Is ook niet zoveel moeite bebe.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:54 schreef JanPiraat het volgende:
In haar bed, op mobiel gewoon nieuw topic maken alsof het niks iswat een vrouw wat een vrouw
OT: I'm happy![]()
Ik heb geen pillen nodig om happyyy tu zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:00 schreef Re het volgende:
genoeg pillen hier met een leuk geel stickertje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Deel 2 van de partij jaquote:Op zondag 29 april 2012 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woahh, Koninginnenacht? Of de tweede dag van die partij?
Hoi trolliee
Hihi boh, knap meisje en dexter is cuuuute.quote:Op zondag 29 april 2012 11:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen lieve vrolijkerds!
Gister meer bezoek gehad dat verwacht, maar uiteindelijk heel gezellig, De mensen waar de pups vandaan komen, kwamen op bezoek en hadden de mama meegenomen, Echt bizar hoeveel Dexter op zijn mama lijkt! Kleine collage, dus oordeel zelf
[ afbeelding ]
Oh en vandaag nog even een lot kopen voor de staats! Je weet maar nooit
Woah, gezellig! En daarna Koninginnenacht?quote:Op zondag 29 april 2012 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deel 2 van de partij ja
Ben je nog steeds bij Jan?
Neuh, dat sla ik over. Jij dan?quote:Op zondag 29 april 2012 11:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woah, gezellig! En daarna Koninginnenacht?![]()
En nee, sinds gisteren al niet meer, zwaar leven alles.
Ik ook, ga morgen wel naar Amsterdam met Janneman.quote:Op zondag 29 april 2012 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Neuh, dat sla ik over. Jij dan?
AawZwaar leven ja
Oh lieverd, dan is het maar 1 dag dat je hem niet ziet! You can do this!quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook, ga morgen wel naar Amsterdam met Janneman.![]()
Ja ach, tis niet anders dus.
Ja, maar dat is puur toeval.quote:Op zondag 29 april 2012 11:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh lieverd, dan is het maar 1 dag dat je hem niet ziet! You can do this!
Nee, Door de burn-out kan ik nog niet zo goed tegen grote groepen mensen, en de jongens kunnen nog niet zo lang alleen blijven, Morgen wel even op de vlooienmarkt kijken, maar thats it!quote:Op zondag 29 april 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar dat is puur toeval.Tis veel ingewikkelder helaas.
Ga jij nog Koninginnedag/nacht vieren?
Aww, naar zeg. Is het lang geleden gebeurd?quote:Op zondag 29 april 2012 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee, Door de burn-out kan ik nog niet zo goed tegen grote groepen mensen, en de jongens kunnen nog niet zo lang alleen blijven, Morgen wel even op de vlooienmarkt kijken, maar thats it!
Jij en Jan wonen ver uit elkaar??sorry ben nogal nieuwsgierig
Leukquote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook, ga morgen wel naar Amsterdam met Janneman.![]()
Ja ach, tis niet anders dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |