Je favoriete okequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.
Mits je volgende keer bonbons meeneemt.
Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.quote:
Oh, het spijt me.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.
Waarom niet?quote:
je hebt gelijk: utopiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.
Hij en 422 zijn ook gewoon rare mannetjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Jij deed ook alsof je 14 jaar wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij en 422 zijn ook gewoon rare mannetjes.
Die andere ajacied zit ook met capslock te kloten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook? Weet je broertje al dat je zijn korfballende identiteit steelt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Jij deed ook alsof je 14 jaar was
Hij is 14, van hem verwacht ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die andere ajacied zit ook met capslock te kloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |