Niet echt hiphop man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:06 schreef ValHallen het volgende:
Het land van moet wel het slechtste hiphopnummer ooit zijn en dan tel ik alles van Soulja Boy mee
Doe dan leukere versie:quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:06 schreef RensAjacied het volgende:
1 á 2 dagen geleden hadden we het hier nog over met DonRaja. Met de vertaling erbij
![]()
Ook die van Gucci Mane?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:06 schreef ValHallen het volgende:
Het land van moet wel het slechtste hiphopnummer ooit zijn en dan tel ik alles van Soulja Boy mee
Was tijdens die discussie ook niet vijandig joh. Juist mooi dat er discussies kunnen oplaaien hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:05 schreef RensAjacied het volgende:
Weer gezellig in SC![]()
Als je eenmaal over muziek begint...
quote:
Mij ook. Heb er helemaal niks meequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:09 schreef GGMM het volgende:
Verder gaat al deze muziek als lucht aan me voorbij.
De gene die ik niet ken luister ik wel steeds paar seconden. Als het leuk is dan zet ik bij favoriet om op een rustigere moment te beluisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:09 schreef GGMM het volgende:
Verder gaat al deze muziek als lucht aan me voorbij.
Die is zo dope.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, een kwaliteitsnummer dan.
En van een vieze dikke ook nog eens (al is hij dood).
Ik aan BJ Penn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die is zo dope.
Moet steeds aan Scrubs denken dan.
Nee. Niet mijn band verder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:11 schreef RensAjacied het volgende:
Is het erg dat je als 16 jarige dit ook mooi kan vinden?![]()
Wat?? over mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat?? over mij?Nee joh ging over het niveau van de sc, daar hoor jij ook bij, maar ging niet echt over jou. Zag mikey zelfs posten dat hij je wel waardeert geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn versie.quote:
Dat laatste geloof ik niet. Even snel overheen lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh ging over het niveau van de sc, daar hoor jij ook bij, maar ging niet echt over jou. Zag mikey zelfs posten dat hij je wel waardeert geloof ik.
Doe dat, was een interessante discussie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niet. Even snel overheen lezen.
Alvast oefenen als ik dat vanaf 25 juli altijd moet doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat, was een interessante discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |