Doe lekker zelfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open een lekkere 12jarige meisjes topic.
Ja die joden stonden 2 maanden geleden feest te vieren toen ze een extra ster kregenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat daar nou eigenlijk zo verkeerd aan was
WE WE WE WE? Praat voor je eigen, kleinequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, we hebben besloten dat dit de Lingo-SC is
Een eckte fokker heeft geen soosjaale kontaktenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
Geregeld keuvelen in deze sc is fnuikend voor je sociale contacten.
Ik was paar dagen in Amersfoort, hadden we weer romantisch wijn kunnen gaan drinkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
Geregeld keuvelen in deze sc is fnuikend voor je sociale contacten.
Spreek voor jezelf. PECNECquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
WE WE WE WE? Praat voor je eigen, kleine
Sjaak, met jouw usericon, was alleen dezequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
WE WE WE WE? Praat voor je eigen kleine
Ja, ik had op je bezoek gerekend. Wijn gekocht, eten klaar gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was paar dagen in Amersfoort, hadden we weer romantisch wijn kunnen gaan drinken
Indien witte wijn niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had op je bezoek gerekend. Wijn gekocht, eten klaar gemaakt.
Heb alles koud weg kunnen flikkeren.
Ah sorry manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had op je bezoek gerekend. Wijn gekocht, eten klaar gemaakt.
Heb alles koud weg kunnen flikkeren.
Die heb ik uit treurnis zelf volledig opgedronken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien witte wijn niks mis mee toch?
Zotte rosquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik uit treurnis zelf volledig opgedronken.
dat hele kartonnen pakquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik uit treurnis zelf volledig opgedronken.
Je favoriete okequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.
Mits je volgende keer bonbons meeneemt.
Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.quote:
Oh, het spijt me.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.
Waarom niet?quote:
je hebt gelijk: utopiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.
Hij en 422 zijn ook gewoon rare mannetjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Jij deed ook alsof je 14 jaar wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij en 422 zijn ook gewoon rare mannetjes.
Die andere ajacied zit ook met capslock te kloten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook? Weet je broertje al dat je zijn korfballende identiteit steelt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Jij deed ook alsof je 14 jaar was
Hij is 14, van hem verwacht ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die andere ajacied zit ook met capslock te kloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |