Ah ok.... kijk dat wou ik even horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoeft helaas niks te zeggen LBsommigen hebben dat altijd....
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Soempie het volgende:
LB, verstandig om morgenochtend te testen. En spannend! Ik duim voor je.
Yup, ik had ook altijd een licht streepje...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoeft helaas niks te zeggen LBsommigen hebben dat altijd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee net gedaan!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die heb je net gedaan? Geen geconcentreerde ochtendurine of wat dan ook?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee net gedaan!
Toen een potje zitten shaken, traantjes gelaten, vriendje gebeld, en nu zit ik met een hart dat keihard in mn keel blijft kloppen![]()
![]()
^^ !!!!!!!!!quote:
Blij!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriendlief is nog op kamp toch? Hoe reageerde hij?
Soms mag het ook gewoon goed gaan hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan het echt niet geloven..... de eerste keer....![]()
Maar hij waardeerde het heel erg dat ik had willen wachten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Aventura het volgende:
Ohhh wat goeoeoeoeod! Wow! Ben zo blij voor je meis. Je geduld eindelijk beloond! Eigk ben je dus gewoon hardstikke vruchtbaarZaadcellen moesten alleen even een schop onder de kont hebben
Blij dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn zure pruim moest even omzeild worden ja
Geen kippenvel hier wel vreugdetranen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef Nanuke het volgende:
Heb er kippenvel van, die vreugde die van het scherm afspat!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen kippenvel hier wel vreugdetranen.
Whehe. Nou ja - het werkt. Weet je dat ook weer. Maar goed, hoef je de eerste 9 maanden niet meer over na te denkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn zure pruim moest even omzeild worden ja
Jaaaaaa echt wel!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
lb wat een mooie streepjes
Wat zul je nu extra blij,zijn dat je om die samenlevingstest heb,gevraagd!![]()
Zo fijn dat t voor jullie gewoon DE oplossing is!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa echt wel!!!
Dit is wel het ultieme bewijs dat die IUI gewoon werkt![]()
![]()
Nu is het afwachten of het nu ook allemaal goed blijft gaan natuurlijk, maar dat is de volgende stap. Eerst dit maar eens beleven
Je zei zwangerschap.... nu moet ik huilenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
LB![]()
![]()
![]()
Wat goehoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je zwangerschap meis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |