IK HOU VAN DOLFIJNEN SEKS _o_quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Dolfijnen voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Ik zou dat als 14-jarige nooit kunnen redden. Moet iedere dag naar school sowieso. Misschien een vakantiebaantje 'szomers ofzo. Maar fulltime neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven ook geestelijk en toch geef ik hem het voordeel van de twijfel.
je zal niet de eerste crewmember zijn van die leeftijd (er waren er zelfs jonger)quote:
echt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef leeell het volgende:
[..]
je zal niet de eerste crewmember zijn van die leeftijd (er waren er zelfs jonger)
ja.quote:
Nee mang, jij kunt datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dat als 14-jarige nooit kunnen redden. Moet iedere dag naar school sowieso. Misschien een vakantiebaantje 'szomers ofzo. Maar fulltime nee
Wel een goed punt dit. Ik vind dat elke moderator de uitkering in moet en minstens 15 uur per dag op Fok! te bevinden is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dat als 14-jarige nooit kunnen redden. Moet iedere dag naar school sowieso. Misschien een vakantiebaantje 'szomers ofzo. Maar fulltime nee
HMF-Topic in ONZ: ''Ik hou van dolfijnenseks''quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat zullen sluitposts van El Stino geweldig zijn
Lukt je wel man, je bent nu ook elke dag al om 7:00 op FOK!.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoewel Belgie minstens 10 jaar achterloopt op Nederland hebben ze ook daar WIFI verbindingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend een oase van rust. Ik ben een weekendje weg naar België
Ik probeer om van FOK! af te blijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel Belgie minstens 10 jaar achterloopt op Nederland hebben ze ook daar WIFI verbindingen.
Je bent iig elke speelronde eredivisie actief op fok. Dat kun je van steven niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
so true...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel Belgie minstens 10 jaar achterloopt op Nederland hebben ze ook daar WIFI verbindingen.
jaquote:
Moet wel tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Ik zie alleen nog geen topic in MED. Ik gok dat het allemaal een grote garp is
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Ik zie alleen nog geen topic in MED. Ik gok dat het allemaal een grote garp is
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwe mod op VBL.
DOLFIJNENSEKSMANNETJE OPENDE TOPIC.
Waarom>?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
Smoofie en Littlerabbit als mod duo had ik toch veel liever gezien.
wie en wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
Smoofie en Littlerabbit als mod duo had ik toch veel liever gezien.
Smoofie zat dichtbij mij afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zien er elkaar ook buiten Fok! om alle randzaken te bespreken, cammen en zo.
Omdat wij baas, intelligent en grappig zijn en ons aan de regels houdenquote:
HeatWavequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ik had liever een niet-jood als mod gezien maar áls het dan een jood moet zijn dan maar Steef.
Dat is echt de meest verongelijkte pauper die hier rond dwaalt geloof ik.quote:
Die gast is echt krankzinnigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt de meest verongelijkte pauper die hier rond dwaalt geloof ik.Wel episch altijd, die reacties van hem.
Als die Stefan komt dan heb ik slecht nieuws voor hemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat Fok! TV ook mee naar dat Groene beunhaas toernooi?
Hij is de Ajax variant van jou eigenlijkquote:
Jullie kunnen de grootheid van Amsterdam gewoon niet aan.. Net zoals HeatWave de klasse van Eriksen niet aankan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt de meest verongelijkte pauper die hier rond dwaalt geloof ik.Wel episch altijd, die reacties van hem.
Maar dan nog normaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is de Ajax variant van jou eigenlijk
Nee, man. Vele malen erger.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast is raspessimist en ik rasoptimist. Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want? Dan komt hij er achter dat jullie allemaal motorisch gestoorde autisten zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als die Stefan komt dan heb ik slecht nieuws voor hem
quote:
Ik vind die vincerusso altijd zo negatief in het Ajax-topic, ik vind hem bijna sympathiek...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast is raspessimist en ik rasoptimist. Hoe bedoel je
want hij is jood en we jagen hem op. JOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEGquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Dan komt hij er achter dat jullie allemaal motorisch gestoorde autisten zijn?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=AMAB\quote:
psv doet niet mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Dan komt hij er achter dat jullie allemaal motorisch gestoorde autisten zijn?
jaquote:
Israel doet toch iets anders .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
want hij is jood en we jagen hem op. JOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEG
Je bent ook een NSB'er.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog niet veel van gemerkt anders dat die NSB-roepende kwijljosti aangepakt wordt.
HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog niet veel van gemerkt anders dat die NSB-roepende kwijljosti aangepakt wordt.
Misschien moet je Yvonne mailen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gestapoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?
Mods zijn de vrouwen van de FA's en durven hun eigen mening niet te uitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?
Ah welke FA zal Steven hebben geclaimed?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mods zijn de vrouwen van de FA's en durven hun eigen mening niet te uiten
Ik zou de Manolev/rommendahl zijn.. met betere voorzetten nog wellichtquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Yvonne heeft bij mij een streepje voor. ik heb meer kans dan elke josti hier
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou de Manolev/rommendahl zijn.. met betere voorzetten nog wellicht
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Rommedahl had wel een goede voorzet anders. Best een unieke zelfs.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neukenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neuken
Je bent een held.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Dolfijnen voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel sinds Jordii mij het licht liet zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neuken
Ja leuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel sinds Jordii mij het licht liet zien.
Tja, wat is kunnen voetballenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |