Dat is mooi, dan openen we de discussie opnieuw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Hoe vaak hier al niet een discussie over is geweest met de modjes
Maak gewoon een algemeen SC-subforum aan en flikker alle SC's daarin.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan openen we de discussie opnieuw.
In dit geval is het zo dat het normale topic wordt gebruikt voor meetings en voorstelposts. Het SC topic wordt gebruikt voor al het andere.quote:
Even een korte samenvatting dan maar:quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:39 schreef yvonne het volgende:
Dat is mooi, dan openen we de discussie opnieuw.
Waarom kan dat niet in één topic? Zo groot is de groep mensen die er post toch ook weer niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
In dit geval is het zo dat het normale topic wordt gebruikt voor meetings en voorstelposts. Het SC topic wordt gebruikt voor al het andere.
Oftwel flikker die Happy SC deel 3 dicht en we zijn klaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even een korte samenvatting dan maar:
In elke topicreeks komt SC, teveel SC. Modjes zouden dan de hele tijd moeten modderen. Hebben ze geen zin in, dus moesten ze bij een SC.
Aangezien het in het verleden is gebleken dat niet iedereen overweg kan met elkaar in de verschillende SC's en R&P vindt dat iedereen ergens terecht moet kunnen kwamen er steeds meer en meer slowchats.
En met elke nieuwe sc is deze discussie weer opgekomen
Het is allemaal dubbel en driedubbelquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In elke topicreeks komt SC, teveel SC. Modjes zouden dan de hele tijd moeten modderen. Hebben ze geen zin in, dus moesten ze bij een SC.
Aangezien het in het verleden is gebleken dat niet iedereen overweg kan met elkaar in de verschillende SC's en R&P vindt dat iedereen ergens terecht moet kunnen kwamen er steeds meer en meer slowchats.
Ga maar schiften met elkaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat het er ondertussen wel erg veel zijn.. mee eens
Die 'kunst van' is geen SC, daar werd iedereen die slowchatte weggetrapt.quote:
Overal is (als het goed is) 1 serieus topic, dus waar echt on-topic gereageerd dient te worden en 1 SC waar die groep mensen dom kan ouwehoeren als ze willen.quote:
Komop, je bent keivolwassen, ga eens chiften?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Die 'kunst van' is geen SC, daar werd iedereen die slowchatte weggetrapt.
De SC's staan los van de problemen he. Daar zitten enkel 'dezelfde soort' mensen inquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
Voor ieder probleem is er wel een SC... je hoeft eigenlijk geen topics meer te openen
wat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, je bent keivolwassen, ga eens chiften?
Maar waarom moet elk 'probleemkliekje' een eigen SC krijgen? Dat kan toch gewoon prima in één R&P SC? Of zijn de kliekjes onverenigbaar ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overal is (als het goed is) 1 serieus topic, dus waar echt on-topic gereageerd dient te worden en 1 SC waar die groep mensen dom kan ouwehoeren als ze willen.
Welke precies bij welke hoort is door naamgeving neit altijd meer exact te achterhalen
Oh, +s schiften.quote:
Vast te verenigen maar het zou dan 3x zo snel gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar waarom moet elk 'probleemkliekje' een eigen SC krijgen? Dat kan toch gewoon prima in één R&P SC? Of zijn de kliekjes onverenigbaar ofzo?
Dat waren wel de minst waardevolle karbonkels ooit. Lekker opsommen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef yvonne het volgende:
Als we nou gewoon weer terug gaan naar
Hoe voel je je nu
en hoe voel je je nu in songtekst
En over al het andere een eigen topic opent?
Dat inderdaad. Of tenminste grotendeels.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar waarom moet elk 'probleemkliekje' een eigen SC krijgen? Dat kan toch gewoon prima in één R&P SC? Of zijn de kliekjes onverenigbaar ofzo?
Nee, de sc's zijn pareltjes wil je zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat waren wel de minst waardevolle karbonkels ooit. Lekker opsommen.
Misschien rot de helft dan gewoon op van 't forumquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
Als je iedereen in 1 SC stopt is het niet te doen man. Weet je wel hoeveel er in al die SC's wordt gepost? Dat is niet bij te houden...
Ja, tot het ene kliekje het andere klikje haat en er wéér een slowchat bijkomt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Of tenminste grotendeels.
En blijkbaar wil R&P iedereen z'n plekje geven.
Niemand opent meer een topic, omdat het toch wel in de slowchat besproken kan worden. Waardoor je steeds minder leuke topics krijgt en er overal kleine kliekjes zijn die met elkaar van alles bespreken. Het is de teloorgang van R&P.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De SC's staan los van de problemen he. Daar zitten enkel 'dezelfde soort' mensen in
oke!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, de sc's zijn pareltjes wil je zeggen
Doe eens wild, open eens een apart topic ergens over
Dat houdt vanzelf wel op, dat tempo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
Als je iedereen in 1 SC stopt is het niet te doen man. Weet je wel hoeveel er in al die SC's wordt gepost? Dat is niet bij te houden...
en zo is het inderdaad oa ook ontstaan. En elke keer wordt dat weer aangegeven bij het openen van een nieuwe SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ja, tot het ene kliekje het andere klikje haat en er wéér een slowchat bijkomt.
Die SC is juist ontstaan, omdat sommige mensen alle soorten posts in één topic te chaotisch vonden. Ze zagen door de bomen het bos niet meer. De SC's die in de OP genoemd worden mogen van mij wel weg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet in één topic? Zo groot is de groep mensen die er post toch ook weer niet?
zoiets als firefly3 zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, de sc's zijn pareltjes wil je zeggen
Doe eens wild, open eens een apart topic ergens over
Sja, in andere fora krijg je meteen een sneer dat het wel in het centrale topic had gekundquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand opent meer een topic, omdat het toch wel in de slowchat besproken kan worden. Waardoor je steeds minder leuke topics krijgt en er overal kleine kliekjes zijn die met elkaar van alles bespreken. Het is de teloorgang van R&P.
Ah, dus alle SC's behalve die van jou mogen weg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die SC is juist ontstaan, omdat sommige mensen alle soorten posts in één topic te chaotisch vonden. Ze zagen door de bomen het bos niet meer. De SC's die in de OP genoemd worden mogen van mij wel weg.
De echte kwaliteitstopics hier komen toch voort uit mensen die zich er voor registreren. En die staan er genoeg in de R&P-lijst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand opent meer een topic, omdat het toch wel in de slowchat besproken kan worden. Waardoor je steeds minder leuke topics krijgt en er overal kleine kliekjes zijn die met elkaar van alles bespreken. Het is de teloorgang van R&P.
Jeetje wat erg. Dan moet je ineens met mensen praten uit een ander clubje....quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
Spijker --> Kop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het laatste topic is van Firefly3. Daar wordt niet in geSCed.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Travel. het volgende:
Je hier druk om makenDan druk je er met je chipshandjes toch niet op?
Sommige users zijn gewoon aandachtshoeren. Dit zijn aandachtsklieken. Dat wil zeggen dat het SC topic een soort geinstitutionaliseerd geven en nemen van inhoudsloos gewauwel wordt. Echt MSN generatie. Hoop gelul, nul inhoud en werkelijk nog niet het flauwste glimlachje waard. Oplazeren ermee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als we nou weer gewoon weer teruggaan naar waar een forum ook weer voor is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die SC is juist ontstaan, omdat sommige mensen alle soorten posts in één topic te chaotisch vonden. Ze zagen door de bomen het bos niet meer. De SC's die in de OP genoemd worden mogen van mij wel weg.
Als je ziet hoe volwassen Fokkers daar soms op reageren, zou je denken van wel ja. Maak gewoon 1 SC per forum èn handhaaf dat ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
FILTER SLOWCHAT.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er ook niet gewoon veel overlap tussen slowchats? Ik zie er vaak dezelfde users. Dat zou dan toch in minder topics moeten kunnen.
Maar aan de andere kant, is het echt storend als de topics onderaan staan? Als mensen zich ermee vermaken...en blijkbaar is dat zo, gezien hoe veel er gepost wordt.
die mag ook weg, want one-man show.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het laatste topic is van Firefly3. Daar wordt niet in geSCed.
Dat is hetzelfde probleem. 10 miljard centrale topics en slowchats.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, in andere fora krijg je meteen een sneer dat het wel in het centrale topic had gekund.
ook onderdeel van de teloorgang des foks, m.i.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, in andere fora krijg je meteen een sneer dat het wel in het centrale topic had gekund.
Tevens: ik las en postte vroeger best veel in R&P, tegenwoordig zijn er inderdaad, zoals Krea zegt, veel minder (interessante) topics, omdat iedereen 'lekker gezellig in een SC hangt'. Zonde vind ik dat.quote:
Ik legde de situatie alleen uit. Van mij part zit iedereen in 1 SC, maakt me niet uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Sommige users zijn gewoon aandachtshoeren. Dit zijn aandachtsklieken. Dat wil zeggen dat het SC topic een soort geinstitutionaliseerd geven en nemen van inhoudsloos gewauwel wordt. Echt MSN generatie. Hoop gelul, nul inhoud en werkelijk nog niet het flauwste glimlachje waard. Oplazeren ermee.
FOK! an sich is goed genoeg voor de hopeloze mens. Daar hoeven niet nog 30 ondergrondse verdiepingen bij voor nog meer onbeholpen broeders uit een nog zwakkere genenpoel.
Het is echt een verspilling serverruimte, de meeste van die reeksen. Ga lekker MSN'en of kelderboxwippen (as if).
Dit soort nonsens ook. DM het haar.quote:
Mag best, maar dan wel zonder postlimiet, al zouden we het vanaf nu met 50% minder reeksen doen zal een reeks in SC-new met 2 min vol zitten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik legde de situatie alleen uit. Van mij part zit iedereen in 1 SC, maakt me niet uit
Je kunt in R&P niet filteren.quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dus alle SC's behalve die van jou mogen weg?
Dan doe je dat. Fijn dat je zelf al met een oplossing komt voor het door jou geconstateerde probleem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt in R&P niet filteren.
Dat kan alleen in Active topics
1. [R&P] Slowchat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
Maar lieve users van R&P
Haal er zelf eens de bezem door en kom met een acceptabeler lijstje dan?
Ik ben sowieso anti scquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan doe je dat. Fijn dat je zelf al met een oplossing komt voor het door jou geconstateerde probleem.
Zoals je ziet gaat het mij enorm aan het hartquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik legde de situatie alleen uit. Van mij part zit iedereen in 1 SC, maakt me niet uit
Het is R&P he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als we nou weer gewoon weer teruggaan naar waar een forum ook weer voor is?
En dat is geen slowchat om alles.
Kijk dan zelf eens kritisch, het zijn er vééééél.
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is R&P he.
Niet te hard roepen dat men kritisch naar zichzelf moeten kijken anders krijgen we honderden topics van mensen die een complex hebben opgelopen en daar krijg je ook weer een shitload aan SC's van...
ja hoi.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef yvonne het volgende:
Zeg, het zou best handig zijn als we dit gesprek konden voeren met users die vaak in R&P komen...
Dat zijn alleen maar lui uit die SC's die dan allemaal gaan zeggen dat 'hun' SC behouden moet blijven. Dat gaat een epische discussie worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef yvonne het volgende:
Zeg, het zou best handig zijn als we dit gesprek konden voeren met users die vaak in R&P komen...
adhd topic is ook veel te veel gelul inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef dawg het volgende:
je hebt het adhd-topic, depressietopic, autistentopic, alle sc's, die van firefly, hvjjn, hvjjnuis.
hoezo overkill.
De volgende mogen van mij blijven:quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
Maar lieve users van R&P
Haal er zelf eens de bezem door en kom met een acceptabeler lijstje dan?
Die stoornis-topics zijn vaak wel ontopic. Niet zoveel slowchat als neem een versieren topic. En die van firefly staat bol van de discussie, ook geen SC.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef dawg het volgende:
je hebt het adhd-topic, depressietopic, autistentopic, alle sc's, die van firefly, hvjjn, hvjjnuis.
hoezo overkill.
Ik ben het met je eens dat een slowchat niet uit 300 posts zou moeten bestaan. Dan is 1000 of 2000 veel beter. Maar dat is al jaren een probleem. Neemt niet weg dat er rustig 10 of 15 minder slowchats kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar dus even serieus, trap dan de postlimiet ervan af, dan is het een stuk makkelijker chatten met een grotere groep.
Meld dit topic anders even in de betreffende SC's, zou me niet verbazen als menigeen daar überhaupt nooit in de AT komt verder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef yvonne het volgende:
Ja, dat zeg ik dus. het kunnen er best minder zijn, maar als er dus opeens overal 3 keer zoveel mensen moeten posten is een topic met 2 min vol.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat een slowchat niet uit 300 posts zou moeten bestaan. Dan is 1000 of 2000 veel beter. Maar dat is al jaren een probleem. Neemt niet weg dat er rustig 10 of 15 minder slowchats kunnen zijn.
SC's zijn duidelijk neem ik aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef Skv het volgende:
Welke dingen zijn nou SC en welke zijn gewone reeksen?
Gewone reeksen moeten iig gewoon blijven lijkt me.
Maak die Happy dood. En de R&P-SC schiet ook niet op, die is 9 dagen geleden geopend en nog niet vol.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:58 schreef Skv het volgende:
Maar de SC's zijn dus
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #108 42!
[Uitelkaar/gedumpt SC] #179 Openen geen nieuwe!
[R&P SC] Dooie hoeren
[Happy SC]#3 We posten gezellig door.
Ja, ik bevestig je goede idee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus. het kunnen er best minder zijn, maar als er dus opeens overal 3 keer zoveel mensen moeten posten is een topic met 2 min vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |