Andersom ook, maar zoals ik al zei kan dat best leeftijdsgebonden zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In principe kan je als man zijnde geen leuk contact opdoen door enkel oogcontact te zoeken...
Als vrouw is dat misschien anders...
Want als je het als vrouw doet zet je namelijk wellicht wel een gesprekje teweeg.
Ik stap genoeg op vrouwen af, ik verbaas me als een meisje tegen mij begint... Echt, verbazing wat ik dan voel...quote:Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jawel, ze neemt de moeite om ondanks dat ze met een vriendin daar staat (en vrouwen zijn onderling pas éng..) met jou oogcontact te zoeken. Een teken dat ze je, zo op afstand, leuk vindt. Dat geeft je in ieder geval hoop ik genoeg vertrouwen om die stap te wagen. Er is ook een kans dat ze zelf die stap zet maar kom op.. als je haar al afrekent op het feit dat jij op haar af moet lopen geef je haar dus ook geen kans. Het is voor vrouwen net zo goed spannend, zijn net mensen, vrouwen
Niet doodanalyseren maar gewoon doenIk was ooit ook een muurbloempje van de bovenste plank hoor.
Ik hoop hetquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Andersom ook, maar zoals ik al zei kan dat best leeftijdsgebonden zijn
We lezen het tzt wel.quote:
Meestal zijn dat wel de meiden waar je geen interesse in hebt (niet dat ze zo lelijk en dik zijn maar het zo'n goedkoop type is)quote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stap genoeg op vrouwen af, ik verbaas me als een meisje tegen mij begint... Echt, verbazing wat ik dan voel...
Ik ben het niet met je eens. Vind het wel interessant als het gebeurt.. Ook al zijn ze mijn type niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Meestal zijn dat wel de meiden waar je geen interesse in hebt (niet dat ze zo lelijk en dik zijn maar het zo'n goedkoop type is)
Dat een wildvreemde vrouw mij opeens begint te betasten vind ik ook wel 'interessant' maar ik heb daar echt geen behoefte aanquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Vind het wel interessant als het gebeurt.. Ook al zijn ze mijn type niet.
Ja als jij op een meisje afstapt is het zeker weten je type anders stap je er niet op af...
Ligt aan de vrouw.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat een wildvreemde vrouw mij opeens begint te betasten vind ik ook wel 'interessant' maar ik heb daar echt geen behoefte aan
Hebben we hier onze eigen Hitch?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef CecilBDemented het volgende:
Moet ik je helpen TS? Kosteloos als je succes boekt mag je donaten wat jij vind dat mijn hulp je waard was. mijn gemiddelde licht rond de 7 dates per maand.
Misschien kan ik je wat tips geven en je verder helpen.
zie het als fokkers helpen fokkers. gebruik de pm functie maar bij interesse.
Het is ook maar net waar het je om gaat: wil je graag zelf benaderd worden of toch meer die leuke ontmoeting met een vrouw? Het is geen vast gegeven, da's waarquote:
Vrouwen prikken daar zo doorheen. Ik kon dat iig wel toen ik nog op datingsites stond.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
En stop met geforceerd aardig doen. Dan geef ik je veel meer kans van slagen.
je hebt wel gelijk, dat dacht ik bij elk puntquote:Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voorbeelden? Ik moet er wel bij vermelden dat het ook geldt voor mannen met angst voor intimiteit, ondanks dat ze je dan wel duidelijk je hebben laten weten dat ze je leuk vinden.
Bijvoorbeeld:
**
Het van te voren helemaal niet vertellen dat ze geen/weinig ervaring hebben. Dat schept een verkeerd beeld. Gewoon open over zijn, zover dat mogelijk is. Ik zoek namelijk niet naar iemand die geen ervaring heeft maar als dat toevallig zo is en ik vind hem leuk dan knap ik daar niet op af.
**
Geen moves hebben. Ik heb altijd nog liever de afgezaagde move van het uitrekken, geeuwen en dan een arm om mijn schouder (als het klikt uiteraard) dan stijfjes op de bank zitten/wherever. Dus maak gerust een move, als je een vrouw leuk vindt. Je merkt snel genoeg of het gewaardeerd wordt en over het algemeen maakt zij er dan ook wel een. Kan net zo goed iets zijn als een korte aanraking of even wat langer aankijken.
**
Rare opmerkingen. Dit is wel een hele duidelijke. Hier op het forum is met dat ook opgevallen. Als er geen echte ervaring is met seks, het hebben van een vriendin of wat vrouwen wel/niet waarderen of gewoon een sociale onhandigheid.
Ik heb regelmatig meegemaakt dat er in een gewoon gesprek echt de meest rare dingen voorbij kwamen. Meestal gericht op seks, seksuele handelingen, etc. Grappig bedoeld maar totaal niet grappig en zelfs een beetje creepy. Dat is vaak het duidelijkste signaal dat iemand weinig ervaring heeft. Grapjes kunnen echt wel maar niet als het zo gaat, daar schrik je een vrouw waarschijnlijk alleen maar mee af. Ik vind het lastig om een voorbeeld te noemen daarvan omdat het vaak zo "random" is.
**
Geen initiatief tonen. In het algemeen, maar vooral op dategebied. Het is vaak heel subtiel maar wel opvallend.
**
Het "vriendschappelijke" waar ik het over had. Ik heb werkelijk meegemaakt dat me de meest intieme dingen, problemen of whatever werden toevertrouwd op een eerste date. En dit is meestal niet zo als je met een wat meer ervaren man date. Doseren is erg belangrijk. En interesse tonen, uiteraard.
Het zal vast ook met mijn eigen houding te maken hebben gehad (ben ik wel in veranderd) maar het helpt al enorm als je daar bij stil staat, volgens mij. Toen ik net ging daten had ik dan wel relatie-ervaring maar verder was ik nog enorm groen. Ik maakte veel van de hierboven beschreven "fouten". Het is ook een proces. Het kan best zijn dat de TS dit allemaal al lang weet maar het is nooit verkeerd om eens de andere kant te horen. Ik denk dat er zat vrouwen zijn die het geen issue vinden dat hij weinig ervaring heeft, zolang hij er maar om denkt dat het daar niet de hele tijd om draait.
Die leuke ontmoeting mag zich wel wat vaker laten zien naar mijn mening.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar het je om gaat: wil je graag zelf benaderd worden of toch meer die leuke ontmoeting met een vrouw? Het is geen vast gegeven, da's waar
Goede post. Helaas iets te herkenbaar...quote:Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voorbeelden? Ik moet er wel bij vermelden dat het ook geldt voor mannen met angst voor intimiteit, ondanks dat ze je dan wel duidelijk je hebben laten weten dat ze je leuk vinden.
Bijvoorbeeld:
**
Het van te voren helemaal niet vertellen dat ze geen/weinig ervaring hebben. Dat schept een verkeerd beeld. Gewoon open over zijn, zover dat mogelijk is. Ik zoek namelijk niet naar iemand die geen ervaring heeft maar als dat toevallig zo is en ik vind hem leuk dan knap ik daar niet op af.
**
Geen moves hebben. Ik heb altijd nog liever de afgezaagde move van het uitrekken, geeuwen en dan een arm om mijn schouder (als het klikt uiteraard) dan stijfjes op de bank zitten/wherever. Dus maak gerust een move, als je een vrouw leuk vindt. Je merkt snel genoeg of het gewaardeerd wordt en over het algemeen maakt zij er dan ook wel een. Kan net zo goed iets zijn als een korte aanraking of even wat langer aankijken.
**
Rare opmerkingen. Dit is wel een hele duidelijke. Hier op het forum is met dat ook opgevallen. Als er geen echte ervaring is met seks, het hebben van een vriendin of wat vrouwen wel/niet waarderen of gewoon een sociale onhandigheid.
Ik heb regelmatig meegemaakt dat er in een gewoon gesprek echt de meest rare dingen voorbij kwamen. Meestal gericht op seks, seksuele handelingen, etc. Grappig bedoeld maar totaal niet grappig en zelfs een beetje creepy. Dat is vaak het duidelijkste signaal dat iemand weinig ervaring heeft. Grapjes kunnen echt wel maar niet als het zo gaat, daar schrik je een vrouw waarschijnlijk alleen maar mee af. Ik vind het lastig om een voorbeeld te noemen daarvan omdat het vaak zo "random" is.
**
Geen initiatief tonen. In het algemeen, maar vooral op dategebied. Het is vaak heel subtiel maar wel opvallend.
**
Het "vriendschappelijke" waar ik het over had. Ik heb werkelijk meegemaakt dat me de meest intieme dingen, problemen of whatever werden toevertrouwd op een eerste date. En dit is meestal niet zo als je met een wat meer ervaren man date. Doseren is erg belangrijk. En interesse tonen, uiteraard.
Het zal vast ook met mijn eigen houding te maken hebben gehad (ben ik wel in veranderd) maar het helpt al enorm als je daar bij stil staat, volgens mij. Toen ik net ging daten had ik dan wel relatie-ervaring maar verder was ik nog enorm groen. Ik maakte veel van de hierboven beschreven "fouten". Het is ook een proces.
Hele goede post! Hier heb ik meer aan dan de 20 delen van Firefly3's topic.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
**
**
**
**
**
Het zal vast ook met mijn eigen houding te maken hebben gehad (ben ik wel in veranderd) maar het helpt al enorm als je daar bij stil staat, volgens mij. Toen ik net ging daten had ik dan wel relatie-ervaring maar verder was ik nog enorm groen. Ik maakte veel van de hierboven beschreven "fouten". Het is ook een proces. Het kan best zijn dat de TS dit allemaal al lang weet maar het is nooit verkeerd om eens de andere kant te horen. Ik denk dat er zat vrouwen zijn die het geen issue vinden dat hij weinig ervaring heeft, zolang hij er maar om denkt dat het daar niet de hele tijd om draait.
Mijn fout is/was met name dat ik ook teveel "ruimte" gaf aan deze hierboven geschreven dingen. Ik ben tegenwoordig wat duidelijker en kap dingen sneller af of ga over op een ander onderwerp. Verder neem ik zelf ook regelmatig het initiatief wanneer iemand het daar wat moeilijker mee heeft. Het sleutelwoord blijft toch communicatie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goede post. Helaas iets te herkenbaar...
Als ik je mag samenvatten dan raad je dus aan om een beetje op te letten wat je zoal zegt tegen de ander en vooraal meer initiatief te nemen.
Alleen begrijp ik goed dat je zelf ook deze 'fouten' gemaakt hebt? Of ging het juist over de mannen met wie je aan het daten was?
Anyway, initiatief nemen is (zeker voor de introverte mannen onder ons) best eng en lastig om te doen.
Dan denk ik dat je het anders opvat als ik het bedoelde. Over smaak of humor valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Is juist leuk om rare dingen te zeggen. Weet je meteen een beetje of je een mogelijke soortgenoot aan de haak hebt geslagen of dat je je tijd maar aan het verdoen bent.
Ach, iemand een kans geven vind ik niet per see een fout hoor. Soms wordt iemand ook te snel afgekapt zonder dat die persoon een echte kans krijgt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn fout is/was met name dat ik ook teveel "ruimte" gaf aan deze hierboven geschreven dingen. Ik ben tegenwoordig wat duidelijker en kap dingen sneller af of ga over op een ander onderwerp. Verder neem ik zelf ook regelmatig het initiatief wanneer iemand het daar wat moeilijker mee heeft. Het sleutelwoord blijft toch communicatie.
Wat ik zelf wel eens fout deed was denken dat het moest werken, ook al paste iemand niet bij me. Ik meende dat ik al zó kritisch was geweest dat het vast aan mezelf lag als iets niet bleek te klikken.
Daarom ging ik vaker met iemand daten terwijl er al bij date 1 bijna geen connectie was of iets dergelijks. Tegenwoordig doe ik dat alleen als ik het idee heb dat iemand een beetje een slow starter is of als ik zelf wel interesse heb maar er nog niet helemaal uit ben hoeveel. Ik merk dat mannen toch wat meer zwart-wit erin staan. Of ze vinden iemand leuk, of niet.
De bekende eisenlijstjes.quote:En de eisen die aan de dames worden gesteld zijn soms ook niet echt realistisch te noemen. Dus ja, uiteraard herken ook ik bepaalde frustraties wel. Ik trek het me alleen niet persoonlijk aan wanneer dat niet nodig is en dat helpt enorm om er wat luchtiger in te staan en is succesvoller gebleken.
Behalve als je er op foto's uitziet als 1 of andere bleke serial killer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zolang je niet teveel van jezelf bloot geeft kan dit ook prima via internet.
Begrijpelijk. Ik heb dezelfde redenatie aangehouden met vrouwen waarmee ik heb gemaild.quote:Het klopt eigenlijk wel wat de dames (en heren) zeggen. Mannen die direct hun hele (vinden ze zelf) nare geschiedenis eruit gooien als je gezellig een terrasje wilt pakken om elkaar te leren kennen..Dat is bij voorbaat al bijna een "nee".
Ik ben tijdens het uitgaan vaker door een vrouw aangesproken dan andersom.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat de man in 95% van de gevallen begint met een berichtje sturen en dat vrouwen zelf haast nooit beginnen met een berichtje sturen...
Zoals met stappen de man 95% van de tijd de vrouw aanspreekt en de vrouw haast nooit de man aanspreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |