ik probeer altijd rekening met anderen te houden hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof mensen daar rekening mee gaan houden.Volgens mij post iedereen hier gewoon wat hij/zij zelf wilt.
Ook dat mis ik ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat is nou het probleem met Geo4kant dan precies?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topic 499 was voor Geo wel een dieptepunt hoor...
behalve met stinhoquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik probeer altijd rekening met anderen te houden hoor
Ajacied422 zat zwetend achter zijn computer 'GODVER HIJ PAKT MIJN EERSTE PLEK AF'quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]499 was gewoon een opvul topic, gewoon even snel naar die 500 toe/
Daarnaast heb ik eens in de zoveel tijd een gek uurtje of een dagje, dat is standaard.
Hou je waffelquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef napoleonfour het volgende:
slechte tt, Kapi vertelt ons gewoon wat hem dwars zit, niks ruzie.
Dat is verschil met wie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben 't gewoon vaak met HMF eens en vice versa. Daar kunnen wij toch niks aan doen? Ik ga ook wel eens tegen 'm tekeer als hij zich als een mongool gedraagt. Verschil is alleen dat wij er geen neuk om geven naderhand.
kom bouna danquote:
Tijdje geleden was ik erbij volgens mij, in de nachtbagger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik niet, ik post wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil.
Ik heb al 7 tubgirl bans gehadIk geef geen neuk
En toch maar 61 notes, hoe danquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik niet, ik post wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil.
Ik heb al 7 tubgirl bans gehadIk geef geen neuk
Ja moeten we echt doen manquote:
Dit dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF er staat RensAjacied maar ik heb dit nooit gezegd?
yvonne vind mij lief blijkbaarquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
yvonne vind mij lief blijkbaar
Heb Netsplitter en Snakey al meerdere malen in de PM gehad overstuur hahaha
Toen je dronken was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]499 was gewoon een opvul topic, gewoon even snel naar die 500 toe/
Daarnaast heb ik eens in de zoveel tijd een gek uurtje of een dagje, dat is standaard.
heb je vanmiddag een post laten zien hoe het er tegenwoordig uit ziet. Denk dat de oudere cafes meer geschikt zijn voor jouquote:
Tja, ik had net zoals jij nog een opruiming aangevraagd bij GGMM.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topic 499 was voor Geo wel een dieptepunt hoor...
Geen Kathinka meer voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je vanmiddag een post laten zien hoe het er tegenwoordig uit ziet. Denk dat de oudere cafes meer geschikt zijn voor jou
Was een quote van kapi jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF er staat RensAjacied maar ik heb dit nooit gezegd?
huilen en lachen met de joden jij hequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
En DP ik ben daar weggegaan omdat het een kut topic is met blinde users en vol kut trolls, ik was daar klaar mee. Sowieso vind ik het erg triest dat ik constant belachelijk word gemaakt of uitgemaakt word voor pessimist of wat dan ook terwijl ik vaak gewoon zeg waar het op staat, soms is het een mening soms is het gewoon de waarheid. Ook heb ik een hele boel correct voorspelt maar daar hoor je ze nooit wat over, nee lekker terug vallen op zinnetjes als ga een andere club zoeken, moet je niet met de joden omgaan, moet je niet naar het ajax topic.. Omdat ik wel normaal kan chatten met 'de joden' ?
Dat is mijn reden.
ach je doet tegenwoordig aardig mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ook
En alsnog 361 notes
Sommige zijn echt om te huilen
Nap4 kan meepraten erover
Die positievequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach je doet tegenwoordig aardig mee.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
En DP ik ben daar weggegaan omdat het een kut topic is met blinde users en vol kut trolls, ik was daar klaar mee. Sowieso vind ik het erg triest dat ik constant belachelijk word gemaakt of uitgemaakt word voor pessimist of wat dan ook terwijl ik vaak gewoon zeg waar het op staat, soms is het een mening soms is het gewoon de waarheid. Ook heb ik een hele boel correct voorspelt maar daar hoor je ze nooit wat over, nee lekker terug vallen op zinnetjes als ga een andere club zoeken, moet je niet met de joden omgaan, moet je niet naar het ajax topic.. Omdat ik wel normaal kan chatten met 'de joden' ?
Dat is mijn reden.
quote:
lolwut? InZanity heeft zichzelf volledig belachelijk gemaakt. Niet eens tegen mij maar voornamelijk tegenover andere users met vreselijk rare en wereldvreemde standpunten. Jij was daar bij, je weet hoe het ging en raar dat je dit aan mij probeert toe te schrijven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt je altijd geopperd als iemand die hier wel even de kutusers weghaalt. De_kromme, inzanity, pizzageit. En altijd op een aparte manier, zeker tegen Pizzageit. Die deed raar ja, maar die is 14. Had eerder een bemiddelende rol verwacht van iemand als jou, maar je bleef ook maar op hem ingaan en tegen hem te keer gaan. Gewoon raar.
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is mijn reden.
Ze kotsen Grrr nu ook uit, terwijl hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is mijn reden.
Echt he. Hypocriet dat ik een ander z'n onzin moet slikken en moet negeren en jullie blijkbaar er wel mee zitten als ik er een mening over heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef napoleonfour het volgende:
slechte tt, Kapi vertelt ons gewoon wat hem dwars zit, niks ruzie.
viespeukquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, je neemt me te serieus. Die post moest je anders opvatten.
[..]
lolwut? InZanity heeft zichzelf volledig belachelijk gemaakt. Niet eens tegen mij maar voornamelijk tegenover andere users met vreselijk rare en wereldvreemde standpunten. Jij was daar bij, je weet hoe het ging en raar dat je dit aan mij probeert toe te schrijven.
De_kromme is gewoon een mongool. Elke Feyenoord-user heeft een hekel aan 'm. Ik kan 'm niet uitstaan en weet dat 't een grote troll is. Echter, hij heeft keer op keer opzettelijk discussies lopen ontwrichten in ons clubtopic door keihard te lopen liegen en met valse beweringen aan te komen. Redelijk funest voor een goede discussie en daarom heeft hij gewoon alle krediet bij ons verloren. Redelijk logisch lijkt me. (Staat dus ook volledig los van wat hij hier in de SC post)
PizzaGeit ging zelf los tegen mij en stelde zich vreselijk betwetering op als 14-jarig mannetje. Geen probleem, ik heb juist een zwak voor jonge users zoals je kunt zien aan mijn houding t.o.v. Ajacied422 en RensAjacied. Heb er nooit gekloot mee, vind 't toffe kereltjes. Je moet jezelf alleen niet als een debiel gaan gedragen.
En wederom: heel de SC keerde zich tegen hem. Heel vreemd dat je dit weer aan mij probeert toe te schrijven GGMM.
link?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja wat zitten we ook te zeiken ik heb mijn naamtopic in ONZ gekregen
Anders neem je een tt serieusquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Hypocriet dat ik een ander z'n onzin moet slikken en moet negeren en jullie blijkbaar er wel mee zitten als ik er een mening over heb.
Is die Grrr dan een PSV'er?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kotsen Grrr nu ook uit, terwijl hij gelijk heeft.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwut? InZanity heeft zichzelf volledig belachelijk gemaakt. Niet eens tegen mij maar voornamelijk tegenover andere users met vreselijk rare en wereldvreemde standpunten. Jij was daar bij, je weet hoe het ging en raar dat je dit aan mij probeert toe te schrijven.
De_kromme is gewoon een mongool. Elke Feyenoord-user heeft een hekel aan 'm. Ik kan 'm niet uitstaan en weet dat 't een grote troll is. Echter, hij heeft keer op keer opzettelijk discussies lopen ontwrichten in ons clubtopic door keihard te lopen liegen en met valse beweringen aan te komen. Redelijk funest voor een goede discussie en daarom heeft hij gewoon alle krediet bij ons verloren. Redelijk logisch lijkt me. (Staat dus ook volledig los van wat hij hier in de SC post)
PizzaGeit ging zelf los tegen mij en stelde zich vreselijk betwetering op als 14-jarig mannetje. Geen probleem, ik heb juist een zwak voor jonge users zoals je kunt zien aan mijn houding t.o.v. Ajacied422 en RensAjacied. Heb er nooit gekloot mee, vind 't toffe kereltjes. Je moet jezelf alleen niet als een debiel gaan gedragen.
En wederom: heel de SC keerde zich tegen hem. Heel vreemd dat je dit weer aan mij probeert toe te schrijven GGMM.
ik heb al 3x moeten huilen om een tt/quote:
Wie is ze dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kotsen Grrr nu ook uit, terwijl hij gelijk heeft.
Hier heb je wel gelijk ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De_kromme is gewoon een geniale trollquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind De_Kromme wel een geniale userEen heel topic zo op de kast jagen met 2 leugentjes je moet het maar kunnen en volhouden
Het was alleen wat minder toen hij tattoo's van mijn neef in 'jullie' topic ging plaatsen
Dus De_kromme is HMF bij Feyenoorders.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
fixedquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders neem je een post serieus!
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik schijt af en toe echt spontaan in mijn broek als ik zijn domme shit hier lees
tyfus tnt, ik wacht nog steedsquote:
Nee man, dat is echt een tering mongool.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De_kromme is gewoon een geniale troll
Daar moet je gewoon schijt aan hebben hoor. Fuck itquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.
Kloptquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt een tering mongool.
Ik vind dat ook wel geniaal inderdaad, kan mij er ook niet zo aan ergeren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De_kromme is gewoon een geniale troll
Hij vindt Marcelo slechte verdediger en wordt bijna opgegeten.quote:
Sinds ik jou op facebook heb gaat iedereen mijn foto's afkrakenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben hoor. Fuck it
Goh al de keren dat mensen mij een kankermongool op FOK! hebben genoemd, blijf ook gewoon stug doorpostenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel minder goed hebben, als ik weg ben dat er dan dit soort reactie's komen.
Dit dus. Forceert bewust discussies door te liegen en met onwaarheden aan te komen zetten. Dat noemen ze gewoon trollen en daar komen normaliter gewoon bans voor, maar de_kromme geniet blijkbaar een status aparte hier op Fok!.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt een tering mongool.
net zoals hmf dat heeft jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Forceert bewust discussies door te liegen en met onwaarheden aan te komen zetten. Dat noemen ze gewoon trollen en daar komen normaliter gewoon bans voor, maar de_kromme geniet blijkbaar een status aparte hier op Fok!.
net als dat debieltje van een tongquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Forceert bewust discussies door te liegen en met onwaarheden aan te komen zetten. Dat noemen ze gewoon trollen en daar komen normaliter gewoon bans voor, maar de_kromme geniet blijkbaar een status aparte hier op Fok!.
Kapi, ik heb echt geen problemen met je, dus zie dit niet als kritiek: Maar je bekijkt dingen veels te zwart-wit en ook nog eens te serieus. Lighten up.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik hier gelijk. Ik heb totaal geen doorslaggevende rol gehad in al die verhalen. Ik vind 't ook echt raar dat GGMM met die onzin komt.quote:
Wees blij anders was HMF hier ook een stuk vaker gebanned geweest. Heb jij hem ooit weleens in de PSV reeks bezig gezien en objectief gelezen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is de enige wat ik echt niet snap neequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
net als dat debieltje van een tongc
Hij zorgt voor content (topics)quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is de enige wat ik echt niet snap nee
Nee maar dat is natuurlijk inhoudelijk en zonder gelul, ontwricht geen topic verderquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij anders was HMF hier ook een stuk vaker gebanned geweest. Heb jij hem ooit weleens in de PSV reeks bezig gezien en objectief gelezen?
Veel van wat er door buitenstaanders in 't psv topic wordt gezegd is gewoon waar, maar wordt niet gepruimd door de users daar. Ligt meer aan hun dan aan wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
net zoals hmf dat heeft ja
Ook de_kromme krijgt af en toe een ban waar ie eerder onderuit komt
Hmf doet het net zoals hij doet in het psv topic hoor
Nogmaals, juist de kracht was dat je hier elkaar voor alles en nog wat kon uitmakenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:21 schreef RensAjacied het volgende:
Maar wat is nou de conclusie van dit alles? Dat dit een kanker slowchat is en dat iedereen maar moet oprotten?
Volgens mij is het nog steeds niet duidelijk wie zich nou aan wie irriteert, het is ook niet nodig. Ga dan gewoon praten met mensen die je wel mag. Klaar.
Precies hetzelfde inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
net zoals hmf dat heeft ja
Ook de_kromme krijgt af en toe een ban waar ie eerder onderuit komt
Hmf doet het net zoals hij doet in het psv topic hoor
Kom op Kapiteintje dit kan je niet menen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel van wat er door buitenstaanders in 't psv topic wordt gezegd is gewoon waar, maar wordt niet gepruimd door de users daar. Ligt meer aan hun dan aan wat er gezegd wordt.
Nee ik heb het nu specifiek over onze vriend, je weet zelf ook dondersgoed wat ik bedoelquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel van wat er door buitenstaanders in 't psv topic wordt gezegd is gewoon waar, maar wordt niet gepruimd door de users daar. Ligt meer aan hun dan aan wat er gezegd wordt.
Marcelo is idd wel een goede verdediger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op Kapiteintje dit kan je niet menen...
Weet ik. Maar jullie duwen me ook in een hoek. Ik kan nu niet ineens heel relaxed en weloverwogen gaan reageren. Dat gaat ten koste van m'n verdediging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kapi, ik heb echt geen problemen met je, dus zie dit niet als kritiek: Maar je bekijkt dingen veels te zwart-wit en ook nog eens te serieus. Lighten up.
Daarom... wat is nou het probleem? Van mij mag je alles vinden, die reactie van Sjaak vond ik t.o.v mij wat minder maar joh het is Fok!.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals, juist de kracht was dat je hier elkaar voor alles en nog wat kon uitmaken
Nu is dat ineens een probleem en shit
Sorry hoor, maar hij komt alleen met feiten wat gewoon totaal onzin is. Waarom ga je iets krom recht praten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter beginnen jullie mij gewoon verrot te schelden ik heb zo'n lading glitterplaatjes tot mijn beschikking dat ik er wel doorheen kom.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals, juist de kracht was dat je hier elkaar voor alles en nog wat kon uitmaken
Nu is dat ineens een probleem en shit
Nee, ik heb het over jouw gedrag nav zijn posts. Tuurlijk was hij een mongool. Maar vervolgens haak je daarop in op hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight, prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom haak je daarop in door op hetzelfde niveau te gaan zitten moddergooien. Ik zeg nergens dat hun gedrag jouw schuld is. Hun zijn oorzaak, jij de aanleiding. Ik geef voorbeelden van de manieren hoe jij op dat kutgedrag ingaat. Van Inzanity en na je uitleg de_kromme kan ik het enigszins begrijpen, maar heb me er echt over lopen verbazen hoe kinderachtig je je opstelt tov een Pizzageit. Kwam echt over als meeloperig gedrag om iemand te gaan zitten pesten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe is HMF relevant? We hadden 't toch over de kromme m.b.t. mij als user?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij anders was HMF hier ook een stuk vaker gebanned geweest. Heb jij hem ooit weleens in de PSV reeks bezig gezien en objectief gelezen?
Wees blij dat Davy niet bij je is, die had je verkrachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar jullie duwen me ook in een hoek. Ik kan nu niet ineens heel relaxed en weloverwogen gaan reageren. Dat gaat ten koste van m'n verdediging.
Slaapze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi, je neemt het wel allemaal iets te serieus he, vergeet niet dat je op Fok! zit.
Ik ga slapen, gr.
Oké maak dan eens gewoon post met wat je echt vind op je eigen manier zonder over je verdedeging na te denkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar jullie duwen me ook in een hoek. Ik kan nu niet ineens heel relaxed en weloverwogen gaan reageren. Dat gaat ten koste van m'n verdediging.
door constant clubs behalve de zijne af te zeiken? En echt geluisterd wordt er niet naar de rapporteer knop.quote:
Wat een lulkoek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik jou verrot moet scheldenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter beginnen jullie mij gewoon verrot te schelden ik heb zo'n lading glitterplaatjes tot mijn beschikking dat ik er wel doorheen kom.
Jij betrekt HMF al de gehele tijd als een inhoudelijk sterk blok welke wij een soort van belemmeren door niveau loos te posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is HMF relevant? We hadden 't toch over de kromme m.b.t. mij als user?
Reactie van Sjaak was minder?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom... wat is nou het probleem? Van mij mag je alles vinden, die reactie van Sjaak vond ik t.o.v mij wat minder maar joh het is Fok!.
Vanaf nu noemen we elkaar gewoon weer kankerlijer en gaan we verder zoals eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |