ik probeer altijd rekening met anderen te houden hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof mensen daar rekening mee gaan houden.Volgens mij post iedereen hier gewoon wat hij/zij zelf wilt.
Ook dat mis ik ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat is nou het probleem met Geo4kant dan precies?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topic 499 was voor Geo wel een dieptepunt hoor...
behalve met stinhoquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik probeer altijd rekening met anderen te houden hoor
Ajacied422 zat zwetend achter zijn computer 'GODVER HIJ PAKT MIJN EERSTE PLEK AF'quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]499 was gewoon een opvul topic, gewoon even snel naar die 500 toe/
Daarnaast heb ik eens in de zoveel tijd een gek uurtje of een dagje, dat is standaard.
Hou je waffelquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef napoleonfour het volgende:
slechte tt, Kapi vertelt ons gewoon wat hem dwars zit, niks ruzie.
Dat is verschil met wie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben 't gewoon vaak met HMF eens en vice versa. Daar kunnen wij toch niks aan doen? Ik ga ook wel eens tegen 'm tekeer als hij zich als een mongool gedraagt. Verschil is alleen dat wij er geen neuk om geven naderhand.
kom bouna danquote:
Tijdje geleden was ik erbij volgens mij, in de nachtbagger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik niet, ik post wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil.
Ik heb al 7 tubgirl bans gehadIk geef geen neuk
En toch maar 61 notes, hoe danquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik niet, ik post wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil.
Ik heb al 7 tubgirl bans gehadIk geef geen neuk
Ja moeten we echt doen manquote:
Dit dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF er staat RensAjacied maar ik heb dit nooit gezegd?
yvonne vind mij lief blijkbaarquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
yvonne vind mij lief blijkbaar
Heb Netsplitter en Snakey al meerdere malen in de PM gehad overstuur hahaha
Toen je dronken was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]499 was gewoon een opvul topic, gewoon even snel naar die 500 toe/
Daarnaast heb ik eens in de zoveel tijd een gek uurtje of een dagje, dat is standaard.
heb je vanmiddag een post laten zien hoe het er tegenwoordig uit ziet. Denk dat de oudere cafes meer geschikt zijn voor jouquote:
Tja, ik had net zoals jij nog een opruiming aangevraagd bij GGMM.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topic 499 was voor Geo wel een dieptepunt hoor...
Geen Kathinka meer voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je vanmiddag een post laten zien hoe het er tegenwoordig uit ziet. Denk dat de oudere cafes meer geschikt zijn voor jou
Was een quote van kapi jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF er staat RensAjacied maar ik heb dit nooit gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |