Natuurlijk. Maar als je na tien jaar nog steeds geen succes hebt dan zou ik toch wel eens gaan kijken naar andere wegen dan het web...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwa an sich zijn datingsites gewoon een middel om met vrouwen in contact te komen die je normaal nooit zou tegenkomen. Evenals het handig is voor mensen wat verlegen van aard zijn en veel moeite hebben om wildvreemde vrouwen aan te spreken.
Maar als je zoals de TS, die niet eens verlegen is, het verdere spel niet beheerst dan heb je er ook niks aan. Want in feite is het niet veel anders dan IRL een vrouw ontmoeten. Alleen is het eerste contact net wat anders
TS moet gewoon aan zichzelf werken om meer succes te hebben.
Eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Polarcat het volgende:
Het gaat niet om de wegen, het gaat om de manier hoe TS ze bewandelt.
TS komt nogal desperaat over.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Polarcat het volgende:
Het gaat niet om de wegen, het gaat om de manier hoe TS ze bewandelt.
Dat is toch niet de vraag van TS?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Maar je veranderd nooit in een supervlotte casanova,
Web of niet, ik zou na twee weken al gaan kijken 'wat werkt hier niet en hoe ga ik het verbeteren'. Tien jaar, man man man. Waarschijnlijk komt TS wel als heel aardig, lief, betrouwbaar, etc over, maar mist hij die mannelijke/mysterieuze/uitdagende/'spannende' twist, 'sexy' dus, zowel online als irl.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je na tien jaar nog steeds geen succes hebt dan zou ik toch wel eens gaan kijken naar andere wegen dan het web...
Jouw 'behulpzame' commentaar gaat hem daar niet vanaf helpenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef ComplexConjugate het volgende:
Datingsites zijn uberhaupt verloren moeite, die worden voornamelijk bevolkt door mensen die op zoek zijn naar extra candy voor het geval de locale 'pick up store' even zonder nieuwe voorraad zit
Ik moet niks hebben van vrouwen die willen dat ik alles betaal.. zo daar is mijn balansquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:33 schreef Poem het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat vrouwen heel complexe wezens zijn.
Als man mag je niet te aardig zijn (want friendzone), maar tegelijkertijd verwachten ze wel dat je ze het hof maakt en de consumpties betaalt. Ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die het moeilijk vinden hierin een balans te vinden.
Ik praat dus nooit over mijn werk op de eerste date. Er zijn gewoon veel leukere dingen te zeggen dan iets over werk. Het geeft ook iets aardigs om dat in het midden te laten. Ik vraag er ook niet naar bij die ander. Het heeft een soort grappig/spannend effect.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
Maar als je zelf al als 'basisschoolleraar' wordt bestempeld, moeten alle alarmbellen toch al lang geleden zijn afgegaan of niet? Waarschijnlijk kom je heel belerend over...
Hoe heb je dat aangepakt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Cockwhale het volgende:
Voor de grap maar eens een knuz accountje aangemaakt net. Kon binnen een uur al 3 dates hebben met knappe vrouwen. Ik snap de OP dus ook totaal niet.
Ze heeft me niks verteld, waarschijnlijk wil ze er liever niet meer aan herinnerd wordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb onlangs je zus bij de staart gehad via piratendating.nl, hoe voelt dat dan.
Ik kan het mezelf ook moeilijk voorstellen, maar ik denk niet dat TS ons voor de gek loopt te houden. Blijkbaar gebeurt het echt. Zelf ben ik voor de grap ook eens een keer met een paar vrienden op een datingsite gegaan. Biertje erbij en praten maar, en zelfs zonder een duidelijke profielfoto was het binnen een uur oorlog. Goede training, 'luisteren' en grappen maken. Sommige vrouwen 'verkopen' zichzelf wel heel graag, of ik ben gewoon superleuk, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Cockwhale het volgende:
Voor de grap maar eens een knuz accountje aangemaakt net. Kon binnen een uur al 3 dates hebben met knappe vrouwen. Ik snap de OP dus ook totaal niet.
Dat waren waarschijnlijk fake berichtenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat aangepakt?
wat voor berichten stuur je bijvoorbeeld?
Het was ook maar een voorbeeld.quote:Ik moet niks hebben van vrouwen die willen dat ik alles betaal.. zo daar is mijn balansEn gelukkig zijn niet alle vrouwen zo... ze zijn naast complex ook nog eens heel divers.
Ik denk dat hij op andere wegen ook weinig potten zal breken als hij op de huidige manier doorgaat. Ik neem ook wel aan dat TS in de tussentijd ook IRL wel dingen geprobeerd heeft. Dat leidt ik ook een beetje uit zijn posts af.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je na tien jaar nog steeds geen succes hebt dan zou ik toch wel eens gaan kijken naar andere wegen dan het web...
Hij hoeft ook geen supervlotte casanova te zijn. Zolang hij maar gewoon een keertje succes kan hebben en vrouwen gecharmeerd van hem zijn. Dan werkt het niet echt als je even prikkelend bent als een fles cola die drie weken zonder dop op de aanrecht geen gestaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Fundamenteel gaat ook niet lukken. Ik blijf erbij dat het ook in je moet zitten. Niet teveel over je heen laten lopen, do's and don'ts etc. kun je tot op zekere hoogte "leren". Maar je veranderd nooit in een supervlotte casanova, die hebben dat zelfvertrouwen toch meer uit zichzelf en daarom komt het ook veel natuurlijker over. Vrouwen prikken daar veel minder snel doorheen. Hij moet het gaan hebben van andere kwaliteiten.
of je solliciteert continu op de verkeerde banenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen supervlotte casanova te zijn. Zolang hij maar gewoon een keertje succes kan hebben en vrouwen gecharmeerd van hem zijn. Dan werkt het niet echt als je even prikkelend bent als een fles cola die drie weken zonder dop op de aanrecht geen gestaan.
Kijk niet iedereen heeft natuurlijk evenveel talent. Maar met wat oefening en leren van je fouten kom je een heel eind.
Het is net als iemand die steeds maar wordt afgewezen bij sollicitatiegesprekken. Tegen zo iemand zeg je ook niet "ja je bent nu eenmaal zo dus ga zo gewoon door en ooit lukt het wel". Bij zo iemand adviseer je ook eens om na te gaan waar het nu steeds fout gaat en hoe het beter kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |