Ik zeg toch ook niet altijd man. Ga jij nu ook al beginnen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt. Het niveau kan niet altijd torenhoog zijn, als je dat wel wil is het misschien raadzaam om een eigen forum te beginnen.
Wij zijn boelers en jij en hmf 2 reetridders, niks mis mee tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...what the hell. Jullie zijn gewoon allemaal een stel kutboelers bij elkaar en jullie kunnen allemaal kont kussen. Probeer gewoon een klein beetje normaal te posten. Vooral Geo heeft daarin een belangrijke voortrekkersrol. (en dat zeg ik omdat ik een hoge pet van je op heb)
Maar wat is nou het probleem met Geo4kant dan precies?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...what the hell. Jullie zijn gewoon allemaal een stel kutboelers bij elkaar en jullie kunnen allemaal kont kussen. Probeer gewoon een klein beetje normaal te posten. Vooral Geo heeft daarin een belangrijke voortrekkersrol. (en dat zeg ik omdat ik een hoge pet van je op heb)
Ik ben 't gewoon vaak met HMF eens en vice versa. Daar kunnen wij toch niks aan doen? Ik ga ook wel eens tegen 'm tekeer als hij zich als een mongool gedraagt. Verschil is alleen dat wij er geen neuk om geven naderhand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij zijn boelers en jij en hmf 2 reetridders, niks mis mee toch
Iig niet op het VBL subforum.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt. Het niveau kan niet altijd torenhoog zijn, als je dat wel wil is het misschien raadzaam om een eigen forum te beginnen.
Je zegt het niet altijd nee maar de keren dat het ter spraken komt (Toch wel dagelijks) zeg je het wel zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet altijd man. Ga jij nu ook al beginnen?
moet met de meute mee praten he? straks val ik niet meer op hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet altijd man. Ga jij nu ook al beginnen?
Je hebt je altijd geopperd als iemand die hier wel even de kutusers weghaalt. De_kromme, inzanity, pizzageit. En altijd op een aparte manier, zeker tegen Pizzageit. Die deed raar ja, maar die is 14. Had eerder een bemiddelende rol verwacht van iemand als jou, maar je bleef ook maar op hem ingaan en tegen hem te keer gaan. Gewoon raar.quote:
Bazenpost. Alleen ga je voorbij aan het feit dat de SC zo leuk was omdat je hier over andere onderwerpen dan voetbal kon praten met vaste users.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef Typisch het volgende:
Kapi, ik vind je een toffe gozer (net als HMF trouwens) maar je kunt ook overdrijven hoor hey. Voor inhoudelijke zaken heb je hier andere subfora imo. En over het algemeen is het vooral moddergooien naar elkaar hier de laatste tijd, maar je moet wat als je elkaar niet kan uitlachen omdat de aanvoerder in eigen goal schiet of pronken met de met 1-0 gestolen overwinning in de laatste minuut. Laat gaan joh. En een fase zoals dit (waar het alleen maar over dingen gaat waar ik 0,0 mee heb, namelijk het niveau van dit topic) zeg ik gewoon niks, omdat het mij geen anus interesseert.![]()
Of zoals de Rotterdamse denker zou zeggen ''Als je voor politiek kom, dan ga je naar POL! KANKER LUL!''
Wij geven er wel een neuk om of watquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 't gewoon vaak met HMF eens en vice versa. Daar kunnen wij toch niks aan doen? Ik ga ook wel eens tegen 'm tekeer als hij zich als een mongool gedraagt. Verschil is alleen dat wij er geen neuk om geven naderhand.
Topic 499 was voor Geo wel een dieptepunt hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat is nou het probleem met Geo4kant dan precies?
Sowieso snap ik het etiket: "kwaliteitsuser" niet echt.
Ja problem jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt. Nog een maandje ofso.
Problem?
voor meerderequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topic 499 was voor Geo wel een dieptepunt hoor...
Feit, ik vind hem verder wel baas, maar ik ben maar een middelmatige user, dus mijn mening telt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof mensen daar rekening mee gaan houden.Volgens mij post iedereen hier gewoon wat hij/zij zelf wilt.
Niks, maar dat ik in hem een belangrijke rol zie in de SC de laatste tijd. Hij kan gewoon inhoudelijk prima mee, maar soms lijkt 't net of je een vmbo versie van PizzaGoatse hier neerzet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat is nou het probleem met Geo4kant dan precies?
Sowieso snap ik het etiket: "kwaliteitsuser" niet echt.
Lekker tegenstrijdig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...what the hell. Jullie zijn gewoon allemaal een stel kutboelers bij elkaar en jullie kunnen allemaal m'n kont kussen. Probeer gewoon een klein beetje normaal te posten.
Ja ik nogal wat gemist vandaag. Jullie hebben tering veel topics gehad, dus ik weet nog niet alles etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent geen schaamte nee. Het staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof mensen daar rekening mee gaan houden.Volgens mij post iedereen hier gewoon wat hij/zij zelf wilt.
Ja leuk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent geen schaamte nee. Het staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.
Omdat ik een hoge pet van je op heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
En hoezo heb ik nou weer een voortrekkersrol?
0:34 blijft epischquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:08 schreef Typisch het volgende:
Kapi, ik vind je een toffe gozer (net als HMF trouwens) maar je kunt ook overdrijven hoor hey. Voor inhoudelijke zaken heb je hier andere subfora imo. En over het algemeen is het vooral moddergooien naar elkaar hier de laatste tijd, maar je moet wat als je elkaar niet kan uitlachen omdat de aanvoerder in eigen goal schiet of pronken met de met 1-0 gestolen overwinning in de laatste minuut. Laat gaan joh. En een fase zoals dit (waar het alleen maar over dingen gaat waar ik 0,0 mee heb, namelijk het niveau van dit topic) zeg ik gewoon niks, omdat het mij geen anus interesseert.![]()
Of zoals de Rotterdamse denker zou zeggen ''Als je voor politiek kom, dan ga je naar POL! KANKER LUL!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |