quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en tip van Flip. Bij het regelen van het gezag, kijk goed naar de handtekening.op je.paspoort, anders mag je alsnog naar de rechtbank
Onderteken t dus nirt terwijl je met je verse baby op je arm op de bank zit, zoals ik
Dit moet je na de geboorte via de rechtbank aanvragen. Krijg je niet zomaar als vader zijnde!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:03 schreef Loodje het volgende:
Tico, die dingen weet ik idd, ben zelf orthopedagoog, dus ben op de hoogte van de wettelijke regels, ouderschapsplannen e.d. En als je na het uit elkaar gaan en er niet uitkomt dat jeugdzorg erbij komt, dat is zo maar dat is pas echt als je een extreem uit de hand gelopen scheidings- (ook als je niet getrouwd bent heet dat zo) situatie hebt.
Zoals ik al zei, het verbaast mij dat er mensen zijn die oordelen over andere mensen (ongeacht achtergrond e.d.) over het feit dat je niet getrouwd bent en toch kinderen krijgt in deze tijd. Er worden namelijk minder huwelijken gesloten dan 50 jaar geleden.
De vader kan zijn recht aanvechten, maar dat aanvechten moet een vader automatisch doen. Dat zijn ze wel aan het veranderen omdat in veel gevallen is gebleken dat het niet de beste oplossing is.
Daarnaast moest de vader vroeger mee naar de verloskundige, daar een brief op laten stellen, dan naar de notaris om de ongeboren vrucht te erkennen en dan pas naar de gemeente met die gegevens om te mogen erkennen. Dat is niet meer het geval. Een vader kan samen met de moeder nu tijdens de zwangerschap samen naar het gemeentehuis om de vader te erkennen ipv dat er dus een notaris aan te pas komt. Dit stelt de vader ook automatisch tot officiële ouder/gezaghebber als hij het kind aangeeft bij de gemeente, net als je getrouwd bent dat het dan automatisch gaat, maar dan ben je uiteindelijk ook voor naar het gemeentehuis geweest;)
Ja daaromquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Loodje het volgende:
[..]![]()
Lijkt me toch ook moeilijk om altijd je handtekening precies hetzelfde te doen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Loodje het volgende:
Bij de rechtbank aanvragen is alleen nodig als je ook geen (financiële) verbintenis met elkaar hebt dus geen partnerschap danwel samenwonend ingeschreven.
Iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Hier was t dus afgewezen en moesten we alsnog langs.de.rechtbank.
Dus wel iets.om op te letten
Zo staat het bij de rijksoverheid ook, als je geen geregistreerd partnerschap hebt of niet gehuwd bent zul je gezag bij de rechtbank moeten of kunnen aanvragen.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Loodje het volgende:
Bij de rechtbank aanvragen is alleen nodig als je ook geen (financiële) verbintenis met elkaar hebt dus geen partnerschap danwel samenwonend ingeschreven.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Loodje het volgende:
Ja dat zeggen we toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef Loodje het volgende:
[..]
Zo staat het bij de rijksoverheid ook, als je geen geregistreerd partnerschap hebt of niet gehuwd bent zul je gezag bij de rechtbank moeten of kunnen aanvragen.
Nee jij zegt dat als.je.samenwoont of.een financiële verbintenis heb de vader na erkenning gezag heeft.quote:
Nee jij hebt het over samenwonen en financiële verbondenheid en dat als het kind erkent is dat dan daarmee het gezag automatisch geregeld is maar dat is niet waar. Je moet het gezag dan gewoon aanvragen, althans wij wel voor onze twee kinderen. Ondanks jaren samenwonen en financiële partners.quote:
Psiesquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee jij hebt het over samenwonen en financiële verbondenheid en dat als het kind erkent is dat dan daarmee het gezag automatisch geregeld is maar dat is niet waar. Je moet het gezag dan gewoon aanvragen, althans wij wel voor onze twee kinderen. Ondanks jaren samenwonen en financiële partners.
We zijn niet getrouwd of geregistreerd partnerschapt en that's that, dan moet je t aanvragen.
nee hoor..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:24 schreef Loodje het volgende:
DikkieDik, hoop dat je snel weer wat beter voelt!
MeNicole, idd, ik ben zelf ook zo, trouwens met mijn ex ben ik nog steeds vrienden. Alhoewel je nooit weet wat er kan gebeuren blijft het altijd voor mensen een hele moeilijke situatie.
Samenwonen betekend in veel gevallen geregistreerd partnerschap, en dus ook de gezamelijke financiële verplichting, want dat is eigenlijk wat geregistreerd partnerschap inhoud, naast andere elementen natuurlijk. Maar ik blijf erbij het ging mij over dat andere mensen oordelen over andere mensen dat ze niet getrouwd zijn en toch kinderen krijgen....Niet over de wettelijke aspecten die daarbij komen kijken!
Nee ik bedoel als mijn lief en ik nu zouden trouwen. Moet ie dan nog gezag aanvragen voor zijn eigen kinderen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef Loodje het volgende:
Nee, de kinderen die uit een andere relatie danwel huwelijke komen zal hij opnieuw moeten erkennen, in dit geval moet de gezag aanvraag wel via de rechter. Tenminste is in veel gevallen zo.
weet ik niet zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als mijn lief en ik nu zouden trouwen. Moet ie dan nog gezag aanvragen voor zijn eigen kinderen?
*lurker inbreekt*quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als mijn lief en ik nu zouden trouwen. Moet ie dan nog gezag aanvragen voor zijn eigen kinderen?
ik denk juist is veel gevallen niet en in sommigen wel...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef Loodje het volgende:
Vicky, ik zei toch in veel gevallen, niet altijd?
Nee? Als je niet getrouwd bent moet je als vader altijd het kind erkennen, EN het gezag aanvragen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Loodje het volgende:
Oh kijk dat wist ik niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat ook fout als de moeder komt te overlijden en er geen ouderlijk gezag is geregeld. Officieel worden dan de ouders van de moeder de voogden en heeft de vader geen poot om op te staan.
Ook dat 'in veel gevallen' valt bij mijn beste weten heel erg mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef Loodje het volgende:
Vicky, ik zei toch in veel gevallen, niet altijd?
Niet als je geregistreerd partnerschap hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee? Als je niet getrouwd bent moet je als vader altijd het kind erkennen, EN het gezag aanvragen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:35 schreef Loodje het volgende:
Niet als je geregistreerd partnerschap hebt
[..]
wel dusquote:Erkenning bij huwelijk en geregistreerd partnerschap
Als een vrouw en een man getrouwd zijn en een kind krijgen, is erkenning niet nodig. De echtgenoot van de moeder wordt door de wet automatisch beschouwd als de vader. Ook als hij niet de biologische vader van het kind is.
Bij een geregistreerd partnerschap is de erkenning van een kind niet automatisch geregeld. De vader moet het kind dan erkennen bij de gemeente.
En hoe regel je volgens jou een geregisteerd partnerschap?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:35 schreef Loodje het volgende:
[..]
Als je geregisteerd partners bent, hoeft de vader alleen te erkennen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee? Als je niet getrouwd bent moet je als vader altijd het kind erkennen, EN het gezag aanvragen.
Wanneer is 'dan'?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Loodje het volgende:
Erkennen wel maar gezag is dan wel automatisch:)
Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je geregisteerd partners bent, hoeft de vader alleen te erkennen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Loodje het volgende:
Erkennen wel maar gezag is dan wel automatisch:)
quote:Gezamenlijk ouderlijk gezag bij geregistreerd partnerschap
Ouders krijgen automatisch gezamenlijk ouderlijk gezag over de kinderen die zij tijdens hun geregistreerd partnerschap krijgen of adopteren. Om ook de wettelijke vader te worden, moet de man het kind wel erkennen. Dit is niet automatisch geregeld zoals bij het huwelijk. Ouders krijgen ook automatisch gezamenlijk ouderlijk gezag als zij na de geboorte van hun kind een geregistreerd partnerschap aangaan, maar alleen als de vader het kind heeft erkend
![]()
Niet heel onlogisch, toch? Hij is immers officieel niets van de kinderen, op papier dan he?quote:
Nou idd... Samenwonen vind ik toch echt wel ff iets anders dan geregistreerd partnerschap. Dat is in mijn ogen gewoon een homohuwelijk... Ook dat ga ik dus niet aan, dan kun je net zo goed meteen trouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ook dat 'in veel gevallen' valt bij mijn beste weten heel erg mee.
Van de dames die ik het afgelopen jaar gezien heb op controle waren maar weinig geregistreerd partner eigenlijk. Ofwel ze woonden samen, ofwel ze waren getrouwd. Geregistreerd partners waren onder de samenwonenden in de minderheid.
En hoe regel je een geregistreerd partnerschap dan?quote:
Thnx! Dan komt dat hopelijk wel goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
2 weken voor je verlof... Eerder kunnen ze niet eens een aanvraag doen. Ja overheid.
Beetje bekrompen gedachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou idd... Samenwonen vind ik toch echt wel ff iets anders dan geregistreerd partnerschap. Dat is in mijn ogen gewoon een homohuwelijk... Ook dat ga ik dus niet aan, dan kun je net zo goed meteen trouwen.
Nou dat dus... Hij kan nog wel achteraf om gezag vragen bij de rechtbank... Ook als je zou scheiden en je zou tegenwerken zou hij dat met een advocaat gewoon kunnen aanvragen, en waarschijnlijk ook krijgen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet heel onlogisch, toch? Hij is immers officieel niets van de kinderen, op papier dan he?
Homohuwelijk is een huwelijk, maar geregistreerd partnerschap is juridisch minder zwaar dan een huwelijk. Verloopt via de notaris en of gemeente maar zonder alle toeters en bellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou idd... Samenwonen vind ik toch echt wel ff iets anders dan geregistreerd partnerschap. Dat is in mijn ogen gewoon een homohuwelijk... Ook dat ga ik dus niet aan, dan kun je net zo goed meteen trouwen.
Ik ben heel bekrompen.. Vroegah was het zo dat homohuwelijken gewoon geregistreerd partnerschap was. Dus vandaar. Ik vind het gewoon hetzelfde. Huwelijk of partnerschap... In mijn ogen gelijk en daarom zou ik het beiden niet meer aangaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje bekrompen gedacht
Bovendien kunnen homo's ook gewoon trouwen, dan is het een homohuwelijk.
Geregistreerd partnerschap verloopt niet via de notaris, dat is een samenlevingsovereenkomt. En dat laatste regelt niets met betrekking tot gezag en erkenning van kinderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef Loodje het volgende:
[..]
Homohuwelijk is een huwelijk, maar geregistreerd partnerschap is juridisch minder zwaar dan een huwelijk. Verloopt via de notaris maar zonder alle toeters en bellenTrouwen komt later wel. Maar ieder zijn of haar ding natuurlijk:D
Ik ga even lekker gamen en chillen, sterkte voor de dames die het nodig hebben en goed dat dit besproken wordt want er zijn een hoop mensen die het gezag niet geregeld hebben en het is toch handig om dit goed te bespreken en geregeld te krijgen
Dat het in jouw ogen gelijk is, kan ik me prima voorstellen. Er is ook weinig verschil. Maar een homohuwelijk is als twee homoseksuelen trouwenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben heel bekrompen.. Vroegah was het zo dat homohuwelijken gewoon geregistreerd partnerschap was. Dus vandaar. Ik vind het gewoon hetzelfde. Huwelijk of partnerschap... In mijn ogen gelijk en daarom zou ik het beiden niet meer aangaan.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat,inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik denk juist is veel gevallen niet en in sommigen wel...
het gros van de mensen die ik ken en samenwonen hebben geen ger. partnerschap
Ik was er een vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat,inderdaad.
Eigenlijk ken ik niemand die samenwoont met geregistreerd partnerschap
Oh ik heb nog veel meer van die stellingen hoor...quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik heb nog veel meer van die stellingen hoor...
Een huis kopen kan ook prima met een samenlevingsovereenkomst. Ik denk dat jij samenlevingsovereenkomst (notaris) verwart met geregistreerd partnerschap (gemeente).quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef Loodje het volgende:
Verschilt misschien per omgeving, als je een huis samen koopt is het meest makkelijke huwelijk of geregistreerd partnerschap anders krijg je geen hypotheek, in onze omgeving zijn er dus meer mensen die geregistreerd partnerschap hebben
Wij kunnen nu gewoon een hypotheek krijgen. Hebben we toevallig van de week uit laten zoeken!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef Loodje het volgende:
Verschilt misschien per omgeving, als je een huis samen koopt is het meest makkelijke huwelijk of geregistreerd partnerschap anders krijg je geen hypotheek, in onze omgeving zijn er dus meer mensen die geregistreerd partnerschap hebben
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef Loodje het volgende:
En ook bij onze hypotheek.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hebben ze toch een fout.gemaakt bij onze hypotheek
Dit.dus helemaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een huis kopen kan ook prima met een samenlevingsovereenkomst. Ik denk dat jij samenlevingsovereenkomst (notaris) verwart met geregistreerd partnerschap (gemeente).
maar blijf vooral denken dat je het weet en dat je, als je een samenlevingsovereenkomst hebt, klaar bent als je vriend zijn kind erkent.
Haha dacht al dat ze een fout hadden gemaakt maar het kan dus wel!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Idd.. Ik had zelfs een hypotheek zonder huwelijk of samenlevingscontract... Wow.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef miss_sly het volgende:
Wat hebben er veel mensen onterecht een hypotheek gehad als ze daarvoor geregistreerd partners moeten zijn
neehoor...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef Loodje het volgende:
En bij de onze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef Keshet het volgende:
[..]
En bij de onze.
Loodje, serieus, wil je je aub even inlezen voor je mensen via je werk weer van advies gaat voorzien?
Als je geld meeneemt kun je zelfs een hypotheek krijgen als je een bkr registratie hebt... Banken zijn dol op eigen geld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja tuurlijk![]()
Als.je.maar geld heb![]()
Samenlevingsovereenkomst hoeft niet eens.
Ja, meen je dit ook en ga je de zaken zelf goed regelen en goede voorlichting geven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef Loodje het volgende:
Nu door jullie dus wel:D Bedankt daarvoor!
uhh ik denk dat zij het sarcastisch bedoeldequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, meen je dit ook en ga je de zaken zelf goed regelen en goede voorlichting geven?
Dat mag ik hopen maar gokje is dat het gewoon echt zo is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ik denk dat zij het sarcastisch bedoelde
Gmtaquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ik denk dat zij het sarcastisch bedoelde
nee waarom zou je luisteren naar anderen die allemaal hetzelfde zeggen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Gmta
Ik wilde al zeggen, tuurlijk meent ze t niet
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ging van hetzelfde uit, maar ik wilde het graag even checken en haar het voordeel van de twijfel gunnen
Maar waar het over gaat:quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Gmta
Ik wilde al zeggen, tuurlijk meent ze t niet
Precies!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee waarom zou je luisteren naar anderen die allemaal hetzelfde zeggen..
zelf weet je het toch altijd veeeeeel beter??
nou dat dus ook!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar waar het over gaat:
Ga eens bevallen!! We wachten op verse baby's!!!
Ach, zo ben ik, altijd het beste in de ander proberen te ontdekkenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar waar het over gaat:
Ga eens bevallen!! We wachten op verse baby's!!!
bij sommigen is dat gewoon hopeloos..quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik, altijd het beste in de ander proberen te ontdekken
Ja anders word je aanstaande ex ook nog erkenner van dit kindjequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Ticootje het volgende:
Wij moeten nog wachten tot mn scheiding is ingeschreven... Dan ook maar even erkenning regelen.
Geeft het geen problemen omdat je nog getrouwd was toen je zwanger werd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Ticootje het volgende:
Wij moeten nog wachten tot mn scheiding is ingeschreven... Dan ook maar even erkenning regelen.
Krijg je ervan als je niet trouwt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Ja ik wil wel, maar zij niet.
Denk,dat ze niet wil dat R gezag krijgt
Nee... de scheiding is al uitgesproken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja anders word je aanstaande ex ook nog erkenner van dit kindje
En wat heb je nu geleerd dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Loodje het volgende:
Meende het wel anders had ik het niet gezegd. Ben blij dat we over dit soort dingen discussiëren
Oh ok. Ik dacht dat de scheiding nog niet rond was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee... de scheiding is al uitgesproken?
Nee. Vroeger was het zo dat een kind automatisch van de ex was als er iets van 300 dagen tussen scheiding en geboorte zat.. Tegenwoordig is het kind gewoon van de moeder zodra de scheiding rond is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geeft het geen problemen omdat je nog getrouwd was toen je zwanger werd?
Ja, dat eerste, dat wist ik, ik wist niet dat het gewijzigd was. Gelukkig maar, lijkt me alleen nog maar meer narigheid brengen anders.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Vroeger was het zo dat een kind automatisch van de ex was als er iets van 300 dagen tussen scheiding en geboorte zat.. Tegenwoordig is het kind gewoon van de moeder zodra de scheiding rond is.
Dus stel je voor, je bent getrouwd en zwanger en je gaat scheiden.. De scheiding is rond en daarna wordt het kind pas geboren, dan moet ook de vader het kind dus erkennen en gezag regelen.
Als de scheiding niet rond is voordat het kindje geboren wordt en de echtgenoot is niet de vader, moet er een procedure gestart worden om het kind te ontkennen. Dat gaat met een dna test.
geen idee heo dat bij Son zit.. bij ons is het geloof ik op dinsdag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:05 schreef As1981 het volgende:
[..]
nee nog even snel trouwen. wanneer kan het gratis bij jullie???
Rent.naar de website van de gemeentequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:05 schreef As1981 het volgende:
[..]
nee nog even snel trouwen. wanneer kan het gratis bij jullie???
Kan via dezelfde browser waar je nu zit hoor.. Rennen hoeft niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Rent.naar de website van de gemeente
ik hoop op vrijdag kan ze het weekend bevallenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee heo dat bij Son zit.. bij ons is het geloof ik op dinsdag.
misschien hoeft ze dat niet meer te kijken... wie weet wekt ze de weeen op door te rennenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan via dezelfde browser waar je nu zit hoor.. Rennen hoeft niet.
Hier.ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee heo dat bij Son zit.. bij ons is het geloof ik op dinsdag.
Ah.. Dat ga je niet meer redden...quote:
mijn kind kijkt dikkie dik zodat ik kan fokken op mijn telefoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met werken voor vandaag. Het gaat hier te snel. En ik moet echt lachen op de opmerkingen hier.
mijn kinderen kijken Mickey Mouse maar ik wil naar de Ikea.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef As1981 het volgende:
[..]
mijn kind kijkt dikkie dik zodat ik kan fokken op mijn telefoon.
Als het goed is, is dat al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Pff, kunnen opvliegers ook een teken zijn van een aanstaande bevalling? Hormonaal gezien gebeurt er wel wat in m'n lichaam!
Dat wordt m sowieso niet dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah.. Dat ga je niet meer redden...
Bovendien, je moet minimaal 2 weken ondertrouw hebben...
Arm arm kind.quote:
dusssuhhh RRRRRRRRRRRRRRR JE MOET M ER FF INHANGEN!!!quote:
Nou, dat zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het goed is, is dat al een tijdje hoor.
bastaard kind...quote:
Het is beter als het juist niet R is...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
dusssuhhh RRRRRRRRRRRRRRR JE MOET M ER FF INHANGEN!!!
hmm das ook zo.. J is vrij toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is beter als het juist niet R is...
Heb ik al even last vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Pff, kunnen opvliegers ook een teken zijn van een aanstaande bevalling? Hormonaal gezien gebeurt er wel wat in m'n lichaam!
oh fijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:12 schreef mignonne het volgende:
Vicks de weg is afgesloten tussen jou en Ikea. Mn zusje staat daar nu muurvast en kan geen kant uit.
/offtopic
Klopt.. Hij is in de buurt... Goed zaad..quote:
stuur m ff langs Son dan..... wie weet komt er dan eindelijk weer eens een babyquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt.. Hij is in de buurt... Goed zaad..
10 km tussen Ypenburg en Kleinpolderplein...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof het niet, geloof dat er iets gebeurt is.
Is dat een man dan?quote:
Dat soort dingen inderdaad. Of dat ik hier maar in m'n ondergoed ga zitten met het raam openquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Heb ik al even last van
Althans dat we in de auto zitten en ik t bloedheet heb met raam open en hij zijn verwarming.op 22 heeft staan(en de mijne op 18)
Dat is ook zo. Zwarte kousen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee. Woon in een bekrompen gemeenschap he
Of.op de fietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
10 km tussen Ypenburg en Kleinpolderplein...
Ik kan altijd nog binnendoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik zou vooral medelijden krijgen om de achternaam van t kind
10 km?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
10 km tussen Ypenburg en Kleinpolderplein...
Ik kan altijd nog binnendoor
neem ff een breinaald meequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee. Woon in een bekrompen gemeenschap he
die is gek!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat soort dingen inderdaad. Of dat ik hier maar in m'n ondergoed ga zitten met het raam openterwijl het hier maar 20 graden is
Dat is een maand of 8 te laat hoor?quote:
ff de vliezen doorprikken..quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een maand of 8 te laat hoor?
Jouw.gevoel volg.ik graagquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
10 km?oef... dan staan ze er nog wel even.
@Son, mijn gevoel zegt dat je vannacht gaat
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een maand of 8 te laat hoor?
Gewoon vanavond aan de slag met R.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jouw.gevoel volg.ik graag![]()
(of.eigenlijk ook weer niet hehe, zus slaapt bij peuteropvang. Die.hypert dan al die.bejaarden daar wakker)
ja maar ik moet vanaf de andere kant over eenhoge brug met een hele moeie kleuter die dan zelf moet fietsen.... en dan kan ik niks meer mee naar huisnemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zo ver is t niet, heb ik vroeger ook wel s.gedaan
ik kan niet zien of we al in de buurt van 999 komen. anders post ik nog ff door.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Een pc zou nu best handig zijn. In mn eentje.post k nu geloof.t halve topic vol
Oh en kwartet
mijn post is nummer 177...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef As1981 het volgende:
[..]
ik kan niet zien of we al in de buurt van 999 komen. anders post ik nog ff door.
Is die dan nog niet erkend en zulks door je ex?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik denk dat wij ook geregistreerd partnerschap moeten doen. Zo heeft mijn lief ook nog recht om Mikael te zien als er iets gebeurd met mij lees ik. Ook niet geheel onbelangrijk!!
Ook waar!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar ik moet vanaf de andere kant over eenhoge brug met een hele moeie kleuter die dan zelf moet fietsen.... en dan kan ik niks meer mee naar huisnemen
ik ga wel langs de vliet en dan binnendoor.
Volgens mij omdat hij al zolang met de huidige partner ook omgaat heeft die automatisch recht op contact. Mar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Is die dan nog niet erkend en zulks door je ex?
naar!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik moet na de winkel. Maar mijn slaapkop word maar niet wakker en nu moet ik zo Mikael alweer ophalen van school. En ik vertik het om alle kinderen mee te nemen na de winkel
ik ook.. ik krijg er jeuk vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, je bent me net voor. Ik vind die verwarring tussen na en naar zo raar!
net zoals me en mijn!quote:
Buik? Pens! Het is serieus alsof je al halverwege bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef Logician78 het volgende:
net mijn eerste foto in het buiken topic geplaatst![]()
ahh super!!! ga ik nu mijn dochters eens motiveren om op te staan en aan te kleden.. wish me luck!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:32 schreef mignonne het volgende:
Vicks file is weer wegauto's zijn weggesleept.
I knowquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Buik? Pens! Het is serieus alsof je al halverwege bent
WOW, mooi buikkie! En wat ben je een mooie vrouw!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef Logician78 het volgende:
net mijn eerste foto in het buiken topic geplaatst![]()
Dat!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
WOW, mooi buikkie! En wat ben je een mooie vrouw!
Is dat ook zo als de biologische vader nog in beeld is, dat de nieuwe partner daar automatisch recht op zou hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij al zolang met de huidige partner ook omgaat heeft die automatisch recht op contact. Mar pin me er niet op vast.
Goede belichtingquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
WOW, mooi buikkie! En wat ben je een mooie vrouw!
Joh!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik heb nog veel meer van die stellingen hoor...
Ach, ik weet gewoon dat jij andere stopcontacten hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef Logician78 het volgende:
[..]
I knowben echt blij dat je me irl hebt gezien en dus mijn alibi bent dat het geen fotoshop of vet is
Was gezellig vanmorgen trouwens
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, ik weet gewoon dat jij andere stopcontacten hebt
Bij deze, dat rechter vlekje vind ik vreemd of is dat normaal en ingewanden oid?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef danic het volgende:
Kun je die niet laten zien? Kunnen wij ons onprofessionele licht er eens op schijnen![]()
En als Mignonne en Poppedein nog lezen, krijg je misschien zelfs wel een professionele visie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Volgens mij is het ook zo als er een biologische vader in beeld is. Maar ja welwillendheid en juridisch gevecht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Is dat ook zo als de biologische vader nog in beeld is, dat de nieuwe partner daar automatisch recht op zou hebben?
Of gaat het dan om de welwillendheid van de biologische vader?
Ik hoor wel vaker ook dat ( half) broertjes en zusjes opeens geen contact meer hebben als of een relatie verbroken wordt, of er iets met 1 van de ouders gebeurd...
Hangt van een eventueel testament afquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Officieel worden dan de ouders van de moeder de voogden en heeft de vader geen poot om op te staan.
Niks wat dan nog. Ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Tja weet je .. Ik ben hier ook weleens op mijn bek gegaan om het e.o.a. .. Maar je leert ook heel veel van anderen hier! Dus dat geeft Loodje ook aan, en dat onderstreep ik ook. Weer wat geleerd![]()
Ook al werk je jezelf dan soms in de nesten .. Maar ook dat komt wel weer goed![]()
Oognip, volgens mij las ik net ook in een post van Omentielvo dat er geen ander persoon in haar leven is nu? Maar kan me vergissen?... En anders, wat dan nog. Ik weet inmiddels dat wij vrouwen tot het sterkere geslacht behoren
![]()
Ik ga lekker (verlaat) lunchen met vriendinnen![]()
Niet zoveel posten jullie terwijl ik weg ben he! Kan het amper bijhouden!
Dat heb je niet verzonnen. Ik word inderdaad alleenstaande moeder. Vandaag 13 weken zwanger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef Oognip het volgende:
Omentielvo, word je alleenstaande moeder of heb ik dat zelf verzonnen?
Nou, dan moet je dat wel regelen...quote:
Ik kan nog niet bijzonder veel met echo'squote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef danic het volgende:
hmmm ik zie wat je bedoeld. Ingewanden op een echofoto heb ik nog nooit gezien, maar lijkt me ook niet onmogelijk.
Mignonne!!!! Kom es kijkuh!!!
Ah ok. Heftig (lijkt me?).quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Dat heb je niet verzonnen. Ik word inderdaad alleenstaande moeder. Vandaag 13 weken zwanger.
En bedankt voor jullie uitleg over naar en na. Die vind ik altijd zo lastig.
Pcies... Ben blij dat mn oudste twee de leeftijd hebben dat ze zelf wel regelen dat ze dr broertjes zouden blijven zien ( met behulp van Draculettetjequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook zo als er een biologische vader in beeld is. Maar ja welwillendheid en juridisch gevecht.
Contact met je broertjes en zusjes... Ja dat is grote onzin...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pcies... Ben blij dat mn oudste twee de leeftijd hebben dat ze zelf wel regelen dat ze dr broertjes zouden blijven zien ( met behulp van Draculettetje) want vaderlief van de oudste zou het allemaal maar onzin vinden
Nee R is niet thuis..quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
Sonnetje, ik kwam even kijken of je al bevallen bent. Trek je het nog een beetje?
Volgens hem wel ja....quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Contact met je broertjes en zusjes... Ja dat is grote onzin...
Het is niet voor je niets je ex?quote:
Hè, jammer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:57 schreef WupWup het volgende:
Ik ben geen echoscopist, maar ik gok een darmlis ofzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Bij deze, dat rechter vlekje vind ik vreemd of is dat normaal en ingewanden oid?Oh! Als leek snap ik wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt idd op een tweede vruchtzakje. Maar een verloskundige (of ander soort deskundige) zou dat toch niet over het hoofd zien?
Ik weet het niet heel zeker (heb me er niet in verdiept). Maar mij neef kan zijn zoon (niet biologisvh) pas erkennen als zijn zoon, en zijn naam aannemen als het kind vijf jaar is. Ondanks dat ze een relatie hebben sinds hij een half jaar is en ze getrouwd zijn. Ze hebben geen contact meer met de biologische vader. Wat zijn rechten nu zouden zijn als er met haar iets gebeurd weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Is dat ook zo als de biologische vader nog in beeld is, dat de nieuwe partner daar automatisch recht op zou hebben?
Of gaat het dan om de welwillendheid van de biologische vader?
Ik hoor wel vaker ook dat ( half) broertjes en zusjes opeens geen contact meer hebben als of een relatie verbroken wordt, of er iets met 1 van de ouders gebeurd...
Ik geloof dat er inderdaad in zo'n geval aangetoond moet kunnen worden dat er minstens 5 jaar voor het te erkennen kind "gezorgd" is...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik weet het niet heel zeker (heb me er niet in verdiept). Maar mij neef kan zijn zoon (niet biologisvh) pas erkennen als zijn zoon, en zijn naam aannemen als het kind vijf jaar is. Ondanks dat ze een relatie hebben sinds hij een half jaar is en ze getrouwd zijn. Ze hebben geen contact meer met de biologische vader. Wat zijn rechten nu zouden zijn als er met haar iets gebeurd weet ik dan weer niet.
Liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
Sonnetje, ik kwam even kijken of je al bevallen bent. Trek je het nog een beetje?
Volgens mij moet je aan kunnen tonen dat je als stiefvader in ons geval al meer dan de helft van het leven van het kind al voor hem zorgt. Nu zijn lief en ik al samen sinds Mikael 1,5 jaar was ongeveer, hij word over paar weken 6 dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik geloof dat er inderdaad in zo'n geval aangetoond moet kunnen worden dat er minstens 5 jaar voor het te erkennen kind "gezorgd" is...
Hoe het precies zit met rechten als er "nu" iets zou gebeuren weet ik ook niet...
Bij 41 weken controle zei ik nog laat maar... Maar toen ik over de 42 weken werd gepland en belde wilde ze het alsnog wel even doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nee, althans niet echt bewust.
In eerste instantie is mn gedachte wat betreft strippen, nee.laat.maar. Maar kan me. ook voorstellen dat ik volgende week alles wel best.vind.
Heb alleen geen zin in gerommel wat misschien niks doet enzo.
En inleiden vind.k lastig, sowieso is de vraag wanneer enzo.
Even nieuwsgierig hoor: bewust alleenstaande moeder of door omstandigheden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Dat heb je niet verzonnen. Ik word inderdaad alleenstaande moeder. Vandaag 13 weken zwanger.
Eigenlijk blijkt inmiddels dat het toch voor niks is geweest. Het is een kortdurende hype geweest, maar we zijn (gelukkig) weer terug naar 42 weken inleiden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef As1981 het volgende:
Kan ik me voorstellen. hier vorige keer ook niet heel bewust over nagedacht. maar beleid was hier in het zh inleiden bij 41 weken. ik vond dat ook wat "snel" omdat mijn moeder bevallingen had met 10 en 12 dagen overtijd en spontaan. Maar had toen ook zo iets het is niet voor niets. gelukkig de keuze niet hoeven te maken.
Daar blijk je ook kanker van te krijgen tegenwoordig..quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef -Spring het volgende:
Mijn buurvrouw is bevallen met 43 weken. Tien pond.
Maar da's meer dan 30 jaar geleden.
Dat heeft ze niet. Ze is laatst wel van d'r fiets gevallen en heeft d'r knie gebroken. Kan je dat er ook van krijgen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar blijk je ook kanker van te krijgen tegenwoordig..
Nee dat is gewoon toeval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet. Ze is laatst wel van d'r fiets gevallen en heeft d'r knie gebroken. Kan je dat er ook van krijgen?
Ik weet niet of ik dat wel zo gelukkig vind.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Eigenlijk blijkt inmiddels dat het toch voor niks is geweest. Het is een kortdurende hype geweest, maar we zijn (gelukkig) weer terug naar 42 weken inleiden.
het duurt nog even voordat ik hoor of het beleid dan nu weer is aangepast.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Eigenlijk blijkt inmiddels dat het toch voor niks is geweest. Het is een kortdurende hype geweest, maar we zijn (gelukkig) weer terug naar 42 weken inleiden.
Een opvallend onderzoeksresultaat: De kans op borstkanker bij vrouwen wordt verdubbeld na het baren van zwaardere baby’s. De uitleg verklaart een hoop: de hormoonhuishouding heeft er het nodige mee te maken. De conclusie geldt voor vrouwen die kinderen krijgen van 3,75 kilo en meer – ongeveer een vijfde van de vrouwen – ten opzichte van de rest van de moeders. Deze vrouwen hebben hogere hoeveelheden oestrogeen, een lager niveau van anti-oestrogeen, en meer insuline-achtige moleculen die de groei en ontwikkeling van borstkanker bevorderen.De wetenschappers hebben gecorrigeerd voor andere risicofactoren, zoals het gewicht van de moeder, en dit verband staat daar dus los van. De onderzoekers wijzen erop dat er geen middelen zijn om tijdens de zwangerschap in te grijpen, maar verbanden zoals de nu ontdekte kunnen de screening op borstkanker wel efficiënter maken. Dat kan indirect een meer succesvolle behandeling van borstkanker tot gevolg hebben.quote:
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel zo gelukkig vind.
Zeg je gelukkig uit professioneel of persoonlijk oogpunt en waarom dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Het was serieus!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een opvallend onderzoeksresultaat: De kans op borstkanker bij vrouwen wordt verdubbeld na het baren van zwaardere baby’s. De uitleg verklaart een hoop: de hormoonhuishouding heeft er het nodige mee te maken. De conclusie geldt voor vrouwen die kinderen krijgen van 3,75 kilo en meer – ongeveer een vijfde van de vrouwen – ten opzichte van de rest van de moeders. Deze vrouwen hebben hogere hoeveelheden oestrogeen, een lager niveau van anti-oestrogeen, en meer insuline-achtige moleculen die de groei en ontwikkeling van borstkanker bevorderen.De wetenschappers hebben gecorrigeerd voor andere risicofactoren, zoals het gewicht van de moeder, en dit verband staat daar dus los van. De onderzoekers wijzen erop dat er geen middelen zijn om tijdens de zwangerschap in te grijpen, maar verbanden zoals de nu ontdekte kunnen de screening op borstkanker wel efficiënter maken. Dat kan indirect een meer succesvolle behandeling van borstkanker tot gevolg hebben.
Er worden een hoop onnodige inleidingen mee voorkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel zo gelukkig vind.
Ja... Altijd toch?quote:
Persoonlijk was ik blij dat ik bij 41 weken en 4 dagen zou worden ingeleid.. Ik was het na 41 weken echt flink zat...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
Er worden een hoop onnodige inleidingen mee voorkomen.
Persoonlijk had ik er niet aan moeten denken ingeleid te worden. Ben blij dat ik een spontane bevalling had. Bij 41 weken.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Mangostine het volgende:
41 + 4 is ook echt lang. Godsamme zeg, dan zit je toch de hele dag ananas te palen ofwat?
Dan paal je ongeveer alles, tot stijve pannenkoeken aan toe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Mangostine het volgende:
41 + 4 is ook echt lang. Godsamme zeg, dan zit je toch de hele dag ananas te palen ofwat?
ik had een mental picture.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan paal je ongeveer alles, tot stijve pannenkoeken aan toe.
maar je rookt niet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben ik ff de lul met mijn negenponder
Ja shit... nou ben ik echt effe te afgeleid en weet ik serieus niet meer of ik iets (werk) wel of niet had gedaan, dus kan het nog een keer doen... Bedankit voor de mental-image!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik ook.....quote:
Dat zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Logi, het zou misschien je eierstok kunnen zijn? Waar het eitje springt krijg je het 'gele lichaam' wat ervoor zorgt dat je niet ongesteld wordt.. Bij mij was zo'n folikelblaasje altijd nog wel even te zien tot een week of 11/12...
Omgquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik paal sowieso alles, ik doe zelfs Joene... Kom op... Do I need to say more?quote:
Kunnen ook je darmen zijn he? Ik werd in het begin ook best bol, en nu is het weer aardig weg.. En komt er een klein bolleke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn1 nakomeling is op zich prima namelijk
Ik ga het maandag navragen, ga er gewoon vanuit dat het niets is maar aangezien ik zo veel groei al en zo misselijk ben wat ik nooit was wil ik het toch graag even zeker weten
Maakt niet uit hoor. Het is geen geheim. Ik ben bewust alleenstaande moeder. Partner ben ik niet tegengekomen. En mijn kinderwens werd steeds groter. Na heel lang nadenken heb ik vorig jaar de stap genomen om naar een kliniek te gaan die (ook) alleenstaande vrouwen helpt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef -DikkieDik- het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig hoor: bewust alleenstaande moeder of door omstandigheden?
(als je geen antwoord wilt geven dan geen probleem uiteraard)
Best stoer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Het is geen geheim. Ik ben bewust alleenstaande moeder. Partner ben ik niet tegengekomen. En mijn kinderwens werd steeds groter. Na heel lang nadenken heb ik vorig jaar de stap genomen om naar een kliniek te gaan die (ook) alleenstaande vrouwen helpt.
Ik ga er vanuit dat het mijn darmen zijn, en hormonen natuurlijk waardoor je vocht vasthoudt.. maar toch het is al wel erg bolquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kunnen ook je darmen zijn he? Ik werd in het begin ook best bol, en nu is het weer aardig weg.. En komt er een klein bolleke.
Wat tof zeg!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Het is geen geheim. Ik ben bewust alleenstaande moeder. Partner ben ik niet tegengekomen. En mijn kinderwens werd steeds groter. Na heel lang nadenken heb ik vorig jaar de stap genomen om naar een kliniek te gaan die (ook) alleenstaande vrouwen helpt.
Ik ook niet, ik had een keurig plat buukske... Ik vond het dus ook helemaal niet tof dat het al zo snel groeide... Nu 14 weken en zoals vandaag, zie je helemaal niets...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het mijn darmen zijn, en hormonen natuurlijk waardoor je vocht vasthoudt.. maar toch het is al wel erg bolen ik had echt geen vette buik oid
Heel stoer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Te veel gegeten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Mangostine het volgende:
Klinkt wel als voorwerk Bunny, spannend!
Ugh, ik ben ineens misselijk![]()
En zit maar te eten en te eten in de hoop dat het over gaat. Het begon met maagzuur, maar nu voel ik me gewoon beroerd.
Moet de id nog geldig zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gezag regelen kost in principe niks bunny.
Nou ja uitreksel uit de basisadministratie van de ouders.
Je moet aanvraagformulier hebben van de rechtbank. Gewaarmerkt afschrift van de akte van geboorte van het kind. en identiteitsdocument vd ouders
Super onhandig... Want je moet steeds cassettes halen die erin passen, dus het is keiduur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
NiGeLaToR, fijn dat het vals alarm was voor de zwangerschapsdiabetes
Ik zat net online wat door babyspul te neuzen. Ik wil dit: [ afbeelding ]
Een luieremmer. Hij maakt een ketting van luierworstjes.... Luierworstjes!!Wie wil er nou geen luierworstjes?
![]()
niet meer dan gebruikelijk.quote:
Ik zag de prijs van die dingen inderdaad al (en sowieso, dat ding zelf is ook niet goedkoop, wilde eigenlijk gewoon een emmertje kopen bij de Hema of Ikea ofzo).quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Super onhandig... Want je moet steeds cassettes halen die erin passen, dus het is keiduur.
Mijn collega heeft die.. En voor een man die vol enthousiasme over een luieremmer vertelde moet het wel een echt waanzinnig ding zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zweer bij de Diaperchamp!! Al die dingen met speciale zakken kosten me een godsvermogen... snel vanaf gestapt...
Yepquote:
Gewone emmertjes stinken onwijs.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zag de prijs van die dingen inderdaad al (en sowieso, dat ding zelf is ook niet goedkoop, wilde eigenlijk gewoon een emmertje kopen bij de Hema of Ikea ofzo).
Maar ik moet steeds zo lachen om de luierworstjesIk zie het al helemaal voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |