Hij is wel oke, maar de rest vind ik helemaal niksquote:
Das gewoon een arm van janmaat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
Fernandez heeft een nieuwe arm.
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst aan een vage photoshopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
Fernandez heeft een nieuwe arm.
[ afbeelding ]
Das te grof..quote:
Wat speel je?quote:
Ja.quote:
quote:
Sorry Styloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk van Persiequote:
Davy's posts zijn makkelijk te herkennenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Die eindigt zinnen ook vaak met een vraagteken, zodat je pas op het laatst ziet dat het eigenlijk een vraag was en dus de hele zin opnieuw moet interpreteren?
Mijn excuses. De lof was een beetje bitter dat slaat over op mijn gedrag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jonguh niet zo bijdehand man joh goffedomme
Aan het feit dat er altijd direct een post van jou op volgt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy's posts zijn makkelijk te herkennen
Ik heb hetzelfde probleem, hij legt de lat erg hoog.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij beïnvloedt LR mij. Ik probeer z'n niveau bij te houden.
Fuckquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aan het feit dat er altijd direct een post van jou op volgt?
Maakt niet uit, je kan er zelf niks aan doen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. De lof was een beetje bitter dat slaat over op mijn gedrag.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij beïnvloedt LR mij. Ik probeer z'n niveau bij te houden.
Hoor ik vaker inderdaad. Eigenlijk zonde dat ik niks met mijn talent doe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, hij legt de lat erg hoog.
'Strootman is overschat'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zeg
Strootman
Dan weet je dat Davy hapt
Stiekem kunnen ze niet zonder elkaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bespeuren we nou Fok! liefde tussen die 2?
Kan je Rens z'n baantje bij de McDonalds niet overnemen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoor ik vaker inderdaad. Eigenlijk zonde dat ik niks met mijn talent doe.
Die vraagtekens ook echtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Strootman is overschat'
'niet waar?'
'wel waar!'
'Ik vind van niet?'
'ik wel!'
Hmm maar dat beperkt mijn omgang met de klant. Ik denk toch dat daar mijn talent en kracht ligt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je Rens z'n baantje bij de McDonalds niet overnemen?
Jij schopt het zeker tot de kipnuggets.
Nein, gewoon neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy boeler.. Stinho doet aan korfbal..
quote:
Nee, ik begrijp het.. nu is het nog strafbaar voor Davy, jullie zullen nog even moeten wachten.quote:
Ik zal voor je lobbyen dat FOK! een helpdesk opricht, een 0800-nummer, want geld hebben we niet. Maar dan kan zo daar aan de slag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm maar dat beperkt mijn omgang met de klant. Ik denk toch dat daar mijn talent en kracht ligt.
Daar gaan ze nog over bekvechten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Tamtadadammmm tamdadadam dadadadaahaahaaa....
Wie is trouwens het wijffie?
Je bent geen Turk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn trademark zijn de vele edits aan mijn posts omdat ik in werkelijkheid een onderschoolde Turk ben en dit probeer te verbergen.
Een man mag dromen. Als eruit komt dat ik in werkelijkheid Nederlands ben heb ik helemaal geen excuus meer voor mijn gramattikale flaters.quote:
Ze zijn wel stil opeens idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor tongworstelen?
Hou je bek joh, vieze Autochtoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rot op man, jij bent gewoon geen Marokkaan
Goh meid, schrijf het in je dagboek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen ga ik niet meer praten over dit onnozele hier.
dat past niet bij mij dat ik dit zeg
Schrijf jij maar iedere dag in je dagboek: ''PSV wordt nooit meer kampioen'',quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh meid, schrijf het in je dagboek.
Dit ís zijn dagboek, wij zijn allemaal bedenksels uit het brein van Stijn. Matrix en shit...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh meid, schrijf het in je dagboek.
Andersom juistquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zeg
Strootman
Dan weet je dat Davy hapt
nee, gewoon neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen ga ik niet meer praten over dit onnozele hier.
dat past niet bij mij dat ik dit zeg
Ben ik serieus niet, bij dienstkeuring kreeg ik een stempeltje op mijn blad: Allochtoonquote:
Onder het genot van een kopje theequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker keuvelen met zijn allen jongens
Vroeger liep er een bepaalde groep mensen met een gele ster rondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben ik serieus niet, bij dienstkeuring kreeg ik een stempeltje op mijn blad: Allochtoon
Ja, dat zeiden ze al. Maar dat mocht niet meer van die linkse klootzakkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vroeger liep er een bepaalde groep mensen met een gele ster rond
Ik heb nooit begrepen wat daar nou eigenlijk zo verkeerd aan wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze al. Maar dat mocht niet meer van die linkse klootzakken
Open een lingo topic.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Schakelen jullie zo in op Nederland 1? Dan kunnen we keuvelen over Lingo
Doe lekker zelfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open een lekkere 12jarige meisjes topic.
Ja die joden stonden 2 maanden geleden feest te vieren toen ze een extra ster kregenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat daar nou eigenlijk zo verkeerd aan was
WE WE WE WE? Praat voor je eigen, kleinequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, we hebben besloten dat dit de Lingo-SC is
Een eckte fokker heeft geen soosjaale kontaktenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
Geregeld keuvelen in deze sc is fnuikend voor je sociale contacten.
Ik was paar dagen in Amersfoort, hadden we weer romantisch wijn kunnen gaan drinkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
Geregeld keuvelen in deze sc is fnuikend voor je sociale contacten.
Spreek voor jezelf. PECNECquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
WE WE WE WE? Praat voor je eigen, kleine
Sjaak, met jouw usericon, was alleen dezequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
WE WE WE WE? Praat voor je eigen kleine
Ja, ik had op je bezoek gerekend. Wijn gekocht, eten klaar gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was paar dagen in Amersfoort, hadden we weer romantisch wijn kunnen gaan drinken
Indien witte wijn niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had op je bezoek gerekend. Wijn gekocht, eten klaar gemaakt.
Heb alles koud weg kunnen flikkeren.
Ah sorry manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had op je bezoek gerekend. Wijn gekocht, eten klaar gemaakt.
Heb alles koud weg kunnen flikkeren.
Die heb ik uit treurnis zelf volledig opgedronken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien witte wijn niks mis mee toch?
Zotte rosquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik uit treurnis zelf volledig opgedronken.
dat hele kartonnen pakquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik uit treurnis zelf volledig opgedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |