Ik stel voor de komende 6 jaar niks meer uit te geven zodat Ajax wellicht Messi kan aantrekken met het opgespaarde bedrag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hadden we dus beter op zak gehouden die centen en deze zomer Narsingh gehaald. Daar hadden we wat aan gehad!

Nee, we hebben Eriksen al. Twee enorme grootheden in één elftal gaat niet samen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel voor de komende 6 jaar niks meer uit te geven zodat Ajax wellicht Messi kan aantrekken met het opgespaarde bedrag.

Fijn dat jij ook positief bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, we hebben Eriksen al. Twee enorme grootheden in één elftal gaat niet samen.

Sulejmani is niet iemand van de zelfoverschatting, volgens mij best een aardige gast verder.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als hij denkt het wel te kunnen is het toch zelfoverschatting? Al heb ik serieus liever Sulejmani in de selectie dan Assaidi

quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, we hebben Eriksen al. Twee enorme grootheden in één elftal gaat niet samen.

Alle steekpasses precies op maat. Die van Janssen ook. Sigthorsson prikt ze allemaal in het netjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen gaat dit seizoen echt knallen man, geloof me.

Welke moderatorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die mod zit gewoon op te roepen dat we hier in VBL gaan rellen i.p.v. KLB topics.

Ja, maar wie the fuck is Parkus manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die mod zit gewoon op te roepen dat we hier in VBL gaan rellen i.p.v. KLB topics.

We hebben straks niet eens buitenspelers nodig manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle steekpasses precies op maat. Die van Janssen ook. Sigthorsson prikt ze allemaal in het netje

Waar gaat Janssen spelen dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle steekpasses precies op maat. Die van Janssen ook. Sigthorsson prikt ze allemaal in het netje

Eriksen heeft van Bommel in de broekzakquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben straks niet eens buitenspelers nodig man
Eriksen vs van Bommel
Van Bommel wordt zoek gespeeld.
Interesseert me niet waar, maar hij moet/zal in de basis komenquote:

Eriksen had van Bommel zelfs in zijn broekzak toen hij met Denemarken tegen Nederland speelde en hij was niet eens in vorm.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen heeft van Bommel in de broekzak
[..]
Interesseert me niet waar, maar hij moet/zal in de basis komen

Misschien centraal achterin naast Toby? Is dat ook opgelostquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen heeft van Bommel in de broekzak
[..]
Interesseert me niet waar, maar hij moet/zal in de basis komen

quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lorenzo Ebecilio-----Siggy-----Eriksen
Janssen --- Anita---- De Jong

quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter----Siggy-----Eriksen
Janssen --- Anita---- De Jong