Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.quote:
Oh, het spijt me.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.
Waarom niet?quote:
je hebt gelijk: utopiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hard schreeuwen in deze sc. Mensen proberen van hun rust te genieten en dan zit jij in CAPS LOCK een partij te bleren.
Hij en 422 zijn ook gewoon rare mannetjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Jij deed ook alsof je 14 jaar wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij en 422 zijn ook gewoon rare mannetjes.
Die andere ajacied zit ook met capslock te kloten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook? Weet je broertje al dat je zijn korfballende identiteit steelt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Jij deed ook alsof je 14 jaar was
Hij is 14, van hem verwacht ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die andere ajacied zit ook met capslock te kloten.
Ik sla je voor je hoofd met een calumet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe je stoer, ik kom dalijk je utopi een schop verkopen
Ik inmiddels ook, hopeloos geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 14, van hem verwacht ik niet meer.
Dat kan niet want ik heb een trionkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla je voor je hoofd met een calumet.
Wat is een Luccile nou weer, zeker weer zo'n stomme toevoeging aan Lingo zoals die zilveren ballen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
Eelco negeert Luccile en doet z'n eigen ding, like a boss.
Is de prijzenkast van Feijenoord leeggeroofd doro lingo dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is een Luccile nou weer, zeker weer zo'n stomme toevoeging aan Lingo zoals die zilveren ballen.
Zo heet ze tijdens 6-letter woorden lingo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is een Luccile nou weer, zeker weer zo'n stomme toevoeging aan Lingo zoals die zilveren ballen.
doro lingo? Wat is dat ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is de prijzenkast van Feijenoord leeggeroofd doro lingo dan?
Welke prijzen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is de prijzenkast van Feijenoord leeggeroofd doro lingo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |