quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent net zo betrouwbaar als Labyrat.
Ik heb wel ooit normale DM's gewisseld ja, dus?
Ik wou haar altijd geven:quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:35 schreef Geo4kant het volgende:
Wie kent deze nog ? Ik wou haar altijd 'kei hard geven'.
Ik was eerlijk, heb gehoord dat het vol slijmballen zat.. Die wil je toch niet als mod hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ich auch, al geef ik mezelf niet heel veel kans.
Nee want zijn moeder krijgt nog klein geld van me.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker zijn ouders kwijt? Je hielp hem zoeken?
Ik vind jou wel een goede user. Ik zie jou vaak bij PSV topic en je post kwaliteit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ich auch, al geef ik mezelf niet heel veel kans.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Zo denk ik erover
oh vertel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee want zijn moeder krijgt nog klein geld van me.
Jij weet niet wat het kost als je naar de hoeren gaat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee want zijn moeder krijgt nog klein geld van me.
Deze was mooierquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi is 3 miljoen echt wel waard hoor. Voetballend veel beter dan Narsingh. Wereldse techniek
Welterusten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:38 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten. Ik maak het niet te laat. Ga er een keer vroeg in.
Houdoe.
Slaapze tong.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:38 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten. Ik maak het niet te laat. Ga er een keer vroeg in.
Houdoe.
Die gozer is pas 14. Hij had paar dagen geleden nog in zijn fobo dat Narsingh het beste was. Zijn hart is nu gewoon beetje gebroken. Ik snap hem dus wel.quote:
Hij heeft ook nog een mooie Narsingh topic gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slaapze tong.
[..]
Die gozer is pas 14 man. Hij had paar dagen geleden nog in zijn fobo dat Narsingh het beste was. Zijn hart is nu gewoon beetje gebroken. Ik snap hem dus wel.
Dat is 10% getroll en 90% pure qualiteitquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een goede user. Ik zie jou vaak bij PSV topic en je post kwaliteit.
Narsingh is ook slimmer. (niet dat hij voor PSV kiest) Wil zelf liever in NL blijven dan op de bank bij Fulhamquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij gelijk in.
Narsigh is wel beter though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |