SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
Dananana
Oktober 2010 de eerste poging maar na een jaar toch maar naar de dokter gegaan. Deze heeft doorverwezen naar het ziekenhuis waar na onderzoek de conclusie is getrokken dat ICSI onze beste optie is. Uit bloedonderzoek en temperatuur overzichtjes is bij mij nog niets ontdekt wat afwijkt, ICSI is geadviseerd op de kwaliteit van de opleveringen van manlief. Eind april is een groeps informatiesessie waarna we (als het goed is) van start gaan.
LadyBlack
In juli 2010 mirenaspiraal verwijderd, na eerste menstruatie begonnen met proberen zwanger te worden. Na 1 jaar onsuccesvol proberen bij de dokter aangeklopt, en na positieve eerste testresultaten doorverwezen naar het ziekenhuis. Het orienterend fertiliteitsonderzoek was al afgesloten, maar op mijn verzoek is ook nog een samenlevingstest gedaan. Hieruit bleek tot grote verbazing van de artsen tweemaal dat er iets niet goed was, na verder kijken bleek dat de ph-waarde van het cervixslijm te zijn. Volgende cyclus (eind juni 2012) starten we met IUI!!
Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen en in mei 2012 mogen we starten met IVF.
_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds 1 juni 2012 bezig met de tweede PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tally op 18-07-2012 16:04:10 ]Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:06 schreef Tally het volgende:
Om dit topic maar even goed te sluiten!
Als ik morgen moet werken bel ik vrijdag.
Moet ik vrijdag werken bel ik morgen!Ik hoef nog maar 600 gram en die krijg ik er wel af.
Ik gok dat ik zo'n week of misschien zelfs 2 weken moeten wachten voor de afspraak kan plaatsen vinden.
Dus dan heb ik nog even
Mag niet van de psychiater...quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:50 schreef trui het volgende:
misschien moet je eerst eens stoppen met de pil, Kreator.
Fuck die voornemens. Naar de Kruidvat en een testje halen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:12 schreef LadyBlack het volgende:
Tally goedzo!!
En Sull, natuurlijk is het superverdrietig dat je opa jouw kinderen niet meer gaat ziensterkte bij de kerkdienst
![]()
Ben benieuwd wanneer je weer van start kunt deze ronde!
En ik denk niet dat ik kan wachten tot zondag hoormaar dat is wel het voornemen.
Precies. En dan met je broek nog op je enkels je vriend bellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Fuck die voornemens. Naar de Kruidvat en een testje halen!
Kan, door stress vooral.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef Euroteller het volgende:
Wat als je een keer de pil bent vergeten. Kan het dan langer duren dat je ongesteld word?
Nee, dat is er niet. Handiger na seks was de morning after pil geweest.quote:
Maar ze was 2 week eerder al de pil vergeten. Toen hebben we geen seks gehad. Pas 2 week nadat ze de pil was vergeten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. Handiger na seks was de morning after pil geweest.
Maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
Als je/ze over tijd is kan je er een testje tegen aan gooien. Is die negatief. Dan is het wachten op de ongesteldheid. En na een weekje weer eens testen als het uit blijft.
Ze is hem 1 keer vergeten en daarna gewoon geslikt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maar ze was 2 week eerder al de pil vergeten. Toen hebben we geen seks gehad. Pas 2 week nadat ze de pil was vergeten.
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is hem 1 keer vergeten en daarna gewoon geslikt?
Dan zal het wel los lopen en zal het waarschijnlijk stress zijn.quote:
Zondag had ze ongesteld moeten worden. Alleen ik kan niet bij haar zijn aangezien ze in belgië zit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zal het wel los lopen en zal het waarschijnlijk stress zijn.
Maar ga naar het Kruidvat. Koop voor 5 euro een doosje met 2 zwangerschapstestjes en je weet het zeker. Hoelang is ze nu al niet ongesteld? Wanneer had ze ongesteld moeten worden?
Laat haar dan een testje kopen. Ik denk zelf dat het stress is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:54 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Zondag had ze ongesteld moeten worden. Alleen ik kan niet bij haar zijn aangezien ze in belgië zit.
Ja snap ik. Maar is er nog kans dat ze ongesteld word?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat haar dan een testje kopen. Ik denk zelf dat het stress is.
Maar zeker voor het onzekere en testen.
Ja hoor die kans is groot.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:02 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar is er nog kans dat ze ongesteld word?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:
SullVeel sterkte.
[..]
Precies. En dan met je broek nog op je enkels je vriend bellen.
Zou je een TR willen plaatsen met die vraag? Modderen bij nood in andere forums is toegestaan maar meer ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef klumsy het volgende:
Ik denk dat ik eigenlijk ook wel uit de openingspost kan
Zou jij het willen verwijderen Tally?
Als TS mag jij je eigen OP toch aanpassen? Ongeacht of je mod bent of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Zou je een TR willen plaatsen met die vraag? Modderen bij nood in andere forums is toegestaan maar meer ook niet.
Helemaal vergeten dat ik de TS benquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als TS mag jij je eigen OP toch aanpassen? Ongeacht of je mod bent of niet?
Tuurlijk gaat het goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef klumsy het volgende:
Ow haha had niet eens gezien dat je Mod bent, was meer omdat je het topic geopend had
Heb besloten mezelf een schop onder m'n hol te geven met positieve vibes!
Dus ik ga er vanuit dat het deze keer helemaal goed gaaten ik voorlopig hier alleen maar kom om te jompelen en mee te leven
( en zo niet dan zie ik dat dan wel weer )
Goedzo klumsquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef klumsy het volgende:
Ow haha had niet eens gezien dat je Mod bent, was meer omdat je het topic geopend had
Heb besloten mezelf een schop onder m'n hol te geven met positieve vibes!
Dus ik ga er vanuit dat het deze keer helemaal goed gaaten ik voorlopig hier alleen maar kom om te jompelen en mee te leven
( en zo niet dan zie ik dat dan wel weer )
Ik snap niet wat het betekent, maar kun je niet gewoon een normale zwangerschapstest doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh shit.... oh shit..... ik kon me toch niet beheersen en heb een ovulatietestje gedaan en ik zie een heel licht streepje![]()
Hoeveel kans is er dat zo'n ovulatietest altijd wel wat uitslaat???
He kut, en moet ik mn vriend hier nou al over bellen of is dat paniek zaaien om niks?
Waarom kon ik me toch niet gewoon beheersen.....
Ja nou hoef ik niet meer te plassen natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het betekent, maar kun je niet gewoon een normale zwangerschapstest doen?
Potver!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja nou hoef ik niet meer te plassen natuurlijk
Ah ok.... kijk dat wou ik even horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoeft helaas niks te zeggen LBsommigen hebben dat altijd....
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Soempie het volgende:
LB, verstandig om morgenochtend te testen. En spannend! Ik duim voor je.
Yup, ik had ook altijd een licht streepje...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoeft helaas niks te zeggen LBsommigen hebben dat altijd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee net gedaan!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die heb je net gedaan? Geen geconcentreerde ochtendurine of wat dan ook?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee net gedaan!
Toen een potje zitten shaken, traantjes gelaten, vriendje gebeld, en nu zit ik met een hart dat keihard in mn keel blijft kloppen![]()
![]()
^^ !!!!!!!!!quote:
Blij!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriendlief is nog op kamp toch? Hoe reageerde hij?
Soms mag het ook gewoon goed gaan hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan het echt niet geloven..... de eerste keer....![]()
Maar hij waardeerde het heel erg dat ik had willen wachten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Aventura het volgende:
Ohhh wat goeoeoeoeod! Wow! Ben zo blij voor je meis. Je geduld eindelijk beloond! Eigk ben je dus gewoon hardstikke vruchtbaarZaadcellen moesten alleen even een schop onder de kont hebben
Blij dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn zure pruim moest even omzeild worden ja
Geen kippenvel hier wel vreugdetranen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef Nanuke het volgende:
Heb er kippenvel van, die vreugde die van het scherm afspat!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen kippenvel hier wel vreugdetranen.
Whehe. Nou ja - het werkt. Weet je dat ook weer. Maar goed, hoef je de eerste 9 maanden niet meer over na te denkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn zure pruim moest even omzeild worden ja
Jaaaaaa echt wel!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
lb wat een mooie streepjes
Wat zul je nu extra blij,zijn dat je om die samenlevingstest heb,gevraagd!![]()
Zo fijn dat t voor jullie gewoon DE oplossing is!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa echt wel!!!
Dit is wel het ultieme bewijs dat die IUI gewoon werkt![]()
![]()
Nu is het afwachten of het nu ook allemaal goed blijft gaan natuurlijk, maar dat is de volgende stap. Eerst dit maar eens beleven
Je zei zwangerschap.... nu moet ik huilenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
LB![]()
![]()
![]()
Wat goehoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je zwangerschap meis
Je bent zwangerrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je zei zwangerschap.... nu moet ik huilen
Als extra knaller sta je ook gewoon eindelijk in het update topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je zei zwangerschap.... nu moet ik huilen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Blij!
En hij zei ook nog dat ie heus wel had verwacht dat ik deze week al zou testen
Neequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet de rest en het vorige topic nog even bijlezen, maar kom wel alvast even feliciteren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend gaaf
Mooie streepjes
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohhh LB eindelijk weer streepjes in het topic waar we ze het liefste zien... wat bijzonder, wat fijn, wat fantastisch, een mini mensje, over 2 jaar zit jou ongesteldheidsgevoel ook gewoon een broodje te eten naast je op de bank.![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:38 schreef Skaai het volgende:
Ik kom toevallig voorbij lurken (nee niet zwanger en/of plannen op korte termijn) en wordt gewoon helemaal vrolijk van jullie heerlijke enthousiasme. Oh en LadyBlack gefeliciteerd
Waar ga je niet vanuit?? Dat er 3 testen zeggen dat je zwanger bent, ga je daar niet vanuit??quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:26 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
Na een enorm slechte nacht (excited, anyone?) is ook de tweede test positief!
Ik ga nog nergens vanuit, maar ik ga elke dag genieten van een donker wordend streepje
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar ga je niet vanuit?? Dat er 3 testen zeggen dat je zwanger bent, ga je daar niet vanuit??
Huh?
Ga eens heel snel melden in z&g jij!
Ik kan je er alvast bij zetten hoor!quote:
Ik zie hem zaterdag of zondag bij mijn moeder thuisquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:28 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam ook even kijken hoe je vannacht geslapen hebt LB. Wanneer komt je vriend terug?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
Lieve LB, wat zie ik nu!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fijn, wat heerlijk, eindelijk voor jou een tweede streepje! Ik ben zo ongelofelijk blij voor je!! Het lange wachten wordt beloond! Gefeliciteerd meis
Venus in pocketformaat
© loveli
Whut??? Je zit gewoon helemaal alleen te stuiteren???quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie hem zaterdag of zondag bij mijn moeder thuisHeb eerst morgenavond een verjaardag in die buurt en ga dan zaterdag naar mn moeder. Vriend moet ook nog kamp afbreken enzo, maar ik hoop wel dat ie zaterdag al komt
Yup, timing niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Whut??? Je zit gewoon helemaal alleen te stuiteren???
Mag je voor plassen vanaf een week of 6.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
En Cathmar, nu moet ik inderdaad dingen gaan doen he??
Moeders voor Moeders ga ik iig snel bellen, kunnen ze lekker veel pregnyl enzo maken voor iedereen die dat nodig heeft
Ah ok, nog even wachten dus. Ik zag wel dat ze je vragen om zsm een afspraak te maken, dus dat zal ik doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag je voor plassen vanaf een week of 6.
Gewoon bellen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah ok, nog even wachten dus. Ik zag wel dat ze je vragen om zsm een afspraak te maken, dus dat zal ik doen.
En verder, de verloskundige enzo dat komt nog wel hoor
Ik mocht pas na de twaalf weken kiezen of ik naar een VK wilde of nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon bellen...
En moet je de kliniek niet eerst bellen dat je zwanger bent? Misschien dat ze daar eerst onder controle houden.
Haha, kahlie, daar heb je natuurlijk ook wel gelijk inquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:31 schreef kahlie het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk dat iedereen meestal wat betreft de IUI of de IVF alles weet... en dan is er een zwangerschap.. en dan is het meestal zo van: Oeps, wat doen we nu![]()
Daar moet ik dan om glimlachen.![]()
M'n moeder zei ook al een tijdje geleden: "ja, maar toen wist ze nog niet dat ze zwanger zou zijn" (ging over het organiseren van een groot feest). Ik: "Als het natuurlijk was gegaan had je best gelijk, maar ze deed IVF.. dan kun je toch rekenen!" M'n ma:![]()
Kennelijk ben ik de positivo in de familie.
Tja, dat snap ik ergens ook wel, maar ja, van zo'n reactie moet ik dan toch glimlachenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, de basics weet ik natuurlijk wel. Alleen het wanneer en waar precies, en dat dat OMG *nu* toch echt zo is, dáár was ik niet op voorbereid
Ik ben het helemaal vergeten zo druk was ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre.... dit topic gaat natuurlijk over nog meer mensen:
Tally heb je al gebeld????
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal vergeten zo druk was ik
Gek genoeg ben ik 2 ons aangekomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
First thing in the morning!![]()
Die halve kilo is er al wel af zeker? En anders ga je nog maar ff zweten vanavond
Nah, onsjes... dat telt nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik 2 ons aangekomen
Maar idd! Morgenochtend meteen!
Kilo's willen we niet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nah, onsjes... dat telt niet![]()
Kilo's die willen we!
Fijn dat er zo snel al een afspraak staat! Nee, die kilo's willen we eraf toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Kilo's willen we niet!
Maar afspraak staat! 16 augustus.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Thx loveli![]()
Ben nu bij mijn moeder, het was echt een tranenfestijn toen ik haar de test gaf
Hey Sull, het zit niet mee geloof ik. Ik hoop dat je vandaag lekker in het zonnetje gaat zitten en wat opknapt en dat de volgende ronde beter verloopt en een veel fijner eindresultaat heeft! Ik duim voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 07:45 schreef Sull het volgende:
Hier inmiddels CD 3, dus we kunnen weer beginnen met een nieuwe ronde! Donderdag en vrijdag nog wel goed ziek geweest van de metformine of de combinatie met veel spanning en stress. Hele dagen kotsmisselijk geweest, zelfs nog een testje achteraan gegooid ("Het zal toch niet?" Maar helaas...).
Wat ontzettend goed! PUPO!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:06 schreef dananana het volgende:
Sullsterkte!
NIKKI en Tally![]()
Ik heb zelf vandaag terugplaatsing gehad en voel me ontzettend pupo![]()
![]()
Van de 5 cryo's hebben ze er 2 ontdooid.. deze zijn ook beiden van goede kwaliteitkan niet beter dus!
Nu afwachten...en wachten... en wachten enzo
Wat ben je toch een schatquote:Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zondagochtend, hier in de VS althans, even kijken of LB al heeft getest... En ja hoor!.
Lieverd, ik ben zo vreselijk blij voor je! Zwanger! Eindelijk! Wat geweldig!.
Wat geweldig!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Blij!
En hij zei ook nog dat ie heus wel had verwacht dat ik deze week al zou testen
Fijne score zeg! Relax maar lekker in de zon!quote:Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef Poezebeest het volgende:
Dananana; pupo! Nu lekker broeden!
Hier de punctie overleeft en er zijn 10 eicellen gevonden. Woensdag een belletje of er een tp is donderdag.
Die houdbaarheid dat is niet waar. Die 14 dagen wel voor de menstruatie wel. Huisarts kan altijd, maar volgens mij sturen ze pas door na 1 jaar proberen ofzo. Kijken anders eens bij het topic "wachten op het tweede streepje" dat is meer iets voor je denk ik.quote:Op
zondag 22 juli 2012 15:38 schreef heathcliff19 het volgende:
Hoe lang blijft zo'n eitje goed, als je al een eisprong heb,t want ik heb wel eens gehoord dat als je na 35 dagen ongesteld word dat je dan 14 dagen daarvoor een eisprong hebt gehad en dat je dan op de 21ste dag van je cycles zit en dat de limit is voor een eitje??? Ik ga van de week testen maar voel me ABSOLUUT NIET zwanger en vraag me af wanneer ik met goed recht naar de huisarts kan.
Ohw fijn je hebt een afspraak! Als we nou nog heel lang mooi weer hebben dan gaat de tijd ook super snel!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef Nanuke het volgende:
17 september hebben we het intakegesprek. Ik ga maar veel leuke dingen plannen tussendoor, dan gaat de tijd vast sneller.
Hele lichte streepjes? Dus je ovulatietesten worden niet positief?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef heathcliff19 het volgende:
Hallo allemaal,
aangezien jullie vrouwen de experts zijn en ik zo veel verschillende dingen lees,
wilde ik toch even iets vragen,
ik wil zwanger worden (van de tweede) maar heb, sinds ik er weer op ben gaan letten in okt 2011, cylcles van tussen de 35 en nu 46 dagen, maar word niet zwanger.
Hoe lang blijft zo'n eitje goed, als je al een eisprong heb,t want ik heb wel eens gehoord dat als je na 35 dagen ongesteld word dat je dan 14 dagen daarvoor een eisprong hebt gehad en dat je dan op de 21ste dag van je cycles zit en dat de limit is voor een eitje??? Ik ga van de week testen maar voel me ABSOLUUT NIET zwanger en vraag me af wanneer ik met goed recht naar de huisarts kan.
Ik gebruik van die ovulatie sticks en heb op dag 19 en 20 een heel licht 2de streepje gezien en daarvoor en daarna ook gevreen maar nogmaals als ik niet zwanger ben dan duurt het wel heel lang voor ik ongesteld word. Ik heb wel eens gehoord over pillen van de etos of zo maar weet niet wat die zijn en of dat help.
dus wat raden jullie me aan??
Groeten Coco
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel, ben pupo! En er gaat er een de vriezer in. Nu wachten, wachten, wachten....
van harte!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Poezebeest het volgende:
Even snel, ben pupo! En er gaat er een de vriezer in. Nu wachten, wachten, wachten....
Ik denk niet dat je volledig hormoonloos bent hoor, ik hoop dat jou lichaam heel druk is met allerlei hormonen aan te maken...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef dananana het volgende:
Ik zit hier volledig hormoonloos pupo te zijn en was vandaag zelfs een beetje vergeten dat ik pupo benik voel heel af en toe iets rommelen onderin mn buik maar verder helemaal niets wat zwangerschap doet vermoeden.. voor mn normale cyclus weet ik volgende week rond deze tijd 'al' of het wel of niet gelukt is..pff best wel een beetje spannend!
Is er ook. Er is nog niets opgegeven. Wacht... Ik ben nog niet eens begonnenquote:
Ik weet soms echt niet hoe ik dat laatste hier thuis uitgelegd moet krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
En met dit mooie weer zie je overal dikke buiken en denk je: ik wil ook!
Dan voel je zwangerschapskwaaltjes (hormoonmonster, borsten die melk geven, ochtendziek) en dan neem je lichaam je in de zeik want geen 2 streepjes. En daar kan je dan om janken en dat snapt je wederhelft niet want ja je hebt er toch al eentje waar je blij mee bent
Ik ook niet. Daardoor soms het idee dat ik er alleen voor sta terwijl dat zeker niet zo is.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet soms echt niet hoe ik dat laatste hier thuis uitgelegd moet krijgen.
Wij voeren hier thuis dus echt dezelfde gesprekken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daardoor soms het idee dat ik er alleen voor sta terwijl dat zeker niet zo is.
Ik zag een dikke buik en zei die wil ik ook. Zijn antwoord: die heb je gehad. Ja maar nogmaals. Je moet blij zijn dat we er al eentje hebben. Mja dat zie je verkeerd. Ik ben onwijs blij met ons kleintje maar daardoor kan ik nog wel jaloers zijn op die meiden die een dikke buik hebben. Bij wie het 'zomaar' lukt. En dat het bij ons niet zomaar lukt. Ja maar je hebt er eentje. Ja DAT weet ik! Maar ik zou er graag nog eentje willen. Ja ik ook maar toch moet je blij...... Ja stop maar
Ik heb altijd geroepen dat ik er minimaal 2 wil.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij voeren hier thuis dus echt dezelfde gesprekken.
Plus soms de opmerking: "Je had vroeger altijd gezegd dat je blij zou zijn moest het 1 keer gelukt zijn en nu is het blijkbaar toch niet genoeg."
En ik kan er gewoon niets zinnigs over zeggen behalve 100x zeggen dat ik echt superblij ben met Thomas en ik hem voor geen geld ter wereld zou willen missen en ik hem niet wil inruilen of wat dan ook... Ah, ik vind het vreselijk dat ik het nooit goed genoeg uitgelegd krijg. Het is zo'n dooddoener om te zeggen dat het mijn gevoel is...
Dat zei ik hem ookquote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Even eenvoor jullie hier, meiden!
En Tally en Leo, wat rot, alsof je wens voor een volgend kindje geen bestaansrecht heeft want er is er immers al 1for what it's worth, ik snap jullie heel goed hoor
Hij staat er ook achter. Hij denkt er alleen anders over.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, die mannen....naar hoor, die verschillen.
En het is inderdaad zo oneerlijk dat het voor jullie dan niet 'zomaar' nog een keer kan. Jullie partners moeten daar natuurlijk echt ook achter staan en aan meewerken. Ik duim.voor jou nog door hoor Leo! En Tally, jouw tijd komt eraan!
Goed! Heb nu iets dat ik niet meer aan de spanning kan wijten: zere borstenquote:
Ah, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Wie weet wat je morgen zietquote:Ik mag morgen weer voor een echo, ik ben meestal laat dus het zal nog wel niets zijn (CD10)
Ik pas op mijn 26ste. En achteraf denk ik dat ik het al op mijn 16de kon weten (als mijn toenmalige huisarts had meegewerkt).quote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik wist op mijn 18e al dat ik zonder hulp niet zwanger kon worden. We zijn onmiddellijk de MMM in gestapt en ik heb toen inderdaad altijd geroepen dat "moest het één keer lukken dan zijn we de gelukkigste mensen op de wereld". En écht, ik ben zó gelukkig met Thomas, maar mijn god, wat zou ik het graag allemaal nog eens meemaken en Thomas met zijn broertje/zusje zien spelen
Zere borstenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Wie weet wat je morgen ziet
Dat zou ik ook nog steeds kunnenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Zere borstenIk ken het. Inclusief lekkende borsten. Het is dat mini geen borstvoeding meer wil, dan had ik het kunnen geven.
Helemaal zelfde situatie dusquote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij staat er ook achter. Hij denkt er alleen anders over.
Ik gok in November mn eerste IVF poging en dat de eerste weer raak isquote:Op zondag 29 juli 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik ervaar de wens voor een volgend kindje wel heel anders als de eerste. Dat was intens en alomvattend, een diep verlangen dat alles overschaduwde. Het volgende kind is meer zoals jij zegt Tally, zo intens gelukkig zijn met de eerste dat de wens om het nog eens mee te mogen maken juist weer heel hevig is. Ik wens voor jullie beiden een warme toekomst, wat er ook gebeurt
Kom maar door!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gok in November mn eerste IVF poging en dat de eerste weer raak is
Na 2 jaar gestopt te zijn met bv te geven, lek ik idd nog altijd doorquote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?
Dat is je argument: je lichaam wil het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |