SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoereren achter centraal?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
3k, stel je niet aan, dat verdiende ik als student in 2 weken
Dunno ik kan er niks over vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
Terugwerkende kracht lijkt me toch niet fruuty Tuuty oFWEL SOMS?
GEEN PANIEK, GEEN PANIEKquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dunno ik kan er niks over vinden.
Die sitequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat nooit AQ...
http://procatinator.com/?cat=76
Ja, dat leek me ook. Maar aan de andere kant, de overheid heeft me al een tijdje niet meer onzedig anaal geraakt, dus het wordt weer eens tijd, zeg maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lijkt me sterk dat het met terugwerkende kracht is. Denk niet dat ze dat juridisch gezien rond krijgen.
Ja, ik denk niet dat ze dit kunnen maken. Maar dat de langstudeerboete er doorheen was natuurlijk te verwachten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook. Maar aan de andere kant, de overheid heeft me al een tijdje niet meer onzedig anaal geraakt, dus het wordt weer eens tijd, zeg maar.
Yup. Ondanks dat er een kamermeerderheid tegen is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat ze dit kunnen maken. Maar dat de langstudeerboete er doorheen was natuurlijk te verwachten.
Die zijn er ook alleen maar tegen omdat het verkiezingstijd is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup. Ondanks dat er een kamermeerderheid tegen is.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die zijn er ook alleen maar tegen omdat het verkiezingstijd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef Reintji het volgende:
Ah, een blogpost.
Smakelijk!
Ben nog op het werk Shar en heb alleen nog maar Mario 3D land.SM 3D LandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw wishlist![]()
Reintji![]()
Shar is alive!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Jullie zijn lief
Maar nee vandaag gelukkig niet flauw gevallenEn ik heb in mijn broek nog wat gaten bij gemaakt, nou klopt t weer
![]()
Ik was ff blogpost aan het uploaden, zal je zo even toevoegen Reintji
Nu eerst eten maken
Dat filmpje is al oud AQtjequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shar is alive!
Special voor jou deze filmpje die ik net weer tegen kwam kijk hem ff hij is GENIAAL![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)pje_heeft_alles.html
hoe die dikke peuter of wat het is op de grond pleurt![]()
Ohh je vond hem niet leuk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat filmpje is al oud AQtje
En ik vind hem niet zo leukeerder sneu voor dat kind
Hoe vind je deze dan!quote:
ik weet dat die oud was :p kwam hem net ook weer tegen maar is het beste filmpje OOITquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat filmpje is al oud AQtje
En ik vind hem niet zo leukeerder sneu voor dat kind
quote:
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
AQ pas nou oooohoop, je was zo goed bezig!
Die gasten zijn zo slechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het is trouwens wel een epic slechte review van een tv waar je toch wel om moet lachen![]()
OP het einde met die multiplayer op 1 scherm dat het alleen werkt als je 1 oog dichtdoet :dquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo slecht
Gewoon lekker AVGN kijken, veel beter.
Haha Fruit is bang voor onweer!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil naar huis maar het onweert de hele tijd al ZO HARD dat mijn bureau er van trilt
Echt al sinds 5 uur ofzo
Het is meer de zondvloed aan regen die er bij komt kijken. Drie keer natregenen voor donderdag is wel een beetje mijn limiet in een week -_-''quote:
pwwwwwufssyyquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil naar huis maar het onweert de hele tijd al ZO HARD dat mijn bureau er van trilt
Echt al sinds 5 uur ofzo
JA KOM MAAR LANGS JE WEET ME TE VINDENquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
pwwwwwufssyy
WANNEER GA IK JE KANTOOR ZIEN VORIGE KEER ALLEEN JE KAMER GEZIEN BAH
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
pwwwwwufssyy
Eindjehovuh, dan 3 uur in een gekke bus met marocs, dan industrieterrein. Zo iets.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JA KOM MAAR LANGS JE WEET ME TE VINDEN
ben nu arme student zonder geems.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Wes waneer ga je weer een sloot aan 360 games verkopen!
oke oke ik heb er genoeg, maar je koopt toch nooit wat dus fak jou!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Wes zonder games = als EmarWii zonder slechte reviews!
GAAT NIET BESTAAN.
Gast ik heb 2 games ooit van je gekochtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
oke oke ik heb er genoeg, maar je koopt toch nooit wat dus fak jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
En nu met 100 meer authentieke krassen, gratis en voor nop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Je moet die iPad 2 met authentieke kras opgelopen tijdens een GK item op Ebay zetten!
Die krassen zijn verre van authentiekquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu met 100 meer authentieke krassen, gratis en voor nop.
Zijn huis is leuker daar zijn de vogeltjes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
pwwwwwufssyy
True that, piep piep doen ze.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zijn huis is leuker daar zijn de vogeltjes!
omdat het zomer isquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom regent het nou de hele tijd...
Maar ik moet dadelijk 7 km naar mn werk fietsen. En dan is niet ver maar daarin kun je wel heel nat wordt heb ik gisteren gemerkt..quote:
Zomerquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar ik moet dadelijk 7 km naar mn werk fietsen. En dan is niet ver maar daarin kun je wel heel nat wordt heb ik gisteren gemerkt..
En gisterenavond was ik om 9 uur klaar met werken met heb bijna 3 kwartier moeten wachten voordat het enigszins te doen was.. Het regende echt niet meer normaal hard met zulke harde onweer, jeej zomer.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zomer
Ik hou van zomer
Srsly, ik houd er zo veel van, als zomer een persoon zou zijn, zou ik me er mee verloven en trouwen en kindjes mee krijgen
Derpquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zomer
Ik hou van zomer
Srsly, ik houd er zo veel van, als zomer een persoon zou zijn, zou ik me er mee verloven en trouwen en kindjes mee krijgen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zomer
Ik hou van zomer
Ik moest er ook om lachenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Zo flauw, maar ik moest gniffelen
Is this just fantasy?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Stop!
Living on video
Stop!
Integrated circuits.
Stop!
Sur un faisceau de lumieres
Stop!
Is this reality?
She find pictures in my e-mailquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is this just fantasy?
Caught in a landslide,
No escape from reality
Open your eyes,
Look up to the skies and see,
I'm just a poor boy, I need no sympathy,
Because I'm easy come, easy go,
Little high, little low,
Any way the wind blows doesn't really matter to
me, to me
quote:I wear this crown of shit
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here
quote:Shame on a nigga who try to run game on a nigga
Wu buck wild with the trigger!
Shame on a nigga who try to run game on a nigga
Wu buck- I FUCK yo' ass up! What?
Beetje laat maar *glunder*quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zomer
Ik hou van zomer
Nee dan verlaag ik mij ook tot dat niveauquote:
Ze heeft 2,5 jaar met hem, als ze nu nog niet weet wat hij leuk vindt dan is t behoorlijk kansloos!quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:06 schreef Amoeba het volgende:
Gaan shoppen met die bitch om lingerie uit te zoeken zodat ze je ex kan verwennen?
Oh ja lekker triest is dat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mijn ex was dinsdag ff langs gekomen en ik wordt vandaag toevoegd op facebook door zijn nieuwe vriendin
vrouwen![]()
ga lekker ff andere controleren ofzo
wtfquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mijn ex was dinsdag ff langs gekomen en ik wordt vandaag toevoegd op facebook door zijn nieuwe vriendin
vrouwen![]()
ga lekker ff andere controleren ofzo
Ziet er we lijp uit1quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef Amoeba het volgende:
Vanavond maar weer eens Penumbra gaan spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfft als het nog lang gaat duren omdat ze die fucking blu-ray versie van seizoen-2 blijven uitstellen ... download ik hem gewoon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
De laatste Ep van The Walkding Dead seizoen 2 is super vet!
Dat is ook de enige leuke aflevering van dat seizoenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
De laatste Ep van The Walkding Dead seizoen 2 is super vet!
En toch MOET ik heel seizoen 2 zien...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is ook de enige leuke aflevering van dat seizoen
SD, het heeft lang genoeg geduurd, we lopen wat achter de feiten aan: lever je mancard maar in!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Lilo & Stitch pas in 2015 op BluRay
fuck jou, Stitch is één van de tofste Disney-personages EVER.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SD, het heeft lang genoeg geduurd, we lopen wat achter de feiten aan: lever je mancard maar in!
Bij deze heb je een meningsverbod van 48 uur, komende zondag mag je pas weer een mening geven. Let op: het volgende meningsverbod zal 72 uur duren, daarna zullen we op basis van de specifieke situatie een blijvende oplossing bedenken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
fuck jou, Stitch is één van de tofste Disney-personages EVER.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bij deze heb je een meningsverbod van 48 uur, komende zondag mag je pas weer een mening geven. Let op: het volgende meningsverbod zal 72 uur duren, daarna zullen we op basis van de specifieke situatie een blijvende oplossing bedenken.
Nee, en ik neem deze film niet serieus totdat ik hem met een scheve bakkus I AM THE LAW hoor gillen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef SocialDisorder het volgende:
helpt het als ik zeg dat de nieuwe Dredd fuckawesome is?
JAZEKER!!quote:
BRUL!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
JAZEKER!!
Die film zit zo fucking vol testosteron dat ik er nóg kaler van wordt dan ik nu al ben!
* Poit doet een oerkreet
quote:"What's the plan?"
"Track 'im, find 'im, kill 'im."
Spinnemans!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:03 schreef Solique het volgende:
Vanavond naar spinnenmans en misschien pakken wij er gelijk nog een film bij.
ik wel. Maar eerder bij Dark Knight Rises dan Spidey.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:11 schreef SummerBreeze het volgende:
The Amazing Spiderman. Hele gave film. Heb ook een paar keer met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel gezeten
Verwacht je niet bij een superhelden-film
Ahw, moedertje tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:11 schreef SummerBreeze het volgende:
The Amazing Spiderman. Hele gave film. Heb ook een paar keer met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel gezeten
Verwacht je niet bij een superhelden-film
DIT IS EEN MENING!!! FOEI!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wel. Maar eerder bij Dark Knight Rises dan Spidey.
Tetten!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahw, moedertje toch![]()
![]()
Ik heb eigenlijk alleen naar Emma d'r ogen en benen gekeken.
Emma heeft geen tettenquote:
Wellus!quote:
fout, het is een feit. Een stelling.quote:
van wie is SD de bitch? Tell mequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Wellus!
Maar met een vrouw als SD kan ik me voorstellen dat je dat niet meer ziet!
"Gos, schat, huil maar uit op m'n schou.. FUCK YEAH KIJK EM GAAN!!"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:22 schreef SummerBreeze het volgende:
Zouden die jankmomenten in dat soort films bedoeld zijn om ook het vrouwelijke publiek aan te trekken? Of om voor de mannen die met veel pijn en moeite een meid mee hebben gekregen naar de film de gelegenheid te creëren de bewuste dame te troosten en ze zo te kunnen voorzien van een contactmomentje?
ik lees toch echt 'fuck'. Heeft gewerkt dan lijkt mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"Gos, schat, huil maar uit op m'n schou.. FUCK YEAH KIJK EM GAAN!!"
Denk niet dat #2 gaat werken
Zaten er jankmomenten in de film?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:22 schreef SummerBreeze het volgende:
Zouden die jankmomenten in dat soort films bedoeld zijn om ook het vrouwelijke publiek aan te trekken? Of om voor de mannen die met veel pijn en moeite een meid mee hebben gekregen naar de film de gelegenheid te creëren de bewuste dame te troosten en ze zo te kunnen voorzien van een contactmomentje?
Het enige waarom ik moest huilen is dat Emma Stone met een andere Peter stond te zoenenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
* SummerBreeze draait hoofd weg en begint te fluiten...
Jij moest geen traantje wegpinken toen Hulk vaarwel zei tegen He-man, terwijl op de achtergrond Optimus Prime probeerde Bane te verslaan?quote:
iets met hijskranen...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Het enige waarom ik moest huilen is dat Emma Stone met een andere Peter stond te zoenen
en toen hij haar uit vroegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en toen hij haar uit vroegdat was meer een * aaawh, zucht* dat *snik*. Bij mij dan hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo, herkenning? Please tell![]()
toen ik Emma Stone uitvroeg ging het net zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
dat was meer een * aaawh, zucht* dat *snik*. Bij mij dan hoor.
Maar hoezo, herkenning? Please tell
Oh, ze zei ja?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
toen ik Emma Stone uitvroeg ging het net zo
ze moest lachen en liep toen wegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, ze zei ja?
* SummerBreeze is jaloers (op SD he, ik wil ook daten met Emma Stone...)
Verkapte mening! En dit is overigens ook een mening die jij hier verkondigde! TIME-OUT, GA MAAR IN DE HOEK!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
fout, het is een feit. Een stelling.
"ik verwacht dat...." is iets compleet anders dan "ik vind..."
ik ga niet in de hoek.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Verkapte mening! En dit is overigens ook een mening die jij hier verkondigde! TIME-OUT, GA MAAR IN DE HOEK!!
Daar niet, maar het stuk waar Leonardo Splinter vergiftigde terwijl Michelangelo met z'n nunchucks de ogen van Raphael bont en blauw sloeg terwijl die ook nog eens met z'n sterretje over de bo van Donatello heen zakte raakte me wel..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij moest geen traantje wegpinken toen Hulk vaarwel zei tegen He-man, terwijl op de achtergrond Optimus Prime probeerde Bane te verslaan?
Als dat geen neuken wordt weet ik het ook niet meer..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ik ga niet in de hoek.
Hoewel, SD moet ook in de hoek voor het verkondigen van een mening hè?
SD, liefje, kom je gezellig bij mij in de hoek?
I've seen enough hentai to know where this is going....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ik ga niet in de hoek.
Hoewel, SD moet ook in de hoek voor het verkondigen van een mening hè?
SD, liefje, kom je gezellig bij mij in de hoek?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I've seen enough hentai to know where this is going....
HELL YEAH!
Ik heb helemaal geen tentakels. Dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I've seen enough hentai to know where this is going....
HELL YEAH!
ik wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tentakels. Dus
Tentakels?quote:
That's what you think....quote:
Duidelijkquote:
Serieus wtf is dit?quote:Drama in Oklahoma. Een jongetje heeft er zijn zusje per ongeluk neergeschoten. Volgens de politie van Blair waren de kinderen met waterpistooltjes aan het spelen toen de knul plots een gewapend pistool ontdekte in de kast.
De jongen nam het pistool voor een stuk speelgoed en het richtte het op zijn zusje. Het meisje werd zwaargewond overgevlogen naar het ziekenhuis. Volgens dokters zal ze het halen. Het kind had geluk. De kogel miste op een haar na haar ruggengraat.
Volgens de politie is haar broertje in shock. "Hij was helemaal van zijn melk toen hij het bloed uit zijn zusje zag gulpen. Hij is er kapot van", zegt ondersherrif Stacy Randolph. De politie heeft geen aanklacht geformuleerd tegen de jongen maar voert wel een onderzoek naar de ouders van de Amerikaan.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/special-bassie-adriaan-ipad-game/
Bassie en Adriaan
* Poit kauwt op hazelnoten en spuugt ze uit in een potje voor Lotjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fuuuu een collega heeft mij iets super lekkers aangesmeerd...
Hazelnootpasta, ziet eruit en smaakt zoals de vulling van kinder bueno, super lekker!! Maar nadat ze me overtuigd had melde ze even dat het niet in Nederland te verkrijgen is
Die shit is ook zo lame als een aapquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]_________
Dat maak ik in een dag
IN EEN FUCKING DAG AQ. EEN FUCKING DAG.
zucht...
Ahh hoe lief en disgustingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:29 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit kauwt op hazelnoten en spuugt ze uit in een potje voor Lotje
Mijn twee specialiteitenquote:
Same here, ik verklaar deze zaterdag officieel als nutteloze dag!quote:
Drie euro kost die appquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die shit is ook zo lame als een aap
Ik ben al mijn spul vergeten mee te nemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Same here, ik verklaar deze zaterdag officieel als nutteloze dag!
Dit dusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Same here, ik verklaar deze zaterdag officieel als nutteloze dag!
Jeej fruit naar huis!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ben al mijn spul vergeten mee te nemenIk kan vrijwel niks concreets doen (alleen voorbereiden, inbinden enzo kan ik niet want dat ligt nog allemaal thuis
.
Dus ik kom zo weer naar huis
FFXIII-2![]()
![]()
Het zijn wel fucking B&A hè!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Drie euro kost die app![]()
Fucking zieltjes winnen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:43 schreef Poit het volgende:
Ik moest hier zo FUCKING hard om lachen
[ afbeelding ]
dat klinkt wel boeiend iddquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
Heb een docu box gekregen van 9/11 en ben nu het begin aan het kijken die shit blijft zo lijp je krijgt meteen kippenvel.
Niet normaal!quote:
Mja blijft verschrikkelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet normaal!
Zijn beelden van lui die op straat staan te filmen en te praten nadat de 1e er in vloog echt tergend dat je weet dat die 2de al onderweg is en er springen mensen uit die 1e en terwijl die lui er over praten hoe erg het is slaat die 2de in echt hard.
Heet? Regent het daar niet zo als hier?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga maar weer eens douchen, heb t zo freaking heet
ik ben zo klaar met thuis zitten
Jawel, komt met bakken uit de lucht!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heet? Regent het daar niet zo als hier?
Whehe herkenbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef wc-eend het volgende:
Zo... thuis van dagje madurodam... kids spelen terwijl papa kookt... lijkt wel een fucking slagveld hier in huis...
So fucking true... S'avonds als ze slapen plekje maken dat ik kan slapen en zitten... Klaar..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef Reintji het volgende:
En dan met een bezem alles in de hoek duwen, dan bier en gamen, morgen ligt het er toch weer.
Zeker, had m al gezien op The D FB.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sol, Sb, Sd, Shar, Fruit en Knox herkennen jullie deze?
[ afbeelding ]
Lot komt er ook achterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sol, Sb, Sd, Shar, Fruit en Knox herkennen jullie deze?
[ afbeelding ]
Nou ik had m niet gezien op de fb pagina van the d maar zag m bij Jack Black page voorbij komen.quote:
Hij staat ook in het The D topicquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ik had m niet gezien op de fb pagina van the d maar zag m bij Jack Black page voorbij komen.
Oh nee daar ben ik niet meer geweest, vandaar dat k m gemist heb.quote:
Maakt niet uit babequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee daar ben ik niet meer geweest, vandaar dat k m gemist heb.
Zulke topics gaan me te langzaamquote:
ye zeg dat welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag is maar een suffe dag zeg.
ik ga vandaag ook niet al te laat slapen, morgen verjaardag waar ik nog beetje normaal wil kunnen vertonenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Denk dat ik over een uurtje maar gewoon in bed kruip, hopen dat morgen een betere dag is!
Een leuke verjaardag of zo'n verplichte waar je eigenlijk geen zin in hebt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga vandaag ook niet al te laat slapen, morgen verjaardag waar ik nog beetje normaal wil kunnen vertonen
het tweedequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een leuke verjaardag of zo'n verplichte waar je eigenlijk geen zin in hebt?
Ja, hier ook al last vanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag is maar een suffe dag zeg.
Ja was er al bang voor, dat is zo irritant!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het tweedeen moet er nog voor naar alkmaar ook
Ja ik ga zeker met Jill knuffelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja was er al bang voor, dat is zo irritant!
Maar als je in alkmaar bent kun je misschien wel jill zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je een foto voor me maken oke?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker met Jill knuffelen
will doquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan moet je een foto voor me maken oke?
haha, is toch niets mis meequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha ik kan echt uren naar Melz dr nagels kijken op fb. Zulke vette kleuren!
arme facebook is nog bezig met uploadenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha ik kan echt uren naar Melz dr nagels kijken op fb. Zulke vette kleuren!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind net dit op mijn laptop
[ afbeelding ]
Dan moet je alleen niet vergeten te locken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet denk ik een password op mijn laptop zetten ofzo
Good moaning!quote:
Nee joh, nog een klein dagje!!quote:
Tssssss stond gistermorgen al op FOK!gamesquote:Op maandag 16 juli 2012 10:03 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ame-op-de-markt.html
Ik mag niet internetten op zondag van m'n moeder.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:06 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tssssss stond gistermorgen al op FOK!games
Najaaaaaaa... gekke moeder...quote:Op maandag 16 juli 2012 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik mag niet internetten op zondag van m'n moeder.
stond gisteren al op m'n Facebook.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:03 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ame-op-de-markt.html
Facebook is ook internet!!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
stond gisteren al op m'n Facebook.
Het wordt AWESOME!
Nee Poitemans, dat zie je verkeerd.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee Poitemans, dat zie je verkeerd.
quote:
Eindelijk weer lekker etenquote:
Ben al lekker geworden door die koude douche van vanochtendquote:
Koude douche?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben al lekker geworden door die koude douche van vanochtend
quote:
ik heb z'n geiser uitgeschakeld, hihiquote:
Hij blij dat hij een CV-ketel heeftquote:Op maandag 16 juli 2012 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb z'n geiser uitgeschakeld, hihi
Da's dan wel een heule koude douche!!quote:
Moet het wel regenenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's dan wel een heule koude douche!!
Kan je beter in de regen gaan staan, is warmer
Zeg wees blij dat het eindelijk een keertje droog is!quote:
Lotjequote:
Weekend rustig aan gedaan, maar sinds vanmorgen is het maar Mehquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg wees blij dat het eindelijk een keertje droog is!
quote:<@lysol> do you guys know about the len() function
<@pyna> yeah but i call it lennie() cause we tight
quote:
quote:
Lol, maar ook niet langer hoor!!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Pff ik weet niet hoe ik me erover voel, alles tegelijk, en zoveel emoties kan ik niet processen dus ik heb gewoon een emotie overflow error denk ik![]()
Hij is veilig geland op singapore en vliegt nu in 13:36 door naar londen... ik vind dat hij een minuut vertraging moet hebben
Geinig!quote:
Ik heb er zaterdag 6 uitgedaanquote:Op maandag 16 juli 2012 19:42 schreef Solique het volgende:
Vacature binnen
Kijken of dit iets gaat worden
1 ontvangen om eens naar te kijken omdat ik interessant lijk.quote:
SPAMHOERquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
ga eens stemmen!
Kies de tofste Tekken Tag Tournament 2-poster
Nu net gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
ga eens stemmen!
Gestemdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
ga eens stemmen!
donequote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
ga eens stemmen!
Tettenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Tekken, ken ik niet! Behalve die Panda dan en die dudes met die enorme flattop....
MIJN THEEquote:
gratz sol! hoop voor je dat er wat tofs uitkomtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Solique het volgende:
Mag op gesprek komen bij een bedrijf voor het bespreken van een vacature
Thanksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gratz sol! hoop voor je dat er wat tofs uitkomt
I'm therequote:
Passend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |