abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114357194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mwa an sich zijn datingsites gewoon een middel om met vrouwen in contact te komen die je normaal nooit zou tegenkomen. Evenals het handig is voor mensen wat verlegen van aard zijn en veel moeite hebben om wildvreemde vrouwen aan te spreken.

Maar als je zoals de TS, die niet eens verlegen is, het verdere spel niet beheerst dan heb je er ook niks aan. Want in feite is het niet veel anders dan IRL een vrouw ontmoeten. Alleen is het eerste contact net wat anders

TS moet gewoon aan zichzelf werken om meer succes te hebben.
Natuurlijk. Maar als je na tien jaar nog steeds geen succes hebt dan zou ik toch wel eens gaan kijken naar andere wegen dan het web...
pi_114357833
Het gaat niet om de wegen, het gaat om de manier hoe TS ze bewandelt.
pi_114358293
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Polarcat het volgende:
Eens

Misschien is 1op1 coaching ook nog zinvol.
Ik weet bijv. van www.singlecoaching.nl dat daar coaching gedaan wordt door psychologen.
pi_114358386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Polarcat het volgende:
TS komt nogal desperaat over.
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:21:08 #80
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114358537
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Maar je veranderd nooit in een supervlotte casanova,
Dat is toch niet de vraag van TS?

Hij stoot zich al tien jaar aan dezelfde steen, en hij vraagt niet om een persoonsverandering, hij vraagt gewoon wat er fout gaat.

Mijns inziens kletst TS alleen maar. Maar je moet een beetje uitdagen, en niet zoveel suffe informatie weggeven. Je moet het een beetje grappig en luchtig houden. Een beetje plagen.

Hij hoeft niet elke week een ander, gewoon 1'tje is al progress.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_114358552
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar als je na tien jaar nog steeds geen succes hebt dan zou ik toch wel eens gaan kijken naar andere wegen dan het web...
Web of niet, ik zou na twee weken al gaan kijken 'wat werkt hier niet en hoe ga ik het verbeteren'. Tien jaar, man man man. Waarschijnlijk komt TS wel als heel aardig, lief, betrouwbaar, etc over, maar mist hij die mannelijke/mysterieuze/uitdagende/'spannende' twist, 'sexy' dus, zowel online als irl.

Vrouwen die hem als 'type basisschoolleraar' bestempelen, dat zegt al genoeg. Vorm je uberhaupt enige uitdaging wanneer je jezelf aan ze opwerpt met sloten informatie en bereidwilligheid? Mensen willen wat ze niet kunnen hebben, zonder dat psychologische principe zaten we hier nu niet tussen al onze (technische) realisaties van dromen en verlangens. Mensen hechten waarde aan schaarse dingen, maak jezelf uniek en een uitdaging, vrouwen worden aangetrokken tot waardevolle mannen.

"Hij is heel aardig hoor maar hij is mijn type niet, verder hoef ik niets van hem!", inderdaad. Kun je wel blijven kwaken 'haha jouw verlies op ieder potje past een deksel gwn lkkr mezelf blijven tog ;p', maar als je toch wilt 'verkopen' en er blijkbaar zo weinig 'vraag' is naar wat jij biedt, misschien moet je dan eens je doelgroep ('vrouwen') onder de loep nemen, begrijpen wat zij zoeken en dan iets dergelijks aanbieden, door jezelf te verbeteren naar iemand die gewoon een hogere sexy-factor heeft. Vrouwen worden onbewust aangetrokken tot fysiek welzijn, (sociale) status en middelen, mysterie en interessante shit, humor, zelfvertrouwen, dominantie etc. Daar hoef je helemaal niet 'out of character' van te worden, waarschijnlijk word je er zelf nog gelukkiger van ook.

Mijn advies: stop voorlopig met geld uitgeven aan datingsites en datingbureaus, post wat van die profielteksten/berichten hier (voor review), DOE IETS met de feedback en verbeter jezelf naar iets waar wel 'vraag' naar is. Als je die sexy en uitdagende twist kunt conbineren met je aardigheid/liefheid/betrouwbaarheid/intelligentie etc, dan zit je gebakken, man. :D

Tien jaar is een lange tijd en waarschijnlijk heeft ergens je ego er ook onder geleden. Toch is het niet te laat om er wat aan te doen, leer van je 'fouten' en je zult altijd een beter iemand worden. Soms duurt het gewoon lang voor je je fouten inziet, en nu kunnen wij je daar bij helpen. Luxe. Posten die meuk, ik ben benieuwd. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Panzermaus op 18-07-2012 13:33:16 ]
pi_114359429
van dat geld had je beter een thaise hoer dame over kunnen laten komen kerel. duizenden euro's. 8)7

verder moet je denk ik gewoon wat meer ballen tonen. je hele op komt ook saai, gefrustreerd en voorspelbaar over.
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:42:42 #83
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_114359431
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

TS komt nogal desperaat over.
Jouw 'behulpzame' commentaar gaat hem daar niet vanaf helpen o|O

Datingsites zijn uberhaupt verloren moeite, die worden voornamelijk bevolkt door mensen die op zoek zijn naar extra candy voor het geval de locale 'pick up store' even zonder nieuwe voorraad zit :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_114359491
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef ComplexConjugate het volgende:

Datingsites zijn uberhaupt verloren moeite, die worden voornamelijk bevolkt door mensen die op zoek zijn naar extra candy voor het geval de locale 'pick up store' even zonder nieuwe voorraad zit :)
:')

Sneu figuur jij...
:{w
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:45:51 #85
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_114359571
Inderdaad, kijk maar eerst eens naar jezelf. Het klinkt heel afgezaagd en cheesy, maar pas als je helemaal happy met jezelf bent, lukt het je. En hoe cliché het ook klinkt: mijn vriendin ben ik ook tegengekomen op een moment dat ik echt zoiets had van "ach, fuck it, ik zie wel wat er gebeurt" na een hele tijd ook overal gezocht te hebben. Zorg dat je iets doet, dan heb je misschien ook eens iets interessants te vertellen. En dan bedoel ik iets wat je zelf helemaal te gek vindt en niet om maar interessant gevonden te worden bij een vrouw... Ga er op uit, doe dingen, dat maakt mensen interessant.

Maar als je zelf al als 'basisschoolleraar' wordt bestempeld, moeten alle alarmbellen toch al lang geleden zijn afgegaan of niet? Waarschijnlijk kom je heel belerend over...
Don't let my username fool you...
pi_114359579
-nee- doe's niet

[ Bericht 34% gewijzigd door Re op 18-07-2012 16:43:49 ]
pi_114360731
TS, wat je doet werkt dus al 10 jaar niet voor je. Dat betekent dus dat je het anders moet gaan doen, want de kans dat het ineens wel gaat werken is nihil.
pi_114362237
Ja cliché enzo, maar gewoon zoveel mogelijk dingen ondernemen buiten zo'n datingsite levert volgens mij meer kans op succes op. Word een regelmatig geziene persoon in een of andere uitgaanstent/kroeg ofzo, dat je daar altijd wel mensen hebt waarmee je wat kan lullen enzo, wat doe je verder graag, zou je dat ook in verenigingsverband kunnen doen, komen ook weer een hoop contacten door, reizen, etc... en misschien klinkt het erg optimistisch, maar dan loop je ongetwijfeld vanzelf een keer een vrouw tegen het lijf die ziet wat voor een actief leven je hebt... wat een stuk aantrekkelijker overkomt dan het zoveelste profiel op een datingsite lijkt me.

Ik ben zelf niet bepaald een vrouwenversierder hoor, maar ik heb ze nooit van een datingsite geplukt maar gewoon stomtoevallig tegengekomen terwijl ik met iets anders bezig was.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:33 schreef Poem het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat vrouwen heel complexe wezens zijn.
Als man mag je niet te aardig zijn (want friendzone), maar tegelijkertijd verwachten ze wel dat je ze het hof maakt en de consumpties betaalt. Ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die het moeilijk vinden hierin een balans te vinden.
Ik moet niks hebben van vrouwen die willen dat ik alles betaal.. zo daar is mijn balans :') En gelukkig zijn niet alle vrouwen zo... ze zijn naast complex ook nog eens heel divers.
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:09:23 #89
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114363917
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
Maar als je zelf al als 'basisschoolleraar' wordt bestempeld, moeten alle alarmbellen toch al lang geleden zijn afgegaan of niet? Waarschijnlijk kom je heel belerend over...
Ik praat dus nooit over mijn werk op de eerste date. Er zijn gewoon veel leukere dingen te zeggen dan iets over werk. Het geeft ook iets aardigs om dat in het midden te laten. Ik vraag er ook niet naar bij die ander. Het heeft een soort grappig/spannend effect.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_114365228
Voor de grap maar eens een knuz accountje aangemaakt net. Kon binnen een uur al 3 dates hebben met knappe vrouwen. Ik snap de OP dus ook totaal niet.
pi_114365575
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Cockwhale het volgende:
Voor de grap maar eens een knuz accountje aangemaakt net. Kon binnen een uur al 3 dates hebben met knappe vrouwen. Ik snap de OP dus ook totaal niet.
Hoe heb je dat aangepakt?
wat voor berichten stuur je bijvoorbeeld?
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:43:35 #92
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_114366003
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:')

Ik heb onlangs je zus bij de staart gehad via piratendating.nl, hoe voelt dat dan.
Ze heeft me niks verteld, waarschijnlijk wil ze er liever niet meer aan herinnerd worden :P
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:44:04 #93
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114366041
Ik ben echt heel benieuwd hoe je eruit ziet.
Wil je me niet een pm met je foto sturen? Ik kan objectief beoordelen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_114366315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Cockwhale het volgende:
Ik kan het mezelf ook moeilijk voorstellen, maar ik denk niet dat TS ons voor de gek loopt te houden. Blijkbaar gebeurt het echt. Zelf ben ik voor de grap ook eens een keer met een paar vrienden op een datingsite gegaan. Biertje erbij en praten maar, en zelfs zonder een duidelijke profielfoto was het binnen een uur oorlog. Goede training, 'luisteren' en grappen maken. Sommige vrouwen 'verkopen' zichzelf wel heel graag, of ik ben gewoon superleuk, dat kan ook natuurlijk.
pi_114367148
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat aangepakt?
wat voor berichten stuur je bijvoorbeeld?
Dat waren waarschijnlijk fake berichten :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:33:13 #96
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_114369265
quote:
Ik moet niks hebben van vrouwen die willen dat ik alles betaal.. zo daar is mijn balans :') En gelukkig zijn niet alle vrouwen zo... ze zijn naast complex ook nog eens heel divers.
Het was ook maar een voorbeeld. :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:55:18 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114370667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik denk dat hij op andere wegen ook weinig potten zal breken als hij op de huidige manier doorgaat. Ik neem ook wel aan dat TS in de tussentijd ook IRL wel dingen geprobeerd heeft. Dat leidt ik ook een beetje uit zijn posts af.

TS moet zich gewoon eens beraden over de wijze waarop hij probeert te versieren. Dan kan het via iedere mogelijk weg alleen maar beter gaan.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:07:32 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114371309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Fundamenteel gaat ook niet lukken. Ik blijf erbij dat het ook in je moet zitten. Niet teveel over je heen laten lopen, do's and don'ts etc. kun je tot op zekere hoogte "leren". Maar je veranderd nooit in een supervlotte casanova, die hebben dat zelfvertrouwen toch meer uit zichzelf en daarom komt het ook veel natuurlijker over. Vrouwen prikken daar veel minder snel doorheen. Hij moet het gaan hebben van andere kwaliteiten.
Hij hoeft ook geen supervlotte casanova te zijn. Zolang hij maar gewoon een keertje succes kan hebben en vrouwen gecharmeerd van hem zijn. Dan werkt het niet echt als je even prikkelend bent als een fles cola die drie weken zonder dop op de aanrecht geen gestaan.

Kijk niet iedereen heeft natuurlijk evenveel talent. Maar met wat oefening en leren van je fouten kom je een heel eind.

Het is net als iemand die steeds maar wordt afgewezen bij sollicitatiegesprekken. Tegen zo iemand zeg je ook niet "ja je bent nu eenmaal zo dus ga zo gewoon door en ooit lukt het wel". Bij zo iemand adviseer je ook eens om na te gaan waar het nu steeds fout gaat en hoe het beter kan.
pi_114371429
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hij hoeft ook geen supervlotte casanova te zijn. Zolang hij maar gewoon een keertje succes kan hebben en vrouwen gecharmeerd van hem zijn. Dan werkt het niet echt als je even prikkelend bent als een fles cola die drie weken zonder dop op de aanrecht geen gestaan.

Kijk niet iedereen heeft natuurlijk evenveel talent. Maar met wat oefening en leren van je fouten kom je een heel eind.

Het is net als iemand die steeds maar wordt afgewezen bij sollicitatiegesprekken. Tegen zo iemand zeg je ook niet "ja je bent nu eenmaal zo dus ga zo gewoon door en ooit lukt het wel". Bij zo iemand adviseer je ook eens om na te gaan waar het nu steeds fout gaat en hoe het beter kan.
of je solliciteert continu op de verkeerde banen ;) maar ik ben het grotendeels wel met je eens
Hope is the first step on the road to dissapointment
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:20:07 #100
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_114371918
Ik heb me gisteren voor de lol aangemeld op lexa en heb nu 4 berichten ontvangen, het zijn niet de mooiste vrouwen maar het laat wel zien dat het werkt(bij mij in ieder geval).
Het leven is een toverbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')