Kijk maar dit vind ik nou kwalijk. Wie bepaald wie er middelmatige users zijn en wie niet? Status moet je inderdaad verdienen maar er is hier tot nu toe weinig schokkends gezegd wat niet door iedereen kan worden opgemerkt./quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah...ben er wel redelijk klaar mee weer eigenlijk. Steven die weer met alle winden meewaait om zoveel mogelijk populairteit/steun te vergaren op een internetforum, andere users die de moeite waard waren die hier gewoon wegblijven en middelmatige users die ineens een grote bek krijgen en menen een volwaardige inbreng te hebben gehad in de SC.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee, ik ken jou niet. Volgens mij post jij hier nooit, derhalve mag ik jou wel
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef Typisch het volgende:
Het wordt tijd dat het seizoen weer begint. De tering hé maak je eens niet zo dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verander van mening?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast hij bedoeld alleen dat jij nogal vaak van mening veranderd.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En weer ga je persoonlijk naar mij
Kruip nog dieper in de reet van je vriendje pik
Maar van mij kan je aan het gas
Mja, jij bent wel oké.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En hoezo mag je mij niet? Kan ik weer aan mijn psychiater gaan uitleggen waarom ik een terugval heb gehad
Ik heb geen vriendin he, dus ik kan niet in haar polsen snijden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, hoe gaat het snijden in der polsen?
Veranderd als je mod wordt hoor. dan is het een soort baan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verander van mening?
Ik ben hier voor mijn plezier
Paar foto's van wat dikke mensen, niks aan de hand verder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Een poan-ban zie ik met glimlach tegemoet. Het verbaasde mij al dat ik nog kon posten na die nacht met EK-Burger
Die mis ik ook volledig blijkbaar. Er is, op z'n gescheld met 'kanker' na echt niks aan Steven veranderd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah...ben er wel redelijk klaar mee weer eigenlijk. Steven die weer met alle winden meewaait om zoveel mogelijk populairteit/steun te vergaren op een internetforum,
Dat er mensen wegblijven heb je wel eens op internet. Valt niks aan te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende: andere users die de moeite waard waren die hier gewoon wegblijven en middelmatige users die ineens een grote bek krijgen en menen een volwaardige inbreng te hebben gehad in de SC.
ff lekker prikkelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk maar dit vind ik nou kwalijk. Wie bepaald wie er middelmatige users zijn en wie niet? Status moet je inderdaad verdienen maar er is hier tot nu toe weinig schokkends gezegd wat niet door iedereen kan worden opgemerkt./
Dat heeft niks met alle winden mee te waaien makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]hou toch je bek man ouwe haakneus. Ik mag je toch wel gewoon ff wegzetten als een allemansvriendje?
potverdorie ! en ik maar denken dat jij een womanizer bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin he, dus ik kan niet in haar polsen snijden.
Ja wie is hier om serieus genomen te worden? Ik kom hier niet omdat ik geen sociale leven buiten Fok! heb maar omdat ik het wel gezellig vind/vond. Dat mensen zich de laatste 1 á 2 weken ineens aan mij irriteren, het zal wel. Zolang ik met sommige nog lol kan hebben laat ik mij niet wegjagen hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verander van mening?
Klopt, aangezien ik bijna zelf kanker had en sindsdien besloten heb het niet meer elke 5 minuten eruit te gooien ben ik veranderdquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mis ik ook volledig blijkbaar. Er is, op z'n gescheld met 'kanker' na echt niks aan Steven veranderd.
[..]
Dat er mensen wegblijven heb je wel eens op internet. Valt niks aan te doen.
'middelmatige' users is jouw kwalificatie. Ik vind sowieso dat jij iemand al erg snel tof vindt doen.
Onzinquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Veranderd als je mod wordt hoor. dan is het een soort baan.
Je moet je ook vooral niet weg laten jagenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wie is hier om serieus genomen te worden? Ik kom hier niet omdat ik geen sociale leven buiten Fok! heb maar omdat ik het wel gezellig vind/vond. Dat mensen zich de laatste 1 á 2 weken ineens aan mij irriteren, het zal wel. Zolang ik met sommige nog lol kan hebben laat ik mij niet wegjagen hoor.
Gaan we zaterdag nog gek doen dan allemansvriend?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met alle winden mee te waaien maken
Ik heb niks tegen mensen hier
Ik ga niet tegen mensen waar om ik best kan lachen zeggen dat het stakkers zijn en ze moeten oprotten hier
Zit er wel in jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaan we zaterdag nog gek doen dan allemansvriend?
ohquote:
Gister dacht je daar heel anders overquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
potverdorie ! en ik maar denken dat jij een womanizer bent.
Waar zeg ik dat ze moeten oprotten? Je bent alleen af en toe gewoon popiejopie aan 't doen. Dat staat voor de rest los van mijn waardering van jou in z'n totaliteit. Miss handig om dat ff los van elkaar te kunnen zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met alle winden mee te waaien maken
Ik heb niks tegen mensen hier
Ik ga niet tegen mensen waar om ik best kan lachen zeggen dat het stakkers zijn en ze moeten oprotten hier
Tja dat gaat inderdaad wel even afzien worden voor mij eenmaal mod.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Veranderd als je mod wordt hoor. dan is het een soort baan.
En juist de kracht van deze sc was dat je alles tegen elkaar kon zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wie is hier om serieus genomen te worden? Ik kom hier niet omdat ik geen sociale leven buiten Fok! heb maar omdat ik het wel gezellig vind/vond. Dat mensen zich de laatste 1 á 2 weken ineens aan mij irriteren, het zal wel. Zolang ik met sommige nog lol kan hebben laat ik mij niet wegjagen hoor.
Kom eens met voorbeelden dan ofzo? Met dit soort algemene termen kan ik niks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze moeten oprotten? Je bent alleen af en toe gewoon popiejopie aan 't doen. Dat staat voor de rest los van mijn waardering van jou in z'n totaliteit. Miss handig om dat ff los van elkaar te kunnen zien.
Enige die popiejopie gedrag aan het vertonen zijn jij en hmfquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze moeten oprotten? Je bent alleen af en toe gewoon popiejopie aan 't doen. Dat staat voor de rest los van mijn waardering van jou in z'n totaliteit. Miss handig om dat ff los van elkaar te kunnen zien.
Kapiteintje, dat is gewoon zijn manier van posten. Ik zie hem buiten VBL overal en nergens posten en trollen man. Als jij dat als popiejopie gedrag ziet moet je toch even anders gaan denken, want hij post niet om iedereen aars te likken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat vinden jullie popiejopie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zelf mijn politieke voorkeur is op zijn d66quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister dacht je daar heel anders over..
Bende gij ook een D66'tigger?
Dat dus. Juist dat vind ik prachtig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En juist de kracht van deze sc was dat je alles tegen elkaar kon zeggen
Dat ik je af en toe irritant vind, ja lekker boeiend, ik zeg toch niet dat je weg moet of wel?
En jij kent mij nu ook al wat jaren dus dat scheelt ook weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kapiteintje, dat is gewoon zijn manier van posten. Ik zie hem buiten VBL overal en nergens posten en trollen man. Als jij dat als popiejopie gedrag ziet moet je toch even anders gaan denken, want hij post niet om iedereen aars te likken.
Komt goed pikquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat effe weten wat de bedoeling is dan.
Hoe ben ik popiejopie aan 't doen met HMF? Ik wrijf juist keihard tegen de haargroei in hier. Bijna niemand is 't met ons eens. Je beticht mij van kontkruiperij, maar eigenlijk doe jij 't net zo hard bij veel meer mensen. Je bent zo hypocriet als de neten door dit over mij te zeggen man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige die popiejopie gedrag aan het vertonen zijn jij en hmf
Jep, ik vind je totaal niet popiejopie. Sterker nog, ik vind je eigenlijk een lul. Wel een toffe lulquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jij kent mij nu ook al wat jaren dus dat scheelt ook weer
gisteren was het tot later tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen met wie ik het beste kan opschieten is MrStylo en Geo maar dat komt vooral omdat hun ook no-lifers zijn die tot 05:00 op zijn. Davy is dan ook nog aanwezig en die irritatie aan hem slaat ook nergens op.
VBL SC![]()
En we leven nog lang en gelukkig
oi oiquote:
Nee ik hou je een spiegel voorquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe ben ik popiejopie aan 't doen met HMF? Ik wrijf juist keihard tegen de haargroei in hier. Bijna niemand is 't met ons eens. Je beticht mij van kontkruiperij, maar eigenlijk doe jij 't net zo hard bij veel meer mensen. Je bent zo hypocriet als de neten door dit over mij te zeggen man.
Mijn ritme was tijdelijk weer goed, maar nu is het weer 06:00 slapen, maar ik sta nu wel op om 12:00/13:00 heb minder slaap nodig ineensquote:
Dat zeker. Kapi heeft dat altijd een beetje gehad, niks mis mee, maar vooral HMF is de laatste tijd een beetje treurig bezig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige die popiejopie gedrag aan het vertonen zijn jij en hmf
Ik zeg ook niet dat er iets mee mis isquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeker. Kapi heeft dat altijd een beetje gehad, niks mis mee, maar vooral HMF is de laatste tijd een beetje treurig bezig.
HMF Is niet meer wat het geweest is, misschien iets privé? Ik kan iedergeval wel lachen om zijn uitspattingen en van mij mag hij snel weer terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeker. Kapi heeft dat altijd een beetje gehad, niks mis mee, maar vooral HMF is de laatste tijd een beetje treurig bezig.
Ik vond die bericht in PSV topic zwakste wat ik ooit in mijn Fok! leven heb gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfde hier. Gewoon dieptriest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond die bericht in PSV topic zwakste wat ik ooit in mijn Fok! leven heb gezien.
Dat ik heb ik dus blijkbaar ook gemist?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond die bericht in PSV topic zwakste wat ik ooit in mijn Fok! leven heb gezien.
Nee, in mijn ogen ben jij het toevallig altijd met de meerderheid eens. Lekker steun vergaren voor een potentieel modschap of een geambieerde internetstatus om wat voor reden dan ook. Ik zal het wel mis hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik hou je een spiegel voor
Ik kreeg een dm van iemand waar in hmf ook zogenaamd over popiejopie gedrag heeft
Maar omdat ik het met iedereen kan vinden dan doe ik het
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mee mis is
Maar ik word serieus schijt en schijtziek van dat constante gejank over mensen hier
Blijf dan lekker weg of negeer het
Maar omdat je het zelf niet hebt dan waai je met alle winden mee
Kapi heeft dat altijd gehad?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eergisteren was het bij mij ook raak, geen wekker gezet verder, werd ik wakker om 16:45.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn ritme was tijdelijk weer goed, maar nu is het weer 06:00 slapen, maar ik sta nu wel op om 12:00/13:00 heb minder slaap nodig ineens
Heb ik dus gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt het idd mis jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, in mijn ogen ben jij het toevallig altijd met de meerderheid eens. Lekker steun vergaren voor een potentieel modschap of een geambieerde internetstatus om wat voor reden dan ook. Ik zal het wel mis hebben.
absoluut niet man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:04 schreef napoleonfour het volgende:
kapi en hmf zijn elites, wij zijn gewoon plebs hier.
Je hebt je tentamen al gehad dus al die zand uit je poenie en doe gewoon weer mee manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
absoluut niet man.Ik heb toch uren gelachen met jullie. ik mag 't toch een kutniveau vinden af en toe? Dat ik er wat van zeg betekent dat ik er iets om geef, anders was ik hier al lang en breed weggeweest.
En tot 2 x aan toequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
En over iemand zeggen dat hij zich aanpast voor een evt. modschap klopt gewoon niet als diegene een link naar bijlmerboys gepost heeft na z'n sollicitatie.
Of mijn account kraakt en me aanmelden voor anale gaysex shitquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
En over iemand zeggen dat hij zich aanpast voor een evt. modschap klopt gewoon niet als diegene een link naar bijlmerboys gepost heeft na z'n sollicitatie.
je zat er naast manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of mijn account kraakt en me aanmelden voor anale gaysex shit
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
absoluut niet man.Ik heb toch uren gelachen met jullie. ik mag 't toch een kutniveau vinden af en toe? Dat ik er wat van zeg betekent dat ik er iets om geef, anders was ik hier al lang en breed weggeweest.
Ach...what the hell. Jullie zijn gewoon allemaal een stel kutboelers bij elkaar en jullie kunnen allemaal m'n kont kussen. Probeer gewoon een klein beetje normaal te posten. Vooral Geo heeft daarin een belangrijke voortrekkersrol. (en dat zeg ik omdat ik een hoge pet van je op heb)quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt je tentamen al gehad dus al die zand uit je poenie en doe gewoon weer mee man
Ik zeg toch ook niet altijd man. Ga jij nu ook al beginnen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt. Het niveau kan niet altijd torenhoog zijn, als je dat wel wil is het misschien raadzaam om een eigen forum te beginnen.
Wij zijn boelers en jij en hmf 2 reetridders, niks mis mee tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...what the hell. Jullie zijn gewoon allemaal een stel kutboelers bij elkaar en jullie kunnen allemaal kont kussen. Probeer gewoon een klein beetje normaal te posten. Vooral Geo heeft daarin een belangrijke voortrekkersrol. (en dat zeg ik omdat ik een hoge pet van je op heb)
Maar wat is nou het probleem met Geo4kant dan precies?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...what the hell. Jullie zijn gewoon allemaal een stel kutboelers bij elkaar en jullie kunnen allemaal kont kussen. Probeer gewoon een klein beetje normaal te posten. Vooral Geo heeft daarin een belangrijke voortrekkersrol. (en dat zeg ik omdat ik een hoge pet van je op heb)
Ik ben 't gewoon vaak met HMF eens en vice versa. Daar kunnen wij toch niks aan doen? Ik ga ook wel eens tegen 'm tekeer als hij zich als een mongool gedraagt. Verschil is alleen dat wij er geen neuk om geven naderhand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij zijn boelers en jij en hmf 2 reetridders, niks mis mee toch
Iig niet op het VBL subforum.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt. Het niveau kan niet altijd torenhoog zijn, als je dat wel wil is het misschien raadzaam om een eigen forum te beginnen.
Je zegt het niet altijd nee maar de keren dat het ter spraken komt (Toch wel dagelijks) zeg je het wel zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet altijd man. Ga jij nu ook al beginnen?
moet met de meute mee praten he? straks val ik niet meer op hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet altijd man. Ga jij nu ook al beginnen?
Je hebt je altijd geopperd als iemand die hier wel even de kutusers weghaalt. De_kromme, inzanity, pizzageit. En altijd op een aparte manier, zeker tegen Pizzageit. Die deed raar ja, maar die is 14. Had eerder een bemiddelende rol verwacht van iemand als jou, maar je bleef ook maar op hem ingaan en tegen hem te keer gaan. Gewoon raar.quote:
Bazenpost. Alleen ga je voorbij aan het feit dat de SC zo leuk was omdat je hier over andere onderwerpen dan voetbal kon praten met vaste users.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef Typisch het volgende:
Kapi, ik vind je een toffe gozer (net als HMF trouwens) maar je kunt ook overdrijven hoor hey. Voor inhoudelijke zaken heb je hier andere subfora imo. En over het algemeen is het vooral moddergooien naar elkaar hier de laatste tijd, maar je moet wat als je elkaar niet kan uitlachen omdat de aanvoerder in eigen goal schiet of pronken met de met 1-0 gestolen overwinning in de laatste minuut. Laat gaan joh. En een fase zoals dit (waar het alleen maar over dingen gaat waar ik 0,0 mee heb, namelijk het niveau van dit topic) zeg ik gewoon niks, omdat het mij geen anus interesseert.![]()
Of zoals de Rotterdamse denker zou zeggen ''Als je voor politiek kom, dan ga je naar POL! KANKER LUL!''
Wij geven er wel een neuk om of watquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 't gewoon vaak met HMF eens en vice versa. Daar kunnen wij toch niks aan doen? Ik ga ook wel eens tegen 'm tekeer als hij zich als een mongool gedraagt. Verschil is alleen dat wij er geen neuk om geven naderhand.
Topic 499 was voor Geo wel een dieptepunt hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat is nou het probleem met Geo4kant dan precies?
Sowieso snap ik het etiket: "kwaliteitsuser" niet echt.
Ja problem jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt. Nog een maandje ofso.
Problem?
voor meerderequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topic 499 was voor Geo wel een dieptepunt hoor...
Feit, ik vind hem verder wel baas, maar ik ben maar een middelmatige user, dus mijn mening telt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof mensen daar rekening mee gaan houden.Volgens mij post iedereen hier gewoon wat hij/zij zelf wilt.
Niks, maar dat ik in hem een belangrijke rol zie in de SC de laatste tijd. Hij kan gewoon inhoudelijk prima mee, maar soms lijkt 't net of je een vmbo versie van PizzaGoatse hier neerzet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat is nou het probleem met Geo4kant dan precies?
Sowieso snap ik het etiket: "kwaliteitsuser" niet echt.
Lekker tegenstrijdig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...what the hell. Jullie zijn gewoon allemaal een stel kutboelers bij elkaar en jullie kunnen allemaal m'n kont kussen. Probeer gewoon een klein beetje normaal te posten.
Ja ik nogal wat gemist vandaag. Jullie hebben tering veel topics gehad, dus ik weet nog niet alles etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent geen schaamte nee. Het staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof mensen daar rekening mee gaan houden.Volgens mij post iedereen hier gewoon wat hij/zij zelf wilt.
Ja leuk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent geen schaamte nee. Het staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.
Omdat ik een hoge pet van je op heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
En hoezo heb ik nou weer een voortrekkersrol?
0:34 blijft epischquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef Typisch het volgende:
Kapi, ik vind je een toffe gozer (net als HMF trouwens) maar je kunt ook overdrijven hoor hey. Voor inhoudelijke zaken heb je hier andere subfora imo. En over het algemeen is het vooral moddergooien naar elkaar hier de laatste tijd, maar je moet wat als je elkaar niet kan uitlachen omdat de aanvoerder in eigen goal schiet of pronken met de met 1-0 gestolen overwinning in de laatste minuut. Laat gaan joh. En een fase zoals dit (waar het alleen maar over dingen gaat waar ik 0,0 mee heb, namelijk het niveau van dit topic) zeg ik gewoon niks, omdat het mij geen anus interesseert.![]()
Of zoals de Rotterdamse denker zou zeggen ''Als je voor politiek kom, dan ga je naar POL! KANKER LUL!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |