Ging wel fucking snel. Had echt tijd nodig om het bij te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat, was een interessante discussie.
Me2, ik was net tong80 in dit topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ging wel fucking snel. Had echt tijd nodig om het bij te houden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alvast oefenen als ik dat vanaf 25 juli altijd moet doen
Nee hoor kan jullie dingen laten zien waar jullie van denken wat is dat iun hemelsnaam. Ik ga met m'n tijd mee en heb een andere smaakquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:15 schreef Doublepain het volgende:
Tong denkt wat is dit allemaal??
hier tong
Die had toch zijn moeder in elkaar geslagen? Of net als Chris Brown ook zijn vriendin?quote:
Stiekem vind ik hem nog leuk.quote:
Ik ook.quote:
Krijg al bezoek genoeg. Lief aangeboden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:15 schreef ValHallen het volgende:
Hey tong, behoefte aan ziekenbezoek? Het is toch maar 5 km fietsen.
Nee zijn moeder was een crack junk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had toch zijn moeder in elkaar geslagen? Of net als Chris Brown ook zijn vriendin?
Post maar, ik ken genoeg 80 en 90 muziekquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor kan jullie dingen laten zien waar jullie van denken wat is dat iun hemelsnaam. Ik ga met m'n tijd mee en heb een andere smaak
Best wel ja, stuk of 10. Iets meer zelfs geloof ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:19 schreef ValHallen het volgende:
Zijn er veel mensen die hebben gesolliciteerd naar het modschap trouwens?
Ik iig welquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:19 schreef ValHallen het volgende:
Links of rechts?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:20 schreef tong80 het volgende:
1987 en ik stond er vooraan tussen. Dat is dus Tong.
http://i.ytimg.com/vi/j13khaeFUcA/default.jpg
Toen was mijn moeder 22.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:20 schreef tong80 het volgende:
Hielden ze daar ook rekening met je handleiding? Net als ze hier op Fok! doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:20 schreef tong80 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik geef trouwens vaak gek scherend Davy de schuld. omdat hij de eerste user was waarbij ik aan de bel trok en er niemand luisterde. Maar het is niet Davy persoonlijk het is meer het als er een schaap over de dam is volgen er meer principe wat iedereen vast wel begrijpt.
Welkom topic voor jou.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:23 schreef Doublepain het volgende:
GGMM, je laat die PSV felicitatie open en die van Ajax niet?
Dit is met opzet ofniet?
Ik wil gevraagd worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:19 schreef ValHallen het volgende:
Goed ontdekt sherlock.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:23 schreef Doublepain het volgende:
GGMM, je laat die PSV felicitatie open en die van Ajax niet?
Dit is met opzet ofniet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast haat alles wat niet uit Amsterdam komt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik hier zeg amsterdam is een kut stad waarvan meer als de helft van de inwoners geestelijke beperkt is, moet ie er binnen 2 minuten zijn
Zo hard waar over HeatWeavequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En altijd als het van iemand buiten de randstad afkomt begint ie over provincialen
Volgens mij vind jij alles wel best, dan wordt er helemaal niks meer gesloten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil gevraagd worden.
Ben trouwens ooit mod geweest op fok. Was er 2 dagn een tong80 forum
Precies.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl die juist door een niet PSVer is geoepend. Kan je weer lachen over 9 maanden
Dit soort nummers wil ik niet meer herinneren.quote:
Jaquote:
Hoezo? Hij mag ook z'n mening geven. Discussies zijn niet altijd slecht. Snap niet dat het als ruzie gezien werd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:26 schreef mrstylo het volgende:
Davy discussie is al klaar. Ga nu niet ermee door.
En deze?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort nummers wil ik niet meer herinneren.
Davy hoe was het film kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Hij mag ook z'n mening geven. Discussies zijn niet altijd slecht. Snap niet dat het als ruzie gezien werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |