Is nodig, aangezien ze dit jaar gaan degraderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik wat strakker modden volgend seizoen.
True. Sowieso zijn de verhoudingen van ajax vs. feyenoord heel goed door deze sc.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt door de SC en het feit dat het seizoen nog niet begonnen is natuurlijk.
We missen nog wat Kaasboeren van Alkmaar en vriendjes van Jordania uit Arnhemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Sowieso zijn de verhoudingen van ajax vs. feyenoord heel goed door deze sc.
Komt dat de woordvoerders van die clubs, jij en Steven het goed kunnen vinden.
Toch blijft het een irritant mannetje af en toe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Sowieso zijn de verhoudingen van ajax vs. feyenoord heel goed door deze sc.
Komt dat de woordvoerders van die clubs, jij en Steven het goed kunnen vinden.
Komt wel zodra die clubs succes hebben. Kijk maar naar Zwolle. Opeens is Mono er.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We missen nog wat Kaasboeren van Alkmaar en vriendjes van Jordania uit Arnhem
Jij bent samen met Sjaak de Fok!regering van PECquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil de woordvoerder worden voor FC Jemoederaanhetpoeder.
Daar heeft iedereen wel eens last van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch blijft het een irritant mannetje af en toe.
Even wachten tot Vitesse kampioen is geworden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt wel zodra die clubs succes hebben. Kijk maar naar Zwolle. Opeens is Mono er.
Feitelijk heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit is een goed voorbeeld van irritant gedrag.
Ik ook, maar zij doen altijd overdreven.quote:
Mwa, alleen HMF.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook, maar zij doen altijd overdreven.
Ja vooral na die 10-0 werden de PSVers uitgelachen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het toch altijd vermakelijk als PSV tegen Feyenoord speelt. Dan zit het PSV-Topic propvol met allemaal Feyenoorders die PSV'ers uitlachen.
Link naar topic van toen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja vooral na die 10-0 werden de PSVers uitgelachen.
Ontkenning, origineel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die dachten dat ik EKburger was!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo aandoenlijk hoe jij altijd je club verdedigtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja vooral na die 10-0 werden de PSVers uitgelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |