Niet echt hiphop man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:06 schreef ValHallen het volgende:
Het land van moet wel het slechtste hiphopnummer ooit zijn en dan tel ik alles van Soulja Boy mee
Doe dan leukere versie:quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:06 schreef RensAjacied het volgende:
1 á 2 dagen geleden hadden we het hier nog over met DonRaja. Met de vertaling erbij
![]()
Ook die van Gucci Mane?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:06 schreef ValHallen het volgende:
Het land van moet wel het slechtste hiphopnummer ooit zijn en dan tel ik alles van Soulja Boy mee
Was tijdens die discussie ook niet vijandig joh. Juist mooi dat er discussies kunnen oplaaien hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:05 schreef RensAjacied het volgende:
Weer gezellig in SC![]()
Als je eenmaal over muziek begint...
quote:
Mij ook. Heb er helemaal niks meequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:09 schreef GGMM het volgende:
Verder gaat al deze muziek als lucht aan me voorbij.
De gene die ik niet ken luister ik wel steeds paar seconden. Als het leuk is dan zet ik bij favoriet om op een rustigere moment te beluisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:09 schreef GGMM het volgende:
Verder gaat al deze muziek als lucht aan me voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |