Zelfde hier. Gewoon dieptriest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond die bericht in PSV topic zwakste wat ik ooit in mijn Fok! leven heb gezien.
Dat ik heb ik dus blijkbaar ook gemist?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond die bericht in PSV topic zwakste wat ik ooit in mijn Fok! leven heb gezien.
Nee, in mijn ogen ben jij het toevallig altijd met de meerderheid eens. Lekker steun vergaren voor een potentieel modschap of een geambieerde internetstatus om wat voor reden dan ook. Ik zal het wel mis hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik hou je een spiegel voor
Ik kreeg een dm van iemand waar in hmf ook zogenaamd over popiejopie gedrag heeft
Maar omdat ik het met iedereen kan vinden dan doe ik het
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mee mis is
Maar ik word serieus schijt en schijtziek van dat constante gejank over mensen hier
Blijf dan lekker weg of negeer het
Maar omdat je het zelf niet hebt dan waai je met alle winden mee
Kapi heeft dat altijd gehad?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeker. Kapi heeft dat altijd een beetje gehad, niks mis mee, maar vooral HMF is de laatste tijd een beetje treurig bezig.
Eergisteren was het bij mij ook raak, geen wekker gezet verder, werd ik wakker om 16:45.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn ritme was tijdelijk weer goed, maar nu is het weer 06:00 slapen, maar ik sta nu wel op om 12:00/13:00 heb minder slaap nodig ineens
Heb ik dus gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt het idd mis jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, in mijn ogen ben jij het toevallig altijd met de meerderheid eens. Lekker steun vergaren voor een potentieel modschap of een geambieerde internetstatus om wat voor reden dan ook. Ik zal het wel mis hebben.
absoluut niet man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:04 schreef napoleonfour het volgende:
kapi en hmf zijn elites, wij zijn gewoon plebs hier.
Je hebt je tentamen al gehad dus al die zand uit je poenie en doe gewoon weer mee manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
absoluut niet man.Ik heb toch uren gelachen met jullie. ik mag 't toch een kutniveau vinden af en toe? Dat ik er wat van zeg betekent dat ik er iets om geef, anders was ik hier al lang en breed weggeweest.
En tot 2 x aan toequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
En over iemand zeggen dat hij zich aanpast voor een evt. modschap klopt gewoon niet als diegene een link naar bijlmerboys gepost heeft na z'n sollicitatie.
Of mijn account kraakt en me aanmelden voor anale gaysex shitquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
En over iemand zeggen dat hij zich aanpast voor een evt. modschap klopt gewoon niet als diegene een link naar bijlmerboys gepost heeft na z'n sollicitatie.
je zat er naast manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of mijn account kraakt en me aanmelden voor anale gaysex shit
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
absoluut niet man.Ik heb toch uren gelachen met jullie. ik mag 't toch een kutniveau vinden af en toe? Dat ik er wat van zeg betekent dat ik er iets om geef, anders was ik hier al lang en breed weggeweest.
Ach...what the hell. Jullie zijn gewoon allemaal een stel kutboelers bij elkaar en jullie kunnen allemaal m'n kont kussen. Probeer gewoon een klein beetje normaal te posten. Vooral Geo heeft daarin een belangrijke voortrekkersrol. (en dat zeg ik omdat ik een hoge pet van je op heb)quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt je tentamen al gehad dus al die zand uit je poenie en doe gewoon weer mee man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |