quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien centraal achterin naast Toby? Is dat ook opgelost![]()
Van Rhijn - Alderwereild - Janssen - Boilessen
Maar denk wel dat Eriksen op het middenveld moet, misschien de Jong op rechtsbuiten. Hij heeft wel een goed loopvermogen.quote:
Ze wilde Lorenzo zelfs misschien wel weg doenquote:Ebecilio ziet niets in verhuur, wil bij Ajax vechten voor zijn kansen
17 juli 2012
Lorenzo Ebecilio ziet het niet zitten om op huurbasis te vertrekken bij Ajax, zo laat hij in het Algemeen Dagblad weten. "Ik wil sowieso blijven. Verhuurd worden zit niet in mijn hoofd. Dan wil ik liever in Amsterdam vechten voor mijn kansen."
De aanvaller beseft zich wel dat de concurrentie groot is. "Er zijn veel buitenspelers bij Ajax. En dan moet je bedenken dat Derk Boerrigter en Miralem Sulejmani er ook nog niet bij zijn vanwege blessures. Ik kan daarom nog moeilijk inschatten wat mijn kansen straks zijn. Ik ben fitter dan ooit. Daar heb ik tijdens mijn vakantie wel voor gezorgd. Ik sta te popelen en wil veel spelen in de voorbereiding. Want ik weet: hoe meer je speelt, hoe fitter je wordt."
Eriksen kan ook als hangende rechtsbuiten spelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar denk wel dat Eriksen op het middenveld moet, misschien de Jong op rechtsbuiten. Hij heeft wel een goed loopvermogen.
Eensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ook Egocilio mag zich gewoon bewijzen voor dit seizoen, ik ben geen fan, maar je weet het nooit. beetje meer focus, en wat mazzel en we zien wat er van komt.
Eriksen moet belangrijkste schakel van onze elftal zijn, op 10 dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen kan ook als hangende rechtsbuiten spelen
quote:Ajax wacht dinsdag in spanning af of de huur van Marc Muniesa van Barcelona een optie is. Technisch directeur Andoni Zubizarreta doet voorlopig zijn best om geen informatie los te laten. "Het lijkt er in principe op dat Muniesa naat Ajax gaat. Maar Ajax moet eigenlijk antwoord geven op die vraag. Marc heeft vanochtend getraind en dat zal hij in de namiddag opnieuw doen. Op zijn leeftijd zijn wij er voorstander van dat men zo veel mogelijk aan spelen toekomt."
Dus deze week zie ik hem wel voor het eerst meetrainen bij de Ajax-Selectie. Misschien zaterdag zelfs zijn debuut tegen Celticquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus ze willen alleen nog weten of hij veel aan spelen toekomt? Nou dat lijkt me logisch.
Boilessen - Muniesa - Alderweireld - van Rhijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus deze week zie ik hem wel voor het eerst meetrainen bij de Ajax-Selectie. Misschien zaterdag zelfs zijn debuut tegen Celtic
Boilesen zou ik voorlopig nog niet opschrijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boilessen - Muniesa - Alderweireld - van Rhijn
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen zou ik voorlopig nog niet opschrijven.
Blind is volgensmij op 100 meter onze snelste speler, Eriksen tweette daar een keer een pic over.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blind is volgensmij op 100 meter onze snelste speler, Eriksen tweette daar een keer een pic over.Al weet ik niet of Boerrigter toen mee had gedaan.
Blind onderschattenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:16 schreef Wessiej het volgende:
41 km, even snel als Bolt, jup. Foutje van de meter.
LOL volgens mij kijkt overmars gwn op FOK! naar mijn postsquote:Ajax heeft naast Luciano Narsingh gegrepen, maar de Amsterdammers wanhopen niet. Oussama Assaidi, voormalig ploeggenoot van de kersverse PSV'er, is het volgende transferdoelwit van de landskampioen.
Dat meldt het Turkse Hurriyet althans. De toekomst van Assaidi is in Turkije vrij groot nieuws, omdat de linksbuiten van sc Heerenveen al weken in verband wordt gebracht met Galatasaray. Die transfer lijkt nu echter af te ketsen.
Heerenveen en Galatasaray kwamen drie weken geleden al tot een akkoord, maar de onderhandelingen tussen club en speler verlopen een stuk moeizamer. Dat heeft te maken met zaakwaarnemer Mino Raiola, die steeds met aanvullende eisen zou komen. Cimbom trok inmiddels Nordin Amrabat aan.
Assaidi, die ook in de belangstelling zou staan van Olympique Marseille, mag volgens de berichten nu hopen op een overgang naar Amsterdam, de stad waar hij opgroeide. SC Heerenveen verlangt naar verluidt minimaal drie miljoen euro voor de Marokkaanse baltovenaar.
Assaïdiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
LOL volgens mij kijkt overmars gwn op FOK! naar mijn posts
Boerrigter - Sigi - Aissaidiquote:
Man, Aissaidi voor 3 miljoen kopen is een koopje, waarschijnlijk wordt het 2.8 ofzo. Als dit ook werkelijk doorgaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]weer geen aankoop. en meer stoer doen :''we zijn zo zuinig etc
![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef Tjacka het volgende:
Ah, EL handdoek is weg we nemen nu zijn vriendje over?
Narsingh had Sigthorsson nog af en toe een voorzet gegeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi is 3 miljoen echt wel waard hoor. Voetballend veel beter dan Narsingh. Wereldse techniek
Hebben we Boerrigter, Eriksen en Janssen voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Narsingh had Sigthorsson nog af en toe een voorzet gegeven.
Aangezien Boerrigter meer geblesseerd is dan fit. Kan je Assaïdi op Linksbuiten neerzetten. Boerrigter duurt nog wel een tijdje voor hij fit is. Beetje een Robbentjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Narsingh had Sigthorsson nog af en toe een voorzet gegeven.
El Hamdaoui zeikt altijd bij de scheidsrechter, dat zie je Aissaidi bv nooit doen. Wel degelijk een verschil tussen die spelers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef Tjacka het volgende:
Ah, EL handdoek is weg we nemen nu zijn vriendje over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |