Dat kan niet, want iedereen vindt hier dat hij zelf gelijk heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk ouwe reus, dat weet je
Je gaf mij net gelijk manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want iedereen vindt hier dat hij zelf gelijk heeft.
Ik vind het jammer dat je je zo aangevallen voelt. Het is echt niet m'n intentie je aan te vallen namelijk. Ik vind het serieus tof dat je inhoudelijk ingaat op dingen en dat je je er druk om kan maken daar waar je ook zomaar weg had kunnen lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat GGMM loopt te zeiken en zich met zichzelf moet bezighouden ipv nu op mij in te hakken door met volledig uit z'n verband gerukte verhalen over 'weggepeste users' en kinderachtig gedrag van mij aan te komen.
Steven heeft gelijk, maar ik mag 'm toch gewoon af en toe popiejopie vinden, net zoals hij mij en HMF kontlikkers vindt?
Het niveau van de SC vind ik achteruit gegaan, dat stoort me omdat ik de SC leuk vind. Ik zeg daar iets over en word gelijk als een of andere mongool neergezet die z'n bek maar moet houden of op moet rotten. Dat vind ik jammer.
Ja dat is wel weer dom, terwijl LR wel steeds serieus wordt genomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat advocaat de nieuwe coach zou worden en ik was een trollende kutjood
Zoiets lokt automatisch een reactie uit, ongewild of niet.quote:Ik vind dat GGMM loopt te zeiken en zich met zichzelf moet bezighouden ipv nu op mij in te hakken door met volledig uit z'n verband gerukte verhalen over 'weggepeste users' en kinderachtig gedrag van mij aan te komen.
Ja maar hij kan serieus overkomenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer dom, terwijl LR wel steeds serieus wordt genomen.
Ik vind het gewoon dom dat je een x-aantal posts op me loopt in te hakken met niet relevante verhalen. Had meer van je verwacht, maar ik ben miss niet helemaal objectief wat jouw posts betreft aangezien ik mezelf hier even een half uur tegen de rest van de SC moest lopen verdedigen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je je zo aangevallen voelt. Het is echt niet m'n intentie je aan te vallen namelijk. Ik vind het serieus tof dat je inhoudelijk ingaat op dingen en dat je je er druk om kan maken daar waar je ook zomaar weg had kunnen lopen.
Moet toegeven dat ik toen echt schrok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb serieus 3 notes gekregen voor dat schrikfilmpje
Ik kan bij hem nooit zien of het een troll is of serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij kan serieus overkomen
Je vraagt wat me dwarszit. Ik noem het beestje bij z'n naam. Zou jij als Rotterdammer toch moeten kunnen waarderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef Monopoly het volgende:
Het gaat over articulatie. Los van wat je zegt (ik weet niet hoe-of-wat, en ik geef ook geen neuk) zie ik je wel meerdere malen iets zeggen qua mening (wat prima is natuurlijk) en daarna maak je best vaak een aanname. Quote:
[..]
Zoiets lokt automatisch een reactie uit, ongewild of niet.
Ik kan ook wel eens zeiken om iets hoor, maar zolang je het algemeen houd en niet een user er uit pikt ofzo, dan kom je een stuk verder met je doel.
Geen haat verder, ik mag je wel.
Hij komt uit Lelystad manquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vraagt wat me dwarszit. Ik noem het beestje bij z'n naam. Zou jij als Rotterdammer toch moeten kunnen waarderen.
In TDF gister ook weer, echt iedereen gaat serieus op hem in. Geweldig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer dom, terwijl LR wel steeds serieus wordt genomen.
Was jij die mongool met dat kutfilmpje toen ik in een donkere kamer een hartverzakking van jewelste kreeg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij kan serieus overkomen
Omdat het selectieve verontwaardiging is. Je geeft zelf aan dat je vindt dat HMF (of 'buitenstaanders') meestal gewoon gelijk hebben maar dat de users het niet kunnen handelen. Als je er al maanden niet komt had je je mening er niet over moeten geven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom spreek je mij daar in godsnaam op aan? Ik heb 't over de_kromme. Ik kom al maanden niet meer in 't psv topic. Hoe moet ik weten wat HMF daar allemaal uitspookt.
Daar hebben meerdere mensen last van jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik toen echt schrok.
[..]
Ik kan bij hem nooit zien of het een troll is of serieus.
jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was jij die mongool met dat kutfilmpje toen ik in een donkere kamer een hartverzakking van jewelste kreeg?
Oh ik waardeer het, absoluut zeer zeker jongemanquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vraagt wat me dwarszit. Ik noem het beestje bij z'n naam. Zou jij als Rotterdammer toch moeten kunnen waarderen.
Ik denk dat jij gewoon niet door hebt wat zijn punt is, hij is niet je aan het aanvallen (zonder goede reden).quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon dom dat je een x-aantal posts op me loopt in te hakken met niet relevante verhalen. Had meer van je verwacht, maar ik ben miss niet helemaal objectief wat jouw posts betreft aangezien ik mezelf hier even een half uur tegen de rest van de SC moest lopen verdedigen.
Dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat er een bepaalde houding in het PSV-topic tov argumenten van buitenaf was die een gezonde discussie blokkeerd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het selectieve verontwaardiging is. Je geeft zelf aan dat je vindt dat HMF (of 'buitenstaanders') meestal gewoon gelijk hebben maar dat de users het niet kunnen handelen. Als je er al maanden niet komt had je je mening er niet over moeten geven.
Die ga ik je nog steeds teruggeven man. Ik schrok me toen echt helemaal de tering, dat was echt absoluut niet grappig meer.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ga ik je nog steeds teruggeven man. Ik schrok me toen echt helemaal de tering, dat was echt absoluut niet grappig meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |