oh okequote:
Het is een wel een kut stad hier ja.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten Mikey weg krijgen uit Enschede, iedereen daar is/wordt gay.
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zal verdomme weer niet zwart zijn.
Ik mis de dolfijnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
Dat het duidelijk is voor iedereen:
Er wordt hier niet meer gelachen zonder uitdrukkelijke toestemming van Steven.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,
Dodelijke combinatie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,
JE BENT GEWOON MOD GEWORDENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 17:50:43 ]
Heeft ie nu pas door hoorquote:
Watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet ineens tof gaan doen he boeler.
Hoezo doe ik tof wanneer ik zeg dat je het nu pas door hebt, heb je de tt al gezienquote:
quote:
Hier praten we niet over voetbalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wat gaat de opstelling van de Germanen worden vanavond?
maar gefeliciteerdquote:
SMS6quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wordt Oranje - Bayern nog uitgezonden?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Hier praten we niet over voetbal
Ehh dat is echt zo hoorquote:
we praten waar we over willen praten, als het voetbal is, is het voetbal/.quote:
Sinds jij weg rende afgelopen zaterdag ben ik genoodzaakt niet meer naar je te luisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
we praten waar we over willen praten, als het voetbal is, is het voetbal/.
Intronic is een kakkerlak maar goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
Zijn jullie naar een wedstrijd van ajax geweest zaterdag ofzo? Waarom rende jullie (joden) allemaal weg?
Groepsdrukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds jij weg rende afgelopen zaterdag ben ik genoodzaakt niet meer naar je te luisteren
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic is een kakkerlak maar goed
En we hebben in een kroeg gegeten en gedronken in Amsterdam en naar de cl finale gekeken, na afloop had niemand zin om te betalen
Lekker manquote:
Rekening van minimaal 200euroquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tering leijers.![]()
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik de camera beelden checken, wat een kut streek.
pm of dm hem maar we gaan het daar niet over hebben hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Is het broertje van HMF een downie? Or whats the fuzz about?
goeie mod (y)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pm of dm hem maar we gaan het daar niet over hebben hier
www.egotastic.comquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand die foto's van Scarlett Johansson? Er staan op google elke keer censuurplaatjes over haar tepels gvd.
the fuckquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds kenkerhard lachen om deze gif.
Mijn wijf weg, 3000euro schuldquote:
Elke keer weer wanneer ik hem zie moet ik hardop lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje ook wel zo vaak gezien en ik lach me nog steeds dood
net als Rutten bij die bus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke keer weer wanneer ik hem zie moet ik hardop lachen
Wijnaldem met zijn jankbek die ervoor stondquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
net als Rutten bij die bus.
n-n-nouuuu echt nie he!
quote:
quote:
Niet zo aggresiefquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Problemen mee? Moeten we miss ff bij je thuis langskomen?
Topnotch FOK!kersquote:
Kan niet, ik heb niet zon tagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zijn de ereleden in het Feijenoordtopic.
wtf, het ging toch over penislengtequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zijn de ereleden in het Feijenoordtopic.
Hij heeft ook pas laat door dat het tv is en geen radio ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
Denke gij da wij nog serieus kampioen gaan worre nou?
Gij zedde 'den televisie of nie? Laak dan maar niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft ook pas laat door dat het tv is en geen radio ofzo
Beetje traag van begripquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gij zedde 'den televisie of nie? Laak dan maar niet zeggen.![]()
3 kwartier een camera op ze smoel.
Ik zal aan jullie denken als ik zaterdag knerten aan het vreten ben op dat festival rondloop in de zon tussen de lekkere wijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is voor de jongens die komende zaterdag het voetbaltoernooi van De Feijenoorder spelen..
Hedde gij ook 3000 euro schuld en uw wijf verloren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Kenser alles, kenser duureventjes 800+ aftikken aan belasting en zorg.
Die moet toen echt gedacht hebben: What de neuk heb ik gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wijnaldem met zijn jankbek die ervoor stond
Nooit een wijf gehad en ginne schuld, wel arme sloebert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hedde gij ook 3000 euro schuld en uw wijf verloren?
Nee joh. Die speelt dit jaar CL met PSV.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet toen echt gedacht hebben: What de neuk heb ik gedaan?
Ooooh, das best gaaf :0quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is voor de jongens die komende zaterdag het voetbaltoernooi van De Feijenoorder spelen..
Je kan nog meedoen hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ooooh, das best gaaf :0
Veel succes jullie
Heb die dag een atletiekwedstrijdquote:
kankerkeigaafquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
Ik ben gister even bij mij Brabantse opa en oma geweest, door dat accent van hun praat ik altijd een paar dagen Brabants, Rotterdams en Hoekschewaards door elkaar.
Ik heb totaal geen Brabants accent, ondanks dat ik wel al jaren in zo'n dorpje woonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
Ik ben gister even bij mij Brabantse opa en oma geweest, door dat accent van hun praat ik altijd een paar dagen Brabants, Rotterdams en Hoekschewaards door elkaar.
Kende gij dat daar gunter niet neer leggen?!quote:
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecuequote:
oh ok.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecue. Gewoon knallen.
Half uurtje die oefen wedstrijd zien en dan met gewichten gooien.
je woont toch thuis? Laat je ma het doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
Moet nog strijken, dweilen en stofzuigen..wordt tijd voor een meid.
2 weken het rijk alleen, ze is op vakantiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je woont toch thuis? Laat je ma het doen
Weeral BBQ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecue. Gewoon knallen.
Half uurtje die oefen wedstrijd zien en dan met gewichten gooien.
hm, denk het niet. niemand in dit huis geloof ik en morgen gewoon weer kwart voor 9 college (Y)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks ff de stad in man. Cool feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |