SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
I'm therequote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:49 schreef SummerBreeze het volgende:
ik kan dat weekend niet...
Kan het nog verzet worden?
Ach, zo voelen anderen zich ook niet verplicht om te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]zo slecht he, als mensen niet bij hun eigen feestje kunnen zijn...
Thanks Lotjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sol, gefeliciteerd! Goed bezig, hoop dat het een goed gesprek wordt!
Succesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo ik ga maar eens kijken of de sportschool er nog staat, dag schatjes!
Viel Spaßquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo ik ga maar eens kijken of de sportschool er nog staat, dag schatjes!
Met wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Flodder450 het volgende:
Donkey Kong Country compleet binnen voor de SNES
Trouwens, weet iemand wat er met Edwinnus is gebeurt?
Niemand!quote:
Sweeetquote:
Bah niet lekker getraindquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Viel Spaß
Het is maar goed dat ik elke dag uit m'n werk ga ....anders ga ik thuis op de bank zitten en kom ik er niet meer vanaf.![]()
Ask bubba XDquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Flodder450 het volgende:
Donkey Kong Country compleet binnen voor de SNES
Trouwens, weet iemand wat er met Edwinnus is gebeurt?
Dat zei ik ook alquote:
Volgens mij eet jij je hele leven al voor 2! En toch zo slank blijven, jij skinny bitchquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeetje ben ik zwanger ofzo ik eet nog steeds voor 2
ik zit nu al een paar maanden dat ik debiel veel eet, t is nog steeds niet terug naar normaal gegaan!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij eet jij je hele leven al voor 2! En toch zo slank blijven, jij skinny bitch
maar vind je verder wel lief hoor
je verbruikt waarschijnlijk gewoon heel veel energie want volgens mij ben je geen gram aangekomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zit nu al een paar maanden dat ik debiel veel eet, t is nog steeds niet terug naar normaal gegaan!
Jawel alweer een kilo zwaarder! Stond laatst nog op de balance board.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
je verbruikt waarschijnlijk gewoon heel veel energie want volgens mij ben je geen gram aangekomen.
Een kilo zegt geen fuck. als het goed is schommelt je gewicht elke dag met 2 kg. (afhankelijk van het tijdstip, hoeveel je gegeten hebt, hoeveel vocht je vast houdt etc)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel alweer een kilo zwaarder! Stond laatst nog op de balance board.
Daarentegen kan ik nu ook echt _nix_ aan beweging doen omdat k steeds flauw val dan
ik heb zin in bokkepootjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een kilo zegt geen fuck. als het goed is schommelt je gewicht elke dag met 2 kg. (afhankelijk van het tijdstip, hoeveel je gegeten hebt, hoeveel vocht je vast houdt etc)
En wat dacht je dat flauwvallen aan energie kost? Das gewoon topsport voor je lijf. Zolang je lichaam vraagt om veel eten moet je jezelf maar even goed verwennen met (fatsoenlijk, dus geen zak bokkenpootjes als avond eten) voedsel
Nou ja bokkenpootjes is niet erg als je het maar niet als vervanging voor je avondmaaltijd gebruiktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb zin in bokkepootjes!!!!!!!
maar ik heb gister al een hele zak m&ms op dus maar ff niet
nou heb ik zin in rolo's!!!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja bokkenpootjes is niet erg als je het maar niet als vervanging voor je avondmaaltijd gebruikt
En nu heb ik ook zin in bokkenpootjes.. fuck, al de hele avond zin in rolo's ben ik daar eindelijk vanaf begin ik over bokkenpootjes.
Zo maar gewoon naar bed das nog het beste denk ik
Leuk! Blij dat jij zo blij bent!quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:50 schreef GameBabe het volgende:
Ik wil niet naar mijn werk vandaag, wil bij mijn man blijven!
man meenemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:50 schreef GameBabe het volgende:
Ik wil niet naar mijn werk vandaag, wil bij mijn man blijven!
Hahaha ja zo werkt dat he!quote:
Mjah normaal gesproken ga ik met 1 of 2 sportmaatjes en dan praat je een beetje tussendoor dus pak je automatisch je rust. Ik doe namelijk nooit een oefening 3 keer achter elkaar met rust ertussen maar ik doe sets van bijv 3-4 oefeningen achter elkaar met rust. Maar nu was ik alleen en dacht ik dacht ik plak gewoon al mijn oefeningen achter elkaar en maak 3 sets van 8 oefeningen (doe ik wel vaker) Maar omdat ik nu alleen was ging ik er te snel doorheen en bleef ik te lang in mijn eerste suikerverbranding hangen waardoor ik misselijk werd en mijn 3e set niet meer kon doen.quote:
Nee dan heb ik ruzie thuis. ik train op zo'n manier dat alles net iets strakker wordt maar je niet teveel spiermassa krijgt en houd mijn vetpercentage hoog.quote:
Ik ben bang dat ze dan Fruit z'n steeltje er in no-time af rukt.quote:
Als ik er zo uit zou zien zou fruit niet meer bij me in de buurt komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan Fruit z'n steeltje er in no-time af rukt.
terecht, teveel spiermassa op de verkeerde plekken bij een vrouw isquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als ik er zo uit zou zien zou fruit niet meer bij me in de buurt komen.
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dan heb ik ruzie thuis. ik train op zo'n manier dat alles net iets strakker wordt maar je niet teveel spiermassa krijgt en houd mijn vetpercentage hoog.
Want dit vind ik niet mooi, die buik wel maar die armen vind ik echt lelijk!
Hmm , ja dat sucked..quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mjah normaal gesproken ga ik met 1 of 2 sportmaatjes en dan praat je een beetje tussendoor dus pak je automatisch je rust. Ik doe namelijk nooit een oefening 3 keer achter elkaar met rust ertussen maar ik doe sets van bijv 3-4 oefeningen achter elkaar met rust. Maar nu was ik alleen en dacht ik dacht ik plak gewoon al mijn oefeningen achter elkaar en maak 3 sets van 8 oefeningen (doe ik wel vaker) Maar omdat ik nu alleen was ging ik er te snel doorheen en bleef ik te lang in mijn eerste suikerverbranding hangen waardoor ik misselijk werd en mijn 3e set niet meer kon doen.
Echt super dom want het is echt lang geleden dat dit me overkomen is maar had ook al 20 km gefietst en was niet heel fit gisteren dus dat zal allemaal niet mee geholpen hebben.
Dit idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
terecht, teveel spiermassa op de verkeerde plekken bij een vrouw is
Misschien net iets te gespierd idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]ik vind die buik ook niet mooi
Neuh 4-5 keer in de week. Afgelopen weken steeds maar 3 keer geweestquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
dafuq lot sport jij niet teveel ...
ik moet mij dr ook helemaal niet mee bemoeien.
Ik ga maar es ontbijtje maken
Ik vind haar buik een beetje vormloos (zal waarschijnlijk de enige zijn die dat vindquote:
Nope, dat vind ik dus ook. Mooie meid hoor, maar niet zo geweldig als iedereen roept...quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind haar buik een beetje vormloos (zal waarschijnlijk de enige zijn die dat vind)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, dat vind ik dus ook. Mooie meid hoor, maar niet zo geweldig als iedereen roept...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind haar buik een beetje vormloos (zal waarschijnlijk de enige zijn die dat vind)
T is ook echt nooit goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, dat vind ik dus ook. Mooie meid hoor, maar niet zo geweldig als iedereen roept...
Ik heb gewoon een andere smaak. Hou meer van wat atletische lijven. Kan toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
T is ook echt nooit goed
Meid ziet er goed uit!
T was niet perse op jou bedoeld, het is gewoon zo dat je de laatste tijd mensen alleen maar hoort zeuren over andere, er valt altijd wel iets te vinden wat niet goed is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere smaak. Hou meer van wat atletische lijven. Kan toch?
Scherpe knieën.quote:
Nou ik vind dat iedereen eruit moet zien zoals ze zelf willen. Maar ik heb een bepaald doel voor ogen en daar train ik ook voor. Ben voor mezelf gewoon heel streng maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat andere dat ook moeten doen. Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
T was niet perse op jou bedoeld, het is gewoon zo dat je de laatste tijd mensen alleen maar hoort zeuren over andere, er valt altijd wel iets te vinden wat niet goed is.
magoed
ontbijtje hiermisschien zo ook maar ff eitje koken
Dat zeg ik ook niet? Ik zeg dat mensen altijd wel iets te klagen hebben over een ander....quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ik vind dat iedereen eruit moet zien zoals ze zelf willen. Maar ik heb een bepaald doel voor ogen en daar train ik ook voor. Ben voor mezelf gewoon heel streng maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat andere dat ook moeten doen. Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
Maar ik ben wel van mening dat als je niet tevreden bent, je er of iets aan moet doen of moet stoppen met zeuren als je dat niet wilt.
Oh nee zo ben ik volgens mij niet, ik heb niets te klagen over andere. Maar gaf alleen aan wat ik wel/niet mooi vind.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet? Ik zeg dat mensen altijd wel iets te klagen hebben over een ander....
Het was ook verder niet om gedoe uit te lokken hoor ...
Och schatje, als je denkt dat dit een catfight is moeten we toch nog maar eens het een en ander aan je uitleggen als je later groot bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
CATFIGHT!
ROSS!!!
Haal het zwembad, ik zorg voor de vla!
pudding plx! of in lot en mijn geval chocolade mousse!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
CATFIGHT!
ROSS!!!
Haal het zwembad, ik zorg voor de vla!
als we ruzie hebben kunnen we het weer goed maken ernaquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Och schatje, als je denkt dat dit een catfight is moeten we toch nog maar eens het een en ander aan je uitleggen als je later groot bent
Oh ja...quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als we ruzie hebben kunnen we het weer goed maken erna![]()
![]()
![]()
Nog groter? Dat zou je niet aankunnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Och schatje, als je denkt dat dit een catfight is moeten we toch nog maar eens het een en ander aan je uitleggen als je later groot bent
Ga ik wel bovenaan de trap staan om met je te praten!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nog groter? Dat zou je niet aankunnen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ga ik wel bovenaan de trap staan om met je te praten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zeg zo klein ben ik nou ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel 1.61 hoor
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
I know.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg zo klein ben ik nou ook weer niet
Ben wel 1.61 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know.
Net te klein voor IPHZeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn geen grapjes! Want ik ben misschien klein maar ik ben wel sterk!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg...
Dat zijn geen grapjes! Want ik ben misschien klein maar ik ben wel sterk!
Zo rood is mijn gezicht nu ongeveer ook. Net mijn volledig route in de zon gelopen, WARMMMMMquote:
Juliet was leuker, ja zelfs ondanks de obvious botoxquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
oud, maar daarom niet minder prettig...
Julietquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Juliet was leuker, ja zelfs ondanks de obvious botox
TOT JE KNOKKELS WIT ZIJN, HARDERRRRRRRRRRRR!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
oud, maar daarom niet minder prettig...
quote:
Ah oke, heb ik nooit gevolgd. Ooit de pilot gezien maar nooit verder gekeken.quote:
SCHEER JE WEG!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah oke, heb ik nooit gevolgd. Ooit de pilot gezien maar nooit verder gekeken.
Mwah ik kwam er niet zo in. Maar misschien dat ik me er ooit nog eens aan ga wagen. Ben nu eerst house aan het afkijken en wil daarna eigenlijk aan dexter beginnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SCHEER JE WEG!
Geniale serie, vooral het einde was bril-fucking-jant!
lulwut? Het einde was echt zoooooo slecht he... Heel het laatste seizoen deed afbraak aan de serie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SCHEER JE WEG!
Geniale serie, vooral het einde was bril-fucking-jant!
LOST-spoiler;quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lulwut? Het einde was echt zoooooo slecht he... Heel het laatste seizoen deed afbraak aan de serie.
Dexter hoef je maar te kijken tot seizoen 4. De twee seizoenen daarna zijn dramatisch slechtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mwah ik kwam er niet zo in. Maar misschien dat ik me er ooit nog eens aan ga wagen. Ben nu eerst house aan het afkijken en wil daarna eigenlijk aan dexter beginnen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
LOST-spoiler;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
talpaquote:
quote:
sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeg zeg... foei!U verdient een tik op de billen
Die serie zat zo slecht in elkaar dat ik het einde van het eerste seizoen niet eens gehaald hebquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeg zeg... foei!U verdient een tik op de billen
Dat dus. Ik ben wel vier keer opnieuw begonnen maar wat een buttserie is dat zeg.quote:
crackers is geen avondeten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Alweer tijd voor avondeten..
Lekker crackers
Moet werken. En moet om kwart over 5 vertrekken, en dan dik 7 km fietsen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
crackers is geen avondeten?
waarom eet je alleen dat?
Kun je daar niet nog wat eten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet werken. En moet om kwart over 5 vertrekken, en dan dik 7 km fietsen.
Als ik nu warm ga eten kak ik helemaal in. Dus eet ik maar gewoon wat crackers met kaas en wat fruit.
Nee hoef maar een paar uur te werken, tot 10 dus heb geen pauze.quote:
No Gannondorf, no sale.quote:
crackers met een Nike-swoosh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou ik heb er nog iets redelijks van weten te maken. sportcrackers met geitenkaas en kipfilet en een bak yoghurt met aardbeien. Tot moet we er wel door heen helpen tot 22.30
Wilde het nemen vanwege Game of Thrones. En toen zag ik wat het kost en wat je er verder nog voor krijgtquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef koei het volgende:
Is er iemand die The newsroom volgt? M'n ouders hebben HBO momenteel en aangezien ik hun katten moet verzorgen gisteren de pilot gekeken, zag er goed uit! Twee andere series die ik alweer vergeten ben waren niet de moeite waard.
Verder een beetje een sneue bedoening die zender, veel dezelfde oudere films en weinig series. En on demand hebben ze wel 13 B-films beschikbaar!!!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Huis van de buren in de fik .. ik dacht al wie de fuck gaat er met dit weer bbqen tot ik de brandweer hoorde
Mijn collega's zijn nu aan het bbq'en...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Huis van de buren in de fik .. ik dacht al wie de fuck gaat er met dit weer bbqen tot ik de brandweer hoorde
Ga er bij staan met een worstje op een stokje en dan zo >quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
STINKERD!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga er bij staan met een worstje op een stokje en dan zo >
[ afbeelding ]
Bloodhound Gang snoeihard aanzettenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Directe buren of niet? Jouw plek geen schade opgelopen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee zeg maar als je op mijn balkon staat het huis pal tegenover, dus overkant van de straat. Straat was helemaal afgezet maar aangezien ik thuis op de bank zit had ik er geen last vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Directe buren of niet? Jouw plek geen schade opgelopen?
Weinig series die beter in elkaar steken dan lostquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die serie zat zo slecht in elkaar dat ik het einde van het eerste seizoen niet eens gehaald heb
Die serie werd al veel te snel veel te ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weinig series die beter in elkaar steken dan lostal moet je wel houden van series die mysterie op mysterie stapelt.
En dit idd! Fijne verjaardag!!quote:
Volgende keer even aangeven dat je echt veel last hebt gehad van de behandeling!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:15 schreef SummerBreeze het volgende:
pfff, vanmorgen bij de fysio geweest. En nu heb ik verdomme meer pijn dan daarvoor.
Gelukkig weet ik nog van vroeger toen ik nog bij een chiropractor liep dat behandelpijn erbij hoort en vanzelf weer wegtrekt. Maar dit is serieus niet fijn. Ik kan amper rechtop zitten...
Wel een intensief behandelschema opgesteld. En de behandelend fysio heeft er alle vertrouwen in dat in ieder geval de helft van de problemen op te lossen zijn. De andere helft is in ieder geval te verminderen/draaglijk te maken.
Ga ik ook doen. Mooiste is eigenlijk nog wel dat dit alleen maar een intake was en nog geen daadwerkelijke behandeling.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgende keer even aangeven dat je echt veel last hebt gehad van de behandeling!
Wat heeft hij/zij gedaan?
Oke dan weet ik ongeveer wat ze doet. Je kunt even in je polis kijken hoeveel behandelingen je vergoed krijg dan weet je een beetje waar je rekening mee kunt houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Mooiste is eigenlijk nog wel dat dit alleen maar een intake was en nog geen daadwerkelijke behandeling.
Maar ze heeft vandaag veel zitten poeren, duwen en trekken en daarbij vastgesteld dat de gewrichten tussen ruggengraat en ribben aan de rechterkant te stroef bewegen. Dit deels door te hoge spierspanning, deels doordat ze niet goed uitgelijnd staan. Dus daar heeft ze wat op staan duwen terwijl ik lag. Deed echt hels veel pijn, maar gaf wel opluchting en meer longinhoud. Weg benauwdheid
Verder heeft ze nog gemerkt dat ik een flink hoge spierspanning heb op "de spier die in de volksmond de monnikskapspier wordt genoemd". Dit zou de oorzaak zijn van het moeie gevoel in mijn arm.
En het feit dat de "kleine stabilisatiespiertjes in de nek" niet voldoende goed hun werk doen zorgt ervoor dat de grote nekspieren de hele dag aangespannen staan waardoor ik hoofdpijn krijg en te grote bewegingen met mijn nek maak.
In eerste instantie gaat ze alles losmaken wat losgemaakt moet en kan worden. En daarna of daarnaast gaan we met oefeningen aan de slag om te voorkomen dat de boel weer teveel aanspant.
nu dus eerst een paar weken 2 keer per week massage en mogelijk 1 keer per week oefentherapie. En na een tijdje gaan we dat omdraaien.
Wordt dus een duur geintje ben ik bang, maar als ik daardoor van de pijn af kom en dus weer fatsoenlijk kan slapen heb ik het ervoor over.
Die is zeker wel nicequote:
Die is cute zeg!quote:
Ik krijg per jaar 400 euro vergoed. De rest is eigen kosten. Maar zoals ik al zei heb ik het ervoor over.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dan weet ik ongeveer wat ze doet. Je kunt even in je polis kijken hoeveel behandelingen je vergoed krijg dan weet je een beetje waar je rekening mee kunt houden.
En vooral de eerste behandelingen kunnen flinke napijn geven wanneer ze alles los gaat maken. Maar klinkt goed, fijn dat je een goede fysio gevonden hebt!
Ja fijn is dat want er zijn genoeg prutsers! En veel van de oude garde die alleen maar masseren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:30 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik krijg per jaar 400 euro vergoed. De rest is eigen kosten. Maar zoals ik al zei heb ik het ervoor over.
En dat de fysio goed is wist ik al. Ik heb daar tijdens mijn zwangerschap ook gelopen ivm bekkeninstabiliteit en dat was na 3 consulten al zo goed als over. Nouja, de instabiliteit was er natuurlijk nog wel, maar de pijn was een stuk minder en door de tips/oefeningen heb ik er verder ook geen last meer van gehad.
Dat alleen maar masseren begrijp ik eigenlijk ook wel. Dat is voorzien in je eigen inkomen. Omdat de klacht daarmee vaak niet verholpen is en alleen de symptomen bestreden worden zal de client sneller terugkomen. En dan is het weer kassa!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja fijn is dat want er zijn genoeg prutsers! En veel van de oude garde die alleen maar masseren.
Bij mij kunnen ze de symptomen sowieso niet meer krijgen dus dan is alleen masseren ongeveer wel de oplossingquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat alleen maar masseren begrijp ik eigenlijk ook wel. Dat is voorzien in je eigen inkomen. Omdat de klacht daarmee vaak niet verholpen is en alleen de symptomen bestreden worden zal de client sneller terugkomen. En dan is het weer kassa!
Slimme jongens die fysiotherapeuten
Ja dat is ook zo! Aan de andere kant zijn er genoeg therapeuten die bijna met pensioen zijn die gewoon niet beter weten. toen zij net fysio waren bestond het vak alleen maar uit masseren en nu verdiepen ze zich niet in de razendsnelle ontwikkelingen van het vak omdat ze toch over een paar jaar met pensioen gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat alleen maar masseren begrijp ik eigenlijk ook wel. Dat is voorzien in je eigen inkomen. Omdat de klacht daarmee vaak niet verholpen is en alleen de symptomen bestreden worden zal de client sneller terugkomen. En dan is het weer kassa!
Slimme jongens die fysiotherapeuten
Weet je wat het is, zodra jij merkt dat die oefeningen effect hebben wordt het makkelijker om ze vol te houden. Omdat je weet dat je dan eerder van de klachten af bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk hoor. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik de massage bij een fysio (ondanks de pijn) wel erg lekker vind en ik enorm opzie tegen de oefeningen omdat ik weet dat ik niet altijd de dicipline heb om ze te gaan doen thuis.
Bovendien ben jij vaker de uitzondering die de regel bevestigt.
Ik doe nog steeds m'n oefeningen om m'n spieren in m'n nek en schouders op te rekken. Als ik die een paar dagen niet doe krijg ik weer last van m'n onderrug. Dat en een shitload of push-upsquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Weet je wat het is, zodra jij merkt dat die oefeningen effect hebben wordt het makkelijker om ze vol te houden. Omdat je weet dat je dan eerder van de klachten af bent.
dan ken je mij niet. Sporten in zijn algemeenheid is goed voor je. En ik merkte ook duidelijk verbetering in mijn welbevinden toen ik nog sportte. Maar ik ben gewoon te lui om het te blijven doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Weet je wat het is, zodra jij merkt dat die oefeningen effect hebben wordt het makkelijker om ze vol te houden. Omdat je weet dat je dan eerder van de klachten af bent.
Dan heb je het in ieder geval zelf in de hand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
dan ken je mij niet. Sporten in zijn algemeenheid is goed voor je. En ik merkte ook duidelijk verbetering in mijn welbevinden toen ik nog sportte. Maar ik ben gewoon te lui om het te blijven doen
Hoewel ik de manier van opstaan en omdraaien in bed die de fysio me ten tijde van de bekkeninstabiliteit heeft aangeleerd nog steeds (onbewust) gebruik. Dus...
Nouja, we zullen zien. Eerst maar eens even gaan nadenken of ik een pijnstillertje ga nemen nu of niet.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds m'n oefeningen om m'n spieren in m'n nek en schouders op te rekken. Als ik die een paar dagen niet doe krijg ik weer last van m'n onderrug. Dat en een shitload of push-ups
Ik weet dat ik het zelf in de hand heb en ik klaag ook niet over iemand anders dan mijzelf. Ik schaam me er richting de fysio gewoon voor dat zij haar best zo goed doet om mij te stimuleren en dat ik er dan vervolgens niets mee doe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan heb je het in ieder geval zelf in de hand.
Ik zeg altijd tegen mijn patienten: voor mij hoef je die oefeningen niet te doen, ik heb geen pijn. En ik ben altijd heel duidelijk, als je met een probleem naar mij toe wil ik met alle liefde en plezier helpen maar je moet niet van mij verwachten dat ik het even oplos. Het meeste werk moet de patient zelf doen, en als diegene dan niet wilt doen dan is dat een eigen keuze.
Een fysio zal altijd stimuleren tot oefenen en uitleggen waarom die oefeningen zo belangrijk zijn maar ergens houdt het gewoon op.
Had toevallig gisteren nog flink succes geboekt met deze uitleg
Wat ga je doen?quote:
Als je in ieder geval maar eerlijk bent naar fysio toe. Eerlijk zeggen dat je de oefeningen niet gedaan hebt, want dan weet zij ook waarom de behandeling niet aanslaat. Had vorige week iemand die keurig knikte dat ze alle oefeningen al 2 weken lang iedere dag deed. En toen ik vroeg om ze voor te doen wist ze niet meer welke oefeningen ze had, dan weet ik al voldoende. Maar dan weet ik ook dat ik de behandeling nog een kans moet geven en nog niet op zoek hoef naar een alternatief.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het zelf in de hand heb en ik klaag ook niet over iemand anders dan mijzelf. Ik schaam me er richting de fysio gewoon voor dat zij haar best zo goed doet om mij te stimuleren en dat ik er dan vervolgens niets mee doe.
Hoewel, ik ben de laatste tijd flink veranderd op het gebied van dicipline, dus wie weet.
Toch niets mis mee! Ik heb zelf eens flink spierpijn van de wii gehadquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ea active![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maargoed, voor mij werkt het wel wat
Oh, eerlijk ben ik ook wel hoor. Ik heb zelfs vanmorgen alles wat ik hier heb gezegd verteld. Al meteen eerlijk aangegeven dat ik lui ben en daarom is dus ook gekozen voor oefentherapie daar ter plekke in plaats van alleen maar oefeningetjes mee naar huis.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als je in ieder geval maar eerlijk bent naar fysio toe. Eerlijk zeggen dat je de oefeningen niet gedaan hebt, want dan weet zij ook waarom de behandeling niet aanslaat. Had vorige week iemand die keurig knikte dat ze alle oefeningen al 2 weken lang iedere dag deed. En toen ik vroeg om ze voor te doen wist ze niet meer welke oefeningen ze had, dan weet ik al voldoende. Maar dan weet ik ook dat ik de behandeling nog een kans moet geven en nog niet op zoek hoef naar een alternatief.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik ga vanavond weer een poging tot sport wagen!Serieus? Geen mop over sex ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik ga vanavond weer een poging tot sport wagen!YAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, pes *snik*
Nou prima dan! Dat scheelt zoveel frustratie! En als het zo opgelost kan worden, perfect!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, eerlijk ben ik ook wel hoor. Ik heb zelfs vanmorgen alles wat ik hier heb gezegd verteld. Al meteen eerlijk aangegeven dat ik lui ben en daarom is dus ook gekozen voor oefentherapie daar ter plekke in plaats van alleen maar oefeningetjes mee naar huis.
Echt ikdie fysiopraktijk
Ik was ook teleurgesteldquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? Geen mop over sex ofzo?
Bij het volgende concert gaan we daar eten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik krijg net foldertje in de bus van nieuwe sushi tent op ijburg![]()
![]()
Wanneer neem je me er mee naartoe?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik krijg net foldertje in de bus van nieuwe sushi tent op ijburg![]()
![]()
Hoezo mop? sex > gamenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? PES is voor mij voorspelquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JAAAquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij het volgende concert gaan we daar eten!
Kunnen allemaal welquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar wat vind jij?
http://nelly.com/nl/kledi(...)on-dress-714362-162/
http://nelly.com/nl/kledi(...)e-dress-597033-1216/
http://nelly.com/nl/kledi(...)dage-dress-220019-1/
http://nelly.com/nl/kledi(...)eys-dress-110355-65/
Welke past het beste bij mijn figuur?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze is ook mooi maar ben bang dat het een ordinair stofje is:
http://nelly.com/nl/kledi(...)ina-dress-600200-24/
Ik stem voor die eerste!! Met dat hartje op de achterkantquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze is ook mooi maar ben bang dat het een ordinair stofje is:
http://nelly.com/nl/kledi(...)ina-dress-600200-24/
Ik stem voor eerst vertellen voor wat voor gelegenheid het voor moet zijn, anders kunnen we nooit beslissen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik stem voor die eerste!! Met dat hartje op de achterkant
Ja die is cute hequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik stem voor die eerste!! Met dat hartje op de achterkant
Ik weet niet hoor, als je de foto ziet is hij best leuk maar als je die ingezoomde foto kijkt lijkt het mij echt lelijke stofquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zoiets wil ik eigenlijk ook in mijn kast hebben nog
http://nelly.com/nl/kledi(...)une-dress-600731-14/
Gewoon simpel, niet te bloot
De gelegeneheid is: * Lotje-Plusone heeft zin in nieuwe jurkjes omdat ze op haar werk in stomme vele grote polo's moet rond lopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik stem voor eerst vertellen voor wat voor gelegenheid het voor moet zijn, anders kunnen we nooit beslissen!
Oh dan kunnen ze alle 4 dus welquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De gelegeneheid is: * Lotje-Plusone heeft zin in nieuwe jurkjes omdat ze op haar werk in stomme vele grote polo's moet rond lopen
Voel me echt een jongetje op mijn werk
Ja absoluut, had ik ook al gezien! Maar meer ter illustratie dat ik zoiets nog ooit wil kopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, als je de foto ziet is hij best leuk maar als je die ingezoomde foto kijkt lijkt het mij echt lelijke stof
Dat wel jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja absoluut, had ik ook al gezien! Maar meer ter illustratie dat ik zoiets nog ooit wil kopen.
Maar dan gewoon een mooie wat dikkere stof waarin je niet iedere hobbeltje en bobbeltje van je lijf ziet!
Oh ik zie nu pas dat die witte bijna helemaal uit pailletjes bestaat.. Nee dat is suf!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dan kunnen ze alle 4 dus welAlleen vind ik die witte dus niet echt mooi
ik had 2 weken terug nog een asos jurkje binnenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stom zeg, veel jurkjes daar echt heel leuk maar met net de verkeerde stofjes gemaakt. Misschien moet ik mijn slag bij asos gaan slaan.
Show me!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had 2 weken terug nog een asos jurkje binnen
dezequote:
Ik vond eigenlijk dat hele Walking Dead vrij snel gezapig worden...quote:
Leuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze
http://www.asos.com/Rare/(...)1&clr=Black%2forange
niet echt een jurk voor feeest maar gewoon lekker als k op vakantie ben
Same here.. en moet zo naar mn werk fietsen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
buuuh dr hangt hier weer een hele donkere wolk, zal zo wel regenbui komen
Seizoen 1 was nog wel leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat hele Walking Dead vrij snel gezapig worden...
Niet het meest charmante plaatje wat je kon vinden.quote:
Eerste die ik tegenkwam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet het meest charmante plaatje wat je kon vinden.
das nog netjes gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet het meest charmante plaatje wat je kon vinden.
Overdrijven is ook een kunst.quote:
Dat was ook niet de vraag, er werd gevraagd om billen. Die staan erop.quote:
dr zijn genoeg plaatjes die mooier zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat was ook niet de vraag, er werd gevraagd om billen. Die staan erop.
Ja, tuurlijk, maar een kotssmiley bij deze is ook wat overdreven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dr zijn genoeg plaatjes die mooier zijn
okay okay relaxquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar een kotssmiley bij deze is ook wat overdreven.
Ik ben relaxedquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
T was niet perse op jou bedoeld, het is gewoon zo dat je de laatste tijd mensen alleen maar hoort zeuren over andere, er valt altijd wel iets te vinden wat niet goed is.
ik zeg toch niet dat dr kont lelijk is ofzo? Ik vind het ranzig dat je alles maar ziet ...quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben relaxed![]()
Het staat alleen zo in contrast met je post van gisteren
[..]
Je ziet toch niets? Alleen billenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat dr kont lelijk is ofzo? Ik vind het ranzig dat je alles maar ziet ...
quote:
Je kijkt zo bij haar naar binnen manquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:
De vraag van vandaag: moeten we ondersteuning leveren voor IE7 met onze web-service?
Ja, want...
LOL NEE, want... we leven niet meer in de oertijd, laat ze maar lekker updaten
LOLLER IE7
Ga eens games maken +1
doorhalen wat niet van toepassing is.
De vraag van vandaag: moeten we ondersteuning leveren voor IE7 met onze web-service?
Ja, want... dat houd je zo lekker bezig
LOL NEE, want...
LOLLER IE7
Ga eens games maken
Ja, want...
LOL NEE, want de mensen die hem willen gebruiken zijn vast al geüpdatetetete!
LOLLER IE7
Ga eens games maken
Wat is deze webservice?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja, want...
LOL NEE, want...
LOLLER IE7
Ga eens games maken
AH, dan zeker. Deze app zal zeker niet alleen in huishoudens gebruikt worden maar ook 'op de zaak'. En het verneukeratieve is dat echt belachelijk veel bedrijven nog met IE7 werken.quote:
Ik was er al bang voor jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
AH, dan zeker. Deze app zal zeker niet alleen in huishoudens gebruikt worden maar ook 'op de zaak'. En het verneukeratieve is dat echt belachelijk veel bedrijven nog met IE7 werken.
Waarbij ik wel even een kanttekening wil plaatsen;quote:
Dit jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
AH, dan zeker. Deze app zal zeker niet alleen in huishoudens gebruikt worden maar ook 'op de zaak'. En het verneukeratieve is dat echt belachelijk veel bedrijven nog met IE7 werken.
Fixed for accuracy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarbij ik wel even een kanttekening wil plaatsen;
Data moet toegankelijk zijn, dat het er grafisch niet 1 op 1 hetzelfde uitziet is een verlies dat I7 gebruikers moeten nemen. En ze zullen het verschil niet zien want vrijwel elke website ziet er lelijk uit met IE.
Niet waar, in IE8 kan het vrijwel 1 op 1 tenzij je veelvuldig gebruik maakt van css3, IE9 is zelden tot nooit een issue meer.quote:
Jewait! Je ziet de rekening wel verschijnen.quote:
sure sure, je hebt mn nummer / mailquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jewait! Je ziet de rekening wel verschijnen.
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet waar, in IE8 kan het vrijwel 1 op 1 tenzij je veelvuldig gebruik maakt van css3, IE9 is zelden tot nooit een issue meer.
Skillz jonguh!quote:
quote:
Ik vind alleen het backstabben wel zieligquote:
Niemand die je tegenhoud! Ga die nieuwe tent checken!!quote:
Nee, hij is er gewoon helemaal nog niet.. Releasedate is heel niet bekend voor PSN (en pc)quote:
Mooi, kan ik dus ook laten schieten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Menu en interface enzo ziet er echtverschikkelijk amateuristisch uit trouwenstypische rushtitle weer. Maar het speelt wel oldskool
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Die serie werd al veel te snel veel te ongeloofwaardig.
een vriend van mij is jarig dus hij mag kiezrb wat we eten en dat is geen sushiquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Niemand die je tegenhoud! Ga die nieuwe tent checken!!
Is al op.. Had 1 rolletje bij mijn ouders is de kast gesneaktquote:
Moedersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is al op.. Had 1 rolletje bij mijn ouders is de kast gesneakt
Mijn moeder koopt tegenwoordig extra rolo's omdat ze weet dat ik altijd een rol meeneem
Bountyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Moeders
Mijn moeder heeft altijd Bounty's liggen
Mannen komen van Mars, Poit komt van Bountyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bounty
Ik ben meer van de Mars
peanuts vergeleken met de 60 euro per jaar die je door de plee spoelt om online te mogen spelen van ome Billquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my gawd. Als ik mijn aankoopgeschiedenis van XBL wil opvragen (omdat mijn 4000MSpoints-code niet werkte, moet ik valideren dat ik niet lig te scammen bij het bedrijf waar ik die besteld heb) wordt mijn account gevalideerd op basis van een oud, niet meer bestaand email adres. Nu moet ik 30_______ dagen wachten voordat mijn nieuwe gegevens worden geaccepteerd.
40 euro door het toilet
QFT!quote:
Batman was duidelijk bij een andere premièrequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:25 schreef wc-eend het volgende:
Schietpartij in Amerikaanse bioscoop... 14 doden en in de 30 gewonden.. Waar gaat de wereld heen...
Misschien was het wel een Amerikaan die God Bless America gezien heeft en er mensen hun bek niet hielden in de bios.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:25 schreef wc-eend het volgende:
Schietpartij in Amerikaanse bioscoop... 14 doden en in de 30 gewonden.. Waar gaat de wereld heen...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:26 schreef StefanW het volgende:
[..]
Batman was duidelijk bij een andere première
Hij gooide eerst een rookbom oidquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien was het wel een Amerikaan die God Bless America gezien heeft en er mensen hun bek niet hielden in de bios.
Uhh wat? Er zijn 14 mensen dood vic, politiereports alles, geen vaag radiostation. 50 mensen in het ziekenhuis nu...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij gooide eerst een rookbom oidWat een fool.
Ik hoop stiekem dat het een marketingstunt is van de film. Er is namelijk nog geen 'officieel' statement vrijgegeven en de enige bron van het alles is een of ander vaag radiostation.
quote:De opgepakte verdachte heeft de politie te kennen gegeven dat hij explosieven heeft geplaatst in zijn woning, op de parkeerplaats van de bioscioop en in de bioscoop zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |