC. Gedumpt komt daar uit voort omdat dat juist niet samen ging.
Dat was wel het meest waardeloze stuk prul ooit. Hij werkte zelfs superkut. Eén mailtje per uur ofzo, hé?quote:
Overal en ergens maar niet hier in R&P.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is ook waar. Waar zijn de mods eigenlijk?
wat valt onder deprimerendquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon 2 SC's: mensen die willen versieren, andere mensen willen ontmoeten etc etc.
En de ander voor mensen die gedumpt zijn.
Dus een happy SC en een deprimerend SC.
Ja, was geweldigquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat was wel het meest waardeloze stuk prul ooit. Hij werkte zelfs superkut. Eén mailtje per uur ofzo, hé?
Terug gelezen chaggi, mijn excuses.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wat is daar dan het probleem van?quote:
Whahahaha prachtig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat was wel het meest waardeloze stuk prul ooit. Hij werkte zelfs superkut. Eén mailtje per uur ofzo, hé?Ik dacht dat ik je er echt mee te pakken had.
ik heb geen behoefte aan beidequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon 2 SC's: mensen die willen versieren, andere mensen willen ontmoeten etc etc.
Ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef yvonne het volgende:
En dan zetten we 1 persoon op die sc's. Nou wie wil.
sc's hoeven nauwelijks te worden gemod, tenzij er klachten zijn. De 25-35 sc loopt heel goed en de versieren/hosselen sc ook nu een bepaalde user gebanned is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Verschraling. Heel veel users die alleen in SC hun ei kwijt willen, al hun eieren. Voorheen werden er dan specifieke topics geopend, nu post men het in SC.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil wel mod worden serieusquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef yvonne het volgende:
Eindelijk de kans om mijn MODaspiraties te laten shinenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef yvonne het volgende:
quote:
Je bent 12 dat geeft niks. Je bent erg positief en blij. Dus je denkwijze is goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Angel-Joy het volgende:
ik zei helemaal niks tegen jouquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Terug gelezen chaggi, mijn excuses.
Ik kreeg godverdomme een ban van 6 maanden ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whahahaha prachtig.Wat een held ben je ook.
![]()
Drom als modquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eindelijk de kans om mijn MODaspiraties te laten shinen
quote:
Absoluut, hier in r&p wil je alles een beetje slowchat-vrij houden dan heb je er zo een dagtaak aan. Daarom zijn er ook zoveel SC's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Modden is makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb het hier ook weleens zien ontsporen en dan is er geen houden aan hoor
Ja maar dear,quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen behoefte aan beide
ben al lang voorzien en happy
wat ik wil: een rustige, drama vrije sc waar je gewoon af en toe kunt kletsen en waar je niet 3 topics terug moet lezen als je ff ging poepen
ow wacht die is er maar die is dicht: de gewone sc
dat ding bestaat al jaren en de laatste keer dat daar gemod moest worden is ook van voor de gloeilamp of zo
Dat is een mening en die mening deel ik dan ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verschraling. Heel veel users die alleen in SC hun ei kwijt willen, al hun eieren. Voorheen werden er dan specifieke topics geopend, nu post men het in SC.
En dat ondermijnt het forum.
Ik wil gewoon slap ouwehoeren zonder dat er 100 andere mensen tussen zitten als ik met mijn ogen knipperquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verschraling. Heel veel users die alleen in SC hun ei kwijt willen, al hun eieren. Voorheen werden er dan specifieke topics geopend, nu post men het in SC.
En dat ondermijnt het forum.
Ga naar 'n kroeg!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon slap ouwehoeren zonder dat er 100 andere mensen tussen zitten als ik met mijn ogen knipper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |