Slaapze keizer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij betrekt HMF al de gehele tijd als een inhoudelijk sterk blok welke wij een soort van belemmeren door niveau loos te posten.
Maar ik ben weg ik zie ineens dat het al bijna 2:30 is
Ik zou het gewoon normaal proberen en 'homo' of 'hommo' roepen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik jou verrot moet schelden
Ja maar dan heb ik weer een obsessie met homo's volgens davyquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon normaal proberen en 'homo' of 'hommo' roepen.
Ga weg manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel van wat er door buitenstaanders in 't psv topic wordt gezegd is gewoon waar, maar wordt niet gepruimd door de users daar. Ligt meer aan hun dan aan wat er gezegd wordt.
Oh...dit is zeker waar. PSV-topic is echt vreselijk hoor. Dat zullen velen hier gewoon met me eens zijn. Althans...dat was 't tot een aantal maanden geleden toch sowieso, sindsdien kom ik er nooit meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op Kapiteintje dit kan je niet menen...
Hij heeft al die quotes opgeslagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik weer een obsessie met homo's volgens davy
Nee meer hoe er toen gepraat werd, dat jullie die foto dom vonden oké. Maar er dan moeten jullie ook niet zo zielig doen als er over Stijn zijn foto zo gepraat word dan is het gelijk "nee gewoon nee". Al vind ik wel dat die gast met die foto in dat gastenboek WEL te ver ging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Reactie van Sjaak was minder?
Goh als ik een euro had gekregen voor de keren dat mensen nog zwaardere dingen over mij hebben gezegd dan had ik niet hoeven lopen kutten met een plantage hoor
Dat zal vast jaquote:
Ahjoh, dat is ook maar als grap.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds ik jou op facebook heb gaat iedereen mijn foto's afkraken
Tja daar hecht ik niet zoveel waarde aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik weer een obsessie met homo's volgens davy
Die foto was dan ook lachwekkendquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee meer hoe er toen gepraat werd, dat jullie die foto dom vonden oké. Maar er dan moeten jullie ook niet zo zielig doen als er over Stijn zijn foto zo gepraat word dan is het gelijk "nee gewoon nee". Al vind ik wel dat die gast met die foto in dat gastenboek WEL te ver ging.
Psv topic is ook vreselijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...dit is zeker waar. PSV-topic is echt vreselijk hoor. Dat zullen velen hier gewoon met me eens zijn. Althans...dat was 't tot een aantal maanden geleden toch sowieso, sindsdien kom ik er nooit meer.
Ik moest wel lachen eerste keer.quote:
Ik ookquote:
Ik vind dat GGMM loopt te zeiken en zich met zichzelf moet bezighouden ipv nu op mij in te hakken door met volledig uit z'n verband gerukte verhalen over 'weggepeste users' en kinderachtig gedrag van mij aan te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké maak dan eens gewoon post met wat je echt vind op je eigen manier zonder over je verdedeging na te denkenGewoon recht toe recht aan zonder mensen op de staart te trappen
Ik heb altijd gelijk ouwe reus, dat weet jequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat GGMM loopt te zeiken en zich met zichzelf moet bezighouden ipv nu op mij in te hakken door met volledig uit z'n verband gerukte verhalen over 'weggepeste users' en kinderachtig gedrag van mij aan te komen.
Steven heeft gelijk, maar ik mag 'm toch gewoon af en toe popiejopie vinden, net zoals hij mij en HMF kontlikkers vindt?
Het niveau van de SC vind ik achteruit gegaan, dat stoort me omdat ik de SC leuk vind. Ik zeg daar iets over en word gelijk als een of andere mongool neergezet die z'n bek maar moet houden of op moet rotten. Dat vind ik jammer.
Nogmaals, waarom spreek je mij daar in godsnaam op aan? Ik heb 't over de_kromme. Ik kom al maanden niet meer in 't psv topic. Hoe moet ik weten wat HMF daar allemaal uitspookt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg man
Het verhaal de_kromme in het feyenoord topic en HMF in het psv topic is net zo ergDat de_kromme een plaat voor zn kop heeft en te lang aan z'n stellingen blijft vasthouden is net zo erg als het persoonlijk worden van HMF die het niet kan laten om minstens één keer in de drie post iemand te beledigen of uit te schelden.
Ja, maar het was nog steeds best veel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook
Maar het was over een periode van 6 weken ofzo
Er is niets mis mee met de PSV topic, alleen nu is het best verdeeld. Mensen die positief zijn en mensen die negatief zijn over PSV elftal. Daarom lijkt het nu wat minder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv topic is ook vreselijk
Ik was aan het trollen toen ik serieus deed over dat Advocaat de nieuwe coach werd
Maar dan nog is wat hmf doet precies hetzelfde wat de kromme doet
Drama makes the world go aroundquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ook wel raar dat iedereen het steeds kutter vind, terwijl de topics wel steeds sneller gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gelezen dat advocaat de nieuwe coach zou worden en ik was een trollende kutjoodquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, maar het was nog steeds best veel.
[..]
Er is niets mis mee met de PSV topic, alleen nu is het best verdeeld. Mensen die positief zijn en mensen die negatief zijn over PSV elftal. Daarom lijkt het nu wat minder.
Dat kan niet, want iedereen vindt hier dat hij zelf gelijk heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk ouwe reus, dat weet je
Je gaf mij net gelijk manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want iedereen vindt hier dat hij zelf gelijk heeft.
Ik vind het jammer dat je je zo aangevallen voelt. Het is echt niet m'n intentie je aan te vallen namelijk. Ik vind het serieus tof dat je inhoudelijk ingaat op dingen en dat je je er druk om kan maken daar waar je ook zomaar weg had kunnen lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat GGMM loopt te zeiken en zich met zichzelf moet bezighouden ipv nu op mij in te hakken door met volledig uit z'n verband gerukte verhalen over 'weggepeste users' en kinderachtig gedrag van mij aan te komen.
Steven heeft gelijk, maar ik mag 'm toch gewoon af en toe popiejopie vinden, net zoals hij mij en HMF kontlikkers vindt?
Het niveau van de SC vind ik achteruit gegaan, dat stoort me omdat ik de SC leuk vind. Ik zeg daar iets over en word gelijk als een of andere mongool neergezet die z'n bek maar moet houden of op moet rotten. Dat vind ik jammer.
Ja dat is wel weer dom, terwijl LR wel steeds serieus wordt genomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat advocaat de nieuwe coach zou worden en ik was een trollende kutjood
Zoiets lokt automatisch een reactie uit, ongewild of niet.quote:Ik vind dat GGMM loopt te zeiken en zich met zichzelf moet bezighouden ipv nu op mij in te hakken door met volledig uit z'n verband gerukte verhalen over 'weggepeste users' en kinderachtig gedrag van mij aan te komen.
Ja maar hij kan serieus overkomenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer dom, terwijl LR wel steeds serieus wordt genomen.
Ik vind het gewoon dom dat je een x-aantal posts op me loopt in te hakken met niet relevante verhalen. Had meer van je verwacht, maar ik ben miss niet helemaal objectief wat jouw posts betreft aangezien ik mezelf hier even een half uur tegen de rest van de SC moest lopen verdedigen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je je zo aangevallen voelt. Het is echt niet m'n intentie je aan te vallen namelijk. Ik vind het serieus tof dat je inhoudelijk ingaat op dingen en dat je je er druk om kan maken daar waar je ook zomaar weg had kunnen lopen.
Moet toegeven dat ik toen echt schrok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb serieus 3 notes gekregen voor dat schrikfilmpje
Ik kan bij hem nooit zien of het een troll is of serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij kan serieus overkomen
Je vraagt wat me dwarszit. Ik noem het beestje bij z'n naam. Zou jij als Rotterdammer toch moeten kunnen waarderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef Monopoly het volgende:
Het gaat over articulatie. Los van wat je zegt (ik weet niet hoe-of-wat, en ik geef ook geen neuk) zie ik je wel meerdere malen iets zeggen qua mening (wat prima is natuurlijk) en daarna maak je best vaak een aanname. Quote:
[..]
Zoiets lokt automatisch een reactie uit, ongewild of niet.
Ik kan ook wel eens zeiken om iets hoor, maar zolang je het algemeen houd en niet een user er uit pikt ofzo, dan kom je een stuk verder met je doel.
Geen haat verder, ik mag je wel.
Hij komt uit Lelystad manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vraagt wat me dwarszit. Ik noem het beestje bij z'n naam. Zou jij als Rotterdammer toch moeten kunnen waarderen.
In TDF gister ook weer, echt iedereen gaat serieus op hem in. Geweldig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer dom, terwijl LR wel steeds serieus wordt genomen.
Was jij die mongool met dat kutfilmpje toen ik in een donkere kamer een hartverzakking van jewelste kreeg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij kan serieus overkomen
Omdat het selectieve verontwaardiging is. Je geeft zelf aan dat je vindt dat HMF (of 'buitenstaanders') meestal gewoon gelijk hebben maar dat de users het niet kunnen handelen. Als je er al maanden niet komt had je je mening er niet over moeten geven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom spreek je mij daar in godsnaam op aan? Ik heb 't over de_kromme. Ik kom al maanden niet meer in 't psv topic. Hoe moet ik weten wat HMF daar allemaal uitspookt.
Daar hebben meerdere mensen last van jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik toen echt schrok.
[..]
Ik kan bij hem nooit zien of het een troll is of serieus.
jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was jij die mongool met dat kutfilmpje toen ik in een donkere kamer een hartverzakking van jewelste kreeg?
Oh ik waardeer het, absoluut zeer zeker jongemanquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vraagt wat me dwarszit. Ik noem het beestje bij z'n naam. Zou jij als Rotterdammer toch moeten kunnen waarderen.
Ik denk dat jij gewoon niet door hebt wat zijn punt is, hij is niet je aan het aanvallen (zonder goede reden).quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon dom dat je een x-aantal posts op me loopt in te hakken met niet relevante verhalen. Had meer van je verwacht, maar ik ben miss niet helemaal objectief wat jouw posts betreft aangezien ik mezelf hier even een half uur tegen de rest van de SC moest lopen verdedigen.
Dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat er een bepaalde houding in het PSV-topic tov argumenten van buitenaf was die een gezonde discussie blokkeerd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het selectieve verontwaardiging is. Je geeft zelf aan dat je vindt dat HMF (of 'buitenstaanders') meestal gewoon gelijk hebben maar dat de users het niet kunnen handelen. Als je er al maanden niet komt had je je mening er niet over moeten geven.
Die ga ik je nog steeds teruggeven man. Ik schrok me toen echt helemaal de tering, dat was echt absoluut niet grappig meer.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ga ik je nog steeds teruggeven man. Ik schrok me toen echt helemaal de tering, dat was echt absoluut niet grappig meer.
Jouw tips kunnen me gestolen worden met je rode befsik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh ik waardeer het, absoluut zeer zeker jongeman
Ik geef je enkel een tip meeIk kan moeilijk zeggen wat je wel of niet moet zeggen/doen
Moet jij geen appelmoespot openmaken ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon niet door hebt wat zijn punt is, hij is niet je aan het aanvallen (zonder goede reden).
Zo kennen we kapi weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw tips kunnen me gestolen worden met je rode befsik.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij geen appelmoespot openmaken ofzo?
Hij had het even nodig.quote:
Probleem is dat mensen het steeds verpesten. Dat zag je ook in Ajax topic gisteren. Het was een PSV'er en namen gelijk niet meer serieus. Gisteren waren HMF en Tyron op 1 dag de hele tijden aan het trollen. Dan snap ik wel dat je dan jezelf indekt. Terwijl er andere mensen zijn waar je normale discussie mee kan gaan (gozer met honkbal UI).quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat er een bepaalde houding in het PSV-topic tov argumenten van buitenaf was die een gezonde discussie blokkeerd.
Als dit serieus isquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders ga je er ff serieus op in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Daar ga je weer.
Prima gast, ik ga je gewoon een tijdje negeren met je irritante bakkes.
Niveautje weer, laten we het niveau alstublieft hoog houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga binnenkort nieuwe gedichten maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat 't met je gedichtenbundel dan ouwe troubadour van me?
Ik ga weer onder je account en fb account en zeg dat je gay bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga binnenkort nieuwe gedichten maken.
Hierin maak ik jou, steven en danny compleet belachelijk
quote:
Jezus, zijn jullie nu echt zo dom dat jullie niet zien dat dit gewoon een grap is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niveautje weer, laten we het niveau alstublieft hoog houden.
Ga niet te diep undercover.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga weer onder je account en fb account en zeg dat je gay bent
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga weer onder je account en fb account en zeg dat je gay bent
Voel me vereerd dat de grote monopoly mij in z'n gedichten wil opnemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga binnenkort nieuwe gedichten maken.
Hierin maak ik jou, steven en danny compleet belachelijk
Chase_Utleyquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen het steeds verpesten. Dat zag je ook in Ajax topic gisteren. Het was een PSV'er en namen gelijk niet meer serieus. Gisteren waren HMF en Tyron op 1 dag de hele tijden aan het trollen. Dan snap ik wel dat je dan jezelf indekt. Terwijl er andere mensen zijn waar je normale discussie mee kan gaan (gozer met honkbal UI).
Die 'irrelevante' post mbt pizzageit was een voorbeeld van hoe je inhakt op users daar waar ik persoonlijk een bemiddelende rol had verwacht. Ook omdat ik van jou een hoge pet op heb en juist omdat ik het gevoel heb dat je soms boven de groep staat in andere zaken was dit een voorbeeld van het 'popiejopie' gedrag dat je bij iemand anders aanhaalde. Kwam op mij een beetje over als iemand met een groep pesten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon dom dat je een x-aantal posts op me loopt in te hakken met niet relevante verhalen. Had meer van je verwacht, maar ik ben miss niet helemaal objectief wat jouw posts betreft aangezien ik mezelf hier even een half uur tegen de rest van de SC moest lopen verdedigen.
Hij praat vaak mee en discussieert gewoon normaal.quote:
Dat zie ik ja. Ik constateerde alleen even iets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jezus, zijn jullie nu echt zo dom dat jullie niet zien dat dit gewoon een grap is?Zelfs Steven heeft 't door.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat er een bepaalde houding in het PSV-topic tov argumenten van buitenaf was die een gezonde discussie blokkeerd.
Verder heb je wel gelijk, maar vandaar dus dat ik er op inging. Verder dan ook niet zo relevant om het het er verder over te hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel van wat er door buitenstaanders in 't psv topic wordt gezegd is gewoon waar, maar wordt niet gepruimd door de users daar. Ligt meer aan hun dan aan wat er gezegd wordt.
Je hebt een punt, maar dat mannetje ging z'n boekje te buiten. Had wel volwassener kunnen doen ja, maar vond 'm op dat moment gewoon zo vreselijk irritant en grof dat hij wat mij betreft kon oprotten. De rest van de SC was 't daar blijkbaar ook mee eens want ging er vervolgens op in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 'irrelevante' post mbt pizzageit was een voorbeeld van hoe je inhakt op users daar waar ik persoonlijk een bemiddelende rol had verwacht. Ook omdat ik van jou een hoge pet op heb en juist omdat ik het gevoel heb dat je soms boven de groep staat in andere zaken was dit een voorbeeld van het 'popiejopie' gedrag dat je bij iemand anders aanhaalde. Kwam op mij een beetje over als iemand met een groep pesten.
Had hij ongetwijfeld verdiend, maar het mannetje is 14. Verder is het slechts een voorbeeld zo 1,2,3 uit m'n hoofd.
Van de rest van de sc verwacht ik het ook. Dat is namelijk hoe de sfeer is. Maar van jou persoonlijk viel het me een beetje tegen, nogmaals, omdat ik een hoge pet van je op heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar dat mannetje ging z'n boekje te buiten. Had wel volwassener kunnen doen ja, maar vond 'm op dat moment gewoon zo vreselijk irritant en grof dat hij wat mij betreft kon oprotten. De rest van de SC was 't daar blijkbaar ook mee eens want ging er vervolgens op in.
MrSjaaks is net als die andere uit Zwolle AryaMehr gewoon erg tof jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Best een interessante discussie ik heb het allemaal even terug gelezen mijn standpunt is bekend hier in.. Helaas moet ik morgen werken dus ik ga me er verder nu niet mee bemoeien en kruip mijn nest in.
Maar ik begrijp heel goed waar Kapiteintje vandaan komt. Ik heb even wat oude slowchats terug gelezen vandaag omdat we opzoek gingen naar quotes voor de #500.. En rond die tijd hadden we toch andere users en andere gesprekken dan nu. Veel toffe gasten die ik nu ook wel een beetje mis hier..
Ik wou Sjaak Bauer trouwens even benoemen en een veer in ze reet steken dat is een nieuwere user die laat zien hoe het wel moet.Toffe gozer die Sjaak valt er gelijk prima bij in en kan je goed mee discussiëren.
Ik geef trouwens vaak gek scherend Davy de schuld. omdat hij de eerste user was waarbij ik aan de bel trok en er niemand luisterde. Maar het is niet Davy persoonlijk het is meer het als er een schaap over de dam is volgen er meer principe wat iedereen vast wel begrijpt.
Nog 1 ding : GGMM roept wel tegen mij ik kan er niets aan doen..Maar de grote vriendelijke reus uithangen werkt juist de tegengestelde richting op.. Zie maar hoe je vanmiddag was toen die Stevenpsv hier kwam posten. Iedereen had hem binnen 5 seconden het topic uit en jij gaat hem vervolgens welkom heten...
Ik zeg slaap lekker.
Stevenpsv is gewoon een achterlijke debielquote:
Stevenpsv kwam hier in eerste instantie gewoon normaal binnen. Hij zei iets van "Hallo jongens!quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog 1 ding : GGMM roept wel tegen mij ik kan er niets aan doen..Maar de grote vriendelijke reus uithangen werkt juist de tegengestelde richting op.. Zie maar hoe je vanmiddag was toen die Stevenpsv hier kwam posten. Iedereen had hem binnen 5 seconden het topic uit en jij gaat hem vervolgens welkom heten...
Tsja....ook ik kan soms irritant/boos of onredelijk zijn. Ben niet 100% een ideale user.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de rest van de sc verwacht ik het ook. Dat is namelijk hoe de sfeer is. Maar van jou persoonlijk viel het me een beetje tegen, nogmaals, omdat ik een hoge pet van je op heb.
Kan best, ken hem niet. Maar vond het niet tof hoe er met een "nieuwe" user werd omgegaan. Maar nogmaals; ik ken z'n gedrag buiten de sc om niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stevenpsv is gewoon een achterlijke debiel
Bel je ex even man voor wat ontluchtingquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja....ook ik kan soms irritant/boos of onredelijk zijn. Ben niet 100% een ideale user.
Ik ga pitten man, morgen weer een dag met hopelijk wat minder gezeik.
Moet je toch vaker in het psv topic komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan best, ken hem niet. Maar vond het niet tof hoe er met een "nieuwe" user werd omgegaan. Maar nogmaals; ik ken z'n gedrag buiten de sc om niet.
Ik zie hem niet vaak dus ken zijn postgeschiedenis niet, maar bij die ene topic vond ik het te overdreven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stevenpsv is gewoon een achterlijke debiel
Ik serieus nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie hem niet vaak dus ken zijn postgeschiedenis niet, maar bij die ene topic vond ik het te overdreven.
Ik vind die discussies altijd wel leuk joh, dat domme gejank altijd van 'ga naar je eigen topic'.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij praat vaak mee en discussieert gewoon normaal.
Er zijn andere die te vaak caps lock gebruiken of smileys net als dit:![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik m'n ex daarvoor bellen? Die heb ik al weken niet meer gesproken en zou niet weten wat ik tegen iemand moet zeggen die me als oud vuil langs de kant zet. Genoeg leukere meiden op deze wereld hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bel je ex even man voor wat ontluchting
Goed punt idd. Was ook slechts een voorbeeld, was niet bedoeld als het afkraken van jou persoonlijk. Nogmaals; ik vind je echt een toffe user en ik vind het echt tof om te zien dat je je druk kan maken om deze sc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja....ook ik kan soms irritant/boos of onredelijk zijn. Ben niet 100% een ideale user.
Ik ga pitten man, morgen weer een dag met hopelijk wat minder gezeik.
Ff spytolen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik serieus niet
Hij is een tijdje terug gewoon te ver gegaan richting hmf
Ik negeer hem altijd, maar blijkbaar vinden andere dat te moeilijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind die discussies altijd wel leuk joh, dat domme gejank altijd van 'ga naar je eigen topic'.
Laat maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik m'n ex daarvoor bellen? Die heb ik al weken niet meer gesproken en zou niet weten wat ik tegen iemand moet zeggen die me als oud vuil langs de kant zet. Genoeg leukere meiden op deze wereld hoor.
Ah, daar heb je idd gelijk in ja. Zag dat staan in z'n notes, was al ik nu alweer vergeten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik serieus niet
Hij is een tijdje terug gewoon te ver gegaan richting hmf
Ja zodrekt ouwe reusquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef kapiteintje het volgende:
Steven, ouwe uitkeringstrekker. Moet jij niet ook eens gaan slapen dan?
Ja best welquote:
GGMM moet eens op VBL letten, al die felicitiatie topicsquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind GGMM maar een nare jongen bah bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |