Maakt niet uit, je kan er zelf niks aan doen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. De lof was een beetje bitter dat slaat over op mijn gedrag.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aan het feit dat er altijd direct een post van jou op volgt?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aan het feit dat er altijd direct een post van jou op volgt?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij beïnvloedt LR mij. Ik probeer z'n niveau bij te houden.
Hoor ik vaker inderdaad. Eigenlijk zonde dat ik niks met mijn talent doe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, hij legt de lat erg hoog.
'Strootman is overschat'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zeg
Strootman
Dan weet je dat Davy hapt
Stiekem kunnen ze niet zonder elkaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bespeuren we nou Fok! liefde tussen die 2?
Kan je Rens z'n baantje bij de McDonalds niet overnemen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoor ik vaker inderdaad. Eigenlijk zonde dat ik niks met mijn talent doe.
Die vraagtekens ook echtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Strootman is overschat'
'niet waar?'
'wel waar!'
'Ik vind van niet?'
'ik wel!'
Hmm maar dat beperkt mijn omgang met de klant. Ik denk toch dat daar mijn talent en kracht ligt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je Rens z'n baantje bij de McDonalds niet overnemen?
Jij schopt het zeker tot de kipnuggets.
Nein, gewoon neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy boeler.. Stinho doet aan korfbal..
quote:
Nee, ik begrijp het.. nu is het nog strafbaar voor Davy, jullie zullen nog even moeten wachten.quote:
Ik zal voor je lobbyen dat FOK! een helpdesk opricht, een 0800-nummer, want geld hebben we niet. Maar dan kan zo daar aan de slag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm maar dat beperkt mijn omgang met de klant. Ik denk toch dat daar mijn talent en kracht ligt.
Daar gaan ze nog over bekvechten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Tamtadadammmm tamdadadam dadadadaahaahaaa....
Wie is trouwens het wijffie?
Je bent geen Turk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn trademark zijn de vele edits aan mijn posts omdat ik in werkelijkheid een onderschoolde Turk ben en dit probeer te verbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |