Ik ga het denk ik maar doen, maar die is pas eind volgende maand terug van vakantie, en is niet iemand van de duidelijke antwoorden meestal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef ATuin-hek het volgende:
Wauw, dan falen ze best hard ja... Is het te bespreken met de prof?
Nee was een andere.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:13 schreef Szlie het volgende:
Speknek, gaat dit over het artikel van het copyrightformulier laatst?
Ik dacht al, zo snel terug!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik maar doen, maar die is pas eind volgende maand terug van vakantie, en is niet iemand van de duidelijke antwoorden meestal.
[..]
Nee was een andere.
Ik moet morgen op gesprek voor een postdoc plek, erg spannend .. succes!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:29 schreef Quoi het volgende:
Jee, ik heb een sollicitatiegesprek voor een leuke functie bij de werkgever voor wie ik nu 'projecten doe' gedetacheerdDamn wat spannend.
Hey superr! Jij heel erg veel succes. Ben je enthousiast over de functie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet morgen op gesprek voor een postdoc plek, erg spannend .. succes!
Supersuper!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet morgen op gesprek voor een postdoc plek, erg spannend .. succes!
Ja het onderzoek zit heel erg in mijn straatje en is tegelijkertijd compleet anders... perfect dus. En ik ben er wel weer aan toe om ergens langer te zitten dan een half jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey superr! Jij heel erg veel succes. Ben je enthousiast over de functie?
Volgensmij was die vraag gericht tegen quoiquote:
Ho wacht, of ik dus al ben geweest?quote:
Wowquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:51 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb vandaag mijn "sollicitatiegesprek" in Zuid-Korea gehad. Ze zouden me graag aannemen en ze gaan nu kijken of de overheid geld vrij wil maken. Er schijnt nu een programma te lopen (dat dit jaar afloopt), waarbij buitenlandse onderzoekers 3 maanden per jaar naar Zuid-Korea komen om onderzoek te doen, daarvoor vet betaald krijgen en ook nog eens $200k aan onderzoeksgeld uit mogen geven. Er zijn nog plaatsen op de wereld waar de bomen tot in de hemel groeien...
Vet! Ik zou zo'n avontuur ook wel zien zitten in de toekomst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:51 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb vandaag mijn "sollicitatiegesprek" in Zuid-Korea gehad. Ze zouden me graag aannemen en ze gaan nu kijken of de overheid geld vrij wil maken. Er schijnt nu een programma te lopen (dat dit jaar afloopt), waarbij buitenlandse onderzoekers 3 maanden per jaar naar Zuid-Korea komen om onderzoek te doen, daarvoor vet betaald krijgen en ook nog eens $200k aan onderzoeksgeld uit mogen geven. Er zijn nog plaatsen op de wereld waar de bomen tot in de hemel groeien...
Ik ken ook nog wel iemand in Z-Korea! Misschien moet ik daar ook eens naar kijken, voor volgend jaar zomer. Het is niet te harden hier zo warm.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:51 schreef Lyrebird het volgende:
Excuus, excuus!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ho wacht, of ik dus al ben geweest?
Ik heb vandaag bericht gehad dat ik ben uitgenodigd. Gesprek is pas eind aug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |