van Breaking bad?quote:
Je mag wel voor mij komen werken? Heb nog wel wat klusjes in huis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zodrekt ouwe reus
Morgen weer een drukke dag met niks doen
mad menquote:
Wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet eens op VBL letten, al die felicitiatie topics___!!
Ja maar ben bijna klaar voor oogst, dus heb het opzich nog wel redelijk druk nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij komen werken? Heb nog wel wat klusjes in huis.
'Het heetste sneetje'!quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
Iets totaal anders maar dit is fucking lekker. Hebben we 3 dozen gekocht bij de groothandel maar gaat al snel.
[ afbeelding ]
Rotterdam woont ie nu, ik weet waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef GGMM het volgende:
Al met al is het denk ik een juiste conclusie om Monopoly hier de schuld van te geven. Ik stel voor dat we met brandende fakkels en hooivorken richting Zwolle trekken.
Dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef GGMM het volgende:
Al met al is het denk ik een juiste conclusie om Monopoly hier de schuld van te geven. Ik stel voor dat we met brandende fakkels en hooivorken richting Zwolle trekken.
je bent zelf een boze figuurquote:
wann kom je brengen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ben bijna klaar voor oogst, dus heb het opzich nog wel redelijk druk nu
Succes. In Zwolle zal je me niet vindenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef GGMM het volgende:
wij zoeken ook nog een schoonmaker c.q. klusjesman.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij komen werken? Heb nog wel wat klusjes in huis.
Ja met 2 weken knippen dus laat maar weten als je nodig hebtquote:
jwt komt door het niveau hierquote:
Ja inderdaad, negeer ze lekker als je je er aan ergert. Roep een mod ofzo en die kijkt wel of het zo verder kan. Die lui gaat echt overal op in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ff spytolen.
[..]
Ik negeer hem altijd, maar blijkbaar vinden andere dat te moeilijk.
Verkoop je serieus dan? Want onze Turk is opgepakt 2 dagen terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met 2 weken knippen dus laat maar weten als je nodig hebt
Oh die topics. Ja die zag ik al, maar in principe heeft elk topic een punt. (PSV was gewoon een grapje van een psver, celtic wordt simpelweg kampioen omdat rangers weg is en PSG heeft een punt door de sjiek die er zit). Dus ik was eigenlijk van plan om ff te kijken hoe die topics zouden lopen.quote:
stevenpsv jaquote:
Ik plaats dat al zeker 3 keer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet eens op VBL letten, al die felicitiatie topics___!!
Dit bij centraal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rotterdam woont ie nu, ik weet waar
Lekker boeiend ja, dat ajax topic is toch kutquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, negeer ze lekker als je je er aan ergert. Roep een mod ofzo en die kijkt wel of het zo verder kan. Die lui gaat echt overal op in.![]()
Die tompsv ook vandaag met zijn dreigement dat hij wel even in het Ajax topic zou komen trollen. Echt geweldig, ik wenste hem ook succes. Hij doet zijn best maar.
Kan je wel stoer lopen doen, maar Steven weet je huis wel te vinden. Die kopen we gewoon om, dat is relatief makkelijk aangezien hij geen werk heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Succes. In Zwolle zal je me niet vinden
Ik verkoop geen grammenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verkoop je serieus dan? Want onze Turk is opgepakt 2 dagen terug
Tong ziet ze ook graag verdwijnen, nu moet je wel man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die topics. Ja die zag ik al, maar in principe heeft elk topic een punt. (PSV was gewoon een grapje van een psver, celtic wordt simpelweg kampioen omdat rangers weg is en PSG heeft een punt door de sjiek die er zit). Dus ik was eigenlijk van plan om ff te kijken hoe die topics zouden lopen.
Dat was zo zielig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, negeer ze lekker als je je er aan ergert. Roep een mod ofzo en die kijkt wel of het zo verder kan. Die lui gaat echt overal op in.![]()
Die tompsv ook vandaag met zijn dreigement dat hij wel even in het Ajax topic zou komen trollen. Echt geweldig, ik wenste hem ook succes. Hij doet zijn best maar.
Oh, als tong het zegt sluit ik het direct.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tong ziet ze ook graag verdwijnen, nu moet je wel man.
Per 100 euro verkoop je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verkoop geen grammen
Zijn iets meer planten
Watquote:
Hij zit al 23 minuten te wachten man. Let eens op joh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als tong het zegt sluit ik het direct.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:30 schreef tong80 het volgende:
Dan zeggen ze dat ik bagger.
Feliciteer hier alvast PSV met het behalen van de landstitel 2012/2013
Feliciteer Celtic alvast met het behalen van de landstitel 2012/2050
Feliciteer PSG alvast met het behalen van de landstitel 2012/2013
Feliciteer Ajax alvast met het behalen van de landstitel 2012/2013
Goeden zaken hoor... hou dit gewoon vol en dan hoef je ook geen nieuwe baanquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Ik ben het in 1x kwijt en hou wat over dat naar mensen gaat die wel wat willen kopen
Maatschappij dwingt je om dit soort dingen te doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goeden zaken hoor... hou dit gewoon vol en dan hoef je ook geen nieuwe baan
Die van mij was er om te kijken of er nog mods warenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die topics. Ja die zag ik al, maar in principe heeft elk topic een punt. (PSV was gewoon een grapje van een psver, celtic wordt simpelweg kampioen omdat rangers weg is en PSG heeft een punt door de sjiek die er zit). Dus ik was eigenlijk van plan om ff te kijken hoe die topics zouden lopen.
Vincerusso ook wel leuk altijd, die man is levensmoe volgens mij. Die zeikt echt om alles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend ja, dat ajax topic is toch kut
Als gewoon was blijven werken bij de Burger Kingquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
ik wou eigenlijk net gaan slapen, maar toen brandde hier die discussie losNu heb ik honger
Ik moet altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vincerusso ook wel leuk altijd, die man is levensmoe volgens mij. Die zeikt echt om alles.
Is slecht om nu te eten. Dan moet je 2 uur wachten om het weer te kunnen slapen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
ik wou eigenlijk net gaan slapen, maar toen brandde hier die discussie losNu heb ik honger
Werken bij een fastfood-restaurantquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als gewoon was blijven werken bij de Burger King
Niet bij de nuggets kunnen komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werken bij een fastfood-restaurant
Daar hadden we ook regelmatig discussies over het Niveau. Vooral toen ze besloten gehandicapten een kans te geven om ook aan werk te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als gewoon was blijven werken bij de Burger King
Die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werken bij een fastfood-restaurant
Een bedrijf wat wilt dat je eerst 1 jaar werkervaring krijgt bij de hamburgersquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet bij de nuggets kunnen komen
Die gast haat alles wat niet uit Amsterdam komtquote:
als ik hier zeg amsterdam is een kut stad waarvan meer als de helft van de inwoners geestelijke beperkt is, moet ie er binnen 2 minuten zijnquote:
Eriksen kan niet voetballenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik hier zeg amsterdam is een kut stad waarvan meer als de helft van de inwoners geestelijke beperkt is, moet ie er binnen 2 minuten zijn
En altijd als het van iemand buiten de randstad afkomt begint ie over provincialenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik hier zeg amsterdam is een kut stad waarvan meer als de helft van de inwoners geestelijke beperkt is, moet ie er binnen 2 minuten zijn
En het is zelf een tukkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast haat alles wat niet uit Amsterdam komt
Zelfs Eriksen is een waardeloze speler volgens hem
Zeer beperkte voetballer jaquote:
Huh watquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En het is zelf een tukker(ga ik vanuit, of is Jojoortje verhuist vanuit a'dam naar tukkerland?)
Waar heb jij het over dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En het is zelf een tukker(ga ik vanuit, of is Jojoortje verhuist vanuit a'dam naar tukkerland?)
Eriksen is wel goed hoor. Alleen heeft die overdreven verwachtingen niet waar gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeer beperkte voetballer ja
Snap niet wat al die grote clubs in hem zien hoor!!!!!!!!
broer toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huh wat
Wat heeft jojo ermee te maken dan
Zet het neer in het grote Eriksen topic en je hebt al 5 doodsverwensingen binnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeer beperkte voetballer ja
Snap niet wat al die grote clubs in hem zien hoor!!!!!!!!
nee dat is iemand andersquote:
Ohnee, dat is Seaker..quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huh wat
Wat heeft jojo ermee te maken dan
dunno, weet het fijne er nie vanquote:
Jojoortje is niet serieus te nemen johquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is nog jong en is al redelijk snel gebrachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eriksen is wel goed hoor. Alleen heeft die overdreven verwachtingen niet waar gemaakt.
Dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohnee, dat is Seaker..ik haal ze even door elkaar
ik dacht dat is toch de broer van Jojoortje, maar foutje.. ik zei niks
Als ze echt lekker is wil der wel een keer serieus nemen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jojoortje is niet serieus te nemen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is hetzelfde als vincerusso, die zeikt ook echt op alles. Niet normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohnee, dat is Seaker..ik haal ze even door elkaar
ik dacht dat is toch de broer van Jojoortje, maar foutje.. ik zei niks
Alleen om zijn ava kan ik hem al niet uitstaan, dan komen die kut posts er nog bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is hetzelfde als vincerusso, die zeikt echt op alles. Niet normaal.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze echt lekker is wil der wel een keer serieus nemen hoor
Geen foto´s gezien, maar ben wel blij dat ze mod af isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nubreektmijnklomp zou wel een leuke toevoeging zijn hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is hetzelfde als vincerusso, die zeikt ook echt op alles. Niet normaal.
Nee hoor. Laat maar lekker open. Ben geen NSBer. Constateer gewoon dat er zo vaak geroepen wordt dat ik bagger. Terwijl dat hardstikke meevalt. Vandaag weer een paar mooie topics geopend die ik ook nog eens bij hou. Dat zeg ik niet om te poggen. Maar gewoon om op te scheppen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tong ziet ze ook graag verdwijnen, nu moet je wel man.
Maar ik zie in hem wel een topper, maar in mijn ogen kan iemand uit Denemarken niet een volwaardige ManU speler worden. Klinkt raar ik weet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is nog jong en is al redelijk snel gebracht
smeichel, of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik zie in hem wel een topper, maar in mijn ogen kan iemand uit Denemarken niet een volwaardige ManU speler worden. Klinkt raar ik weet.
Tong maakt altijd goeie topics open, alleen zijn er altijd van die chagrijnige kutjes die niet weten wat humor is..quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat maar lekker open. Ben geen NSBer. Constateer gewoon dat er zo vaak geroepen wordt dat ik bagger. Terwijl dat hardstikke meevalt. Vandaag weer een paar mooie topics geopend die ik ook nog eens bij hou. Dat zeg ik niet om te poggen. Maar gewoon om op te scheppen.
Oh ja die was goed. Neem mijn woorden dan maar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
smeichel, of hoe je het ook schrijft
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja die was ook goed. Neem mijn woorden dan maar terug.
Liever nietquote:
Komma's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat maar lekker open. Ben geen NSBer. Constateer gewoon dat er zo vaak geroepen wordt dat ik bagger. Terwijl dat hardstikke meevalt. Vandaag weer een paar mooie topics geopend die ik ook nog eens bij hou. Dat zeg ik niet om te poggen. Maar gewoon om op te scheppen.
Irriteerde me eerst ook aan, maar na tijdje kan je gewoon negeren. Alleen sommige grapjes zijn echt slecht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Tong80 erger ik mij ook niet zo aan, anders open je zijn topics gewoon niet. Simpel.
Hoe kun je de beste keeper ooit nou vergetenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja die was goed. Neem mijn woorden dan maar terug.
Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben er net een hele discussie opzitten ik weet, maar kan je nu oprotten?
okequote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Irriteerde me eerst ook aan, maar na tijdje kan je gewoon negeren. Alleen sommige grapjes zijn echt slecht.
Bullshit, ik zou jou ook verdedigen als je een goed punt maakt en je krijgt vervolgens alleen onzin te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modjes komen weer aan met die kontkusserij hoor
Iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bullshit, ik zou jou ook verdedigen als je een goed punt maakt en je krijgt vervolgens alleen onzin te horen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.
Spoor je wel ?
Heb hem nooit echt meegemaakt. Daarom heb ik hem niet altijd in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je de beste keeper ooit nou vergeten
Nee, was een aidspost.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is mijn post heen
Die was inhoudelijk
Sorry man... was niet zo bedoeld. Snap niet waarom jij overal mee weg komt en andere users nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.
Spoor je wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |