Whut??? Je zit gewoon helemaal alleen te stuiteren???quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie hem zaterdag of zondag bij mijn moeder thuisHeb eerst morgenavond een verjaardag in die buurt en ga dan zaterdag naar mn moeder. Vriend moet ook nog kamp afbreken enzo, maar ik hoop wel dat ie zaterdag al komt
Yup, timing niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Whut??? Je zit gewoon helemaal alleen te stuiteren???
Mag je voor plassen vanaf een week of 6.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
En Cathmar, nu moet ik inderdaad dingen gaan doen he??
Moeders voor Moeders ga ik iig snel bellen, kunnen ze lekker veel pregnyl enzo maken voor iedereen die dat nodig heeft
Ah ok, nog even wachten dus. Ik zag wel dat ze je vragen om zsm een afspraak te maken, dus dat zal ik doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag je voor plassen vanaf een week of 6.
Gewoon bellen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah ok, nog even wachten dus. Ik zag wel dat ze je vragen om zsm een afspraak te maken, dus dat zal ik doen.
En verder, de verloskundige enzo dat komt nog wel hoor
Ik mocht pas na de twaalf weken kiezen of ik naar een VK wilde of nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon bellen...
En moet je de kliniek niet eerst bellen dat je zwanger bent? Misschien dat ze daar eerst onder controle houden.
Haha, kahlie, daar heb je natuurlijk ook wel gelijk inquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:31 schreef kahlie het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk dat iedereen meestal wat betreft de IUI of de IVF alles weet... en dan is er een zwangerschap.. en dan is het meestal zo van: Oeps, wat doen we nu![]()
Daar moet ik dan om glimlachen.![]()
M'n moeder zei ook al een tijdje geleden: "ja, maar toen wist ze nog niet dat ze zwanger zou zijn" (ging over het organiseren van een groot feest). Ik: "Als het natuurlijk was gegaan had je best gelijk, maar ze deed IVF.. dan kun je toch rekenen!" M'n ma:![]()
Kennelijk ben ik de positivo in de familie.
Tja, dat snap ik ergens ook wel, maar ja, van zo'n reactie moet ik dan toch glimlachenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, de basics weet ik natuurlijk wel. Alleen het wanneer en waar precies, en dat dat OMG *nu* toch echt zo is, dáár was ik niet op voorbereid
Ik ben het helemaal vergeten zo druk was ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre.... dit topic gaat natuurlijk over nog meer mensen:
Tally heb je al gebeld????
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal vergeten zo druk was ik
Gek genoeg ben ik 2 ons aangekomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
First thing in the morning!![]()
Die halve kilo is er al wel af zeker? En anders ga je nog maar ff zweten vanavond
Nah, onsjes... dat telt nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik 2 ons aangekomen
Maar idd! Morgenochtend meteen!
Kilo's willen we niet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nah, onsjes... dat telt niet![]()
Kilo's die willen we!
Fijn dat er zo snel al een afspraak staat! Nee, die kilo's willen we eraf toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Kilo's willen we niet!
Maar afspraak staat! 16 augustus.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Thx loveli![]()
Ben nu bij mijn moeder, het was echt een tranenfestijn toen ik haar de test gaf
Hey Sull, het zit niet mee geloof ik. Ik hoop dat je vandaag lekker in het zonnetje gaat zitten en wat opknapt en dat de volgende ronde beter verloopt en een veel fijner eindresultaat heeft! Ik duim voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 07:45 schreef Sull het volgende:
Hier inmiddels CD 3, dus we kunnen weer beginnen met een nieuwe ronde! Donderdag en vrijdag nog wel goed ziek geweest van de metformine of de combinatie met veel spanning en stress. Hele dagen kotsmisselijk geweest, zelfs nog een testje achteraan gegooid ("Het zal toch niet?" Maar helaas...).
Wat ontzettend goed! PUPO!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:06 schreef dananana het volgende:
Sullsterkte!
NIKKI en Tally![]()
Ik heb zelf vandaag terugplaatsing gehad en voel me ontzettend pupo![]()
![]()
Van de 5 cryo's hebben ze er 2 ontdooid.. deze zijn ook beiden van goede kwaliteitkan niet beter dus!
Nu afwachten...en wachten... en wachten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |