Caland was dan ook schuldig aan de rel met zijn topic in Sex (Al blijft het geen rel maar een overdreven optreden)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inzicht wel.
Al viel deze rel wel mee uiteindelijk.
DIe heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Die rel met EK-burger en poan van laatst was ook wel erg tof.
Ik heb elke rel gemist, behalve die met de dolfijnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Die rel met EK-burger en poan van laatst was ook wel erg tof.
Met die Esperanza kloon nog wie was dat?quote:
Ik post ook eigenlijk nog niet zo lang heel actief. Maar komt meer door het Feyenoord-topic dat zo leuk was dat ik echt meer ben gaan posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens, voordat deze sc bestond wist ik niet eens van je bestaan af kapi
Same herequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik post ook eigenlijk nog niet zo lang heel actief. Maar komt meer door het Feyenoord-topic dat zo leuk was dat ik echt meer ben gaan posten.
Ah, daar kom ik vrijwel alleen als er een TR openstaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik post ook eigenlijk nog niet zo lang heel actief. Maar komt meer door het Feyenoord-topic dat zo leuk was dat ik echt meer ben gaan posten.
Of je had verwacht dat het vanzelf opgelost werd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook elke rel gemist, anders was het geen rel geworden.
Best vaak tochquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, daar kom ik vrijwel alleen als er een TR openstaat.
I see what you did there.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, daar kom ik vrijwel alleen als er een TR openstaat.
PSV-Topic is het afvoerputje geworden. Slimme keuze van ons allenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee. Feyenoordtopic is best rustig eigenlijk.
Ajax-topic ook.
En jij Tong.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
In dit tempo zijn we binnen de kortste keren Hools voorbij.
Nalezen is een stuk minder leuk dan wanneer het live gebeurt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Link iemand van de paon en ekburger rel
Zal al wel weer opgeschoond zijn door Erwin en z'n matties.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nalezen is een stuk minder leuk dan wanneer het live gebeurt.
Kan alleen maar teleurstellend worden.
[VBL Slowchat] #476 zonder Chippendalesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee, daar ga ik wat strakker modden volgend seizoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV-Topic is het afvoerputje geworden. Slimme keuze van ons allen
Komt door de SC en het feit dat het seizoen nog niet begonnen is natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee. Feyenoordtopic is best rustig eigenlijk.
Ajax-topic ook.
Inderdaad.. achteraf denk je ook, best kansloos om om half 6 s'ochtends nog op Fok! te zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nalezen is een stuk minder leuk dan wanneer het live gebeurt.
Kan alleen maar teleurstellend worden.
Is nodig, aangezien ze dit jaar gaan degraderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik wat strakker modden volgend seizoen.
True. Sowieso zijn de verhoudingen van ajax vs. feyenoord heel goed door deze sc.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt door de SC en het feit dat het seizoen nog niet begonnen is natuurlijk.
We missen nog wat Kaasboeren van Alkmaar en vriendjes van Jordania uit Arnhemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Sowieso zijn de verhoudingen van ajax vs. feyenoord heel goed door deze sc.
Komt dat de woordvoerders van die clubs, jij en Steven het goed kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |