abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2012 @ 21:49:33 #226
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114580779
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In principe kan je als man zijnde geen leuk contact opdoen door enkel oogcontact te zoeken...
Als vrouw is dat misschien anders...

Want als je het als vrouw doet zet je namelijk wellicht wel een gesprekje teweeg.
Andersom ook, maar zoals ik al zei kan dat best leeftijdsgebonden zijn :)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114580848
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jawel, ze neemt de moeite om ondanks dat ze met een vriendin daar staat (en vrouwen zijn onderling pas éng..) met jou oogcontact te zoeken. Een teken dat ze je, zo op afstand, leuk vindt. Dat geeft je in ieder geval hoop ik genoeg vertrouwen om die stap te wagen. Er is ook een kans dat ze zelf die stap zet maar kom op.. als je haar al afrekent op het feit dat jij op haar af moet lopen geef je haar dus ook geen kans. Het is voor vrouwen net zo goed spannend, zijn net mensen, vrouwen ;)

Niet doodanalyseren maar gewoon doen ;) Ik was ooit ook een muurbloempje van de bovenste plank hoor.
Ik stap genoeg op vrouwen af, ik verbaas me als een meisje tegen mij begint... Echt, verbazing wat ik dan voel...
Rustig aan.
pi_114580879
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Andersom ook, maar zoals ik al zei kan dat best leeftijdsgebonden zijn :)
Ik hoop het :P
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:53:05 #229
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114580938
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We lezen het tzt wel.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  maandag 23 juli 2012 @ 21:53:20 #230
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114580944
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik stap genoeg op vrouwen af, ik verbaas me als een meisje tegen mij begint... Echt, verbazing wat ik dan voel...
Meestal zijn dat wel de meiden waar je geen interesse in hebt (niet dat ze zo lelijk en dik zijn maar het zo'n goedkoop type is) ;(
pi_114580999
Moet ik je helpen TS? Kosteloos als je succes boekt mag je donaten wat jij vind dat mijn hulp je waard was. mijn gemiddelde licht rond de 7 dates per maand.
Misschien kan ik je wat tips geven en je verder helpen.

zie het als fokkers helpen fokkers. gebruik de pm functie maar bij interesse.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_114581004
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:53 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Meestal zijn dat wel de meiden waar je geen interesse in hebt (niet dat ze zo lelijk en dik zijn maar het zo'n goedkoop type is) ;(
Ik ben het niet met je eens. Vind het wel interessant als het gebeurt.. Ook al zijn ze mijn type niet.

Ja als jij op een meisje afstapt is het zeker weten je type anders stap je er niet op af...
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:57:11 #233
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114581107
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Vind het wel interessant als het gebeurt.. Ook al zijn ze mijn type niet.

Ja als jij op een meisje afstapt is het zeker weten je type anders stap je er niet op af...
Dat een wildvreemde vrouw mij opeens begint te betasten vind ik ook wel 'interessant' maar ik heb daar echt geen behoefte aan :P
  maandag 23 juli 2012 @ 21:58:17 #234
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114581173
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat een wildvreemde vrouw mij opeens begint te betasten vind ik ook wel 'interessant' maar ik heb daar echt geen behoefte aan :P
Ligt aan de vrouw.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:59:16 #235
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114581219
Misschien ben ik wat ouderwets maar ik houd prima van direct zijn, alleen niet van pakken wat je wilt :P
  maandag 23 juli 2012 @ 21:59:56 #236
300082 roos85
JUICHEN!
pi_114581253
quote:
4s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef CecilBDemented het volgende:
Moet ik je helpen TS? Kosteloos als je succes boekt mag je donaten wat jij vind dat mijn hulp je waard was. mijn gemiddelde licht rond de 7 dates per maand.
Misschien kan ik je wat tips geven en je verder helpen.

zie het als fokkers helpen fokkers. gebruik de pm functie maar bij interesse.
Hebben we hier onze eigen Hitch? :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 23 juli 2012 @ 22:26:30 #237
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114582699
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is ook maar net waar het je om gaat: wil je graag zelf benaderd worden of toch meer die leuke ontmoeting met een vrouw? Het is geen vast gegeven, da's waar :)
pi_114583209
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef kipknots het volgende:

[..]

En stop met geforceerd aardig doen. Dan geef ik je veel meer kans van slagen.
Vrouwen prikken daar zo doorheen. Ik kon dat iig wel toen ik nog op datingsites stond. :)

Wel interessante OP trouwens. Zo lees je eens de andere kant. :) Al vraag ik mij eerlijk gezegd af hoe je eruit ziet. Je schreef wel dat je eens verteld is dat je niet lelijk bent maar hoe zie je dat zelf en welke mensen zeggen dat? Laten we eerlijk zijn, iemand vertellen dat ie lelijk is, is ontzettend kwetsend en zullen mensen snel laten om de ander niet te kwetsen.

Oh, niet dat alles om het uiterlijk gaat maar als je er redelijk goed uitziet, zullen mensen met 1 blik op je foto toch niet zo massaal afknappen, zou ik denken. :)
Daarbij, je kan daar dan verontwaardigd over zijn maar sommige vrouwen krijgen zoveel reacties van mannen dat zij ook het kaf van koren moeten scheiden. En dan ga je niet voor iemand die met de eerste blik al niet je type lijkt, dan ben je gewoon eerlijk naar jezelf en de ander.

Wel jammer dat het al zolang en zoveel niet gelukt. Wat anderen al zeiden, misschien gewoon je stijl veranderen en niet zoveel moeite doen in je berichten. Juist dan is het extra zonde van je tijd en energie wanneer je genegeerd of afgewezen wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door vencodark op 23-07-2012 22:48:10 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 22:45:55 #239
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_114583917
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Voorbeelden? Ik moet er wel bij vermelden dat het ook geldt voor mannen met angst voor intimiteit, ondanks dat ze je dan wel duidelijk je hebben laten weten dat ze je leuk vinden.

Bijvoorbeeld:

**
Het van te voren helemaal niet vertellen dat ze geen/weinig ervaring hebben. Dat schept een verkeerd beeld. Gewoon open over zijn, zover dat mogelijk is. Ik zoek namelijk niet naar iemand die geen ervaring heeft maar als dat toevallig zo is en ik vind hem leuk dan knap ik daar niet op af.

**
Geen moves hebben. Ik heb altijd nog liever de afgezaagde move van het uitrekken, geeuwen en dan een arm om mijn schouder (als het klikt uiteraard) dan stijfjes op de bank zitten/wherever. Dus maak gerust een move, als je een vrouw leuk vindt. Je merkt snel genoeg of het gewaardeerd wordt en over het algemeen maakt zij er dan ook wel een. Kan net zo goed iets zijn als een korte aanraking of even wat langer aankijken.

**
Rare opmerkingen. Dit is wel een hele duidelijke. Hier op het forum is met dat ook opgevallen. Als er geen echte ervaring is met seks, het hebben van een vriendin of wat vrouwen wel/niet waarderen of gewoon een sociale onhandigheid.

Ik heb regelmatig meegemaakt dat er in een gewoon gesprek echt de meest rare dingen voorbij kwamen. Meestal gericht op seks, seksuele handelingen, etc. Grappig bedoeld maar totaal niet grappig en zelfs een beetje creepy. Dat is vaak het duidelijkste signaal dat iemand weinig ervaring heeft. Grapjes kunnen echt wel maar niet als het zo gaat, daar schrik je een vrouw waarschijnlijk alleen maar mee af. Ik vind het lastig om een voorbeeld te noemen daarvan omdat het vaak zo "random" is.

**
Geen initiatief tonen. In het algemeen, maar vooral op dategebied. Het is vaak heel subtiel maar wel opvallend.

**
Het "vriendschappelijke" waar ik het over had. Ik heb werkelijk meegemaakt dat me de meest intieme dingen, problemen of whatever werden toevertrouwd op een eerste date. En dit is meestal niet zo als je met een wat meer ervaren man date. Doseren is erg belangrijk. En interesse tonen, uiteraard.

Het zal vast ook met mijn eigen houding te maken hebben gehad (ben ik wel in veranderd) maar het helpt al enorm als je daar bij stil staat, volgens mij. Toen ik net ging daten had ik dan wel relatie-ervaring maar verder was ik nog enorm groen. Ik maakte veel van de hierboven beschreven "fouten". Het is ook een proces. Het kan best zijn dat de TS dit allemaal al lang weet maar het is nooit verkeerd om eens de andere kant te horen. Ik denk dat er zat vrouwen zijn die het geen issue vinden dat hij weinig ervaring heeft, zolang hij er maar om denkt dat het daar niet de hele tijd om draait.
je hebt wel gelijk, dat dacht ik bij elk punt :) Vooral dat stukje "rare opmerkingen" het verhullen van geen ervaring hebben door net te doen alsof, daar prikt iemand die wel ervaring heeft zo doorheen. Praat dan eerder over wat anders :) is minder pijnlijk dan halverwege een date de vraag krijgen als man "ben je nog maagd?"
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 00:19:19 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114588309
Dat mag een tutorial worden voor mannen op dates ^O^
What can change the nature of a man?
pi_114589331
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is ook maar net waar het je om gaat: wil je graag zelf benaderd worden of toch meer die leuke ontmoeting met een vrouw? Het is geen vast gegeven, da's waar :)
Die leuke ontmoeting mag zich wel wat vaker laten zien naar mijn mening.
Rustig aan.
pi_114596461
quote:

[..]

Voorbeelden? Ik moet er wel bij vermelden dat het ook geldt voor mannen met angst voor intimiteit, ondanks dat ze je dan wel duidelijk je hebben laten weten dat ze je leuk vinden.

Bijvoorbeeld:

**
Het van te voren helemaal niet vertellen dat ze geen/weinig ervaring hebben. Dat schept een verkeerd beeld. Gewoon open over zijn, zover dat mogelijk is. Ik zoek namelijk niet naar iemand die geen ervaring heeft maar als dat toevallig zo is en ik vind hem leuk dan knap ik daar niet op af.

**
Geen moves hebben. Ik heb altijd nog liever de afgezaagde move van het uitrekken, geeuwen en dan een arm om mijn schouder (als het klikt uiteraard) dan stijfjes op de bank zitten/wherever. Dus maak gerust een move, als je een vrouw leuk vindt. Je merkt snel genoeg of het gewaardeerd wordt en over het algemeen maakt zij er dan ook wel een. Kan net zo goed iets zijn als een korte aanraking of even wat langer aankijken.

**
Rare opmerkingen. Dit is wel een hele duidelijke. Hier op het forum is met dat ook opgevallen. Als er geen echte ervaring is met seks, het hebben van een vriendin of wat vrouwen wel/niet waarderen of gewoon een sociale onhandigheid.

Ik heb regelmatig meegemaakt dat er in een gewoon gesprek echt de meest rare dingen voorbij kwamen. Meestal gericht op seks, seksuele handelingen, etc. Grappig bedoeld maar totaal niet grappig en zelfs een beetje creepy. Dat is vaak het duidelijkste signaal dat iemand weinig ervaring heeft. Grapjes kunnen echt wel maar niet als het zo gaat, daar schrik je een vrouw waarschijnlijk alleen maar mee af. Ik vind het lastig om een voorbeeld te noemen daarvan omdat het vaak zo "random" is.

**
Geen initiatief tonen. In het algemeen, maar vooral op dategebied. Het is vaak heel subtiel maar wel opvallend.

**
Het "vriendschappelijke" waar ik het over had. Ik heb werkelijk meegemaakt dat me de meest intieme dingen, problemen of whatever werden toevertrouwd op een eerste date. En dit is meestal niet zo als je met een wat meer ervaren man date. Doseren is erg belangrijk. En interesse tonen, uiteraard.

Het zal vast ook met mijn eigen houding te maken hebben gehad (ben ik wel in veranderd) maar het helpt al enorm als je daar bij stil staat, volgens mij. Toen ik net ging daten had ik dan wel relatie-ervaring maar verder was ik nog enorm groen. Ik maakte veel van de hierboven beschreven "fouten". Het is ook een proces.
Goede post. Helaas iets te herkenbaar...
Als ik je mag samenvatten dan raad je dus aan om een beetje op te letten wat je zoal zegt tegen de ander en vooraal meer initiatief te nemen.

Alleen begrijp ik goed dat je zelf ook deze 'fouten' gemaakt hebt? Of ging het juist over de mannen met wie je aan het daten was?

Anyway, initiatief nemen is (zeker voor de introverte mannen onder ons) best eng en lastig om te doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door dyna18 op 24-07-2012 10:14:42 ]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:53:58 #243
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114597661
quote:

[..]

Bijvoorbeeld:

**

**

**

**

**

Het zal vast ook met mijn eigen houding te maken hebben gehad (ben ik wel in veranderd) maar het helpt al enorm als je daar bij stil staat, volgens mij. Toen ik net ging daten had ik dan wel relatie-ervaring maar verder was ik nog enorm groen. Ik maakte veel van de hierboven beschreven "fouten". Het is ook een proces. Het kan best zijn dat de TS dit allemaal al lang weet maar het is nooit verkeerd om eens de andere kant te horen. Ik denk dat er zat vrouwen zijn die het geen issue vinden dat hij weinig ervaring heeft, zolang hij er maar om denkt dat het daar niet de hele tijd om draait.
Hele goede post! Hier heb ik meer aan dan de 20 delen van Firefly3's topic.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:32:44 #244
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114598697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:04 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Goede post. Helaas iets te herkenbaar...
Als ik je mag samenvatten dan raad je dus aan om een beetje op te letten wat je zoal zegt tegen de ander en vooraal meer initiatief te nemen.

Alleen begrijp ik goed dat je zelf ook deze 'fouten' gemaakt hebt? Of ging het juist over de mannen met wie je aan het daten was?

Anyway, initiatief nemen is (zeker voor de introverte mannen onder ons) best eng en lastig om te doen.
Mijn fout is/was met name dat ik ook teveel "ruimte" gaf aan deze hierboven geschreven dingen. Ik ben tegenwoordig wat duidelijker en kap dingen sneller af of ga over op een ander onderwerp. Verder neem ik zelf ook regelmatig het initiatief wanneer iemand het daar wat moeilijker mee heeft. Het sleutelwoord blijft toch communicatie.

Wat ik zelf wel eens fout deed was denken dat het moest werken, ook al paste iemand niet bij me. Ik meende dat ik al zó kritisch was geweest dat het vast aan mezelf lag als iets niet bleek te klikken.

Daarom ging ik vaker met iemand daten terwijl er al bij date 1 bijna geen connectie was of iets dergelijks. Tegenwoordig doe ik dat alleen als ik het idee heb dat iemand een beetje een slow starter is of als ik zelf wel interesse heb maar er nog niet helemaal uit ben hoeveel. Ik merk dat mannen toch wat meer zwart-wit erin staan. Of ze vinden iemand leuk, of niet.

En de eisen die aan de dames worden gesteld zijn soms ook niet echt realistisch te noemen. Dus ja, uiteraard herken ook ik bepaalde frustraties wel. Ik trek het me alleen niet persoonlijk aan wanneer dat niet nodig is en dat helpt enorm om er wat luchtiger in te staan en is succesvoller gebleken.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:37:14 #245
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114598828
Is juist leuk om rare dingen te zeggen. Weet je meteen een beetje of je een mogelijke soortgenoot aan de haak hebt geslagen of dat je je tijd maar aan het verdoen bent.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:43:05 #246
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114599014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Is juist leuk om rare dingen te zeggen. Weet je meteen een beetje of je een mogelijke soortgenoot aan de haak hebt geslagen of dat je je tijd maar aan het verdoen bent.
Dan denk ik dat je het anders opvat als ik het bedoelde. Over smaak of humor valt niet te twisten.
Wat ik heb meegemaakt was puur onzekerheid of gebrek aan ervaring en niet overtuigd/gemaakt. Dat is wat anders dan op één lijn zitten qua humor of qua "dirty mind".
pi_114600053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mijn fout is/was met name dat ik ook teveel "ruimte" gaf aan deze hierboven geschreven dingen. Ik ben tegenwoordig wat duidelijker en kap dingen sneller af of ga over op een ander onderwerp. Verder neem ik zelf ook regelmatig het initiatief wanneer iemand het daar wat moeilijker mee heeft. Het sleutelwoord blijft toch communicatie.

Wat ik zelf wel eens fout deed was denken dat het moest werken, ook al paste iemand niet bij me. Ik meende dat ik al zó kritisch was geweest dat het vast aan mezelf lag als iets niet bleek te klikken.

Daarom ging ik vaker met iemand daten terwijl er al bij date 1 bijna geen connectie was of iets dergelijks. Tegenwoordig doe ik dat alleen als ik het idee heb dat iemand een beetje een slow starter is of als ik zelf wel interesse heb maar er nog niet helemaal uit ben hoeveel. Ik merk dat mannen toch wat meer zwart-wit erin staan. Of ze vinden iemand leuk, of niet.
Ach, iemand een kans geven vind ik niet per see een fout hoor. Soms wordt iemand ook te snel afgekapt zonder dat die persoon een echte kans krijgt.

Je hebt trouwens ook genoeg mannen die niet zo zwart-wit denken hoor. Zelf ben ik ook veel meer genuanceerd.

Wel is het zo dat mannen en vrouwen op verschillende manier iemand leuk vinden.

quote:
En de eisen die aan de dames worden gesteld zijn soms ook niet echt realistisch te noemen. Dus ja, uiteraard herken ook ik bepaalde frustraties wel. Ik trek het me alleen niet persoonlijk aan wanneer dat niet nodig is en dat helpt enorm om er wat luchtiger in te staan en is succesvoller gebleken.
De bekende eisenlijstjes. :)
Die zijn aan beide zijden aanwezig. Helaas op datingsites iets te vaak bij de vrouwen.
pi_114709548
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zolang je niet teveel van jezelf bloot geeft kan dit ook prima via internet.
Behalve als je er op foto's uitziet als 1 of andere bleke serial killer.

Foto's en ik gaan niet samen :)

Terwijl ik in het echt dus wel aandacht krijg.

quote:
Het klopt eigenlijk wel wat de dames (en heren) zeggen. Mannen die direct hun hele (vinden ze zelf) nare geschiedenis eruit gooien als je gezellig een terrasje wilt pakken om elkaar te leren kennen.. :( Dat is bij voorbaat al bijna een "nee".
Begrijpelijk. Ik heb dezelfde redenatie aangehouden met vrouwen waarmee ik heb gemaild.

Als ze teveel issues hadden, stopte ik simpelweg met reageren. Lullig misschien, maar ik had er ook geen zin in.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114709614
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat de man in 95% van de gevallen begint met een berichtje sturen en dat vrouwen zelf haast nooit beginnen met een berichtje sturen...

Zoals met stappen de man 95% van de tijd de vrouw aanspreekt en de vrouw haast nooit de man aanspreekt.
Ik ben tijdens het uitgaan vaker door een vrouw aangesproken dan andersom.

Misschien komt het omdat ik een opvallend figuur ben die zonder meer in zijn eentje een kroeg binnenloopt en aan de bar gaat hangen met een drankje, maar dan nog.. tot zover die theorie :P

Blijkbaar hebben vrouwen dan toch zoiets van "wie is dat? die heb ik hier nog niet gezien" :)

En daar staat dus lijnrecht tegenover dat ik op een dating site totaal geen succes had.

Afgezien van een paar vrouwen die mij uit zichzelf schreven.. maar die waren dan ook meteen volledig waardeloos. De ene was super gelovig (kom op, we leven niet meer in de middeleeuwen :') ), de andere had al een vriend en zocht iets anders volgens mij (mocht haar alleen op bepaalde tijden bellen enzo, heb ik maar van afgezien), en een derde was echt 10 jaar ouder dan ik.

Het enige wat nog meespeelt is de lokatie. Ik sprak voornamelijk vrouwen aan die verder weg woonden, omdat de vrouwen uit mijn eigen omgeving (Rotterdam) allemaal van die rokende mbo lieden die van dansmuziek houden waren waar ik toch totaal geen raakvlakken mee had.

De meeste - naar mijn mening - leuke dames zaten allemaal in de omgeving van Amsterdam, Utrecht en ook nog wel wat in Brabant. Ik vind het totaal geen probleem die afstand te overbruggen, maar blijkbaar denken de vrouwen daar anders over.

Ook moest ik een paar keer mezelf verdedigen en zeggen dat ik toch echt geen diehard rotterdammer ben :') Alsof we hier allemaal hooligans zijn ofzo. Ik zit hier alleen vanwege mijn werk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tangledup op 27-07-2012 09:03:11 ]
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 27 juli 2012 @ 08:43:08 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_114709690
Ik snap je frustratie best wel, TS. Heb ooit een tijdje op zo'n site gestaan en had ook het gevoel dat ik moest 'smeken' om aandacht. Er zijn duizenden kerels die de hele dag niks anders doen dan spammen en daardoor val je buiten de boot als je gewoon netjes blijft.
Zelfs de lelijkste wijven doen uit de hoogte omdat ze toch wel aandacht krijgen, niet beseffende dat ze natuurlijk niet voor niks op zo'n site staan.

Ik heb er wel een paar dates aan overgehouden, maar ben ermee opgehouden. Kennelijk was het niks voor mij. Dan maar op een andere manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')